עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני מחפש את המשחק הזה ב50 ש"ח בערך היו לי חברים שקנו במחיר הזה ... עם מישהו מכיר מקום אז בבקשה תביאו פרטים ועם אני קונה את"בלו שיפט" וי שמה סיריאל אז הוא יעבוד גם כן על CS? תודה

    • 10 תגובות
    • 895 צפיות
  2. אין לי מה להוסיף.....

    • 33 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. -------------------------------------------------------------------------------- שלום לכולם!! איפה אני יכול להשיג מכוניות להורדה ב TEST DRIVE UNLIMITED בגירסת ה PC? יש לי את האאודי S4 וניסן סקייליין. ראיתי שב XBOX יש עוד מכוניות.. מישהו יכול לעזור??

    • 1 תגובה
    • 868 צפיות
  4. הכותרת אומרת הכל, ורק שתדעו חיפשתי באתר של האתר ולא מצאתי כלום........

    • 2 תגובות
    • 939 צפיות
  5. Started by TomTom,

    שלום! ??? אני כבר מחפש את המשחק MEDAL OF HONOR חודשיים ואני לא מוצא. אמרו לי שזה משחק רשת פצצה.... ואני מת להשיג אותו. אם מישהו יודע מאיפה אני יכול להשיג אותו אז אם הוא יכול ליגיד לי.? ואם אתם יודעים בכלל אתר טוב של משחקי רשת טובים תגידו לי. תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  6. עשיתי פירמוט ולא ידעתי שצריך להעביר את השמירות מתיקיה X... יש אתר שבוא אפשר להשיג שמירות להמשחק? הייתי ממש בהתחלה קצת אחת שרצים עם הסוס בהתחלה.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    רציתי ליקנות CS מקורי (הגיע הזמן) ושמעתי שהוא עולה בסביבותי 50 שקל אז רציתי לדעת איפה אני יכול ליקנות את המישחק באזורי אשדוד-רחובות. בתודה Si-Nom.

  8. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    איפה אני יכול ליקנות HL שיהיה שם קוד שאוכל לשחק ב CS ברשת! אבל שיהיה הכי זול!

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  9. המקום היחידי שמצאתי בו את המשחק הוא פה אבל יש שם קובץ פגום http://www.masagames.f2s.com/game.php?game=badstreet (ואני לא חושב שזה אתר ווארז) מישהו יודע איפה אפשר להשיג אותו בגירסא נורמלית? אה ודרך אגב, המשחק משנת 1987 ;D

    • 2 תגובות
    • 699 צפיות
  10. גמרתי את COD2 (שוב) ובקרדיטס המוזיקה היא לא פחות ממדהימה. בכלל, המוזיקה במשחק היא אחת המוזיקות הכי טובות ששמעתי אי פעם במשחק וידאו. למישהו יש לינק איפה אפשר למצוא את הפס קול? תודה

    • 2 תגובות
    • 602 צפיות
  11. לדוגמא הכין ניתן למצוא את רשימת הדרשיות מהמחשב למשחקים call of duty - החדש red alert החדש prince of princa וכו וכו תודה

    • 3 תגובות
    • 716 צפיות
  12. בבקשה :-\

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by oneday,

    איפה אני יכול לקנות את Worms World Party? כמו כן, האם מישהו יודע אם הוא עובד על ווינדוס 8? על ויסטה לדוגמא אני יודע שיש לו בעיות לעבוד. תודה!

  14. Started by NIR-T,

    תודה מראש, ניר.

    • 7 תגובות
    • 753 צפיות
  15. אפשר למחוק מצאתי

    • 0 תגובות
    • 788 צפיות
  16. Started by amit_flame,

    איפה אני יכול למצו את הpatch של ati לcs שנותן לי truform? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 961 צפיות
  17. אנשים בבקשה תעזרו לי... מת לשחק בזה במחשב ולא מוצא שופ גיארסה של המשחק הזה. יש גירסא אחת מעפנה שמצאתי שאפשר לשחק בפלאש אבל רק עם הדמות של ריו. יש מצב שמישהו עוזר לי???!!

    • 1 תגובה
    • 708 צפיות
  18. Started by bezadon,

    אני משחק כבר הרבה זמן בדמו של BF2142 אבל לאחרונה הפאנקבאסטר מדווח עלי שאני משתמש בגיסרה ישנה של המשחק (של הדמו). חיפשתי פאצ' לדמו , אבל לא מצאתי ... אתם יודעים על זה משהו ? תודה

    • 3 תגובות
    • 522 צפיות
  19. תנו לי לינק בבקשה

    • 0 תגובות
    • 716 צפיות
  20. תארד סתמי ביותר אבל אני כבר נואש! ניסיתי שעות לחפש בREGISTERY ולא מצאתי איפה אני מחליף למשחק במזד**ן הזה את הסידיקי (Serial) ??? בבקשה עזרו לי למצוא... ממליץ למנהלים לנעול את התארד לאחר פתירת הבעיה המטופשת הזאת! ועוד פעם סליחה על בורותי...

    • 1 תגובה
    • 670 צפיות
  21. Started by Galit17,

    נרשמתי באתר כבר אתמול ולא קבלתי key מישהו יכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  22. הורדתי את ה-Supreme Commander World Map Patch ואין לי מושג איפה להתקין.. כאילו כשאני מתקין אז הוא מחלץ קבצים ותקיות ואני לא יודע איפה להתקין אותו.. מישהו יודע?

    • 2 תגובות
    • 544 צפיות
  23. יש לי 3 קוואסטים ואני לא רואה אותם במפה

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים