עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by navk2,

    התקנתי אותו (מקורי לחלוטין לשם שינוי...) אני בא לשחק , אני לוחץ על האייקון (לא משנה איזה) בשולחן עבודה לא קורה כלום,אני הולך למנהל המשימות>תהליכים סוגר את הסטים משמה , לוחץ על האייקון של הסטים וה שאני רואה זה רק שנוספה המשימה לתהליכים חוץ מזה כלום לא קרה, יש למישהו מושג מה קרה ?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. שלום לכולם, פרשתי מתחום משחקי המחשב ב- 2,3 שנים האחרונות... אני מעוניין בהמלצה על המשחקים החדשים/ישנים בתחומים: אסטרגיה, ספורט (כדורגל), מירוצים, אקשן, פעולה, ילדים (לאחים שלי..) רק לא Quests תודה

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. טוב תשמעו כולם קלאן STI פתח טורניר לכל הקהילה - יש פרסים מבנה הטורניר אחרי שאתם נרשמים ,כותבים ת'כינוי שלכם במשחק ואני מארגן אותכם לקבוצות של 4 אנשים כולם מוזמנים להירשם, אלה שעם קלאן או בלי. כולם ! אם אתם רוצים להירשם בקבוצה של 4 כקלאן אז תגידו אחרי שההרשמה תיסגר אני ייארגן ת'תאריכים והמבנה של הטורניר לאשכול ההרשמה תכנסו לאתר הזה: http://sticlan.guildportal.com ואז לפורום הפרטים בפנים אני ייפרסם פה בפורום את העדכונים. כל שאלה שיש בקשר לטורניר תפתחו אשכול שם זה האתר של הקלאן שלנו, שלא תחשבו שזה פורום מתחרה או משהו הקבוצה המנצחת מקבלת שבוע אדמין בשרת שלנו יאללה תרשמו

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. המפיצה EA מציגה את דרישות המערכת הבסיסיות והמומלצות עבור הכותר ה-23 בסדרת הכדורגל המגה מצליחה, והן מציעות שינויים מזעריים ממה שדרשה מאיתנו FIFA 16 לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/אלו-הן-דרישות-המערכת-של-fifa-16-והן-לא-יפתיעו/

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  5. Started by Drazick,

    שלום. אני מחפש משחק בסגנון Age Of Empires / Rise Of Nations / Red Alert (RTS בגדול) שניתן לשחק ברשת או להוריד חינם. אפילו משהו שמפותח בקוד פתוח. למישהו יש המלצות? לינקים? כל המלצה תתקבל. בכלל יהיה נחמד אם יהיה שרשור של משחקים חינמיים / און ליין. תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by assaf181,

    היי, נזכרתי במשחק שממש אהבתי כשהייתי קטן ואני לא חושב שידעתי אי פעם איך קוראים לו.. זה משחק חשיבה בדו-מימד שבו אתה משחק גמד שצריך לאכול את כל הלבבות שנמצאים על המסך, כשבשביל לעשות את זה צריך להזיז כל מיני מכשולים ולהזהר לא להתקע. זה כל מה שאני זוכר.. מישהו זוכר משחק כזה? תודה =]

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. היכונו לאחד המסעות המוזרים, אבל בהחלט כיפיים, שעלו ב"אולדסקול" עד היום:

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/gta-v-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%a2-%d7%aa%d7%90%d7%95%d7%95%d7%94-%d7%9c%d7%a2%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%91-4k-%d7%a8%d7%92%d7%a2-%d7%9c%d7%a4%d7%a0%d7%99-%d7%94%d7%94%d7%a9%d7%a7%d7%94-%d7%94/

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by musari,

    חיפשתי ואני לא מוצא טרינר לפאטץ החדש 1.05 גוגל נתן לי תוצאה רשום שם שזה ל1.05 הורדתי וזה ל1.04 שקרנים שם...גוגל תוצאה ראשונה היא שיקרית...תודה לעוזרים!

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. עזרה דחוווווווווף!!!!!!!!!!!!! קניתי Far Cry New Dawn וצריך להרשם באתר שלהם ואין אפשרות אצלי באינטרנט להכנס לאתר החברה Ubisoft מישהו יכול לעזור??? המשחק עלה המון כסף!!!! ושוכב כאבן שאין לה הופכין אולי איזה קראק שפורץ ולא צריך רישום באתר שלהם? זה הכי טוב, או מישהו שיכול להכנס לאתר של Ubisoft ולפתוח לי חשבון ואז אני יוכל לשחק??? בבקשה תעזרו!!!!!!!!!!! תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by benor,

    לחבר שלי יש פנטיום 2 266 אם 32 מגהבייט וכרטיס מסך SIS6326 וזה לא עובד לא אני עידכנתי לו דרייברים מSIS וזה לא עבד לו יש איזה דרייברים מיוחדים שאני יכול להוריד לכרטיס הזה?

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. והאם למישהו יצא לשחק בוא כבר הוא תואם את הציפיות איזה ציון הייתם נותנים מחשק שווה לקנות אותו תודה

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. עדיין יקר, אבל כבר לא השלוש וחצי אלף שרוב החנויות רוצות עליו http://www.gamestation.co.il/product.asp?productid=111 אם אני משיג במחיר הזה, גרסת פירימיום קורא צרובים אני לוקח! אם מישהו יודע אם אפשר להשיג, אני אשמח

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. אני כול הזמן מנסה להתחבר לשרתים ואני לא מצליח להתחבר תמיד זה נותן לי הודעת שגיאה http://img304.imageshack.us/img304/8379/bferorrb1.png

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by rikus,

    למישהו יצא לשחק בו? זה נראה לי כמו גרסא משודרגת של FREELANCER עם שילוב של אלמנטים מסטאר-טרק. [ קצת יקר לי 30 דולר אבל יש מבצעים בGAMERSGATE כל שבוע אולי הוא יכנס.. קיבל ציונים טובים גם. http://www.desura.com/games/starpoint-gemini

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3542781,00.html כל דבר עם ג'ק בלק חייב להיות טוב זה חייב להיות משחק גדול! להיטי מטאל ורוק

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by liel_edri,

    מוכר משתמש סטים ב 25$ משחקים: Rocket Leauge , CS:GO ליצור קשר בסקייפ: liel8080 או בדיסקורד : liel#1577 או דרך השחקן הראשי שלי בסטים: http://steamcommunity.com/profiles/76561198300176237

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by ori24,

    התקנתי את המשחק אך אני לא מצליח לשמור את השלבים. התקנתי את WINDOWS GAMES LIVE אך עדיין זה לא אפשרי. שאני מעלה את המשחק לא נפתח לי שום תפריט של הWINDOWS LIVE וגם בסמל הLIVE בתפריט המשחק לא מוביל לשום מקום. אשמח לעזרה!

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. בוקר טוב.. המון זמן (שנים) שלא שיחקתי ועכשיו אני צריך קצת עזרה בבחירת משחקים.. בזמנו שיחקתי QUAKE ו-MDK ן-A.M.O.K ועוד כל מיני שדומים. זה סוג המשחקים שאני אוהב, או יותר נכון שאהבתי. איזה משחקים יש היום בסגנון? תודה מראש

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by matan1806,

    אז כמו שכולם יודעים יש לנו בעיה בבחירת המפות בגאטרים , נוצר מצב שיש שלושה מפות שנבחרות שוב ושוב ושוב ונותר 2 מפות שאף פעם לא נבחרות לכן אני עושה את הסקר הזה בשביל שאתם תבחרו איזו שיטה אתם מעדיפים . שיטה 1 : המריץ בוחר את המפה בתחילת הגאטר והוא מדווח בתחילת הגאטר איזו מפה נבחרה . שיטה 2 : המפה נבחרת באופן רנדומלי על ידי שימוש באתר : http://chooser.willz.org/ מקווה שהרבה יצביעו כי זה הולך להשפיע על בחירת המפות בקהילה .

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. המשחק יצא, שווה לשחק בו?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by Boaz Ordentlich,

    שלום אני חדש לחלוטין בתחום המשחקים בטלפון. נתקלתי והתאהבתי במשחק train conductor world. ראיתי שיש צ'יטים וקיצורי דרך. חרשתי גוגל ומצאתי רשימות קודים שיש להכניס אבל לא הצלחתי למצוא איך מכניסים את הקודים ומה שכן מצאתי זה באתרים שנראים לי "חשודים" משהו. אני משתמש בגלקסי נוט 9. שאלותי: האם חייבים לבצע פריצה של הטלפון בשביל להנות מקיצורי הדרך הללו? איך ואיפה מכניסים את הקודים? בתודה מראש בעז

  23. Started by huber,

    כן, אני יודע, VALVE כבר הוציאו חידוש של HL1 שנקרא Half-Life: Source, אבל מי ששיחק בזה יודע שזה בדיחה לא מצחיקה. מי שאהב את HL1 ישמח לשמוע שיש חברה שמטפלים בנושא והתחילו ליצור חידוש של HL1 בגרפיקה טובה תחת מנוע ה Source. צפי - 2009 לצערנו: http://www.bit-tech.net/news/2008/12/01/black-mesa-source-trailer-released/1

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by guy94,

    משחק אדיר, התחלתי לשחק בו לפני כמה ימים עוד פעם.... עם כל ה - 7 דיסקים שלו, ונתקעתי בשלב מסוים. מישהו זוכר מה עושים אחרי שהוא רואה את הסרט במקום העבודה שלו ואז הוא מקבל מכה מהמחשב (כביכול) !?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by WHITE_ZOMBIE4,

    גרסא 1.3..האם היא משפרת\מתקנת משהו בsingle player או שהפאטץ' הזה מתקן בעיות רק במולטי? מישהו התקין בכלל?

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים