משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
שלום, כשהתקנתי את המשחק הכל היה בסדר אבל כשיצאתי ממנו וחזרתי אליו שוב, נעלם לי ה-Sound בסרטים... מישהו יודע מה אפשר לעשות? :saint:
-
טכנולוגיות של מציאות מדומה נמצאות כבר ממש מעבר לפינה וצפויות להתחיל להמכר החל מהשנה. אז לפני שזה קורה, סקרתי עבורכם את המוצרים הפופולאריים בתחום כרגע
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איך המשחק Rainbow six siege? שווה לקנות אותו? מה אתם אומרים?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
לסוני לשקול הורדת מחיר משמעותית בשנה הבאה האם מחירה הגבוה של קונסולת הפלייסטיישן 3 יכניס את סוני לצרות במלחמת הקונסולות? בכירי Sega ו-Ubisoft, שתיים מחברות המשחקים הגדולות והמצליחות בעולם, חוששים שכן, והם אינם מתביישים עוד להביע את דעתם לאחר שהאנליסטים המוסמכים של חברת DFC פרסמו דוח' יוצא דופן בנושא. איוו גלמונט, מנכ'ל Ubisoft, סיפר לכתבי סוכנות הידיעות האמריקאית Bloomberg כי 'לאחר המשלוחים הראשונים, מחיר הפלייסטיישן 3 חייב לרדת כדי לא להפוך למכשול'. גלמונט מאמין, אם כן, כי כבר בתחילת 2007 חייבת לבוא ההנחה הראשונה. מנכ'ל חטיבתה האמירקאית של Sega, סקוט סטיינברג, אמר דברים דומים בראיון לאתר המשחקים GameDaily. 'עבור משפחות רבות, המחיר גבוה מידי'. גם סקוט מזהיר את סוני שלא לי…
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מוזיקה וסרטים הם רוצים כסף ועל משחקים רשום חינם שווה הורדה?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המשחק הזה הולך להיות מדהים. שיחקתי בשני הBWE ואני בטוח במאת האחוזים שאני קונה לי ולאשתי עותק. עושה רושם שהם פשוט עברו על כל מה שרע בMMOs ופתרו את כל הבעיות.. כל דבר שאפשר לאסוף (mining וכאלה) קיים לכל אחד בצורה יחודית, ז"א שאין יותר לריב על copper ore. לא צריך להיות בparty בשביל לקבל loot/exp על הריגה - מה שמעודד שיתוף פעולה בין אנשים. ואין איבוד XP אם מישהו עזר לך להרוג מוב. יש dynamic events ואתה מקבל תגמול על הכמות שתרמת לEvent ב3 רמות - זהב, כסף וברונזה. אם מישהו רמה גבוהה בא לאיזור ברמה נמוכה, הוא אוטומטית מונמך לרמה של אותו איזור, ומקבל exp נורמלי יחסית. ברמה 1 אפשר להתחיל לעשות PVP. ברגע שנכנסים, אז הדמות מועלה זמנית לרמה 80, כל הסקילז נפתחים ואתה מקבל ציוד PVP גנ…
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תודה וסליחה אם זה לא המקום הנכון.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן חבר'ה! ניצלתי את הרגילה שלי בשביל לקנות מחשב חדש, E6300, 7600GS, GB-DS3, אמור להיות מחשב מכובד בהחלט, הלא כן? אז ככה, עד עכשיו הייתה לי גרוטה P41700 256RDRAM עם כרטיס מסך סוססס R9000 64 MB!!!!! המצב שנוצר הוא, שבערך מאז GTA3 לא שיחקתי במשחקים, זה אומר משהו כמו 4 שנים, אני מאמין שפספסתי הרבה מאוד מאוד!!! HL2 הייתי חייב לשחק, אז סיימתי אותו אצל חבר, אבל חוץ מזה, כלום!!! אז חברה, אני חייב המלצות למשחקים טובים, דגש על משחקים אם אופציה לDEATHMATCH\SKIRMISH בגלל שאני בצבא, אז אם אני ישחק משחקים טובים עם עלילה טובה, זה יגרום לי לדפוק נפקדות, ואני לא רוצה להיות בכלא סתם, קיצר שפכו חברה!!!
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש שם של משחק ישן.... אני חושב ששיחקתי בדמו שלו שהייתי קטן..., כנראה 1995-2000, משחק ילדים כנראה אולי משחק של דיסני, ג'אנר פאזלים. (נראה לי זה היה חלק מהדיסקים האלה של פעם של ה-300 משחקים דמו וכד'....) (חיפשתי באתר "מסע אל העבר" אך לא מצאתי, אני דיי בטוח שהיה בדיסק גם את הצייר של דיסני "Disney's Magic Artist Studio") אני רק זוכר שאתה נמצא בחדר שנראה כמו סטודיו של אנימטור, אתה מקליק על אזורים בחדר בשביל לעשות זום לשם. המטרה הייתה לאסוף דברים מהחדר בשביל להשלים את התמונה שתלויה על הקיר נראה לי, ברגע ששמת את כל החלקים בתמונה התמונה הופכת מהאפור לצבעוני ויש הנפשה של אנימציה קצרה... אני זוכר למשל שבתמונה חסר ענן, אז את הולך לקומקום שנמצא בחדר מרתיח אותו ואז האדים זה כא…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש בטואר רקורדס מבצע של ea 1+1 אז צריך המלצה למשחק השני כרגע אני חושב על CS:SOURCE או בטלפילד 2 עם כל ההרחבות או כל משחק אחר שתציעו (בבקשה לא משחק ספורט או OB או קריסיס) תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש אפשרות להכניס שירים למשחק need for speed most wanted? כי השירים שם די ישנים.. לא משנה אם איזשהי תוכנה משהו? עכשיו שמעו עוד בעיה, שחיפשתי בחיפוש של אימיול את המשחק(nfs) אז היה כתוב "[PC GAME] Need for Speed Most Wanted + crack" כמובן שחשבתי שזה באנגלית כי בשפה אחרת היה כתוב לא?ב95 אחוז מהמקרים חחח אבל שזה הוריד והתחלתי להתקין שמתי לב לשפה כמו אנגלית אבל עם מילים שונות..נראה כמו ספרדית או איטלקית טוב חשבתי זה רק התקנה אבל גם במשחק הכל בשפה אחרת(כמעט) למשל הloading שם זה caricamento yes-si אז יש אפשרות להחליף שפת משחק או משהו כי אין לי כוח להוריד שוב......ועד שעברתי רבע משחק.... תודה רבה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שמתם לב שיש סקינים לדמות? עם המשחק מגיעים שתיים, אז מפה נובעת השאלה - מאפא משיגים עוד?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הוא אומר לי שהוא לא מוצא את הקובץ default.cfg מה לעשות? דרך אגב גם ה-Patch אומר לי שהוא לא מוצא את המשחק מותקן וזה כן מותקן מהתקנה מקורית של שני הדיסקים! וניסיתי להפעיל ב-Safe Mode וגם להפעיל את ההגדרות שהוא מזהה את המחשב שום דבר לא עזר! עזרו לי!
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שאלה קצרה (די הרבה זמן לא הייתי בעניינים) כרגע יש לי WIN XP ןאני דיי מבסוט, מתכונן בקרוב לשדרג ל VISTA אני משתמש במחשב בעיקר למשחקים כך שציתי לשאול... האם עדיין יש בעיות כלשהן ל VISTA להריץ משחקים ? או שכיום כל משחק שעובד על ה XP יעבוד גם על ה VISTA ? תודה מראש, תומר
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
סדרת משחקי העולם הפתוח המשובחת מקבלת פרק שלישי, אשר יחשף רשמית בתערוכת Gamescom שתחל בשבוע הקרוב לכתבה: http://hwzone.co.il/חדשות-נהדרות-לגיימרים-mafia-3-הוכרז-ויחשף-ב/
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
נניח שאני יורה אז אחרי 5-4 שניות אני רואה את היריות אותו דבר בהליכה ובתזוזה הכל קורה אחרי כמה שניות
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום וברכה, אני וחבר פתחנו ערוץ יוטיוב ונשמח לדעת מה אתם חושבים עליו בפן הטכני והרעיוני ומה כדאי לשפר.. כרגע אנחנו מצלמים פארודיות ל- gta 5 , ונשמח לשמוע הצעות למשחקים נוספים שמתאימים לפארודיות. בתודה מראש. https://www.youtube.com/channel/UCr0xyy-QbVrZJ_w9MCtOgfQ
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=2561&rtn=main-topten
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכלוםםם! PoseidonMu מי שמכיר ומי שלא חוזר ובענק! עונה 6.3 קבצים מלאים ומקוריים של חברת IGCN חברה מוכרת בקבצים מאוחסנת! שרת שמבטיח חוויה יוצאת מין הכלל כאן נמצא רון מייסד האמיו נשמח לראותכם בקהילת אמיו פוסידון! כן כן , אולי עברו כמה שנים מאז שפתחתי אמיו אחרון! אבל כן החלטתי לפתוח אמיו.. להנאתכם האישית .. אוקי אז ככה אתם שואלים את עצמכם למה לבוא דווקא לקהילת אמיו פוסידון? בטח כל אחד שואל את זה בהתחלה למה אני יבוא לאמיו הזה מה יש בו שאין באף אמיו כרגיל אמיו אותם דברים אין שינוים אין כלום! הוו! הגענו לעניין: כאן אנחנו מעניקים לכם דבר ראשון : ל20 המשתמשים הראשונים שנכנסים לקהילתנו דרך הפורום וכמובן מגיבים באשכול שנפתח כבר י…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני יכול לקחת את הלפטופ שלי (הוא דיי חזק) ולחבר למסך של הטלוויזיה, להתקין עליו משחק בסגנון של גיטר הירו, ולחבר למחשב דרך בלוטוס: גיטרה, מיקרופון, תופים ובאס?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני אישי חושב שקאונטר שולט ודלטה חרא משחק !!!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
לא ידעתי לאיזה פורום זה מתאים (חבל שאין פורום דרייברים) אבל כרגע יש לי בעיה ב HL2 , המים פשוט צהובים! חיפשתי קצת באינטרנט וגיליתי שיש לעוד אנשים את הבעיה המוזרה הזאת שמופיעה עם שילוב של GF6XXX והתקנת דרייברים חדשים (70.20-24 ) http://www.nvnews.net/vbulletin/archive/index.php/t-43176.html 67.03 http://www.electronicpunk.com/halflife2/hl2water_6703.jpg 71.24 http://www.electronicpunk.com/halflife2/hl2water_7124.jpg
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הכוונה היא לאתרי אינטרנט - לא בא לי להתחיל לחפש חנויות. תודה
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך צ'יטים ל V-rally 2 Expert Edition
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
למי שלא שמע על ONLIVE http://en.wikipedia.org/wiki/OnLive זה הולך להיות שרות הזמנת משחקים גם אם המחשב שלך מחורבן כי המשחק לא יפעל על המחשב שלך אלא על מחשב-על של ONLIVE. יש לי מחשב אחד שאין איתו בעיות והוא מריץ הכל בינתיים, אבל יש לי עוד מחשב ישן שהוא די מעפן. מה שאני רוצה לעשות זה לשחק דרך המחשב הישן אבל שהמחשב השני יריץ את משחק, כמו onlive. אני יכול לעשות דבר כזה ?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-


