משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לראות אם יש פה הרבה אנשים שיש להם את המשחק (לא חייב שהם קנו אותו...) כי יש דרך לשחק ברשת ולראות אם שווה לפרסם את הדרך. אם יהיה תגובות חיוביות נפרסם מדריך ויהיה אפשר להקיים קהילה קטנה =] =] =] =]
-
אני לא רוצה לקנות את המשחק מהסטים,כי אני פשוט לא משתמש בו,האם ניתן יהיה לקנות את המשחק בגרסאת RETAIL? בדקתי עכשיו ב PC GAMES ויש להם אותו בהזמנה,אבל הוא עדיין לא במלאי,העניין הוא שהוא עולה 200 ש"ח,נראה לי ממש יקר,מישהו נמצא מקום יותר זול לקנות ממנו את המשחק? http://www.pcgames.co.il/pc-Battlefield_Bad_Company_2_Vietnam-20282.html?isFromCat=1&Tmp=0&PN=1
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכל הקהילה פה אני וחבר פתחנו קלאן חדש שתינו שחקנים ותיקים במשחק לפחות אני מהיום שהוא יצא והיינו בקלאן STI שיחקנו ב-ESL ועשינו מלא PCW עכשיו אנחנו פתחנו קלאן חדש אנחנו נארגן הרבה PCW ואם ניראה שאנחנו טובים אז נקנה סרבר במשחק קוראים לי CoolMedic ולחבר של ZIGMAN הקלאן מחפש אנשים רציניים טובים ואחרים שיודעים לשחק .... מה אנחנו דורשים ? -מיקרופון -השקעה במשחק -ללמוד בעל פה את חוקי ESL וזה בערך הכול ממה שאנחנו דורשים אנחנו עושים טסטים יש לנו גם teemspeek 2 תוסיפו לסקייף zigman- wiwibig coolmedic-pelegbs פירוש המילה KwR = Kill With respect
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי 8800GTS והFPS נמוך מאוד משהו כמו 8 FPS ברזולוציה של 860x680 (לא יודע אם זו בדיוק הרזולוציה). יש לי את הדרייבר הכי עדכני וכל שאר המשחקים רצים חלק.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הי! אני מחפשת אתר גדול ורציני שניתן לקנות דרכו משחקי מחשב מקוריים. רצוי גם שיהיה לאתר חנות...[כלומר איזה סניף איפושהו, ולא רק חנות דרך האינטרנט]. אני גרה בחור כזה שנקרא חדרה... וכל החנויות שכן ניתן לקנות בהם משחקים, בדרך כלל קטנות ותמיד חסר להם במלאי. [היום נסעתי לכמה חנויות בשביל לקנות worms 2, ולא היה]... ובדרך כלל גם המחירים באינטרנט יותר נמוכים משבחנות, וזה עוד יתרון. אשמח לקבל אתרים! תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הגרסה הקלאסית של World of Warcraft מקבלת תאריך השקה - ואיתה הפתעה גדולה נוסף מאותו יקום עלילתי בדמות גרסה מודרנית ל-Warcraft 3 לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
נמחק לי ה-ICON של CS , ככה שאני מעלה דרך HL הסטנדרטי ובוחר MOD בתוך המשחק,כל פעם מחדש... קיצר, אני צריך את הפקודה שמעלה ישר ב-MOD CD. ז"א ההמשך של : (תלחצו כפתור ימני על ה-ICON של CS ותגידו לי) : ???????....C:\HalfLife\hl.exe תודה ;D
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי שני מסכים מחוברים למחשב. מישהו מכיר משחק שתומך בשני מסכים בצורה זו או אחרת? צריך להיות די מיוחד...
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
היום בעבודה התבקשתי לבדוק מחשב עם המשחק הנ"ל... אחרי כ20 דקות משחק ניפוץ כמה עשרות מכוניות ואנשים והרבה התלהבות הייתי צריך להפסיק (נו בכ"ז צריך לעבוד) :'( הכי כיף היה ששוטר בא לעצור אותי אז גנבתי לו ת'ניידת ודרסתי אותו.... ;D "יש לי האמר, מי יכול עלי?!" HEHEHEHEHEHEHEHE
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אשמח לקבל המלצה למשחק של מסע בין כוכבים ל-PC שדרישות החומרה שלו לא גבוהות במיוחד... תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
http://www.3dgamers.com/dl/games/farcry/farcrypatch12.exe.html בהצלחה.
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני בתוך טנק יוצא ממנו וצריך לרוץ לאן שהוא וזה לא אומר לאן ואין לי מושג ואני מת תוך שניות.. מזה החוסר הסבר הזה למה לא עושים חץ עם כיוון התנועה כמו בשאר המשחקים מדובר ב GHOST
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהוא יכול לתת לי קישור לחבילת הרחבה של גרסה 9.0.4 אני חושב שהיא בחינם
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני לא מזמן התחלתי לשחק ב GRID Autosport ונתקלתי בבעית גרפיקה שלא ידוע מה גורם לה, הרי המשחק עובד חלק על רמת גרפיקה בינונית בלי תקיעות. אשמח לחוות דעת בנושא. *והדריברים של כרטיס מסך מעודכנים.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התהליך נקרא core unparking וזה שינוי פשוט לרגסטרי שנעשה ע"י התוכנה למטה , בקצרה זה משחרר את כל הפוטנציאל של המעבד במשימות מרובות ליבה (משחקים כבדים למעבד כמו crysis 3,PS2 וכ'ו). זה לא משהו חדש אבל אני מניח שהרבה מכירים את זה, בגדול זה עוזר לכל מי שיש חלונות 7 חלונות 8 וחלונות 8.1 זה לא אותו דבר כמו לעשות max performance בהגדרות power plan מומלץ לשלב בין השתיים. הלינק להורדה של התוכנה החינמית נמצא בסוף העמוד באתר למטה): http://www.coderbag.com/Programming-C/Disable-CPU-Core-Parking-Utility הערה: המצב הרצויי הוא שכל הליבות יהיו במצב unparked ואני אפילו עושה ריסטרט למחשב ורק אז מתחיל לשחק ולבדוק FPS. מבדיקה אחת קצרה שעשיתי היום בבוקר לפני העבודה קיבלתי 10 FPS…
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איפה טעינו כצרכנים? מדוע בSTEAM משחק כמו XCOM2 מקבל Very Positive בסיכום ביקורות על ידי הצרכנים שרכשו את המשחק? חיכיתי 3 חודשים לפני שהתחלתי היום לשחק בXCOM2 כי שמעתי שהמשחק מלא באגים, והמתנתי בכוונה מספר חודשים עד שיתקנו את המשחק. לאחר כמה עדכונים, ולאחר שסיימתי את רוב המשחקים האחרים, החלטתי היום להפעיל לראשונה את המשחק, בתקווה שאהנה ממנו. מכל ה-400 משחקים שיש לי ב-STEAM, זה המשחק בין היחידים שפשוט יצאתי ממנו אחרי רבע שעה בתקווה שלא אחזור לשחק בו. ולצערי, אני עומד רק בתנאי אחד מבין 2 התנאים ש-VALVE הציבה על מנת לקבל החזר: 1. פחות משעתיים זמן משחק. 2. פחות משבועים מרגע הקניה. אז מה הייתה בעצם הבעיה שבגללה פרשתי מהמשחק לאחר 15 ד…
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
היי שלום לכם! אני מחפש משחקים בסגנון DECSENT ו FREELANCER בשבילי ובשביל אמא שלי (גיימרים בנשמה ) (קצת היסטוריה: המשחקים הנ"ל הם מסוף המאה הקודמת ותחילת הנוכחית {בזמנו היינו צריכים לקנות את הכרטיס הטוב ביותר דאז VOODOO 3 , ובשביל DECSENT 3 החלפנו את כל המחשב בשבילו }) תודה מראש וכל המלצה תתקבל בברכה, דובי
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ולא כמו WOW כי הוא קוואסטי מידיי אני אוהבת שזה יותר אקשן.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני בזמן האחרון צופה ב youtube סרטונים של theRadBrad צופים בו מתחילת המשחק עד הסיום של המשחק בסרטונים אני אפילו מעדיף לצפות מאשר לשחק בעצמי כי זה חוסך לי זמן
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חבר'ה בבקשה אני חייב עזרה אני תקוע במשחק מאפיה בשלב שצריך להרוג את MORENO שאני בתוך האזור הזה שלו ויש שם הרבה מחסנים עם עצים ואיזה רכבת אחת חשודה שכל הזמן צופרת ואין לי מושג מה צריך לעשות ואיפה הוא ואיך הורגים אותו בבקשה שמישהו יעזור לי כי אני משתגע
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, אז זהו, זה מתקרב ... תאריך הShowMatch עם WhiteRa נקבע ל10 לחודש בשעה 8בערב תהנו SECTORIX.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אם כן באיזה פרקים? ואיך הם? (אני מחפש אותם בנרות, חוץ מאת CLASH OF THE DRAGONS).
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-


