משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
כתבה ראשונית על הדמו של SC שהוצג בblizzcon http://www.gamespot.com/pc/strategy/starcraft2/news.html?sid=6176164&tag=topslot;title;2 אני חייב לציין את היחידה המגניבה החדשה של הterran שנקראת VIKING. מדובר בשידרוג של הgoliath הטוב והישן, רק שהפעם הרובוט יכול לשנות צורה (כמו הרובוטריקים) ולהפוך למטוס! מה שמאפשר לדוגמא לטוס מעל להגנות האוויר של האויב ולשנות צורה בחזרה לMECH ולזרוע הרס http://www.starcraft2.com/features/terran/
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התקנתי היום את המשחק והוא עובד בצורה חלקה ביותר (למשעה זה די הפתיע אותי יחסית לכרטיס הישן שלי FX5600XT אבל לא משנה) אבל אחרי איזה 10-15 דקות בצורה פתאומית מופיע לי המסך הכחול הזה (די נבהלתי- פעם ראשונה שזה יוצא לי מאז שעברתי לXP) וכתוב שם משהו על: DUMPING PHISICAL MEMORY TO DISK עושה איזה ספירה כלשהיא ומאתחל את המחשב מה הבעיה מישהו יודע? למישהו עוד זה קרה? בקשה תעזרו לי המשחק הזה נראה לי מזה טוב ואני מת לשחק בו תודה
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה סרטון ראשון שלי אם אהבתם תנו בלייק :) https://www.youtube.com/watch?v=3gGGX7AwH54
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם יש בעיה להריץ את המשחק על ווינדוס 10 ? מתקבלת הודעת השגיאה המצורפת בתמונה.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
למה הוא לא פועל ? ליפני חצי שנה הוא פעל לי עכשיו לא . זה מה שהוא רושם לי.. wrong game DLL API version [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
צוות WarRock ישראל גאה להכריז על פתיחת הקהילה הישראלית הרישמית של המשחק. עידכונים, מדריכים, טיפים וטריקים, הסברים, מערכת פורומים וחברים ישראלים למשחק... את כל זה ועוד תוכלו למצוא באתר הבית של WarRock ישראל www.warrock-il.com תודה לכול הנירשמים.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
למי יש המלצה חוץ מהירוס4, מה כדאי להוריד? אני מדבר בעיקר אל החברה שמבינים ומכירים את סצנת הFXP.......(אלו שיודעים מה זה דאמפים וסייטים)
-
הפרק החדש בסדרת משחקי הפעולה המדממת כבר לא יפותח על ידי Yager, לאחר פיצוץ בינה לבין המפיצה המיועדת Deep Silver לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/זומבים-באפלה-המשחק-dead-island-2-איבד-את-המפתחת-ש/
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אח שלי קנה מחשב חדש וביקש ממני לבדוק לו אם הוא יכול להריץ כל מיני משחקים. נכנסתי לאתר של systemrequirementslabs ותשאלתי לגבי כמה משחקים. באחד המשחקים הוא הכשיל רק את הכרטיס מסך- אבל בפרטים הכל עבר- אתם יכולים לראות בתמונה המצורפת.. מה זה אומר? המחשב יריץ או לא יריץ?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם ובוקר טוב. אישית אני מאוד חובב של הספורט ומשחקי המחשב שעשו עליו חביבים אך עדיין לא מספקים את החוויה... עד ש.... ראיתי לא מזמן בטריילר של NVIDIA לכרטיסי המסך החדשים שלהם כמה שניות של משחק פוטבול שאני לא מכיר ונראה ממש טוב. הסרטון עצמו נמצא בעמוד הזה http://www.nvidia.com/object/geforce_gtx_260.html התמונות מהמשחק נמצאות בתוך הסרטון של GAMING BEYOND לקראת הסוף, אחרי החלק עם הבובות. אני לא יודע מה שם המשחק הזה אבל הוא ממש שווה קניה בשבילי, אם מישהו יוכל לתייג למשחק הזה שם אני אשמח מאוד. בברכה
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא צריך להוסיף יותר מידי מילים ... הרבה ציפיות יש לי ממנו! מקווה שלא יאכזב !
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אפשר לשחק משחקי D&D בלי שום בעיה קבוצה של עשרה חברה בעט ונייר, זה ידוע שזה חוקי. השאלה אם משחק שכזה עולה לרשת ומשתתפים בו אלפים של אנשים, צריך לשלם זכויות יוצרים? מכיוון שאין שום בעיה לשחק דבר כזה לא ברשת ללא מטרות רווח-מדוע שתהיה בעיה לעשות דבר כזה ברשת-ללא מטרות רווח? (החברה האחראית על זכויות ה AD&D היא WIZARD OF THE COAST ו-HSBRO)
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן חברים, עשיתי מעבר לווינדוס החדש, והתקנתי את המשחק הנ"ל. שניסתי להפעיל את המשחק הופיע לי ההודעה הבא The program can't start because d3dx9_30.dll is missing from your computer. Try reinstalling the program to fix this problem. :nixweiss: למישהו יש מושג מה הבעיה? ואיך אפשר לטפל בה (אם בכלל)? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הי, אני רפאל! אני יודע, כל שני וחמישי נפתחים ערוצי יוטיוב סתמיים. אבל זה לא המצב כאן! את הערוץ הזה תכננתי במשך זמן רב, הושקעה הרבה מחשבה בפרקים והרבה מחקר, ואני חושב שתופתעו לטובה מאיכות התכנים! אני בעיקר מדבר על ההיסטוריה של תעשיית המשחקים, הסיפורים המעניינים מאחורי החברות והכותרים הגדולים, ומדי פעם סוטים מהנושא לטובת דברים מעניינים אחרים באותה רוח אני מנסה באמת ליצור משהו ברמה גבוהה. וזה גם עוזר שאני עורך וידאו ואפטריסט מנוסה! אז בלי להכביר במילים נוספות, קפצו לצפות בכמה סרטונים - הנה אחד מהפרקים הראשונים: ואחד המועדפים על הצופים: ויש עוד סיפורים מעניינים שם בערוץ, אשמח לשמוע מה דעתכם!
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי את המשחק סימס 2 שצריך להפעיל אותו דרך DAEMON הצלחתי להפעיל אותו פעם אחת וכשיצאתי לא הצלחתי להפעיל אותו שוב..... איך אני מפעיל אותו? תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מדי פעם אני רוצה/צריך להראות לאנשים (לא משנה למה..) את רמת הגרפיקה המדהימה של המשחקים החדשים ובכל פעם אני מתחיל להתלבט .. האם BFBC2 ,האם COD למינהם , האם בכלל NFS HP , הגרפיקה של SNIPER GHOST WORIOR עם מנוע ה CHROME גם מעולה.. האם יש למישהו המלצה על משהו נוסף שיכול להרשים מבחינת הגרפיקה ? (ב FHD עם חומרה טובה..) תודה לעוזרים..
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
באי השלישי מההתחלה יש תוקי באמצע בית קברות מה צריך לעשות שם??... תודה מראש למגיבים
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
לכל מי ששיחק במשחק, אני תקוע בשלב שבו נחטפי ע"י הסיט', ואני בחללית שלהם, אז אני מגיע לקומה של הגשר, אבל הדלת כניסה לגשר סגורה ואני לא יודע איך לפתוח אותה מישהו יודע?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המפלצות שלי מתות ממש מהר איזה TRAITS לשים שישמור שהן לא ימותו מהר?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
משחקי סדרת Might and Magic חוזרים אל אתר ה-Humble Bundle ובגדול, לטובת כל מי שרוצים להכין את עצמם לקראת הפרק החדש לכתבה: http://hwzone.co.il/הנוסטלגיה-בשיאה-כל-משחקי-heroes-of-might-and-magic-תמורת-כמ/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי גיימפאד חדש, חזק ברמות שמתאים גם לסוני וגם לPS. לכן אני רוצה לחזור לבערך חודש לסוני אחד שקבור אי-שם אצלי בבית ואני רוצה להשיג משחקים חמודים "חדשים". אני רואה מלא משחקים ל PSP ותתקנו אותי אם אני טועה אבל זה ה-PS הנייד, עכשיו באה השאלה: האים המשחקים של ה-PSP יעבדו גם ב-PS1? תודה מראש אחים שלי, ועוד משהו שאני חייב לעשות.... אני חייב לתת לכם את התמונה של הגיימפאד השולט שקניתי: [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המשחק הוא משחק פעולה בעולם של פנטזיה. יש 2 קבוצות, בני אדם וחיות. לכל קבוצה יש מספר סוגים שונים של לוחמים בנוסף לכל קבוצה יש בנאים, ומה שנקרא COMMANDER שצופה על המשחק מלמעלה. המשחק מתמקד בכיבוש RESOURCES, ובנייה של מבנים שנותנים חפצים שונים שכל אחד יכול לרכוש, כמו כלי נשק ומגנים, כאשר כל אחד מקבל כסף כאשר הוא הורג מישהו מהקבוצה השניה, או לחילופין יש גם יצורים שלא שייכים לאף אחד וניתן לצוד אותם בשביל EXP וכסף. במצב LATE GAME ניתן להשתמש בכסף בכדי לקנות ייצורים "מיוחדים", אחד מהם שזכור לי היה ה DEVOURER, ייצור ענקי שהיה "בולע" עם הזרוע שלו שחקנים. מישהו זוכר\מכיר\יודע על מה אני מדבר?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מעוניין במשחק לחימה.עלילתי בעל גרפיקה יפה. המשחק היחיד שאהבתי בחיי עד היום זה מאפיה ואולי הנוף הפסטרולי של FAR CRY גם הצליח להסב ל הנאה. בתודה מראש.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-


