עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. חשוב שמערכת הקרבות שם תהיה בתורות, כמו ב Fallout tactics ולא בזמן אמת! ועדיף שהעלילה תהיה בזמנים מודרניים או בעתיד. רק לא עלילת טולקין עם פיות וגמדים...

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by Roeebaeloha,

    שלום אני רוצה לקנות את Wolfenstien אבל לא מצאתי אותו בסטים ואז בדקתי באוריגין למרות ששיערתי שהוא לא יהיה שם וגם שם הוא היה חסר איך אני קונה את המשחק DRM FREE,עותק פיזי,או פשוט תוכנה כמו סטים רק שאיננה מוכרת?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by Y-T-M,

    שלום לכולם ! אני בשלב של המשחק בשם boat עכשיו הגעתי לספינה שאני צריך להניח עליה פצצה הנחתי עליה פצצה ועכשיו בא אליי מסוק ואני לא מצליח לחסל אותו ניסיתי עם בזוקה ופגעתי בו איזה 8-9 פעמים והוא לא מתפוצץ כך גם ניסיתי עם הנשק החדש שמצאתי על האי! ואני אבוד! ועוד שאלה אחת מה השלב אחרי boat?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by SilentBob,

    המבצעים הגדולים בחנות המקוונת של פלטפורמת ה-Steam ממשיכים גם היום. בואו לראות מה הם הדילים הכי חמים ברשת כרגע לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%94%d7%a7%d7%99%d7%a5-%d7%a9%d7%9c-steam-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%99/

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by Funkyzord,

    אני בפרק השני ואני לא מוצא את ההוכחה לאיפה שהכת נמצאת מצאתי אחת אצל חצי אוגר (שכחתי אך קוראים לו). כבר גמרתי את רוב QUEST-ים שם חוץ מהwere wolf

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by AmitDanan,

    מתי אמור לצאת המשחק החדש של סיילנט הייל?

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by eriksexy,

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by ROTFL,

    הגעתי למשימה בא צריך להציל את צוות הטנקים. הצלתי אותם, הובלתי אותם לטנקים שלהם והובלתי את הטנקים בביטחה דרך המינהרה (אפא שארבו להם חיילים עם נ"ט). ביציאה מהמנהרה מחכים לי 2 מסוקים שלצערי אינני מבין איך ניתן לחסלם. נראה שלנשק האישי (התת מקלע) אין השפעה עליהם והחיילים שאיתי לא ממש עוזרים לי. מה לעשות? איך ממשיכים הלאה? איך מחסלים את המסוקים הללו?

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by BAGINS,

    שלום לכולם! יש לי אקס בוקס מגרסה ישנה יחסית עם צ'יפ. הבוקס לא מזהה cd-r רגילים שצרבתי בעזרת המחשב שלי. הכוונה הייתה לרטות סרטים בעזאת הx box media player -הבוקס מזהז דיסקי אודיו רגילים -צרבתי את הדיסקים במהירות הכי נמוכה -ניסיתי גם teac וגם silverline מישהו יודע אם יש דרך כלשהי שהוא יזהה cd-r? תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. משחק היריות המקוון החדש מבית בליזארד צבר כבר 7 מיליון שחקנים ברחבי העולם, אך האם הוא באמת מצדיק את העניין העצום שהתעורר סביבו? התשובות בפנים אם נסתכל לרגע על סוג המשחקים ששולטים בזירת משחקי המולטיפלייר והספורט האלקטרוני בשנים האחרונות, נגלה שמדובר בעיקר במשחקים מבוססי דמויות גיבורים. גם לחברת Blizzard יש מה לאמר בנושא, ולאחר שהוציאה את הגרסא שלהם למשחקי מובה, Heroes of the Storm, כעת היא ממשיכה עם הטרנד עם משחק מוטיפלייר יריות צבעוני, מהיר ומלוטש בו תוכלו לשחק אחת מתוך עשרים ואחת דמויות שונות – Overwatch. המשחקיות של Overwatch קצת יורשת את הרעיון מ-Team Fortress 2. בכל קרב תצטרפו לקבוצה של שישה אנשים נגד קבוצה יריבה של שישה, ותמצאו את עצמכם באחת מתוך שתיים…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  11. Started by IG,

    יש חדשות על תאריך יציאה\ דרישות מערכת\ תמונות\ טריילרים\ פריצות\ דרישות לשוחד מיני מהיוצרים?

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by Haflo,

    עד כמה שאני מצליח להבין ut2k3 יצא עדיין רק בגירסת דמו.....? או שיש כבר את המשחק המלא בחנויות?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by Cereal Killer,

    איך אני מפעיל צ'יטים בהאלף לייף ומה הם

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  14. Started by HuGeMouTh,

    פותח על ידי: Hothead Games מופץ על ידי: EA ג'אנר: ACTION RPG, indie מצבי משחק: SP ו LOCAL CO-OP תאריך יציאה: PC - 26/10/2010, MAC - TBA מחיר: 15$ ב - STEAM ממוצע ביקורות: 79 (לגירסת הקונסולות) המשחק עוקב אחרי DeathSpank, משלח הצדק, כובש הרשע, גיבור המדוכאים, במסעו למציאה חפץ רב עוצה בשם "החפץ" (). החפץ, שנוצר על ידי ידיים לא ידועות, למטרה לא ידועה ולפני זמן לא ידוע, נמצא בהישג ידו של DeathSpank! מה הוא החפץ? מה הם כוחותיו? שחקו במשחק וגלו בעצמכם. System Requirements o OS: Windows XP/Vista/Windows 7 o Processor: Intel Pentium 4 (or equivalent) running at 1.7 GHz or greater o Memory: 1 GB of ram, 1.5 GB (Vista and Windows 7) o Hard…

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by yotam360,

    המשחקים האלה כבר מתחילים קצת לשעמם. אז איזה משחק שדומה לאחד מהם את מכירים?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by AtR,

    נפתח אתר חדש עם קצת מידע על ההמשך של המשחק הגאוני הזה http://www.stalker-game.com/clearsky/index_en.html המנוע של המשחק יוחלף ויתמוך גם ב-DX10, לכן כנראה זו לא תיהיה גרסת הרחבה אלא משחק בפני עצמו- אבל אל תיקחו אותי במילה אני אישית מחכה בקוצר רוח לראות מה הוא יציע

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by DrayModeAPB,

    כללי APB הוא משחק יריות המתמקד במלחמה בין הפושעים לשוטרים בעיר San Paro. במשחק נמצאים מספר NPCים שאותם מעלים רמות ועם כל רמה נפתחים דברים חדשים שניתן לרכוש החל מנשקים,בגדים,רכבים,סמלים ועד לשיפורים לנשק ולרכב. למשחק יש 3 "מודים" של מפות: Social district כאן ניתן לעצב רכבים,לעצב את השחקן שלך,לעצב סמלים לקנות חפצים של אנשים אחרים דרך מערכת מכירה פומבית וסתם להסתובב ולדבר עם אנשים אחרים כשמשעמם. Mission districts 2 מפות גדולות שבהם ניתן לבצע משימות דרך מערכת בניית קבוצות שבוחרת מספר שחקנים מצד הפושעים ומספר שחקנים מצד השוטרים ויוצרת משימה דו-צדדית (2vs2, 3vs3 וכו'), כשאחת הקבוצות צריכה לבצע משימות והקבוצה השניה צריכה למנוע מהם לבצע את המשימה. …

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  18. Started by Game_Fix,

    חברי מצאתי משחק מגניב הנקרא - Seasons of War בינתיים יש גרסה ללמכשירי אנדרואיד בלבד. כדי להוריד את המשחק בחינם, אתם פותחים את - Google Play דרך המכדיר שלכם ורושמים בחיפוש - Seasons of War אנה כתובת המשחק: כאן המשחק היא די חדש ויכולים להיות באגים קטנים כל המשחק מתורגם לעברית!

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. יכול לעשות לי טובה ולעשות PRINT SCREEN אני רוצה לראות את ההשוואה בין הכרטיס שלי לכרטיסים אחרים זה ה-PRINT SCREEN שאני עשיתי גרפיקה חרא אבל עדין כיף לשחק משחק בן ז************************* איזה סבבה זה להיכנס להאמר מזכיר לי קצת את בלק הוק דאון יש סינגל ???

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by _Amaterasu_,

    http://www.simplycdkeys.com/origin/battlefield-4-battlefield-4-premium-service-dlc-bundle אם לא על איזה אתר טוב אתם ממליצים לי לאותה חבילה ?

  21. Started by deso,

    יש לי בעיות מערכת של שני משחקים. הראשון הוא משחק משנות ה-90,אני הצלחתי להתקין אותו וכשאני מפעיל אותו הסרטון פתיחה מופעל אבל כשהוא נכנס לMENU,הוא נסגר אוטומטית בלי שום אזהרות. לשני יש בעיה מוזרה-כשאני מפעיל אותו מהדיסק הוא אומר שבכונן שלא קיים אצלי אין את הדיסק,ואז הוא עובר לכונן פלופי! הבעיה היא שהוא לא נכנס לכונן שלי,אז איך אני מגדיר שהוא ייכנס לכונן? שני המשחקים מקוריים. תודה

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by omri_ro,

    מישהו יכול לתת לי לינק לTRAINER טוב לRED ALERT2?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  23. Started by GameGems,

    Hearthstone: Heroes of Warcraft Hearthstone הוא משחק קלפים חינמי מבית Blizzard, שמציג משחק קל ללמידה גם עבור אלה שחדשים לז'אנר משחקי הקלפים. בHearthstone אתם יכולים להלחם נגד יריבים מכל רחבי האינטרנט, נגד חברים או נגד המחשב. מה שמייחד את Hearthstone ממשחקי קלפים אחרים, הוא שאתם יכולים לבחור גיבור אחד מתוך תשעה, שלו יכולת מיוחדת שניתן לנצל פעם בתור, בנוסף לקלפים שלכם. קלפים במשחק ניתן לצבור בכמה דרכים, אבל הדרך העיקרית היא פשוט לקנות חבילה בחנות, בכסף של המשחק או בכסף אמיתי (לחסרי סבלנות).

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by davidcohen,

    היי מישהו יודע מה עם הדמו ? הוא היה אמור להשתחרר עד היום

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by BenSmall Brown,

    שתי תמונות אחת ממשחק והשנייה מהמציאות: מה זה מה?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים