משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שליש מהדיון של MW2 מלא בהודעות על בעיות של סטים, נראה לי מתאים לפתוח דיון כזה. תתלוננו פה על כל הבעיות שלכם עם סטים, כולם ימצאו פתרונות לכולם אה ועוד דבר. בלי ספאם בבקשה, לא נעים לקרוא שטויות. בתור התחלה יש פה (למטה) משהו כמו חצי מהפתרונות.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הנה סרטון ראשון שמכיל ראיון עם מפתח המשחק וקטעי משחקיות - Confrontation - Video Interview mit Jeremie Monedero (Extended Version)
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, היום התחלתי לשחק בזה והמשחק נראה פצצה והכל אבל יש לי בעיה מוזרה אני בשלב הראשון עם החברה הטובים ולא משנה מה אני עושה אחרי 2-3-4 דקות בערך כולם מתים לי זה לא שהורגים אותם או משהו אלא פשוט כולם מתים ואני מפסיד את המשחק... כאילו הם יכולים סתם לעמוד באיזה מקום ופשוט למות משום מה... עכשיו לא ראיתי בהגדרות המשימה שום דבר לגבי זה ולא מצאתי שום דבר לגבי זה בתוך האתר של המשחק... יש למישהו רעיון לגבי זה? ואגב זה מן הסתם לא בעיה של המחשק כי זה נראה כאילו זה קורה לרוב אחרי שהעין מתביית על החבר'ה שלי או משהו כזה... אשמח לשמוע הצעות לפתרון או הסבר כלשהו למה עלי לעשות ממי שכבר שיחק במשחק קצת.. בתודה מראש
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שימו לב. 2014 היא השנה הראשונה בהמון המון זמן (כמדומני יותר מעשור) שבו לא יצא משחק Need For Speed חדש. השנה הוכרז רק משחק לIOS ואנדרואיד של סטודיו קטן. אני חושב ומקווה ש-EA הבינה והפנימה את מה שקרה בשנים האחרונות, פלוס רעיון ממפתחי TDU2 שלאחר מכן עברו לפתח את The Crew בשביל יוביסופט. האם אנחנו נזכה לראות השנה או שנה הבאה משחק NFS מלוטש? Underground 3 עם עולם פתוח ואינסוף שידרוגים? הרי שהסיכוי שתלך לסוג מירוצים מקצועי הוא קטן מאוד. Project Cars ו-Assetto כבר פחות או יותר קברו אותה בקטגוריה הזאת. *כובע נייר כסף
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בהגדרות בקושי של המשחק ישנם כמה אלמנטים שמשפיעים על הקושי : 1) TRACTION CONTROL - off\medium\full - על מה זה משפיע ? 2) PARC FERME - on\off מה זה? 3) כשאני מתחיל את המרוץ בקריירה עם צמיגים רכים (וקבעתי מראש שאני מחליף לצמיגים קשים בעצירה ראשונה בסיבוב 6) ולאחר כ 4 סיבובים הצמיגים נשחקים והאחיזה על המסלול יורדת ומורגשת באופן ניכר ככה שאיני מצליח להשתלת על המכונית , השאלה מדוע הם נשחקים כל כך מהר שאפילו עוד לא הגעתי לאזור ה סיבוב ה 5/6 ? - האם זה כתוצאה מהנהיגה האגרסיבית ? בלימות מאוחרות ? או האצה אגרסיבית שלפעמים גורמת לפירפורים של הצמיגים ? *אני חייב ליעל את הנהיגה שלי על מנת להצליח במרוץ או אפשר להגדיר בהגדרות שהצמיגים ישחקו פחות ממצב הנוכחי? נ.ב: מי שלא משחק ושיחק חיי…
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קודם כל זו הפעם הראשונה שאני משחק משחק ברשת. 1 מה המטרה במשחק ? 2 שאני למשל הקב' הכחולה ואני רואה מרחוק חיילים אלו הם החיילים מהקב' שלי או האוייבים ? יש בכלל מצב לראות אותם מרחוק ? 3 בא לי רכב עם מישהו מהקב' שלי וציפצף לי שאני יעלה עליו,איך עושים את זה ? (לא ידעתי אז קפצתי לו על המכסה מנוע,נפלתי ונדרסתי חחחח ) 4 אם אני רואה למשל רכב שעומד אני יכול לנהוג בו או שתלוי איזה שחקן אני בוחר ? 5 לפעמים אחרי שאני בוחר תפקיד (בד"כ אני בוחר בחייל עם ה-M16) ומקום במפה אני מוצא את עצמי במקום מבודד ולוקח לי שעה להגיע לאיפה שכולם נמצאים,למה זה קורה לי ?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכם... אני משחק איזה 7 דקות במשחק... ולאחר מכן אני מקבל את ההודעה הזו ואז המשחק חוזר לתפריט של הסרברים... ובעצם אני לא יכול לשחק יותר מ-7 דקות ! למה ? נ.ב היום בא אליי טכנאי של האינטרנט והוא החליף לי את המודם (שהיה מקולקל) ואפילו הבעיה נמשכת ! למה זה ? איך אני פותר את הבעיה ?! :'( [attachment deleted by admin]
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי כמה חבילות שאני מוכן להחליף. אני פשוט לא מוכן לקנות את המפתחות אליהם... יש לי את החבילות הבאות: #26, #41, #44, #45. יש פה מישהו שרוצה אותם?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בן דוד שלי התקין את המשחק בגירסא של SKIDROW והמשחק עובד לי בתקיעות כול הזמן ולעומת זאת אצל חבר שלו עובד מעולה. פירוט מחשב: כרטיס מסך - Geforce GTS 450 חדש 1GB מעבד - Intel Core 2 Duo E6750 לוח אם - GIGABYTE P35-DS3L זכרונות - 4GB DDR2 יכול להיות שיש בעיה עם הDirectX במחשב וצריך למחוק אותו לגמרי ולהתקין שוב?? הגירסא שלו עכשיו הכי מעודכנת זה משנה אם הווינדוס הוא 64 או 32?? במחשב כזה כדי 64? המשחקים יעבדו יותר טוב?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
לכבוד חופשת הקיץ אנו מקיימים תחרות ה VR לקבוצות הראשונה בישראל! בואו לבחון את הכישורים שלכם! לא צריך ניסיון מקדים במשחק אבל יכולות AIMING טובות יעזרו בהחלט! בין התאריכים 1.7.17 - 1.9.17 תתקיים בתל אביב תחרות לקבוצות במציאות מדומה הקבוצה שתשיג את התוצאה הטובה ביותר תזכה ב 5000 ש"ח במזומן הקבוצה שתגיע למקום השני תזכה ב 3000 ש"ח במזומן והקבוצה שתגיע למקום השלישי תזכה ב 1000 ש"ח במזומן מה צריך לעשות כדי להרשם? להתארגן 4 חברים ולהזמין אצלנו מקום. כשתגיעו נחבר כל אחד מכם למשקפי מציאות מדומה ואת כולכם נחבר לאותו המשחק המשחק הוא Arizon Sunshine במצב ה Horde mode יש לכם שעה לצבור את הניקוד הקבוצתי הגבוה בי…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מחפש אפשרות לשחק במשחקי מחשב ללא מקלדת ועכבר - כל משחק ה- FPS ממש גורמים לכאבים בידיים וחשבתי על גיימינג פד: http://compactiongames.about.com/od/hardware/tp/gamepads.htm מה דעתכם, אפשרי ?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אתם מכירים תעניין הזה שאתם משחקים גנרלס זירו ופתאום כול המישחק מקרטע בצורה מעצבנת ביותר ולא יצא לזה תיקון מישהו פתר את זה תודה לכול העונים
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בשלב שמגיע מייד אחריי הפלת המסוק ביערות קולומביה נעלמים כל תפריטי הנשק, מצב הנשק (כמות כדורים וכו') והכוונת. כל מה שניסיתי על מנת להחזיר את החלקים החסרים לא עזר. האם מישהו נתקל כבר בתופעה הנ"ל במשחק, אם כן מה הפתרון??? פשוט אי אפשר לשחק ללא המידע הנ"ל וללא הכוונת!!! תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הייתי משחק עם כל החבר'ה פה עוד בימים של COD:MW2 ולאחר מכן עברתי לאקסבוקס ליותר משנה, התחדשתי בHD6850 ומכרתי את האקסבוקס בסופו של דבר ( ), אשמח לשמוע מי עדיין משחק ומאיפה לעזאזל אני קונה BF3 ב70 ש"ח כמו שכמה חבר'ה פה הגיבו
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
פוסט טוויטר משונה של יצרנית הציוד ההיקפי בעל כשל לוגי בסיסי מציע להשתמש בחומרת הגיימינג שלכם על מנת להפיק כסף וירטואלי בתמורה למטבע מיוחד - בו תוכלו להשתמש בכדי לקבל פרסים לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
אני נכנס למשחק ואחרי הבאטסה יש תסמל הזה של הדרקון עולה העשן ומופיע לי המסך הבא ממש לפחות מחצי שנייה ברצינות כמעט ולא רואים אותו אבל אם הייתי צריך לנחש זה כנראה המאניו של המשחק שלחתי תשאלה לסטים מחכה לתשובה בנתיים למישהו כאן יש עצה איך לעזור לי? חבל 60 דולר........ ועוד משחק שכזה אני מת לשחק בו והוא לא פועל לי(וניסיתי הכל כולל הכל אני לא מאמין שתמצאו משהו שלא ניסיתי אבל לכו על זה אולי תצליחו וזה יעבוד....לפחות אני מקווה)
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.gametrailers.com/player/32022.html
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חזרתי למשחק היום, יש לי דמות קוסם רמה 70, ודי נמאס לי מדמות עם שתלויה במ-MANA. אני רוצה דמות שנלחמת בחרבות, אבל לא יודע איזה לבחור. מי הדמות הכי חזקה מבחינת DPS, ברמות הגבוהות כמובן (הנמוכות לא חשוב)?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בואו להתעדכן בחדשות הגיימינג המרכזיות של השבוע החולף: Assassin\'s Creed מגיע לאנגליה, Rainbow Six Siege מקבל תאריך השקה, קונאמי מכריזה על כיוון חדש ומפתיע ועוד לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2-%d7%91%d7%92%d7%99%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%92-%d7%9e%d7%aa%d7%a0%d7%a7%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%a0%d7%93%d7%95%d7%9f-%d7%99%d7%95%d7%a8%d7%a9-%d7%9c/
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אני מעונין לרכוש תמישחק הזה אך ורק וכדי לשחק אותו ברשת במולטיפלייר ! עכישו לפני הרכישה זה מציע לי 3 אפשריות לבחירות במחירים שונים ..מה אני צריך לבחור? ראו תמונה: Uploaded with ImageShack.us
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי עשיתי פורמט C התקנה חדשה של XP ודרייבר אחרון לכרטיס (ATI 800) והתקנתי חזרה את המשחק. המשחק עולה ועובד, עד שלוחצים על הכפתור שמעביר אותך לעיר במהלך המשחק (לקבלת בונוסים), ואז המשחק עף. המשחק עודכן לגרסה 1.07. לפני ההתקנה של המערכת הפעלה הכל עבד כשורה. AMD x2 4200. מישהו יודע משהו על זה?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חלק 1: חלק 2: הסרט הראשון הוא דיי משעמם. בשני מפורטים השינויים במשחק. חלק מהשינויים: -עוד תוספות לפידבק שעוזר המאמן מעביר למאמן במחצית המשחק. -יותר חדשות. -"מסיבות עיתונאים". -תוספת מבורכת לדעתי- אפשרות לשלוח את השחקנים לאימונים מסויימים באופן פשוט ולא דרך תפריטי האימון המייגעים. -אפשרות משחק כאשה. -תוספות של עוד מדדים של ביטחון (confidence), אהדה וכו'. -כרגיל, הגדלת ה DB. -שיפור (כביכול, לדעתי) הדיוק הכלכלי במשחק. -כתיבה מחדש של מערך ההעברות של המשחק- לדעתי שינוי מבורך. -הרבה תוספות למהלך הצפיה במשחק, כולל התוספת הראשית לדעתי (אם כי לא בטוח שהיא באמת תשפיע על המשחק): לראשונה, אפשרות לצפות במשחק בתלת מימד! (רק שיהיה ברור- עדיין תהיה אפשרות למצב הדו-…
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ראשי שלום לכולם, לכבוד סוכות אני ועוד כמה חברה החלטנו לארגן תחרות שהיא למעשה "ליגה" לישראלים. רובכם מכירים את מה שהולך כיום בחו"ל, את כל המשחקים שמתקיימים למרבה ההימורים עליהם והפרס הגדול למנצחי הגמר. אז החלטנו לנסות לפנק אתכם וליצור תחרות קטנה המיועדת לקלאנים וארגונים ישראלים המעוניינים להשתתף ולנסות לזכות בתואר כמקום ראשון ובפרס מכובד. מטרת התחרות היא בעיקרון לכיף וגיבוש הקלאנים בישראל, יש הרבה קלאנים טובים בישראל שכמעט ואף אחד לא מכיר בהם, ובתחרות זו יש הזדמנות לקבל פרסום! המשחק התקיים לפי תאריכים מדויקים כולל שעות וכ'ו.. את כל הפרטים המלאים תקבלו לאחר שתרשמו לתחרות. חובה להיות 5 אנשים לא יותר ולא פחות! פרס בטח קראתם ואתם חושבים לעצמכם בראש - "נו, אבל מה הפרס?". לאחר ש…
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-


