משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שיטת הגנת הקבצים Denuvo ממשיכה לתסכל את אלו המתעסקים בפריצת משחקים והפצתם באופן פיראטי, ויש מי שמאמינים כי מדובר בתחילת הסוף עבור התחום כולו על Denuvo, טכנולוגיית הגנת המידע (או הגנה בפני התעסקות ושינוי של קבצי הרצה, אם לדייק) האוסטרית שכבר הפכה למילת גנאי של ממש בעולם של פיראטיות המשחקים,סיפרנו לכם עוד בשנת 2014, כשזו הגנה בהצלחה מפני פריצה על כותרים כמו FIFA 15, Dragon Age: Inquisition ו-Lords of the Fallen לתקופות זמן של שבועות וחודשים שהיו בגדר חסרי תקדים בתחום. הכותרים הללו נכנעו לבסוף והופצו ברחבי הרשת באופן פיראטי, אך עושה רושם כי זה היה רק הסיפתח עבור שחר חדש של הגנות שמיועדות לאתגר את פורצי המשחקים. עתה, משחקים כמו FIFA 16 ו-Just Cause 3 מגיעים עם …
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
ראיתי בכמה בנצ'מארקים עם הדמו של קרייסיס. הHD2900XT עוקף את הGTX והFPS שם יפה מאוד. נע בין 70-80. סילחו לי אם אני מיושן :]
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום! אני נורא שמח לרשום כאן היום, במיוחד שזאת ההודעה הראשונה שלי כאן! :hi: :yelclap: חברה תקשיבו, יש לי רעיון שאותו אני מפתח עם קבוצה קטנה ונבחרת של אנשים במהלך השנתיים האחרונות ואני צריך את הדיעות שלכם בנידון ואם תרצו לתת יד בפרויקט, אז מה יכול להיות טוב יותר? הרעיון בקצרה הנו פשוט מאוד; ליצור משחק מרובה משתמשים - כזה שיוכלו לשחק בו אלפי שחקנים בו זמנית, ביקום עצום והטריק הוא שיהיה בו אין סוף אפשרויות. ועכשיו נרחיב קצת. במהלך השנתיים האחרונות עמלנו אני וחבריי בפיתוח הרעיון: איך אפשר ליצור מחשק עם אין סוף אפשרויות? וגילינו שאפשר ויש לנו את התאוריה רשומה, אבל הבעיה היא היישום של זה. כי מה שאני מתכוון זה הגדרת מציאות למחשב, וזה אמור להיות מוגדר מכל …
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני לא מצליח להפעיל את הסונקר cue club על sp2 אני משחק עד לשלב שאני מכניס כדור לחור ואז זה יוצא..... ורושם הודעת שגיאה
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.fileplanet.com/promotions/eq2_trial/ כנראה שהמכירות שלהם בתחתית והם מנסים להשיג לקוחות. בכל מקרה אנחנו נהנים אז מה איכפת לנו?
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
כנראה בגלל שיש לי וודו3 כל הדמויות והמבנים בצבע אפור... יש למישהו מושג איך מתקנים את זה?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%98%d7%9c-%d7%aa%d7%a9%d7%a4%d7%a8-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%aa%d7%9e%d7%99%d7%9b%d7%94-%d7%91%d7%9c%d7%99%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%92%d7%a8%d7%90%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%94/
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
קניתי לפני כיומיים רדאון 9800 פרו ... לקחתי בחשבון שהמנוע הגרפי של HL1 די ישן ושהרדאון לא יהיה קרוב להוציא במשחק הזה את מה שהוא באמת מסוגל... אבל בכל מקרה אני לא יודע מה לעשות ... למי שמכיר ומשחק במשחק אז יורד לי באזטק ל70 אפ פי אס ... יש איזה משהו שאני יכול לעשות או שפשוט המשחק ישן לרדאון ? ------------המפרט שלי----------- Intel 2.8 800mhz Asus P4P800 865PE 512DDR twinmos 3200 Radeon 9800pro /sapphire WD 40GB 7200RPM 8MGbuffer Hec 475W זה מספיק .....
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה כדאי לי לקנות? מה אתם חושבים שיותר שווה? שיחקתי כבר בOB, אז אני לא יודע אם זה יוצא שווה לקנות או לא. בCOD עוד לא יצא לי לשחק ולפי מה שקראתי המולטיפלייר שלו מטורף. אבל אני לא משחק הרבה במולטי ויותר בסינגל. אז לא ממש יודע מה יותר שווה. לHL2 יש מלא מודים של סינגל ומולטי... אז כבר אין לי מושג מה יותר כדאי
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלב אני חושב אחרון מראים לך שני סוגים של זמן אחד מהם אחרי כמה זמן לא זז אני לא יודע איך עוברים מי שאבין איזה שלב אני מתכון שיענה .ואם לא הבנתם אני יסביר ביותר ברור פשוט מחקתי את המשחק כי יתיאשתי אבל השמירות קימות .אם יש מישהו שיודע ועבר את כל השלבים רק שהוא לא הבין על איזה שלב אני מתכון שיגיד לי ואני יתקין את המשחק ואני ינסה למצוא עוד רמזים לשלב
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כמה ארופאים אמרו לי שזה MACRO אבל זה ארופאים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם אמרו לי את זה אז אני לא סומך על זה, לפי דעתי הוא קיבל באן על ציטים. http://www.esl.eu/de/codbo2/player/6115779/c http://www.esl.eu/eu/codbo2/cups/sd/3on3/summerspecial2013_cup1/match/28788635/ GG BB
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש ברשותי אביזר הגה של SPEEDLINK שמתחבר ל PC, הדרייבר מותקן ועובד תקין . הבעיה שלא הצלחתי למצוא אף משחק מחשב שההגה עובד תקין . אשמח לעזרתכם .
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה נחשב ללא חוקי בפורום אבל: אני לא מצליח לחלץ את הקבצים של המשחק ולהפוך אותם להתקנה במקרה שזה אסור- דברו איתי בפרטי http://img329.imageshack.us/my.php?image=carbonho6.png תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם בעתיד נוכל לשחק במיטב כותריה הבלעדיים של מיקרוסופט מהדור הקודם במסגרת חלונות 10? לפי נציג החברה זו אפשרות לגיטימית והגיונית לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
חחחחחחחחחחחחחחחחח פרסומת קורעת הומור גיקי כבד במיוחד http://www.gametrailers.com/player.php?id=8559&type=wmv [לינק לסרטון בפורמט שלWINDOWS MEDIA PLAYER] http://www.gametrailers.com/player.php?id=8559&type=mov [לינק לסרטון בפורמט של QUICK TIME PLAYER] ;D
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום =] למי שמעוניין, עשיתי שיר על המשחק Age Of Empires 2! קצת הסבר: אני וחבר שיחקנו המון Age Of Empires 2, ומכיוון ששנינו חובבי ראפ החלטנו שכל אחד יקליט שיר בו הוא מקניט את היריב שלו! אני בחרתי בכינויים היפנו ולורד בולטון(ממשחקי הכס =] ) והוא בחר את הכינויים MightGod ו-Spartacus. אשמח לשמוע מה דעתכם\הערות בונות\פחות בונות\עלבונות\עגבניות שיזרקו עליי! תהנו =] בקרוב אפרסם את השיר שנכתב עליי נ.ב השיר הנורמלי הראשון שלי אז תהיו עדינים =]
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום! אתמול התחילה לי בעיה שכל הזמן נותנים לי קיק בגלל PnkBstrB.exe. איך אני מסדר את זה?אי אפשר לשחק ככה.. תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש משחקי פעולה חדשים או משחקים שעומדים לצאת,כרגע יש לי את המשחקים הבאים: Call of Duty® 4 - Modern Warfare F.E.A.R. Perseus Mandate Crysis(המלא לא הבטא ולא הדמו) BioShock משחקים ממש טובים ורצים חלק על ההגדרות הכי גבוהות אם אפשר משחקים בסגנונות דומים. זה המפרט שלי: Microsoft Windows XP Professional ATI Radeon HD 2900 PRO Intel Quad Q6600 3GHz Samsong 320GB שחכתי את החברה אבל זה 2GB GameXtream 600W תודה,אלעד
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
גם לאחר שעבר יותר מחצי עשור מאז ההשקה המקורית, מותחן הבלשים מבית החברה שהביאה לנו את סדרת GTA מצליח להוכיח שהוא לא ממש דומה לשום דבר אחר בעולם המשחקים לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אררררר זאת הבעיה הכי מעצבנת עוד מאז שהיה פנטיום 133.... תקיעות כאלה מעצבנות לפעמים שזזים,פעם הראשונה שיורים , או פוגעים במישהו... מסוק מתפוצץ וכו'.... נכון שהדרישות של המשחק גבוהות מאוד,אבל חברים ואנשים אומרים שאצלהם זה פועל ללא תקיעות על ה-details הכי גבוהים. לשנינו אותו זיכרון 512ddr 333. וכרטיס מסך שלי 9700 פרו ואצלו 9500 פרו. אני רושם על הזיכרון משום שאני זוכר במחשבים קודמים שלי זאת הייתה הבעיה של התקיעות.. האם זאת בעיה של זיכרון???? כי הזמנתי עוד 256... ???
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
משחק הפעולה שפותח במקור על ידי יוצרת Far Cry ו-Crysis עושה קאמבק אחרי תקופה ארוכה של שקט, ודווקא נראה לא רע בכלל לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/צפו-ב-homefront-the-revolution-חוזר-לחיים-עם-סרטון-משחקיות/
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך עזרה אתמול שיחקתי עם חבר שלי פיפא ברשת והכל פעל חלק היום ניסינו לשחק ולא שינינו שם דבר בהגדרות אבל לא הצלחנו להתחבר (חוץ מפעם אחת) מישהו אולי זה גם קורה לו ויודע איך לסדר את זה?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך GEFORCE 6600 GT המחשק Need for Speed Underground 2 אמור לעבוד בו בהגדרות הכי גבוהות ולמרות הכל הוא לא עובד בהגדרות הכי טובות. הוא רושם לי גם שגיאה:
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם! ובוקר טוב, מה נסגר עם הפינגים לאירופה מהארץ בכמה שנים האחרונות. היה לי גם 40MB וגם עכשיו יש לי 10MB, שניהם של בזק... בשניהם הייתי חוטף פינגים של 100+ בBNET ו90-100 בLOL. עכשיו אני עובר דירה ואני לא בטוח איזה אינטרנט אני רוצה לשים שם... אין תשתית סיבים (זה בשדרות הדירה), אני חשבתי סלקום טריפל או אורנג' (בגלל ההתקנה הפשוטה וכיו"ב) כי יש טלוויזיה ואני אוהב את התוכן של סלקום למען האמת ואורנג' לא דורש התקנה. אולי משהו מכיר את הפינגים שמקבלים אצלם. או יכול להמליץ חברה שתתן לי פינגים ראויים של של פחות מ-60 לאירופה. לחוץ על התשובה, כי בדירה אין אינטרנט עדיין ואני מתחיל לפתח חרדה שאני אהיה תקוע בלי אינטרנט :((( ואני לא רוצה לזרוק כסף על מת…
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-


