עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by eldar4455,

    טוב אז ככה התקנתי Crysis 3. שאני מנסה להעביר סוג קובץ בשם rldea.dll לתיקיה של המשחק המחשב רואה אותו כוירוס ומוחק אותו מידית מהמחשב. עכשיו נסיתי לכבות את האנטי וירוס ולהעביר את הקובץ זה עבד אבל לעשות ככה כל פעם זה סיוט וברגע שאני מדליק שוב את האנטי וירוס הוא מוחק את אותו קובץ. האנטי וירוס הוא MSE. [תודה רבה לעוזרים.=]

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. כמו בכל שנה, אתר משחקי האינדי (מפתחות עצמאיות קטנות) gametunnel.com ערך את פרסי השנה שלו. השנה אני ממליץ על אימורטל דפנדר, ככל הנראה אחד ממשחקי הטאואר דיפנס הטובים ביותר שנוצר, קודוס רוק לג'נס, משחק סימס מופשט עד לבסיס שבו מקימים להקה, ודיטרמנס, משחק עם מכניקת חרבות דומה לדיי ביי דה סורד הזכור לטובה בו שולטים ישירות בתנועת החרב. משחקים רבים נוספים מחכים לכם, הגיימרים העצלים שמתעלמים מהשוליים המצויינים שהתפתחו בתעשיית המשחקים.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. תרשמו מה דעתכם ...

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. התקנתי לא מזמן את ut2003 ואני עם המודם 56k שלי סובל מפינגים, איך לומר, לא הכי טובים..... הכי טוב זה בסביבות 200+ וגם אז כל הadsl קורעים אותי(למרות שאני גם לא רע), מה, הפינג, זה כל כך חשוב במשחק רשת? אני לא יכול לשחק עם אנשים שיש להם פינג כמו שלי? it sucks!!!!

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by hardgore1,

    הי מה ה VR הכי מתקדם היום? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. Started by miim17,

    יש קוד לעבור עיר ב GTA3?

  7. Started by GameGems,

    חושבים שאתם מכורים למשחקים? הכירו את האנשים שלקחו את התחביב למקומות מפתיעים והזויים במיוחד לכתבה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by BarVaZ,

    אני מחפש משחק FPS בסגנון call of duty 1\2 וקאנטר סטרייק.... יריות גוף ראשון בקיצור....ושיש לו single player חמוד כמו בcall of duty תודה לעוזרים =]

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. אתם יכולים להמליץ על משחקים שאפשר לשחק ב2 אנשים (מקלדת+גיימפד) חוץ ממשחקי ספורט למיניהם, יש באראגון אבל לפי מה שהבנתי המשחק זוועה.... קוראים לזה CO-OP?? והאם אתם יכולים להמליץ לי על משחקים שכיף לשחק אותם עם גיימפאד (הדבר היחיד שעולה לי בראש עכשיו זה Psychonauts...) (אם זה משנה זה Logitech Cordless Rumblepad 2) (כמה סוגריימים!!!) תודה מראש!!!

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by ccc,

    אני מחפש קווסט איכותי, לא משעמם עם קצת אקשן כמו לדוגמא Syberia 2 שהעלילה שלו הייתה ממש ממש מעניינת יכולת לשחק שעות.. והיה גם אקשן כזה יפה.. לא סתם להזיז איזה דלת שתפתח ארגז כל המשחק.. האם יש משהו שמסוגל להשתוות לסיביריה 2?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. שלום חברים, לאחרונה(כניראה מהפאץ' האחרון), אחרי זמן לא מוגדר, בדרך כלל רבע שעה 20 דקות המשחק נתקע לי, רואים פתאום את העכבר באמצע המסך אין סאונד ואני חייב לצאת לווינדואוס ולסגור אותו דרך המנהל משימות. קרה לכם אולי? אני מרגיש כמו איזה ילד מFXP עם השאלה הזאת אבל באמת שאין לי מושג מה לעשות, נסיתי לבדוק עדכונים, לעדכן דרייבר של הכ.מסך. תודה לכם.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by frodo,

    אני מחפש משחק סימולטור טוב אבל לא עם מטוסים ישנים,מישהו יכול להמליץ לי על משחק כלשהו ואיפה אני יכול להשיג אותו.?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. אם עוד נשאר לכם קמצוץ תקציב, ב-Steam יש כמה כותרים עדכניים בהנחות מעניינות שממתינים לכם לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%94%d7%aa%d7%a0%d7%95%d7%a8-%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%94%d7%a7%d7%99%d7%a5-%d7%a9%d7%9c-steam-%d7%94%d7%99%d7%95/

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. כמו קודמו, גם הפרק הבא בסדרת האקשן-תפקידים שנחשף זה עתה יתמוך במצב משחק לשחקן בודד - אך עדיין עם תנאי לחיבור קבוע אל שרתי החברה לכתבה

  15. Started by LazyBoy,

    שני סרטונים על ההיסטוריה מאחורי Blizzard חלק 1 חלק 2 קרדיט לdiablofans.com צפיה מהנה

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by 888,

    קיבלתי את המישחק דום 3 (צרוב מחבר) איך אני אמור לדעת אם הוא התקין לי וירוס\תוכנת ריגול? ומתי זה יפעל לי ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by just_me,

    אוקי זה התחיל אחרי שהתקנתי כרטיס קול חדש של CREATIVE LIVE 24BIT המשחק התחיל להשתגע לגמרי בין היתר גם להתקע ואי אפשר היה לשחק - הבנתי שזה בגלל התנגשות חומרה הסרתי דרייברים חזרתי לכרטיס קול מובנה לא עזר. עכשיו הוצאתי את הכרטיס לגמרי זה עוד איכשהו עזר - אבל עכשיו יש לי בעיה אחרת. המשחק קורס לי ל DESKTOP כול כמה זמן לא קבוע. זה ממש משגע אותי - מישהו יודע מה אפשר לעשות?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. חנות האונליין הפופולרית שמתמקדת במשחקים קלאסיים וכותרים ללא כל הגנת קבצים מכריזה על קמפיין דילים משלה שימשך 11 ימים - ומציעה משחק אסטרטגיה נהדר חינם אין כסף לזריזים לכתבה: http://hwzone.co.il/gog-%d7%a4%d7%95%d7%a6%d7%97%d7%aa-%d7%91%d7%97%d7%92%d7%99%d7%92%d7%aa-%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%95%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%a2%d7%94-%d7%90%d7%aa-age-won/

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. האם קיים כזה דבר בכלל?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by Guy950,

    בBF4 יש מבחר עצום של כוונות שונות לטווחים השונים, אז עלתה בי השאלה איזו כוונת אתם אוהבים ולמה? באיזה תנאים ובאיזה מצבים ולמה? אני אתחיל! באופן אישי אני מעריץ גדול של כוונות לטווח הקרוב, בראשית הערצה שלי היא הקוברה מכיוון שהקו המאונך עוזר לי יותר להתיישר מול הגוף\ראש של האויב שעומד מולי. כמו כן עם הקוברה, למרות שזה לא ממש היעוד שלה, אני מצליח יותר לצלוף מרחקים של 300-500 מטרים ולפגוע בדיוק מאשר הכוונת הרפלקס שלטעמי יש לה שטח פחות רחב מאשר הקוברה. אני יודע ששתי הכוונות הללו אמורות להציג את אותו הרוחב, אבל הפלסטיק העבה של הרפלקס לפעמים מפריע לי ומרגיש לי שהוא מגביל את טווח הרוחב של הכוונת עצמה. לפיכך, הפעם הוסיפו את הCOYOTE שכמו הרפלקס יש לה נקודה בודדה אבל רוחב יותר גדול מ…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by esxadmin,

    שלום רב, האם מישהו חווה נפילה של FPS כאשר נמצאים ליד עשן ואש כמוני ? באם כן, האם ישנו תיקון לכך ? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by abstract,

    שלום. אני מחפש חנות שמאפשרת הזמנת משחקי מחשב און ליין. אני מחפש באופן ספציפי את ההרחבה של דיאבלו 2 (Lord of Destructio) - בשביל לשחק ברשת. אבל זה משחק ישן, לכן , אין את זה בחנויות הקרובות אלי. חיפשתי קצת ומצאתי את החנות pcgames.co.il לפני שאני קונה שם, רציתי לבדוק אם מישהו מכיר את החנות וזה לא סתם איזו הונאה ... : כן פרנואידי מצידי, אבל אף לא קניתי ברשת... תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  23. http://www.gothic3.com/index.php?do=097099116105111110061103097108108101114121 http://worldofgothic.de/screenshots/gothic3/o_0001.jpg http://worldofgothic.de/screenshots/gothic3/o_0002.jpg http://worldofgothic.de/screenshots/gothic3/o_0003.jpg http://worldofgothic.de/screenshots/gothic3/G3_Geldern_Shot_13_01_AS.jpg אלו תמונות מהמשחק עצמו, אל תשכחו שכל שטח המשחק הוא בגודל פי 3 מהמשחק גוטיק 2, והוא כולל אותה שיטה שאין זמן הטענה בדיסק בשטח העצום הזה. יש פה טקסטורות והצללות גבוהות, רמת פירוט מאוד גבוהה של הדמויות מבחינת כמות הפוליגונים שיש על כל דמות ותשבצו את זה עם המנוע ההרפתקני של גוטיק שכולל דמות שמתפתחת עם דמויות שמגיבות בהתאם לנטייה שלך ולמוניטין שלך ואתה מקבל משחק כבד …

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. קיצר חברה שלי חולת RPG אבל המחשב שלה לא במצב ממש טוב מישהו יכול להמליץ על משחקי RPG טובים שיעבדו אצלה.... ניראה לי שיש לה P4 2400 FX5200 עם אני לא טועה חוץ מדיאבלו וטיטאן קואסט... יש עוד משהו להמליץ לה?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. קצת אחרי קונסולות ה-PS3 וה-PS4, בקונאמי מביאים את הגירסה הקלה והחינמית לגמרי של המשחק הפופולרי שלהם למחשבים האישיים אוהבים כדורגל אבל עדיין לא רכשתם את Pro Evolution Soccer 2016, מסיבה זו או אחרת? יתכן שעכשיו כבר לא תצטרכו לבזבז עליו כסף כלל – משום שהוא זמין ב-Steam בגירסה נוספת וחינמית לגמרי. במפתחת ומפיצה קונאמי השיקו רשמית בפלטפורמת ה-Steam את Pro Evolution Soccer 2016 myClub, שמהווה גירסה 'קלה' למשחק הכדורגל הפופולרי עם גישה למצב משחקי ידידות (מקוון ולא מקוון) עם שבעה מועדונים ונבחרות בולטים שמהם ניתן לבחור, מצב האימון של המשחק שיסייע לשחקנים מתחילים להתחזק ולהשתפר – ובעיקר מצב ה-myClub הנרחב של הכותר, שדומה ל-FIFA Ultimate Team של המתחרה ומאפשר לשחקנים לבחו…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים