עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by x-boy_24,

    שלום יש לי הלף לייף 2 ואני רוצה לנסות לשחק ברשת ואני לא מכיר סרברים שרתים בשביל לשחק האם יש איזשהו אתר שיש שם רשימה של סרברים הוא משהו תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by ToMuSH,

    חשבתי לקנות את המשחק Trine בזמן האחרון, ורציתי לשאול קודם איך הוא אם יש למישהו נסיון עם זה. מה הפואנטה וכו'.... הוא ניראה ממש ממש מגניב. שווה 22 וחצי דולר?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. ראיתי טריילרים של המשחק מדגם הבטא שלא יצא בגלל ההדלפה, עד היום לא ידעתי שהיה בטא למשחק הזה, והשלבים שם נראים ממש טובים, אפילו יותר מהגרסה הסופית של HL2. עניין אותי לדעת האם יש את השלבים האלו איפשהו להורדה אל המשחק הרגיל? כמובן חוקי. תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. התחלתי לשחק השבוע באובליביון (כן נזכרתי מאוחר :). על מנת להיות מוכן הורדתי את חבילת המודים המומלצת של Gamespot כפי שהמלצתם כאן בפורום. הבעיה היא שברגע שיצאתי מהמחילות שמתחת לבתי הכלא גיליתי שהאדמה במשחק בצבע סגול-ורוד. חוץ מזה הכל תקין. אני מניח שזה מוד מסוים שגורם לבעיה- צירפתי את רשימת הקבצים שעולים עם המשחק. [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by אוראל משעלי,

    😇

  6. הלהיט הגדול של חברת קאפקום, Monster Hunter World, מקבל תאריך השקה רשמי ל-PC - וגם דרישות מערכתיות והגנת קבצים של Denuvo לכתבה

  7. Started by psychuil,

    ועכשיו אני מתחרט שוב שקניתי את BF3.. ועוד משהו קטן וישן: http://thebbps.com/articles/content/rock-band-tried-to-burn-my-house-down.html

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Natan_Rozen,

    היי התקנתי (ניסיתי ) להתקין לאחי פיפא 2006 במחשב שלו. הכל עבד מעולה עד שהרצתי את המסך, אז קפצה לי הודעת שגיאה: והפרטים: המחשב: AMD 3000+ ABIT AN8 Ultra nVIDIA 6600 OS: Windows XP Home Edition חשוב לציין שהתקנתי את אותו הדיסק עם המשחק במחשב שלי, והכל עובד מצויין. הדרייבר של הכרטיס מסך מעודכן וה-DirectX מעודכן. בדקתי ב-DXDIAG וזה לא מצביע על בעיות כלשהן... נ.ב SIMS 2 עבד מעולה במחשב. HELP? תודה לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. איך אפשר לחבר את סוני 2 למסך של המחשב? במקום לטלויזיה?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. כותר התפקידים והפעולה הייחודי והממכר זמין בחנות של GOG ללא עלות כלל לכתבה

  11. Started by Mandheling,

    אחרי הפסקה די ארוכה שבה לא שיחקתי יותר מדי משחקים (מלבד UT99) אני עומד בפני החלטה קשה - במה לשחק קודם? בזכות (או אולי באשמת) סייל הקייץ של Steam וה-Humble Bundle יש לי ערימה של משחקים שאמורים להיות מצויינים (שמצטרפים לעוד כמה משחקים שלא הספקתי לשחק עד היום ושברשותי הדיסקים המקוריים שלהם). כרגע אני משחק ב-Prey (מ-2006) ומתלבט מה יהיה המשחק הבא שלי. אלה האפשרויות שחשבתי עליהן: - להתחיל עם משחקים קצרים ופחות מחייבים (למשל Mirror's Edge). יש איזה אתר שעוקב אחר האורך הממוצע שלוקח לשחק משחק, או שהאפשרות היחידה לקבל מושג לגבי האורך של משחקים היא לקרוא הרבה ביקורות? - להתחיל כרונולוגית מהמשחק הישן ביותר, במחשבה שככל שאשחק במשחקים חדשים יותר יהיה לי קשה יותר לחזור ולשחק במשחקים עם…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by GodOfGames,

    איך עוברים את המשימה אם האופנוע שאני צריך לעלות על המטוס ? אני לא מצליח הוא תמיד בורח לי

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by max_cool,

    אם למישהו יש שרתים לגירסה הזאת או לינק בשבילהם אז שיכתוב לי בבקשה כי אני נואש :'( :'(

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by alergic,

    התחלתי משחק חדש בשם RAKION ויש לנו Event שיותר אנשים ישחקו במשחק אם אתם מעוניינים לשחק ותשחקו בבקשה מלאו את שם השחקן שלי כ Reccomender זאת אומרת זה שיידע אותכם על המשחק. מצד אחד אני ארוויח מתנות בזכותכם, מצד שני נוכל לשחק ביחד ואסביר לכם את ה Basic של המשחק כמו כן כשחקנים חדשים תקבלו המון הטבות עד רמה 15. רק ש עד רמה 15 קשה מאוד לעלות-אז אני אעזור לינק לאתר המשחק:http://rakion.softnyx.net/ מצד שמאל יש לכם שם הכל. מקווה לראותכם במשחק שם השחקן שלי Akolis תודה מראש לכל העוזרים והמשחקים. נתראה שם D:

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by jj516,

    יש לי את המשחק WWE RAW וכשאני מפעיל אותו הוא נותן לי הודעת שגיעה : cannot initialize direct sound, please install directx 8.1 ויש לי DirectX 8.1 למה זה קורה לי? נ.ב. נסיתי כבר לעדכן אבל זה לא עוזר אותה הודעה, או שהוא מבקש את הדיסק...

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. סטודיו Petroglyph השיק את הכותר החדש והצנוע שלו, 8Bit Armies, שמרגיש כמעט כמו האח האובד של Generals האהוב אם גם אתם גדלתם עם מחשב אישי בביתכם ואהבה למשחקים בליבכם אי שם בסוף המילניום הקודם ובשנים הראשונות של זה הנוכחי – יש סיכוי טוב ששמורה לכם פינה חמה בלב למשחקי האסטרטגיה האגדיים של סטודיו Westwood, מסדרת Command & Conquer, אשר יחד עם Warcraft, Dune ו-Age of Empires סייעו להפוך את הז'אנר לאחד מהפופולריים ביותר בסביבה באותה תקופה. עם זאת, Westwood והרעיונות שלו לא שרדו את מבחן הזמן, והסטודיו נעלם לו ברה-אירגון של חברת האם EA – כשמרבית העובדים נטשו את הספינה על מנת ליצור לעצמם הזדמנות חדשה וטובה יותר. אחד מהתוצרים של הפירוק היה סטודיו Petroglyph, שנוצר…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. יש לי שאלה, יש היום בכלל צורך ב4 ג'יגה זיכרון? או ש2 ג'יגה מספיקים למשחקים של היום? (קרייסיס, ביושוק,אנריל 3) המפרט אמור להיות מפרט ב3.5K שראיתי באחד הת'רדים פה בעמוד למשחקים. תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by RoyShefy,

    שלום, אני משחק במשחק World of Warcraft כבר שנה. לפני חצי שנה התחילו לי FPS Drops פה ושם, לא ממש הטרידו אותי אבל ב3 חודשים האחרונים זה התגבר ועכשיו כל כמה שניות הFPS יורד מ40 ל5 וזה פשוט בלתי נסבל. התקנתי WinXp מחדש התקנתי את כל הדרייברים האחרונים והתאכזבתי לגלות שWoW עובד בדיוק כמו מקודם. אני רוצה לציין שלא פירמטתי אלא רק התקנתי מחדש וכל הרג'סטרי נקי עכשיו כמו חדש. גם כן ניסיתי להוריד את ה Fast Write וזה לא עזר, הוספתי זכרון וירטואלי (2048-2048) וזה לא ממש תרם גם כן. בהגדרות נמוכות עדין יש דרופס באותה מידה, ולא הפילטרים לא עובדים. עשיתי Defragment המון פעמים ויש לי 40GB מתוך 80GB פנויים. שהתחלתי לשחק לא היו דרופס בכלל והכל עבד מושלם עם המפרט הזה: 2.6MHz HT+Duel Channel יש…

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by Lupus,

    האם יש עוד חברות חוץ מ HYPERNIA שמוכרות שרתים של בד קומפני 2 בישראל?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. תמליצו לי על משחק מחשב חדש וטוב של מכות ברחוב והרבה שלבים עם 2 שחקנים ביחד.... תודה..

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by BONO,

    כשאני מנסה להפעיל את המשחק NBA LIVE 2003 הוא רושם לי דוח שגיאות ויוצא מהמשחק מה הבעיה? נ.ב יש לי את הדרייברים הכי מעודכנים

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. האם מישהו פה מכיר חנות טובה בחו"ל שמוכרת את המשחק SWG ועושה משלוחים לארץ במחירים סבירים? (אם פתחו על זה דיון אני מצטער אבל יש לי בעיה עם החיפוש פה) תודה לעוזרים :-*

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. האם יהיה/יש המשך למשחק COMMAND & CONQUER Generals: ? ואני לא מתכוון לתוספת של גנרלס...... ד"א אם אין המשך אולי יש משחק שדומה למשחק הזה פשוט בין המשחקים הכפיים ביותר ששחיקתי בהם...... תודה ;D

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%aa%d7%a4%d7%aa%d7%97%d7%95-%d7%99%d7%95%d7%9e%d7%a0%d7%99%d7%9d-metal-gear-solid-5-%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%a0%d7%95-%d7%91%d7%a1%d7%a4%d7%98%d7%9e%d7%91%d7%a8/

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  25. במסגרת חגיגות 15 שנים למותג Deus Ex, מיזם מקוון מאפשר לכם לקבל עותק של הפרק השלישי בסדרה המהוללת במסגרת תמורה של דולר אחד ומעלה לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9c%d7%aa%d7%a8%d7%95%d7%9d-%d7%9c%d7%a6%d7%93%d7%a7%d7%94-%d7%95%d7%9c%d7%a7%d7%91%d7%9c-%d7%90%d7%aa-deus-ex-human-revolution-%d7%91%d7%a2%d7%91%d7%95%d7%a8-%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%a8-%d7%90%d7%97/

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים