עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Yorai_77,

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. השקה של הקונסולה הביתית הגדולה הבאה מבית סוני עשויה להתרחש בתוך פחות משנתיים לכתבה

  3. Started by The Dom,

    הוא על 30% כבר שעתיים. יום אחד הוא היה תקוע ותוך שעתיים הוא התעדכן. היום השארתי אותו בערך 6 שעות פתוח והוא לא מתעדכן... מה לעשות? (אין פיירוול שחוסם את זה)

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by lmlm,

    רשמי: לכל המצפים לו המשחק יגיע לארופה ב2 בנובמבר ולצפון אמריקה ב31 באוקטובר http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2315&Itemid=1

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by R0ck,

    ?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by N.S,

    יש לי בעיה באפ פי אס של קאונטר סטרייק !!! אני לא יודע יש לי גי פורס 4 .אבל הבעיה נראה לי בגלל הווינדוס או בגלל המחשב !!! תעזרו לי

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by talsa,

    קישור להורדה http://www.gamespot.com/pc/sim/footballmanager2009/downloads.html?tag=tabs;downloads

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by HuGeMouTh,

    UBISOFT ברצף של משחקים חדשים. GEARBOX הכריזו על משחק חדש בסידרה ומשנים כיוון. המשחק החדש יהיה פחות רציני ובעל חוש הומור שדומה לשמחקים האחרים של GEARBOX. המשחק יהיה דומה מאוד לסרט Inglourious Basterds, המפתחים ב GEARBOX כניראה ראו את הסרט ואהבו חלק מהרעיונות. המשחק יכלול 4 דמויות מה שמרמז על 4 PLAYERS CO-OP למרות שלא היה אישור לזה. הטריילר מ E3, לא INGAME אבל בכל זאת יפה:

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by yotam360,

    אתם יכולים להמליץ לי על משחק סימולטור של מטוסים הכי קרוב למציאות, עם פיזיקה טובה מטוסים חדשים ושאפשר לגעת בכמעט בכל כפתור. בתודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. שלום, אני חדש בפורומים ובכלל בדברים מסוג זה. אני פשוט אוהב לשחק וזהו כמעט ולא משתמש בשאר הדברים מסביב. מה גם שאני לא מוצא סיבה להיכנס לאתרים כאלו.... אבל יש לי חברים שלא מפסיקים להציק לי ולהגיד לי שאני חייב לבקר באתר שנקרא זרגלינג אתר ישראלי של סטארקראפט. בכתובת www.blizzard.co.il עכשיו אני לא מבין מה האנשים הללו ומה לעזאזל הם עושים- הרי הם לא יוצרים את המשחק. מה הקשר שלהם לבליזארד? ולמה בכלל צריך אותם? מותר להם בכלל לעשות כזה אתר? לא נרשמתי לשם רק כי אני מפחד, אני לא יודע מה ומי האנשים הללו? יש למישהו תשובות?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by JAMOOS GADOL,

    אתם יכולים להביא לי בבקשה שמות של משחקי טניס רצוי חדשים עם גרפיקה טובה ומשחק פשוט ומהנה? נ.ב יש לי את virtua tennis וסיימתי אותו כבר..

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by klayton,

    נסיתי להתקין מחדש ולא עזר...

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by Nihility,

    לעוד מישהו זה מופיע? http://img168.imageshack.us/img168/9904/image2kt6.jpg זאת לא תמונה שלי, יש לי משהו דומה. רובועים בודדים שקופצים על המסך ולפעמים אקסים שחורים. נראה לי שזה התחיל עם העדכון האחרון של נוידיה אבל גם מצאתי מקרים של אנשים עם 360 שזה הופיע להם.

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by kobibo,

    התקנתי את המשחק והוא נראה ממש מצויין. התחלתי בהתחלה עם לימוד המשחק והכל סבבה כמעט כמו הראשון. אבל כאשר התחלתי לשחק ולהקים פארק משלי אני פשוט לא מצליח לבנות רכבות הרים מוכנות כבר כל רכבת הרים שאני בוחר מהרשימה מתחילה לי עם החלקים כלומר אני הוא זה שצריך גם לתכנן אותה וגם לבנות אותה, למה אין רכבות מוכנות ( עם כל המסלול ) ? ואם יש אודה לעזרה כיצד להגיעה אליהן בכלל. כמו כן ראיתי שעובדים שלי כמעט כולם משועממים ( כנראה בגלל שאין לי רכבות הרים בפארק....חחחח ) איך ניתן לדוגמא להעלות להם משכורת או לא לגרום להם להשתעמם ? ( אולי בגלל שהעסקתי יותר מידי מהם ). אודה לעזרה ?

  15. האם יצא או ייצא HL2 ? מה זה UT ? אני כל הזמן שומע על המשחקים האלה ואני מאוד מבולבל ??? תודה רבה לכל העוזרים

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by Phuq,

    http://www.adrianwerner.neostrada.pl/1/920668_20040518_screen003.jpg מישהו יודע מה זה המשחק הזה? לאיזה פלטפורמה הוא?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. אני וכמה חברים שלי רוצים לשחק את זה אבל לא יודעים איך. כאשר אנחנו נכנסים לנטוורק יש לנו שם 4 אפשרויות: 1.Internet TCP/IP Connection For Direct Play 2. IPX Connection for direct play 3. modem connection for direct play 4. serial connection for direct play אנחנו הורדנו את המשחק חוקית מהאתר של רוקסטאר קלסיקס. מישהו יכול לעזור לי אולי, ולהגיד מה אנחנו צריכים לעשות? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  18. Started by DezireMaker,

    צוות הערוץ DezireMaker גאה להציג לכם סרטון חדש, בסרטון הבא יופיעו פרודיות על שירים שפשוט הותאמו לBF, מקווים מאוד שאהבתם ונשמח לקבל תגובות בונות או ללייקים / סאבים, אם אהבתם צפייה מהנה (מומלץ 1080P)

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by ic10,

    כשאני משחק יש סאונד והכל נורמלי, חוץ מהדיבורים של האנשים שאותם אני לא שומע משום מה מה הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  20. האם היצירה החדשה של הצוות שהביא לנו DmC ואת Heavenly Sword תצליח להוכיח לכולם שהיא יותר מסתם תצוגה ויזואלית מרשימה? בעוד כמה ימים נגלה לכתבה

  21. הכותר ה-24 בסדרה המפורסמת של EA Games מקבלים קדימונים עדכניים וגם דרישות מערכת רשמיות לכתבה

  22. Half-Life 3 Hints Surface Rumour – Half-Life 3 confirmed

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. שלום לכל המשתתפים, את עץ הטורניר ניתן למצוא כאן: http://binarybeast.com/xLoL1202112#brackets לכל הקבוצות, נא להכנס לערוץ הצ'ט "HWzone" על מנת שיהיה קל יותר לכולם ליצור קשר עם הקבוצות שמולן אתם משחקים. בנוסף, אני רוצה להזכיר לכולם שבסיום המשחק, על הקבוצה המנצחת לקחת צילום של מסך הסיום ולעלות אותו לכאן לפורום תחת נושא עם הפרטים הבאים לדוגמא: - שם נושא: ODC #1 - Q.Finals - eSr vs Who Cares - תוכן ההודעה: צילום המסך של המשחק. לאחר מכן אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בערוץ הצ'ט על מנת שאני יעדכן את התוצאה. אני מאוד מעודד שימוש בLOLREPLAY על מנת להקליט את המשחקים. בסיום המשחק ניתן יהיה לעלות את הריפלייז לאתר על מנת שאנשים אחרים יוכלו לראות את המשחקים. בהצלחה לכל המשתתפים!

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by black colt,

    ערב טוב לכולם לפני כמה שנים שיחקתי במשחק שמאוד אהבתי שנקרא סים טים הוספיטל שבמשחק בונים בית חולים וכאלה ממש נחמד הבאתי את המשחק הזה מחבר ניסיתי לפתוח אותו עם הדיימון טול ומתקבלת השגיאה הבאה מערכת משנה של 16 סיביות קובץ המערכת אינו מתאים להפעלת היישומים של CףWINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT של MS DOS M ושל MICROSOFT WINDOWS לחץ סגור כדי לסים את פעולץ היישום ויש שתי אופציות התעלם וסיים שתיהם סוגרות את התיבת דו שיח ולא עושות כלום מעבר לזה יש למישהו פיתרון נ.ב אני יודע שההודעה מסובכת אבל העתקתי בדיוק את מה שכתוב שם קצת שינויים במקומות של האנגלית כי זה התבלגן תודה עידן

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by wooper,

    שיחקתי עד שלב מתקדם במשחק למרות הביקורות המהללות אני די השתעממתי מהמשחק הדיאלוגים די משעממים וחסרי טעם, בנוסף די שיעמם אותי להתהלך במפה הענקית , הקווסטים לדעתי פושרים אני חושב שחסר סרטונים שמוסיפים עניין למשחק כמו dragon age אם לא לתת ביקורת אישית לכל קטגוריה כי מבחינה גרפית רואים שיש השקעה או בעולם הענק שכל הזמן משתנה גם רואים את ההשקעה המשחק כמכלול לא מרתק וחסר עניין הייתי נותן לו 7 על חוסר עניין וטעם מי מסכים ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים