משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני משחק עם הצבא האמריקני בשלב החמישי חיסלתי את כולם נשארו רק משגרי הטילים ,אני לא מצליח לפוצץ אותם או להשתלט עליהם מה צריך לעשות תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש המלצות טובות? אם אפשר בלי אלימות, עדיף.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שאלה 1: אני לא מצליחה לבחור ב2 לוחמים שיש לי פעם יכולתי לשחק בהם עכשיו אי אפשר למה? תראו בתמונה. שאלה 2: איך אני מאפסת את הסקילים שעשיתי? יש איזה ציט או משהו? תודה [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
עריכה: היי, ברשותי MW3 שהורדתי. אני חייב לציין שהגרפיקה ממש זוועתית. אשמח לפתרון הבעיה. מפרט: Q8300 HD6870 4GB
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היכונו: FIFA 17 הוכרז רשמית עם סרטון קצרצר, שמודיע כי המשחק יתבסס השנה על מנוע ה-Frostbite 3 המתקדם של EA, בדומה לחלק גדול מכותריה האחרים של המפיצה. החשיפה המלאה של משחק הכדורגל החדש תתרחש ב-12 ביוני, ההשקה תגיע ב-29 בספטמבר - ואנחנו מקווים שהפעם שחקני המחשבים האישיים לא יקופחו טכנולוגית, לשם שינוי.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן חברי הגיימרים! אתם מוזמנים לעשות לייק בפייסבוק או לעקוב בטוויטר אחר הארגון PwGaming הארגון עם השחקנים הכי מקצועים והכי טובים בישראל! תקבלו עדכונים לסטרימים כתבות והגרלות עם פרסים! תתמכו בנו להפוך את ישראל לחלק מקהילת הגיימינג העולמי! תודה מראש על התמיכה http://www.facebook.com/TeamPwR?ref=hl https://twitter.com/PwG_OfficialL
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
פתאום נזכרתי כמה אהבתי את המשחק הזה, הכי זרם מכל הNFS שבאו אחריו. מישהו חושב אחרת? שיחקתם במשחק מירוצים אחר שהיה יותר מהנו ממנו? אני ממש לא, לא קרוב אפילו. אשמח לשמוע את דעתכם ואולי המלצה?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מתחיל לעלות על העצבים אחרי כמה ימים שבהם השעון מראה שעה אחת אחורה. איך אני מסדר אותו לשעה קדימה בצורה תקינה?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ומצידיה יש שתי ארונות חשמל שאני לוחץ E זה עושה משהו, אבל הדלת לא נפתחת ניסיתי אלף פעם ללחוץ על E
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אם אני קונה MW3 מיד שניה שכבר עשו בוא שימוש ושיחקו בוא באון ליין אני אוכל לעשות לו REGISTER בסטים שלי ולשחק באון ליין ? תודה !
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אני אשמח אם משהו יוכל להמליץ לי על משחקים אשר תומכים בהפעלת גויסטיק ולא רק סימולטורים. תודה לכולם.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אתר הגיימינג הישראלי Vgames מציע ללקוחות שמשלמים דמי מנוי להוריד גרסאות פרוצות של משחקים http://computers.walla.co.il/?w=/4006/1167030 אני כבר מזמן ראיתי שיש משחקים באתר שניראה מוזר שמאפשרים הורדה שלהם לדוגמה Donkey Kong Country שנינטנדו מוכרת בVC של הWII ונינטנדו גם ככה לא תומכת במחשב Ridge Racer 64 King of Fighters 97 ועוד חברות יפניות לא נוהגות להוציא משחקים בחינם אבל אמרתי אולי עשו איזה הסכם או משהו או שאולי החוק בארץ מאפשר את זה אבל כניראה שלא לפחות לפי אוולה
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אני מעוניין לקנות את המשחק The Witcher: Enhanced Edition בגרסתי האירופאית המהדורה הזו עדיין לא משווקת בארץ ולכן התחלתי לחפש באתרים שוניפ מחו"ל. לכן, נכנסתי לחלק מהאתרים שמוזכרים כאן בפורום, אך לצערי לא מצאתי את עלויות המשלוח לישראל. לדוגמה: http://www.game.co.uk אם מישהו יודע מה מחיר המשלוח לארץ באתר זה (או אם יש לו אתר נוסף מומלץ) אשמח לקבל את עזרתם. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תקופה ארוכה שהמשחק הזה מסתובב ואף פעם לא התייחסתי אליו גם שניסיתי אותו בהתחלה הוא בלבל אותי אחרי שנכנסתי לזה ממש התחלתי להנות וזה משחק די מעולה והוא פחות או יותר מחולק בחינם ניסיתי לשחק לבד עם הבוטים של המשחק ולנצח על ידי סיום של WAVE 10 שזה הגל הסופי במצב משחק dino survival לא הצלחתי אבל בכל זאת היה נסיון טוב פשוט צריך ליפול על משחק עם אנשים אמיתיים וננצח HARD בלי בעיות http://youtu.be/D40p5SOnVuQ http://youtu.be/WsQQw4etDU4 ממליץ מאוד על המשחק ואם אפשר עם חברים אז בכלל עריכה" עוד נסיון הפעם הגעתי למצב שנשאר רק דינוזאור אחד http://youtu.be/IsElrziPZ8Y http://youtu.be/jM1paET5WZ4
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
הבעיה שלי כשאני נכנס למשחק אני רואה מסך שחור אבל אני יכול לשמוע את מוזיקת הרקע. המפרט שלי בקצרה הוא: Q6600 GTX650 3G RAM עדכנתי את הדרייברים של הכרטיס מסך, מחקתי את המשחק והתקנתי אותו מחדש מספר פעמים ושום דבר לא עזר. אני לא מבין מה הבעיה כי משחקים כבדים בהרבה מהמשחק הזה פועלים היטב. אז מה עושים אנשים יש פתרון לדבר קניתי את המשחק לפני כמה ימים ועד עכשיו לא יכולתי לשחק אפילו פעם אחת זה ממש מבאס עברתי מפורום fxp לפורום הזה כי שעם ילדים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם פה נראה לי יש אנשים אם יותר ידע. תודה מראש לאנשים שמנסים לעזור.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי דוד שלי בא שבוע הבא מארה"ב ויש לו את המשחק הנ"ל, ראיתי תמונות שלו, ראיתי ביקורות אבל רציתי לדעת האם המשחק הזה מעניין ממש? הוא מזכיר לי קצת את ה THE NOMAD SOUL למי שזוכר, משחק ישן שאהבתי מאוד... תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הכתבה מאתר gamer קרדיט קן קוטראגי, נשיא חטיבת הבידור הממוחשב של סוני, מבטיח ביצועים יוצאי דופן בקונסולה החדשה לאחר שכבר הכריז בעבר כי 'הפלייסטיישן 2 תציע לשחקנים עולם וירטואלי חי ואמיתי בדיוק כמו המטריקס' וכי 'בעתיד נצטרך להשקיע יותר שעות עבודה כדי לשחק במשחקים האהובים עלינו', חוזר לכותרות קן קוטראגי, נשיא חטיבת הבידור הממוחשב של סוני, באוסף חדש של הצהרות מוזרות לא פחות. במסגרת נאומו בכנס הבינלאומי לציוד דיגיטאלי בטוקיו, טען קוטראגי כי הפלייסטיישן 3 תריץ משחקים במהירות מסחחרת של 120fps (תמונות בשנייה), עד פי שש מהנהוג בדור הקונסולות הנוכחי. יש רק בעיה קטנה אפילו מסכי הטלוויזיה החדשים והיקרים ביותר אינם תומכים בקצב שכזה... אך קן מצהיר כי סוני מתכוננת כבר עכשיו לעתיד. הגיו…
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בדקתי בדביק וראיתי אכן לא מעט אתרים כאלו אבל לא מצאתי באמת אתר טוב שמביא סיקורים למשחקים חדשים שיצאו ומשחקים שעומדים לצאת. אודה להמלצה ?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
***צונזר*** הודעות מכירה על גבי הפורום אסורות.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
השרברב של נינטנדו מדגים את יכולות גירסה 4.8 של מנוע ה-Unreal Engine, בתוספת טכנולוגיות ה-Flex וה-HairWorks של NVIDIA לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%9e%d7%a8%d7%99%d7%95-%d7%9e%d7%9b%d7%9b%d7%91-%d7%91%d7%a1%d7%a8%d7%98%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%94%d7%93%d7%92%d7%9e%d7%94-%d7%9c%d7%98%d7%9b%d7%a0%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
משחק הפלטפורמה הנוסטלגי והמוצלח Sonic Mania הגיעו אל המחשבים האישיים באיחור של שבועיים - כשעתה מתברר כי עיכוב זה לא נועד לליטושים אלא לתוספת של הגנת ה-Denuvo המושמצת לכתבה
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
בכל קהילה נורמלית יש שרשור היכרות, שאנשים חדשים וותיקים יוכלו להציג את עצמם בפני הקהילה. אז הנה, אני אתחיל! אני אבנר דוכובני, אני בן 23 ואני גר בהרצליה. אני לומד באוניברסיטת תל אביב ביולוגיה ותואר בין-תחומי, ואני כרגע בשנה השניה. אני שחקן מאסטר, אבל כבר לא משחק כמו ששיחקתי פעם. וזה חבל . לפני שנה וחצי פחות או יותר פתחתי עם עמרי (GreatOldOne) את קבוצת הסטאקראפט הראשונה - TOP. לימים, מקבוצה זו יצאו מספר שחקנים, ואיתם הקמתי את קבוצת הסטאקראפט של ארגון e-Srael Gaming. (יותר מאוחר TOP החליפה את שמה והצטרפה לארגון NOM Gaming, בניהולו של Effect ואחריו Sectorix). בצבא הייתי ביחידה בשם 'זיקית', שהיא חלק ממודיעין שדה, ובה שירתתי כמפקד וכחובש. כיום אני משרת במילואים בפלס"ר שירי…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
לאחר שנים של בקשות (הוא היה המבוקש ביותר ב - GOG) משחק ה - Horror-FPS/RPG הקלאסי (מ - 1999) שהיווה השראה למשחקים כמו Deus EX ו - Bioshock ייצא בגרסה דיגיטלית שתעבוד ללא בעיות על מחשבים מודרניים. http://www.rockpapershotgun.com/2013/02/13/many-questions-system-shock-2-comes-to-gog/ http://www.dsogaming.com/news/system-shock-2-is-now-available-on-gog-com/ יש כרגע ספירה לאחור באתר של GOG והמשחק צפוי להיות זמין להורדה בעוד כ - 16 שעות. http://www.gog.com/
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-


