משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
זה פה יש הוראות בפנים הייתי מקשר פה לכל התמונות, אבל זה די הרבה...
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
פה תכלו לפרסם כל מיני תמונות שלכם ממשחקים חדשים שאתם משחקים!
-
-
המשחק החביב Dungeon 2 מחולק ללא עלות כלל למהירי החלטה - ויש גם שלל מבצעי גיימינג נוספים שכדאי לכם להכיר לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן מכיוון שמת לי האקס בוקס לפני כמה שבועות, ובזמן הקרוב אקנה טלוויזיה חדשה לחדר, החלטתי שזה רעיון טוב לנצל את השלטים של ה 360 למשחקי סינגל או COOP עם חברים במחשב. 1. האם הרסיבר הזה יעשה את העבודה? http://www.amazon.com/Xbox-Wireless-Gaming-Receiver-Windows-Pc/dp/B000HZFCT2 2. אם יש לי שני שלטים וארצה לשחק משחק CO-OP עם חבר, אצטרך לקנות שני רסיברים או שהרסיבר קולט עד 4 שלטים? תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מקווה שאני הפורום הנכון.. סוף סוף יצא המשחק "FAR CRY 4" לפי מה הקראתי דרישות המערכת שלו גבוהות את המחשב שלי קניתי ליפני בערך שנה, אולי קצת פחות...ואז הוא היה נחשב חזק מאוד...אני לא יודע עם זה מספיק חזק היום...אבקש את חוות דעתכם...אני "מת" לקנות את המשחק, אבל אני רק רוצה לוודא שהמחשב שלי יוכל להריץ את המשחק, ואני מתכוון על הגדרות גבוהות. המפרט שלי הוא : מעבד-Core i7 3960X Extreme לוח אם-Gigabyte X79-UD3 s2011 זיכרונות-G.SKILL 4X4 DDR3 2133 MHZ כרטיס מסך-Sapphire Radeon Vapor-X HD 7970 OC GHZ Edition 6GB GDDR5 כונן קשיח-WD 1TB כונן SSD- אינטל 240GB מערכת הפעלה- WINDOWS 8.1 64BIT תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום, יש לי מפרט דיי חזק, (ראה המפרט שלי) והורדתי היום ספלינטר סייל דמו. משום מה, אפילו ברזולוציה הכי נמוכה, מידי פעם יש תקיעות מוזרות (Zה נראה לי כמו תקיעה של טעינה יותר מאשר זה נראה לי שזה תקיעה של חומרה..) למישהו יש רעיון מה זה, ולמה זה קורה?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הכותר שינסה להמציא מחדש את סדרת הפעולה הטקטית הוותיקה מוכן למבחני הבטא הפתוחים שלו, בדרך להשקה הרשמית החגיגית בעוד פחות מחודש לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
אכן כן. לפי התמונה של תא הטיס של המטוס הזה אני עובר לצד המערבי של הפוליטיקה ובוחר ב-F-15 או F-16.
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי דום 3 איפה רושמים את הקודים במשחק? אני רוצה שיהיה לי את כול הרובים יש לי מלא קודים רק איפה רושמים?
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אתם הולכים לקנות את המשחק:Command & Conquer 3: Tiberian Wars? מתי הוא אמור לצאת בארץ? ראיתי סרטונים,נראה מדהים!
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רב אני והאחים שלי אוהבים מאוד לשחק ברשת הביתית במשחקים cnc generals וzero hour אנחנו משחקים בשלושה-ארבעה מחשבים בכל מיני קונפיגורציות.. הבעיה שהמשחקים האלה כבר מתחילים להמאס.. מישהו מכיר משחק בסגנון (אסטרטגיה אבל בסגנון של צבא לא פנטזיה וזה) שנוכל לשחק? הצעות יתקבלו בברכה! תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נהיגה\הפצצה בטנקים במלחמה. משהו כמו "סימולטור לטנקים". יש למישהו רעיון?
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איזה משחק מכות אתם יכולים להמליץ לי חדש אבל נגיד כמו מורטאל קומבט אבל שיהיה חדש וגם נורא אהבתי את WWF.... יש עוד דברים כאלה בסגנון למחשב?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ה-AA לא יכול לעבוד שיש את האפקט הזה, ולדעתי זה נראה מגעיל (גם מוריד לי בביצועים). ניסיתי לבטל אותו בקובץ Hardware.ini בתוך התיקיה של המשחק וזה לא הלך... אז אם למישהו יש מושג, או רעיון איך אפשר להיפתר ממנו שיכתוב כאן. תודה מראש.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בואו להיזכר בצמד משחקי האקשן הדו מימדיים הנהדרים בכיכובו של הארנב הכי אלים בסביבה, שנוצרו בידי האנשים אשר הביאו לנו את Unreal ו-Gears of War עם התקדמות הטכנולוגיה, משחקים הופכים להיות מורכבים יותר גרפית, ואיכות הפקתם עולה משנה לשנה. אבל בעוד שמשחקים חדשים כבודם במקומם מונח, למשחקים נוסטלגיים שמורה לכולנו פינה מיוחדת בלב. בפינת הנוסטלגיה של גיימג'מס תוכלו להצטרף למסע בנבכי הזמן בו נגלה מחדש משחקים קלאסיים שהיוו חלק מהילדות שלי ושל כל מי שנולד בשנות השמונים והתשעים. הפעם אנחנו הולכים לחזור בזמן לאמצע שנות התשעים, תקופה בה הגיימינג למחשב האישי תפס תאוצה מטורפת עם משחקים כמו דום, Warcraft, Myst ועוד רבים וטובים. באותו זמן קמה לה חברה לפיתוח משחקי מחשב בשם…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם. אז כמו רבים מאיתנו סיימתי כמה וכמה פעמים את כל משחקי COD שיצאו עד עכשיו (כן אני מודה, לא בדיוק שילמתי עליהם מכספי). עכשיו חשבתי אולי לקנות את אחד מהם דרך STEAM כדי לשחק ברשת. רציתי לשאול אם יש עדיין תנועה בשרתים באחד מהמשחקים (האמת שאני מעדיף את 4) וגם עוד דבר חשוב, איך זה לשחק בשרתים לא מהארץ? יש לאגים? או שאני עדיין תקוע בסיפור של CS וכל מיני אחרים?! תודה לכם =]
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.steampowered.com/index.php?area=dodFreeWeekend
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול אם יש למישהו ניסיון עם הMULTIPLAYER של CRYSIS 2 אישית בSINGEL מאד נהנתי אבל הבנתי שהSINGEL לא תמיד משקף את מצב הMULTI איך הוא כדאי לא כדאי ? אהבתם? תודה לכל העונים ושבוע טוב
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך הלמלצה למשחק ראלי טוב לPC, נמאס לי מ need for sped 6 משחק ממש יבש אני צריך איזה ראלי רציני משהוא טוב. תודה 8) נב: אם אפשר גם לצרף תמונות או קישור לאתר המשחק
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
פשוט קניתי מחשב חדש (E6600 88GTS) ואני מתלבט אם להתקין XP או ויסטה, אם יש משחקים שלא תומכים בה.. נתקלתם בכאלה?
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
*מתכנני המשחק מצהירים שהוא לא יהיה כבד יותר מהמשחק הקודם אלה בוצעו אופטימיזציות למנוע המשחק כך שביצועי CRYSIS 1 יישמרו ב CRYSIS 2. סרטון הדגמה של המשחק ב HIGH DEFINITION http://www6.incrysis.com/incrysis_dot_com_crysis_warhead_teaser_trailer_720p_ea.zip 4 תמונות ששוחררו השבוע http://pc.ign.com/dor/objects/14258182/crysis-warhead/images/crysis-warhead-20080626031658680.html?page=mediaFull מי ששכח מה עברנו ב20 השנים האחרונות בתחום ה FPS מוזמן להציץ כאן
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ראיתי מלא סרטונים עם fps גבוה בהרבה ביוטיוב עם הכרטיס שלי.. ניסיתי לשחק עם ההגדרות ולא עזר. איך מעלים? תודה רבה
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לשחק באיזשהו משחק ואני נכנס לשרתים שלו (נניח גרמניה - הכי קרוב לישראל שיש שם) וכולם יש להם פינג 50 70 מקסימום ורק אני 400 (MS) איך אני מוריד אותו? אפחד לא רוצה לשחק איתי :-[
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-


