עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. באובליביון ובCOH, שכבר עבדו לי פעם, חודשים על חודשים בצטרה מעולה, החליטו פתאום לעשות בעיות לפני משהו כמו שבועיים. ניסיתי כבר הכל: החלפתי דריברים הלוך ושוב(7.9 לדריבר שקיבלתי עם הכרטיס וחוזר חלילה), ניסיתי עם catalystCC ועכשיו אני עם ATI TrayTools. שום דבר לא עזר. לפעמים הם עובדים ולפעמים לא. COH נותן NO Signal במסך אחרי שהוא טוען את השלב(כשיש את הסרט הזה לפני תחילת משימה שעושה שימוש במנוע של המשחק) ואובליביון נותן error report כשאני מתחיל לטעון את המשחק(התפריט הראשי->continue-> הודעת שגיעה) משחקים אחרים(Gunz: The Duel, Worms WP) עובדים ולא עושים בעיות.... עזרה!!!!%!@

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by bogdant,

    אז ככה משחק פשוט -ריאלי- טוב רציתי לשאול 1.העם כדי להתקין את הפטצ של OBLIVION מהאתר הרשתי כי נרא לי יש בו מלא בגים והדיף בלי 2.איך אני עובר משימה 1 Black Hand Quests Next of Kin: זה משפחה שצריך להרוג הרדתי את כולם חוץמ השומרת Caelia Draconis כי כשה אני תופס אותה לבד בחדר במלון והורג אותה בכול זאות מקבל BOUNTY של 1000 והשומרים רודפים אחרי מזה יש להם מחשיר קשר או שזה בגלל הפתצ??בג או משהו ?? תודה

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by (G),

    עקב חוסר במשחקי FPS טובים בזמן האחרון החלטתי לחזור לקלאסיקה האיכותית של פעם. אני מחפש MOD טוב של HALF LIFE, מישהו יכול להמליץ? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by yoel14,

    שלום, לא חיפשתי כאן אך גיגלתי ונראה לי שזה טרם הופץ, אם כן- אפשר למחוק בכיייף בקיצור ובהתאם לכותרת: https://www.origin.com/en-ie/store/buy/nfs-most-wanted-2013/pc-download/base-game/standard-edition למי שמעוניין במשחק לא כבד כ"כ [אני משער] ולא חייב להוריד!! אפשר לרכוש דרך חשבון האוריג'ין [מחייב כזה+ התוכנה] ולא להוריד לעת עתה... שיהיה בתאבון

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. יש בעיות בתצוגה של הטקסטורה במשחק(בסרטון שצילמתי- זה מתבטא בצמחייה) הצמחייה מופיעה רק כשאני מתקרב, בעיקר משנייה 10. תלחצו על כפתור ה- HD!

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%95-%d7%9c%d7%91%d7%96%d7%91%d7%96-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-ubisoft-%d7%91%d7%94%d7%a0%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%95/

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. כל פעם שאני נכנס לשרת בתוך המשחק עצמו אחרי טעינת המפה מופיעה ההודעה:punkbuster kicked player xxxxxx for 0 minutes... restriction: service communication failore: PnkBstrB.exe handshaking failed בדקתי בtask manager ועובד לי רק PnkBstrA.exe ולא שניהם ביחד (כלומר A ו-B). מה עליי לעשות כדי לתקן את הבעיה? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. קניתי היום את המשחק מAMAZON ושיחקתי קצת מולטי וCOOP. הוא אמור להשתחרר לכולם מחר ביום שישי. המשחק מאוד כיפי, שינוי מרענן מBATTLEFIELD ומשחקי COD. לכל CLASS אסטרטגיית קרב שונה, חוץ משחקים אפשר לזמן גם בוטים שיתקיפו את הבסיס של האויב, והCOOP גם לא רע. קוד הרשת מעולה ושיחקתי ללא שום לאגים אפילו שהייתי מחובר דרך פרוקסי אמריקאי. הנה הגימפליי שצילמתי של משחק הCOOP: https://www.youtube.com/watch?v=RDZQF2J3bT4

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  9. Started by nice-1,

    הגיע מיני מיני מיני דמו שנראה כאילו EA שיחררו רק לVENDORS או משהו אין אופציות למשחק וזה מחצית של צרפת נגד סתם איזה נבחרת עם hack קטן יש קצת יותר אופציות 33 מגה ואין אפילו צליל אחד במשחק. חביב.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by Jeka90,

    מישהו יכול לתת לי שם של משחק פאזל נחמד? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by yonib5,

    2 שאלות יש לי אליכם: 1.איפה נמצאת המכונית במשחק שנקראת washing ? עשיתי לה מוד ואני לא מוצא אותה... 2.מישהו ראה אתר עם מודים יפים למסוק או למטוס DODO שבמשחק? (מחפש בנרות) תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. GTA2..משחק קליל כיף ו...חינמי. את המשחק אפשר להוריד מכאן: http://downloads.moomoo.co.il/download.php?i=77 המשחק קליל גם מבחינה תכנית ומאפשר אירוח שרת על אחד ממחשבי השחקנים (עד 6 שחקנים) ברקע מדברים בסקייפ\ונטרילו, המטרה להרוג בשלל דרכים את שאר השחקנים, כל הריגה שווה לנקודה, משחקים עד מספר מסויים, בדרך כלל 30. כל המעוניין לשחק שירשום כאן או ישלח לי הודעה פרטית. המשך יום מהנה

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by simonsix,

    נראה לי שיהיה הרבה יותר נגיש ונוח לחברים כאן להכנס לאיזה סטיקי של דרישות מערכות למשחקי PC היות ומדי יום נשאלת שאלה כזו או אחרת בנוגע לדרישות אלה. אתחיל עם המשחק שהנשאל ביותר CRYSIS פורסמו היום דרישות המינימום לקרייסיס הידעתם שהדרישות החדשות דורשות 16GB ? Minimum Requirements - CPU: Intel P4 2.8Ghz or AMD equivalent - RAM: 1GB - Video Card: 6800GT (256mb) or ATI/AMD Radeon 9800 Pro (256mb) - HDD Space: 16GB - OS: Microsoft Windows [XP and Vista I imagine] - Sound Card: DirectX 9.0c Compatible http://www.crysis-online.com/?id=405

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by poune,

    בעיקבות מצב הווירוס ולאלו שבבית . A list of (nearly) every game that has generously been made free to claim/download during this hellish time. I'm keeping this list updated for as long as I can; these titles will not be free/PWYW forever, so some of them may disappear suddenly. If you see something you're interested in, grab it now. https://itch.io/c/759545/self-isolation-on-a-budget Stopping the spread of COVID-19 is on all of us, so make your time social distancing a little easier. Here's a collection of games from developers who are offering special discounts to do what they can to help. https://itc…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by danield51,

    התקנתי,זז לי איטי אחושילינג נכנסתי לאתר של EIDOS וכתבתי לו אם אני יכול להריץ את זה אז הוא אומר לי שאני צריך דרייברים של קול ווידאו כבר התקנתי את כל הדרייברים הכי חדשים לכרטיס מסך ויש לי DX9.0C עכשיו קורה בזה משהו מוזר ...קניתי לפני כמה ימים את ה1950XT וכתוב לי את הדבר הבא.. Video Card Minimum: 64 MB Direct3D DirectX 9.0 compliant video card supporting pixel shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX+ / ATI Radeon 9500+) You Have: ATI Radeon X1200 Series (ATI Radeon X1200 Series (0x791E)) ראיתי את הכרטיס בתוך המארז שזה 1950XT זה לא נראה לי הגיוני

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by Dima67,

    קניתי את היום את Dawn of War II ואת ההרחבה מסטים. אז אני מחפש אנשים לשחק איתם ולדבר בסקייפ וכדומה. יהיה אחלה. D=

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  17. היי חברים אני מנסה להפעיל לאחותי משחקים ישנים במחשב יחסית חדש I5 וכדומה. בקיצר הבנתי שיש אימולטור שמריץ משחקים ממש ישנים ואני חרשתי את האינטרנט ולא מוצא משהו נורמלי. אז פה אני פונה אליכם חבר'ס אם תוכלו לעזור לי אני אשמח. תודה מראש:party0023::s0817:

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by GameGems,

    אמנם המשחק יצא ב2012, אבל רק עכשיו הזדמן לי לשחק בו. משחק אדיר, אין לי מושג איך פספסתי אותו.

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. אפילו אם ליל כל הקדושים לא מדבר אליכם, שירות המשחקים של Valve נותן לכם סיבה למסיבה עם הנחות גדולות על שלל כותר, לארבעת הימים הקרובים בלבד לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%95%d7%99%d7%9f-%d7%a9%d7%9e%d7%97-%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%a1%d7%95%d7%a3-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%a9%d7%9c-steam-%d7%9b%d7%91%d7%a8-%d7%9b%d7%90%d7%9f/

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  20. Started by talkfir,

    שלום,ברשותי המשחק SETTLERS 3,וברצוני לשחק באינטרנט במשחק.נאלצתי להוריד קובץ עידכון ל1.60 (יש לי 1.20) לאחר הורדת הקובץ עידכון והתקנתו,אני מפעיל את המשחק ולפתע נתקל בהודעה הבאה: Kernel32 call does not point into KERNEL32.dll. Virus or incompatible Systemanalyzer detected! (#3000) יש לי נורטון 2002 מעודכן,אז זה אין שום וירוס..חיפשתי גם את הקובץ בתיקית המשחק וב 2 הדיסקים של המשחק,אך לא מצאתי אותו..חשבתי אולי הוא חסר או משהו. מה עושים?? אנא עזרה!! תודה רבה, טל

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by amirx19,

    שלום לכולם, אני מעוניין לקנות משחק ואשמח לעזרה. אני צריך הסבר לגבי העמוד שבקישור. https://www.origin.com/irl/en-us/store/need-for-speed/need-for-speed/interstitial תודה

  22. Started by rikus,

    גרסאת ההמשך של 2 הקווסטים הכי טובים שיצאו בשנים האחרונות...למישהו יש מושג איפה אפשר לקנות? אני לא מוצא את זה בחנויות.. עריכה: למחוק, מצאתי בפריק.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. בהתאם לדיווחים, מבצעי העונה של פלטפורמת ה-Steam מתחילים ממש עכשיו וימשכו שבוע וחצי, אז הכינו את חשבונות ה-PayPal כי ההיצע הוא עצום לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%a8%d7%97%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%9c-%d7%94%d7%90%d7%a8%d7%a0%d7%a7-%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%94%d7%a7%d7%99%d7%a5-%d7%94%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%a9/

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by blbb,

    פראג מובי שעבדתי עליו בשביל חבר כבר כמה זמן מקווה שתאהבו את התוצאה ואשמח ללייק אם אהבתם:

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by Zeev86,

    סרטון נחמד שצילמתי במשחק הימולטורים שיוצא בקרוב IL2 Sturmovik: Battle for Stalingrad https://www.youtube.com/watch?v=027TM9mds24 וכבונוס סרטון גיימפלי בו אני מפיל כמה מטוסים https://www.youtube.com/watch?v=OkkbSxeYbGs

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים