עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by gman_il,

    עוד שאלת נוב: השירותים הנ"ל מאפשרים לי להתקין את המשחק שלי בכמה מחשבים כדי שאני אוכל לשחק ברשת מכמה מחשבים? האם זה תלוי אם קניתי את המשחק ברשת או קיבלתי עותק קשיח? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. ואל תשלחו אותי בבקשה לקרוא עליו כי כבר עשיתי את זה. האם הוא דומה ל-FAR CRY בשלבים בתוך המעבדות ?

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by DF30,

    אז ככה... Max Payne פעל נפלא על מערכת מבוססת P3-600EB עם 384Mhz זיכרון SDRAM וכרטיס Matrox G-400 Max. (Win Xp Pro) סיימתי וניסיתי להתקין גם על מחשב נוסף וחזק הרבה יותר: AMD Xp 1800 Hercules Radeon 8500le 256m - DDR 3000 לוח - Epox (winXP Pro) המשחק עולה, אבל כשאני מעלה את השלב הראשון שלו, הוא מתחיל לטעון ופתאום - נעלם! ואני חוזר לוינדווס.... ניסיתי דרייברים חדשים לכרטיס, Patch למשחק....כלום... מה לעשות? מה זה יכול להיות? :lsvader: איפה לחפש את הבעייה? נראה לי שזה קשור להגשרות של winXP, אבל זו רק תחושת בטן..... :s05: :s05: :s05:

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by JohnnyBravo,

    skyRimGameJam DLC עתידיים?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. אורח Si-Nom

    סיימתי את השלב האחרון ולחצתי על המגילה בצבע זהב,זה עושה טעינה מראה לי סרט ש AZTEC אחד מיתפלל לאלוהים פיתאום נופל מטאור וכול המסך ניהיה לבן,אחרי כמה שניות יש טעינה וCREDITS אני מבטל את זה וזה טוען את השלב הרביעי! מה עושים? זה אמור ליפתוח לי את ה SANDBOX.... עזרה

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by IDOnoach,

    שלום. עד לאחרונה שיחקתי עם עותק פרוץ בקמפיין. החלטתי לנסות את עולם המולטיפלייר ורכשתי קופון של כרטיס amd 1 האם תהיה בעיה בזיהוי מול האתר של amd כשיש לי כרטיס ג'יפורס? 2 מה לעשות עם העותק הפרוץ? למחוק? להתעלם? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. bloodrayne שמו, הורדתי את הדמו שלו אתמול ומאז שיחקתי בו כ 10 פעמים הוא פשוט כיף אתם משחקים ערפדה סקסית במיוחד ואתם נלחמים נגד הנצים, גרפיקה מדהימה קומבואים אדירים מומלץ לכולם! האתר הרשמי

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. חיפשתי את התרד הרשמי אבל התגובה האחרונה בו לפני 8 חודשים אז לא רציתי להקפיץ אני בפרק 14, וראיתי באינטרנט שאחרי שמסיימים את המשחק אי אפשר להסתובב בעיר אלא המשחק נגמר יש דרך לשחק בלי משימות?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. שלום לכולם! עודני מנסה לאתר FIFA 19 במחיר מוזל, אחד האתרים הראשוניים שקפצו לי זה האתר instant-gaming. האם האתר הינו אמין לקנייה? וא"כ, מה הפרוצדורה לכל העניין הזה? איך מורידים משם ומדרך origin בו זמנית? תודה רבה לכולם. הלינק: https://www.instant-gaming.com/en/2665-buy-key-origin-fifa-19/

  10. Started by Alex89,

    מדיי פעם המחשק ניתקע לאיזה חצי דקה או יותר. קראתי באיזהמקום שזה עובד על 3DFX (כי זה מה שהיה באותו זמן) ואין מה לעשות אלה אם לקנות כרטיס מסך ישן מה שנישמע ממש מצחיק. בכל מקרהיש פתרון?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by Gosha,

    לא יודע, פשוט לא עושה לי את זה המשחק הזה. כל החרבות והאבירים והקסמים - לא, זה לא אני. וחבל, כי המשחקיות מעולה! אני מת על משחקי Sandbox, שמטיילים בעולם ועושים מה שרוצים בו, עם עליית רמות והכל, אבל התפאורה הזאת של העולם הפנטזי הורסת לי הכל. יש אולי איזה מודים למשחק שהופכים את עלילתו לסגנון מדע בדיוני - עתידני כזאת? או אולי אפילו משהו מציאותי, כל דבר - רק להעיף את כל הפיות האלו מהמסך שלי. תודה

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by HGIK,

    קניתי משחק והוא תומך רק ב windows xp ולי יש רק windows vista מה עלי לעשות כדי להפעיל משחק . תודה........

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by UchihaItachi,

    אהלן,יש לי את המשחק Dead Island מקורי. כשאני משחק בו יש לי המון FRAME DROP הכרטיסי מסך שלי הם: Asus 2GB 6950 Crossfire

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by poune,

    https://www.gog.com/partner/stay_at_home תהנו

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by mj23,

    היי כבר ניסיתי 3 פעמים אבל אני ינסה שוב ..... קניתי גינרלס וגינרלס זירו מקורי התקנתי אותו ושאני מנסה להיכנס אז מופיה התמונה של הטעינה בהתחלה תמונה של המשחק זה מחכה חצי דקה ואז נעלם ולא עושה כלום...... יש לציין תמפרט שלי אולי הבעיה שם intel 6750 2.66+OC 3.5 ati 4870 512 4 giga ram osz win vista אני מאוד מאוד מבקשעזרה למה שילמתי על המשחק 100 שקל וזה ממש מעצבן שאתה צריך לזרוק אותו בגלל בעיה מסויימת במחשב עשיתי את כל העידכונים ניסיתי לשנות רזולציה וכלום לא עוזר.........אני מזה נואש בא לי לשבור תדיסקים זה פ]שוט עושה כאילו טוען ואז יוצא בלי שום אירור (טעות) וזה עוד יותר מעצבן למה עם הייתה טעות לפחות הייתי יודע מה הבעיה... תודה לעוזרים ולאיזי בוי תגידי לי אתה בסדר? אני מסביר לך …

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by matan007,

    מצאתי את זה באתר הזה..תמונות ב- gallrey: http://megagames.com/news/first-unreal-engine-4-screenshots אז מה זה אומר שיצא תכף משחק unreal tournament חדש? זה המשחק רשת היחיד ששיחקתי וממש אהבתי אותו (UT-3 שחקתי)..אין דקה מנוחה במשחק הזה

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. מערכת הפעלה : win 7 64 bit בעיה עם שלט אקסבוקס מחובר למחשב אלחוטי. לא מצליח להפעיל אותו במשחק.אפילו עם אמולטור לפי המדריך הזה : http://code.google.com/p/x360ce/issues/detail?id=232 גם לא הצליח.. למישהו יש אולי בבקשה רעיון לסוגיה הזו? תודה רבה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. בבקשה הנה גלריית תמונות מהמשחק שאני גם מצפה לו וגם מחכה לו : http://www.blizzard.com/wow/content/screens/screens_may.shtml ויש לי רעיון בואו נעשה מהתרד הזה תרד תמונות רישמי של משחקים ואז כל פעם שיהיה לנו מידע על משחק חדש או תמונות אז נשים את זה כאן בסדר ואם אנחנו כבר מדברים על זה אז יש למישהו לינקים תמונות ומידע על IC כלומר IMPOSSIBLE CREATURES

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  19. Started by natan805,

    כי ב64bit win7 הוא לא עובד לי אבל ב xp הוא עובד לי,וחבל לי אם המשחק תומך בdx10 או 11 לשחק בו ב win xp ולכן אם הוא תומך בdx10 ומעלה אני אתקין את win7 32bit .

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by dan9,

    בוקר טוב לכולם! אני משחק במשחק עם שלט xbox360 הכל עובד יופי אבל במקום כפתורים של xbox מופיעה לי סמנים של מקלדת.. אין לזה תמיכה מלאה? או אולי איזה פאץ שמשנה/מתקן את הדבר הזה? אחרת זה פחות נוח!!

  21. Started by ohadzamir,

    שלום! יש לי בעיה, התקנתי את RED ALERT 2 ו - YURI'S REVENEGR מדיסק מקורי וגם מלא מקורי כאשר ניסיתי להפעיל אותו (GAME.EXE, YURI.EXE) הוא הראה מסך שחור (כאילו הוא מפעיל) ואז חזר לוינדוס אני משתמש בוינדוס XP והמשחק אמור לעבוד בגירסת וינדוס זו (הוא כבר עבד) כל הדרייברים מותקנים כמו שצריך (בדקתי בתוכנה הזאת של הDIRECTX ולא היו בעיות ) אפילו הורדתי דרייברים מעודכנים יותר לכרטיס מסך (REDEON 9600 PRO) , עשיתי גם אתחול לכונן C (המשחק מותקן בD) וזה לא עוזר!!! לעוד מישהו זה קרה??? מה אפשר לעשות כדי להפעיל??? עזרו לי!!!!!!!! תודה! אוהד

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by chnon,

    במשימות מסוימות כאשר צריך לפרוץ את הקוד עם האקינג כמו בתמונה למטה, העכבר פשוט נתקע ולא זז לי. מישהו מכיר את הבעיה? חיפשתי ברשת ולא מצאתי כלום. בלי זה אי אפשר להמשיך במשחק ואני פשוט תקוע על 40 אחוז פרוגרס. המשחק לא פרוץ. אשמח אם מישהו יודע איך לפתור את העניין. תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by Googleness,

    לינק: http://www.riseofimmortals.com/ משחק מבית חברת פטרוגליף. נראה נחמד והוא חינמי לחלוטין, יש גם גרסה של סטים בעמוד הזה: http://store.steampowered.com/app/90530/ כרגע אני מנסה לתקין אבל קורסלי העדכון... אני מחכה מחר לקבל תשובה מהתמיכה.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. המטרה העיקרית היא שהמשחק יהיה ברשת כך שלא יהיה קצר. אני מוכן לרכוש בארץ/חו"ל אך לא מ-steam (הסיבות לא חשובות, העיקר שהעותק יהיה בידיים) מחיר מקסימלי כולל משלוח $40 המשחק שנמצא כרגע על הכוונת שלי הוא L4D, שמעתי עליו רק דברים טובים ובמיוחד על המשחקיות שלו ברשת. יש לי את Prototype לכן הוא אינו אופציה, מה שכן- הוא מאוד כיפי. שניהם משחקי "אימה" אבל זה ממש לא הז'אנר היחיד שאני אוהב. בד"כ אני לא אוהב משחקים חשוכים מידי כמו FEAR (ממש לא אהבתי אותו), אבל שמתי עין על L4D בגלל שהוא נראה קליל יותר ומאוד מעניין (בעיקר עניין העבודת צוות) לשחק בו מולטי. וכמובן אם צפוי לצאת משחק מעניין בקרוב אז אשמח לשמוע גם על זה. תודה מראש(:

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by Da-Funk,

    שלום אני מחפש משחק לחבר.. משחק אסטרטגיה לא פנטזיה ולא חללי פשוט צבאי בסגנון RED ALERT ... משהו טוב שהוא יהנה ממנו ויפסיק לשגע אותי...

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים