עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by sectorix,

    שלום לכולם, טוב, אז חדשות... החלטתי לפרוש מטיפול בקבוצת הסטרקרפט של NOM ובנוסף החלטתי לעזוב את הזרגלינג, לפחות לזמן הקרוב, וכן אני מבין שאני צריך להסביר למה ... מאז תחילת השנה הייתה תקופה קצרה בה לא יכולתי להיות פעיל בקהילה כמו בעבר, וכשחזרתי חשכו עיני. לקהילה הזו שלא חסרים בה גורמים פוגעניים, הלך לאיבוד המוסר ודרך ארץ, ומעבר למה שאני בד"כ מגדיר קומי. אני רק רוצה להזכיר לחלקכם את החוויה של להיות חלק מהקהילה לפני שנה וחצי בערך, בה כולם מנסים לעשות הכל כדי שדברים יקרו, אם זה טורנירים קטנים או גדולים עם או בלי ספונסורים, קבוצות באות והולכות אבל אנשים מנסים. יצירה של קטעי וידאו, מדריכים לשחקנים חדשים, הודעות בפורומים ועזרה לשחקנים חדשים בנוסף על חדרי צ'אט היו הסיבה שהיה כיף …

    • 0 תגובות
    • 792 צפיות
  2. קניתי DODS וקיבלתי איתו כרטיס הזמנה לאורח לחודש בעקרון אני פשוט אכתוב שמות אשים בכובע ואשלוף מי שיוצא זה שלו. (ברצינות) אם מישהו רוצה זה לחודש פשוט תרשמו את שמכם ואם תוגרלו תקבלו אותו אני מבקש רק כאלה שממש רוצים אותו

    • 38 תגובות
    • 3.4k צפיות
  3. זה כבר מלפני יומים הוא אומר עוד כמה דקות פתאום הוא החליט להראות לי את ההודעה הזו שלפני זה הוא שיחק רגיל והכל היה טוב .. וזהו כלום לא עוזר.... http://members.lycos.co.uk/yosizach12345/%ec%ec%e0%20%f9%ed.JPG למה זה עושה לי את זה אין כל סיבה ... אני רוצה לשחק ... אני שילמתי כסף כמו כל בן אדם אחר... הוא אומר כמה דקות הדקות האלה יומים

    • 5 תגובות
    • 922 צפיות
  4. Started by האיש הירוק,

    אני צריך GTA 4 בבקשההה....

    • 6 תגובות
    • 761 צפיות
  5. Started by the crusader,

    סוף סוף השגתי את זה ועכשיו הוא מבקש serial בבקשה עם מישהוא יכול לעזור לי זה יהיה ממש גדול פליז גוד פליז גוד

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  6. Started by kik,

    תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 775 צפיות
  7. Started by Mighty,

    יש לי את המשחק sunset riders.smc אני צריך אימולטור לשחק או את אותו משחק רק עם סיומת SMD

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  8. שאלתי את השאלה הזאת כבר אבל פשוט חסמו לי אותו ואז פתחו לי אותו שוב ועבר חודש מאז... ואף אחד לא מגיב... אני אשמח לקבל את הכתובות של השרתים שלהם...(פשוט יש לי מלא לאגים...) ואם מישהו גם יגיד לי מזה לפתוח פוטים בפייר וול ואיך עושים את זה, זה גם ניראה לי יהיה טוב אם יהיה לי פחות לאגים... תודה

    • 0 תגובות
    • 571 צפיות
  9. אנשים אני מתחנן לעזרה אני מחפש את המשחק הזה בנרות!!!!! למי שיש אותו שיתן לי ... אני מתכוון לגרסה המיוחדת שיש בה תוספת דמויות - האולטימייט!!! אם למישהו יש את המורטל קומבט 3 הרגיל שגם יתן לי, אבל עם עדיפות לאולטימייט אני ממש מבקש שתעזרו לי עם זה תודה רבה מראש !!

    • 4 תגובות
    • 731 צפיות
  10. שלום שלום, יש לי router וכדי שאוכל לארח משחק רשת אני צריך לפתוח פורט בrouter. מישהו יודע איזה פורט צריך לפתוח? מה המספר? ודרך אגב, ניסיתי למצוא את הפורט דרך הnetstat אבל זה לא נתן לי וכן שלחתי אי-מייל לתמיכה של המשחק בUK ולא קיבלתי תשובה :s05:

    • 0 תגובות
    • 902 צפיות
  11. הוא נחשב עד היום לסימולטור הכי טוב, זה מתאים לגו'יסטיק של EAGLE TALON . תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 761 צפיות
  12. למי שיש או יודע מאיפה להוריד בבקשה להגיד לי (ולא תוכנות שיתוף)

  13. רק לא במירק בבקשה תודה

    • 0 תגובות
    • 848 צפיות
  14. בבקשה טריינר שעובד ולא סתם מששהו שמצאתם ברשת. תודה

  15. אורח שקד קפלי

    כל מי שיכול לעזור לי או שיש לו גילד שישלח לי את שם הגילד שלו דרך הסקיפ הסקיפ שלי הוא:๖ۣۜζ͜͡FireFlash תודה וחג שמח לכולם

    • 0 תגובות
    • 540 צפיות
  16. Started by TaMiRn2,

    אני מחפש משחק שיהיה עם גרפיקה ודמויות שיראו כמו בfinal fantasy אבל שיהיה משהו יותר לכיוון של titan quest או diablo עם האפשרות לחפצים וכאלא משהו שאני יכול לשחק עם אחיינים שלי בלי שאמא שלהם תגיד שאני משחק איתם משחקים אלימים מידי (חבל לכם על הזמן מה שהיא עשתה לי עם ה doom 3) שיהיה בעיקר ממבט שלישי ועם חרבות וקסמים תודה

    • 6 תגובות
    • 670 צפיות
  17. Started by Yaniv_sosner,

    עוד מעט אני קונה מחשב חדש מעבד ננומטר 45 וכרטיס מסך GF9800GTS.. אז כל המשחקים יהיו צריכים לעבוד אצלי.. אז תביא לי המלצות תודה..!

    • 4 תגובות
    • 654 צפיות
  18. אני צריך המלצות לקניית משחקים חדשים וחזקים תודה מראש! 19 אנשים נכנסו ואף אחד לא יכול לכתוב?

    • 8 תגובות
    • 896 צפיות
  19. בדיוק כמו בכותרת אני רוצה לדעת דרישות מערכת מומלצות ומינימום למשחק NHL 2006 תודה מראש לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 580 צפיות
  20. מישהו יכול בבקשה לתת לי לינקים לאתר וורז. בעיקר למשחקים אבל גם סרטים ותוכנות זה טוב תודה אחים שלי

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. Started by Sweet_Tooth,

    אני רוצה "לצלם" קטעים מהמשחק בזמן שאני משחק ולשמור אותם כקבצי MPEG זה כמו SCREENSHOT אבל עם וידיאו! איך בדיוק אני עושה את זה?

    • 3 תגובות
    • 798 צפיות
  22. זה המחשב שלי: לוח אם- GA-8N-SLI זכרונות- 512*2 של533 mhz מעבד- dualcore intel pentium D 940, 3200 mhz (16x200) presler כרטיס מסך- 7900gt לאחר הoc שעשיתי core*550 memory*890 כונן קשיח- SATA2 160GB 7200RPM לא ראפטור מה אני יכול לשפר כדי שזה יפעיל את crysis על הגדרות Mid ?

    • 9 תגובות
    • 749 צפיות
  23. מה אתם חושבים עליו? מה סוגו? מה עושים שם? וכו' וכו' וכו'

    • 4 תגובות
    • 761 צפיות
  24. אורח Si-Nom

    אני צריך שמות של מישחקים שבונים שם רכבות,מנהלים עסק של רכבות נוהגים בה או משהו דומה....... תודה.

    • 4 תגובות
    • 828 צפיות
  25. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    אני צריך את המישחק אם הטנקים הקטנים האלה שנגיד הם עומדים אל הר ואז יורים שם אחד אל השני בתורות ויש שם נשקים שונים? :-\ מישהו? ???

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים