משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
בזמן ש-Steam החלה במכירות המוזלות המקיפות שלה, חנות ה-Humble Store מקווה שלא תשכחו על קיומה באמצעות חלוקת המשחק המצליח Killing Floor ללא עלות לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אני חורש אצל חבר שלי על גוד אוף וור והמשחק הזה ממש ממכר אני מחפש למחשב משחק דומה ומבקש שתעזרו לי למצוא שמות אני מחפש משחק מעודן כזה ולא רובוטי. מעדיף להכות אנשים ומפלצות ופחות מכונות אני מחפש משחק שאני מתקדם לאורך השלבים ומתפתח (כמו שבגוד אוף וור אני מעלה את הנשקים שלי רמות) חשבתי על הנסיך הפרסי אבל אני מחפש אחר משו אחר (הסגנון טוב . הנסיך הפרסי פעם היה לי)
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כדי לשחק בFIFA 2007 אונליין, כתוב שצריך Patch, ככה כתוב כשאני מנסה להיכנס לפיפא 2007 אונליין. הורדתי את ה- Patch מהאתר הרשמי של המשחק והוא נותן לי שגיאה. תראו בתמונות. מה לעשות? תודה לעוזרים. [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש קרטועים פה ושם במשחק וכשאני יוצא מחוץ לבית לאיזו עיר שזה מגיע לשם צריך לחכות איזה דקה וחצי וזה נורא איטי.. המפרט בחתימה שלי זה אמור להיות ככה??
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אהלן, תמליצו לי בבקשה על משחקי מירוץ להגה הנ"ל. אגב, משחקים ישנים..לפני כמה שנים לא יעבדו עם ההגה הזה כבר? תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפי AMAZON אפשר לעשות PREORDER למשחק וכתוב שם שהוא יצא ב31 במרץ http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00006C2HA/qid=1030223467/sr=8-4/ref=sr_8_4/104-4012878-1717529?s=videogames&n=507846
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
דבר ראשון, אני מניח שלא הרבה מכירים משחק נפלא זה. אני כבר משחק בסדרת משחקים זו מCAPITALISM הראשון, דרך גרסת הPLUS המחודשת, ועכשיו גם עם המשחק החדש והיפה CAPITALISM 2. אז ככה: יכולתי לקבוע את משכורת הCEO שלי (אני בעצם) עד לכ5,000,000 דולר, אבל עכשיו אני יכול מקסימום רק 100,000 דולר. מישהו יודע למה, ואיך ניתן לתקן בעייה מעצבנת זו? זה ביחוד מעצבן לראות את הCOO/CTO/CMO שלי מרוויחים מיליונים רבים, אבל אני רק פרוטה דלה... איך לתקן את זה לכל הרוחות?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=5808 Njoy
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=121618 זה מה שקורה כשMX400 מנסה להריץ NFS:C.. :lol: פאק אפילו DOOM 3 על וודו היה ניראה טוב יותר...
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם! רציתי לדעת אם הבעיות בשרתים נפתרו ואפשר לשחק באופן שוטף ואם בכלל שווה להוריד את המשחק?! רציתי גם לקבל פרטים עליו... 1. אם המשחק הוא כמו דיאבלו שדורש כל הזמן חיבור קבוע של אינטרנט? 2. ההתקדמות במשחק היא במשימות או שפשוט בונים עיר? 3. איפה הכי כדאי ומשתלם להוריד את השמחק?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי בעית סאונד במשחק מאקס פיין 2 שהסאונד פשוט מפסיק אני לא שמוע מה שמקס פיין אומר רק את הסאונד של היריות במעברונים גם אין סאונד של אנשים שמדברים . יש לי כרטיס אודגי 2
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הסתכלו במפרט מחשב שלי ותגידו לי: (יש לי windows me עם אפשרות לשדרג ל windows xp pro או אולי לxp home) למה יש לי fps נמוך לעזאזל?! בשביל זה קניתי כזה כרטיס מסך?! למה הgta3 שלי לא נותן לי אפשרות לרזולוציה מעל 640x480 ו16bit colors? ??? האם כדאי לי לשדרג לxp ואיזו גירסה? אין לי הרבה כסף אז אני צריך פיתרון קל, זול ומהיר (אני מאוד מאוד מאוד מעדיף בלי קניית חומרה חדשה) איך יודעים את קצב ה fps במשחק (אני רק מעריך) תודה רבה, אסף המשחק הטוב בעולם :AR15:
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
תמיד אם מוסיפים מודים למשחק הוא עושה ואלידציה. אבל זה לא אמור לעצור את המוד, נכון? האם יש משהו שאני לא עושה נכון? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לכל מי שלא פועל לו התפריט פקודות קולי באנריל 2003 הנה ההסבר לתיקון. 1. הפעילו את המשחק. 2. כנסו ל settings ואז ל controls. 3. לחצו על reset. 4. הפעילו משחק instant action ולאחר שהוא התחיל לחצו על V וראו שזה פועל (סוף סוף). 5. אם אתם רוצים לשנות כפתורים אחרים חזרו למסך controls שנו מה שאתרים רוצים אבל אסור לגעת בכפתור של SpeechMenu! אסור לשנות אותו. כנראה לא יהיה רשום שום מקש לידו אבל זה בסדר. 6. לאחר שיניתם את הכפתורים שרציתם, כעת תוכלו לשחק עם התפריט הקולי במקש V ועם ההדגרות האחרות שלכם. בבקשה.
-
סרטון שממחיש על מה אני מדבר: האם זה קשור למשחק או לחומרה, תוכנה? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אני כרגע מתלבט אם לשדרג את מערכת ההפעלה שלי לוינדוס 7, לאחר התקנה מוצלחת ביותר על המחשב של אבי. אחד ההתלבטויות הגדולות שלי הן תמיכתן של משחקים עדכניים\ישנים במערכת החדשה הזו. המשחקים עליהם אני מתכוון הם: Red Faction: Guerrilla Far Cry 2 Supreme Commander: Forged Alliance Brothers in arms: hells highway תודה רבה מראש לעונים
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יצרנית הציוד ההיקפי הייחודי לגיימינג חוזרת מהליך פשיטת רגל ובגדול - עם מגוון מוצרים טריים לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
http://youtube.com/fixturaלא יודע אם אתם זוכרים או לא, אבל בעבר היה לי שרת פאב בקוד 4 שמאוחסן באירופה. החלטתי להחזיר אותו, יש לי איזה כמה ימים שנשארו לרגילה שלי מהצבא אז בנתיים גם אני אשחק בו בשאר הימים האדמין היחיד של השרת יהיה אחי סתם כדי לשחק. אני די בבאן מהקהילה הזו אבל אתם מוזמנים לבוא אליי לשרת ולשחק לזכר הימים הטובים. חוקי השרת: *לא לקלל *לא להתבכיין כמו מפגרים *לא להשתמש בצ'יטים- אתם כבר לא ילדים אל תהיו מפגרים ותהרסו לאנשים אחרים את חווית המשחק. אייפי השרת: 46.105.45.43:27434 16 סלוטס פרומוד 217 מוזמנים להכנס ולשחק (לקמצנים שבקהילה הישראלית : מאשר גם שחקנים פרוצים).
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בתודה מראש... אני מחפש תוכנה שתישב קבוע ותהפוך את המפות הזמניות [cache[ האפשרות היחידה שלי היא לעבוד קשה ולחפש בין הקבצים ולהפוך אותם אנחנו כבר ב2008 ואני מאמין שיש בידכם לעזור לי תודה אמיר
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
השחקנים שמגיע להם פרס כספי מטורניר הסטאקראפט מתבקשים להעביר את פרטיהם. עוד מידע.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חשיפת המערכת שעליה הודגם המשחק המדובר Cyberpunk 2077 מאחורי דלתיים סגורות מעניקה הצצה לדרישות המערכת הצפויות לנו בעתיד הלא רחוק לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
-
הורדתי את המשחק בשני קבצי ISO, התקנתי עם דיימון טולס, חילצתי את הקראק לתקיית המשחק אני לוחץ על המשחק אבל כלום לא קורה.. מישהו יודע למה? ואת הקראק אמורים לפתוח עם ווינראר? מצורפת תמונה של התיקייה+ קובץ הווינראר(הקראק)
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
ציפיתי להרבה יותר. פתאום אני רואה את הפרצוף של החייל ההוא חשבתי משהו בהגדרות לא טוב, במריו ראו ברור יותר את הפנים של השחקנים. אבל גם כשהעליתי את הרזולוציה ל 1280x1024 וההגדרות על HIGH המשחק נראה גועל נפש, והמשחק בכלל גרוע יותר. Doom משחק חזק יותר =\
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-


