משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
חשוב שמערכת הקרבות שם תהיה בתורות, כמו ב Fallout tactics ולא בזמן אמת! ועדיף שהעלילה תהיה בזמנים מודרניים או בעתיד. רק לא עלילת טולקין עם פיות וגמדים...
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות את Wolfenstien אבל לא מצאתי אותו בסטים ואז בדקתי באוריגין למרות ששיערתי שהוא לא יהיה שם וגם שם הוא היה חסר איך אני קונה את המשחק DRM FREE,עותק פיזי,או פשוט תוכנה כמו סטים רק שאיננה מוכרת?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם ! אני בשלב של המשחק בשם boat עכשיו הגעתי לספינה שאני צריך להניח עליה פצצה הנחתי עליה פצצה ועכשיו בא אליי מסוק ואני לא מצליח לחסל אותו ניסיתי עם בזוקה ופגעתי בו איזה 8-9 פעמים והוא לא מתפוצץ כך גם ניסיתי עם הנשק החדש שמצאתי על האי! ואני אבוד! ועוד שאלה אחת מה השלב אחרי boat?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המבצעים הגדולים בחנות המקוונת של פלטפורמת ה-Steam ממשיכים גם היום. בואו לראות מה הם הדילים הכי חמים ברשת כרגע לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%94%d7%a7%d7%99%d7%a5-%d7%a9%d7%9c-steam-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%99/
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני בפרק השני ואני לא מוצא את ההוכחה לאיפה שהכת נמצאת מצאתי אחת אצל חצי אוגר (שכחתי אך קוראים לו). כבר גמרתי את רוב QUEST-ים שם חוץ מהwere wolf
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הגעתי למשימה בא צריך להציל את צוות הטנקים. הצלתי אותם, הובלתי אותם לטנקים שלהם והובלתי את הטנקים בביטחה דרך המינהרה (אפא שארבו להם חיילים עם נ"ט). ביציאה מהמנהרה מחכים לי 2 מסוקים שלצערי אינני מבין איך ניתן לחסלם. נראה שלנשק האישי (התת מקלע) אין השפעה עליהם והחיילים שאיתי לא ממש עוזרים לי. מה לעשות? איך ממשיכים הלאה? איך מחסלים את המסוקים הללו?
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי אקס בוקס מגרסה ישנה יחסית עם צ'יפ. הבוקס לא מזהה cd-r רגילים שצרבתי בעזרת המחשב שלי. הכוונה הייתה לרטות סרטים בעזאת הx box media player -הבוקס מזהז דיסקי אודיו רגילים -צרבתי את הדיסקים במהירות הכי נמוכה -ניסיתי גם teac וגם silverline מישהו יודע אם יש דרך כלשהי שהוא יזהה cd-r? תודה!
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
משחק היריות המקוון החדש מבית בליזארד צבר כבר 7 מיליון שחקנים ברחבי העולם, אך האם הוא באמת מצדיק את העניין העצום שהתעורר סביבו? התשובות בפנים אם נסתכל לרגע על סוג המשחקים ששולטים בזירת משחקי המולטיפלייר והספורט האלקטרוני בשנים האחרונות, נגלה שמדובר בעיקר במשחקים מבוססי דמויות גיבורים. גם לחברת Blizzard יש מה לאמר בנושא, ולאחר שהוציאה את הגרסא שלהם למשחקי מובה, Heroes of the Storm, כעת היא ממשיכה עם הטרנד עם משחק מוטיפלייר יריות צבעוני, מהיר ומלוטש בו תוכלו לשחק אחת מתוך עשרים ואחת דמויות שונות – Overwatch. המשחקיות של Overwatch קצת יורשת את הרעיון מ-Team Fortress 2. בכל קרב תצטרפו לקבוצה של שישה אנשים נגד קבוצה יריבה של שישה, ותמצאו את עצמכם באחת מתוך שתיים…
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
יש חדשות על תאריך יציאה\ דרישות מערכת\ תמונות\ טריילרים\ פריצות\ דרישות לשוחד מיני מהיוצרים?
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עד כמה שאני מצליח להבין ut2k3 יצא עדיין רק בגירסת דמו.....? או שיש כבר את המשחק המלא בחנויות?
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
פותח על ידי: Hothead Games מופץ על ידי: EA ג'אנר: ACTION RPG, indie מצבי משחק: SP ו LOCAL CO-OP תאריך יציאה: PC - 26/10/2010, MAC - TBA מחיר: 15$ ב - STEAM ממוצע ביקורות: 79 (לגירסת הקונסולות) המשחק עוקב אחרי DeathSpank, משלח הצדק, כובש הרשע, גיבור המדוכאים, במסעו למציאה חפץ רב עוצה בשם "החפץ" (). החפץ, שנוצר על ידי ידיים לא ידועות, למטרה לא ידועה ולפני זמן לא ידוע, נמצא בהישג ידו של DeathSpank! מה הוא החפץ? מה הם כוחותיו? שחקו במשחק וגלו בעצמכם. System Requirements o OS: Windows XP/Vista/Windows 7 o Processor: Intel Pentium 4 (or equivalent) running at 1.7 GHz or greater o Memory: 1 GB of ram, 1.5 GB (Vista and Windows 7) o Hard…
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המשחקים האלה כבר מתחילים קצת לשעמם. אז איזה משחק שדומה לאחד מהם את מכירים?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נפתח אתר חדש עם קצת מידע על ההמשך של המשחק הגאוני הזה http://www.stalker-game.com/clearsky/index_en.html המנוע של המשחק יוחלף ויתמוך גם ב-DX10, לכן כנראה זו לא תיהיה גרסת הרחבה אלא משחק בפני עצמו- אבל אל תיקחו אותי במילה אני אישית מחכה בקוצר רוח לראות מה הוא יציע
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כללי APB הוא משחק יריות המתמקד במלחמה בין הפושעים לשוטרים בעיר San Paro. במשחק נמצאים מספר NPCים שאותם מעלים רמות ועם כל רמה נפתחים דברים חדשים שניתן לרכוש החל מנשקים,בגדים,רכבים,סמלים ועד לשיפורים לנשק ולרכב. למשחק יש 3 "מודים" של מפות: Social district כאן ניתן לעצב רכבים,לעצב את השחקן שלך,לעצב סמלים לקנות חפצים של אנשים אחרים דרך מערכת מכירה פומבית וסתם להסתובב ולדבר עם אנשים אחרים כשמשעמם. Mission districts 2 מפות גדולות שבהם ניתן לבצע משימות דרך מערכת בניית קבוצות שבוחרת מספר שחקנים מצד הפושעים ומספר שחקנים מצד השוטרים ויוצרת משימה דו-צדדית (2vs2, 3vs3 וכו'), כשאחת הקבוצות צריכה לבצע משימות והקבוצה השניה צריכה למנוע מהם לבצע את המשימה. …
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
חברי מצאתי משחק מגניב הנקרא - Seasons of War בינתיים יש גרסה ללמכשירי אנדרואיד בלבד. כדי להוריד את המשחק בחינם, אתם פותחים את - Google Play דרך המכדיר שלכם ורושמים בחיפוש - Seasons of War אנה כתובת המשחק: כאן המשחק היא די חדש ויכולים להיות באגים קטנים כל המשחק מתורגם לעברית!
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יכול לעשות לי טובה ולעשות PRINT SCREEN אני רוצה לראות את ההשוואה בין הכרטיס שלי לכרטיסים אחרים זה ה-PRINT SCREEN שאני עשיתי גרפיקה חרא אבל עדין כיף לשחק משחק בן ז************************* איזה סבבה זה להיכנס להאמר מזכיר לי קצת את בלק הוק דאון יש סינגל ???
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.simplycdkeys.com/origin/battlefield-4-battlefield-4-premium-service-dlc-bundle אם לא על איזה אתר טוב אתם ממליצים לי לאותה חבילה ?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי בעיות מערכת של שני משחקים. הראשון הוא משחק משנות ה-90,אני הצלחתי להתקין אותו וכשאני מפעיל אותו הסרטון פתיחה מופעל אבל כשהוא נכנס לMENU,הוא נסגר אוטומטית בלי שום אזהרות. לשני יש בעיה מוזרה-כשאני מפעיל אותו מהדיסק הוא אומר שבכונן שלא קיים אצלי אין את הדיסק,ואז הוא עובר לכונן פלופי! הבעיה היא שהוא לא נכנס לכונן שלי,אז איך אני מגדיר שהוא ייכנס לכונן? שני המשחקים מקוריים. תודה
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
Hearthstone: Heroes of Warcraft Hearthstone הוא משחק קלפים חינמי מבית Blizzard, שמציג משחק קל ללמידה גם עבור אלה שחדשים לז'אנר משחקי הקלפים. בHearthstone אתם יכולים להלחם נגד יריבים מכל רחבי האינטרנט, נגד חברים או נגד המחשב. מה שמייחד את Hearthstone ממשחקי קלפים אחרים, הוא שאתם יכולים לבחור גיבור אחד מתוך תשעה, שלו יכולת מיוחדת שניתן לנצל פעם בתור, בנוסף לקלפים שלכם. קלפים במשחק ניתן לצבור בכמה דרכים, אבל הדרך העיקרית היא פשוט לקנות חבילה בחנות, בכסף של המשחק או בכסף אמיתי (לחסרי סבלנות).
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-


