משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני משחק לי ככה בכיף בשרת שהוא רנקד כעבור 5 שעות משחק ניכנסתי לתפריט של הדרגות שלי ליראות לאן היתקדמתי וזה התוצאה מישו יודע מה בדיוק ניסגר איתם איפה התוצאה האמיתית שלי??? עבדתי עליהה כל כך קשה :'( לא פייר!!!! [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 781 צפיות
-
-
למה לעזאזל באטמן ארקהם נייט חסום ב30 FPS?!?!?!?!?! ולמה הביצועים כל כך גרועים?!?!?!?!?!?! זה פאקאינג באטמן!!!!!!!
-
- 15 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
היה לי עד עכשיו גירסא פרוצה שצרבו לי.. אז קניתי את המחשק אתמול ואין לי קונסול בHL2 וCS:S ...מישהו יודע למה..?
-
- 5 תגובות
- 764 צפיות
-
-
מעתיקים תכנים מפורום FXP. זה סיקור מקדים שאני כתבתי בפורום FXP ואחד פה העתיק אותו. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=402830.0 אני זה FabriGas כמו שאתם יודעים,ועכשיו רק ראיתי שהפורום הזה מעתיק תכנים מפורומים אחרים. בושה
-
- 5 תגובות
- 893 צפיות
-
-
כנסו לאוריג'ין כתבו בקוד : BF3E3 תהנו
-
- 10 תגובות
- 976 צפיות
-
-
-
:nixweiss: לא כיף לשחק בסרברים של 94-78פינג
-
- 4 תגובות
- 878 צפיות
-
-
נביאו לי את המשחק אבל אני לא רואה בכלל שום פונטים במשחק אלא רק סימני שאלה ???????????? בכל מקום מישהו יודע מה לעשות כי אני עובד עצות ממש ??? ??? ??? ???
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אז קניתי תמשחק NFSU ויש שמה את השיר של PETEY PABLO - NEED FOR SPEED ואני רוצה שיהיה לי תשיר הזה גם במחשב כMP3 או משהו שאני אוכל לשמוע אותו... אז מישהו מאיפה אפשר להשיג אותו? אם אני מוריד אותו אז זה לא נקרא וורז כי יש לי אותו בעקיפין 8) וחיפשתי בקאזה ואין שמה... מנהלים אם זה נקרא בשבילכם וורז תכתבו לי מה בדיוק הוורז ואם זה לא הפורום הנכון [אתם יודעים מה לעשות] ;D תודה לכולם!
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
נכנסתי למשחק ואז יצאתי ממנו כדי להחליף מצב ב x-fi למצב של משחקים ונכנסתי שוב-אין צליל... מחוץ למשחק יש... איך אני מסדר?
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
הורדתי גם את הפאץ' וזה לא עזר . הבעיה היא שלא שומעים את הצעדים או שאני נותן מכות למפלצות . איך מסדרים את זה ?
-
- 2 תגובות
- 526 צפיות
-
-
בעיה נפוצה לפי מה שהבנתי, עוד מהדמו אפילו (מה שכנרה אומר שזה בעיה במחשב ולא בנשחק) מישהוא יודע מה הפיתרון? הפורומים של המשחק עכשיו לא עובדים (לי לפחות), וגם כשהם עבדו לא ממש מצאתי שם משהו חדש (תעדכן דריברים, תבטל HW SOUND...)
-
- 4 תגובות
- 692 צפיות
-
-
נכנסתי למשחק דרך המסך הראשי של סטים למשחק שחבר שלי שיחק. כשניסיתי לחפש עוד שרתים פתאום ראיתי שהאפשרות של הLOCATION איפה שכתוב MIDDLE EAST נעלם. זאת אומרת שראיתי רק שרת אחד ברשימת השרתים מופיע לי וזה השרת ששיחקתי בו. בCHANGE FILTERS האפשרויות היו על כול ה LATNECY , ללא שם של מפה מסוימת , ללא שום אפשרות מסוימת מסומנת ובלי האפשרות של ה LOCATION מה לעשות?
-
- 6 תגובות
- 744 צפיות
-
-
אני נכנס למשחק ואז עושה חפש שרתים ב middlr east על כול ה latency וזה לא מצא שרתים ואז עשיתי אותו דבר אבל על כול אזור בעולם ואין לי שרתים!!!
-
- 5 תגובות
- 904 צפיות
-
-
משחק הלהיט הגדול של Bethesda יציג תמיכה בכלי מודינג ייעודיים שלה במקביל לבואן של חבילות הרחבת התוכן הראשונות מרגישים שכבר מיציתם את המרחבים הוירטואליים הצחיחים ב-Fallout 4? יש לנו חדשות טובות עבורכם – בקרוב נתחיל לראות מודים משמעותיים ומושקעים הרבה יותר עבור משחק התפקידים-פעולה הנודע. מוביל הפיתוח של המשחק בבת'סדה, טוד האוורד, הצהירבראיון שערך כי הכלים הייעודיים, אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מכותרים כמו Oblivion, Fallout 3 ו-Skyrim ולמנוע העיקרי ששומר עליהם לגיטימיים שנים אחרי שהושקו, יושקו עבור המחשבים האישיים בחלון זמנים בין חבילת התוכן הראשונה עבור Fallout 4 (שתגיע במרץ ותיקרא Automatron) לבין החבילה השנייה – באיזור חודש אפריל. ישנו מספר בלתי מבוטל של מודים ש…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חבילת Humble Bundle חדשה ומשובחת ועוד סופ"ש של הנחות ב-Steam מחכים רק לכם לכתבה
-
- 0 תגובות
- 900 צפיות
- 1 follower
-
-
מישהו כבר ראה את האינדקס המצויין הזה? http://www.tescreens.be/oblivionmodwiki/index.php/Category:Mods Have fun, kids. ;D
-
- 11 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
http://www.intelcapabilitiesforum.net/IceStormFighters.zip 184 מגה. *תמונות בקרוב.[br]פורסם בתאריך: 10.05.2007 בשעה 20:29:01 תמונות וחוות דעת - המשחק באמת מותאם לQuad Core.. כל נסיון להריץ אותו על ההגדרות ה'גבוהות' מביא את המשחק לתצוגת סלייד שואו. די משעמם, אין ממש משחקיות. הייתי יותר קורא לחבילה הזו.. בדיוק מה שהיא - Tech Demo.
-
- 3 תגובות
- 704 צפיות
-
-
אז ככה. זו בעיה שקיימת לי מאז BF3, והיא מאוד לא צפויה. לפעמים, רנדומלית, מקש ה-W "נדבק" וגם אם אני לא נוגע במקלדת השחקן ימשיך לרוץ "ראש בקיר" תחשבו כמה זה מתסכל, שמופיע מולך בהפתעה אויב ואתה פשוט לא יכול להפסיק לרוץ לכיוונו לקבל חיבוק אוהב וכדור בראש. מה שמרתיח הוא שזו בעיה מוכרת!@ שלא תוקנה מאז BF3! מתואר כאן: http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065234183955011/ ומקשרים בדיון הזה, לדיון מ-2012 עם אותה בעיה!!! עברו 3 שנים! http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2832654625111994490/ ועכשיו, אחרי שהפסקתי לשחק BF, זה קורה לי גם בבאטלפרונט החדש! זה מרתיח לי את הדם. זה לא קורה בשום משחק אחר (CS:GO, מיינקראפט, GTA V....) וזה גם לא קורה בשימו…
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך שם משתמש וסיסמה ל Hamachi
-
- 4 תגובות
- 929 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לשאול אותכם אני הורדתי מפות חדשות למשחק c&c generals ואיפה אני אמור לשים אותם אני מתחרפן כבר מהמפות הרגילות נ.ב יש שם ספריה של UserData ואחר כך maps ואני שם אותם שם אבל במשחק אני לא רואה אותם הם לא מופיעות לי בטפריט
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הבנתי שאפשר כבר להוריד את המשחק הזה בחינם אבל אני לא מוצא אף אתר שאפשר להוריד ממנו ניסיתי מכמה אתרים אבל זה עבד. ניסיתי גם מהאתר http://oldies.org.il/ לא הצליח
-
- 2 תגובות
- 798 צפיות
-
-
איזה יש ואיפה אני יכול להוריד אותה? חוץ מה valve hammer editor תודה
-
- 0 תגובות
- 714 צפיות
-
-


