עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. מישהו יודע איפה אני יכול להשיג את המשחק unreal 2 המלא בבקשה עזרו לי :AR15:

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by Chain ReAction,

    מישהו מכרי את המשחק סאמונר? אם כן.. תגיבו פה... יהי כיף להעביר חוויות/דעות על המשחק.. ;D

  3. איך מתקינים ב- SA את הטלאי של הסקס Hot Coffee הזה ואיך אני משתמש בו?

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by ygal_h,

    אני צריך עזרה שברתי את הראש ולא מצאתי פתרון אני רוצה להוסיף מכונית לgta3 אבל לא להחליף מכונית קיימת כי שמחליפים ואז נוסעים בעיר יש עוד הרבה מכוניות אותו הדבר כמו שיש לי וזה מכוער..... אז אם יש דרך שאני יוסיף מכונית ורק לי תהיה אותה ולא יהיה אותה בחוץ (בעיר) לאף אחד מי שיודע ויכול לעזור אז תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by navk2,

    שמעו, אני מזה אוהב את כל הקרבות עם החרבות והגרזנים וכל השטויות האלא אבל איכשהו תמיד הורסים את זה ! ניסיתי אובליביון והמערכת קרבות פשוט איומה (לדעתי). כנ"ל גוטיק 3. אני מרגיש במשחקים האלא שלא השקיעו מספיק מחשבה על הקרבות עצמן אלא על הציוד וכל זה. מה שאני מחפש זה משחק שבו הקרבות באמת מושקעים, נגיד כמו ב DMC4 ! ששם המערכת קרבות מעולה ואפילו עם קובאים וכאלא... אז אני מחפש משהו כמו DMC4 של ימי הביינים... בלי כל השטויות של הציוד וזה, או שכן רק שהערכת קרבות תיהיה מושקעת וכיפית. אין בעיה גם אם זה משחק שהולך לצאת, אני פשוט רוצה לדעת איזה משחק זה ואז שהוא ייצא אני כבר אשיג אותו. ואת דארק מסייה כבר שיחקתי.

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by אמיר יצחקי,

    שלום ,עוד שבועיים אני נוסע לאילת ושם אני אקנה אחד מהמשחקים האלו. מה עדיף?, אני חושב שhl2

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. כמובן שאני חייב לבצע סקר שכזה ביגלל שאנשים מי הארץ פשוט נעלמים מי המשחק וזה מתחיל להטריד, כי הBLACK OPS ביכלל לא משתווה לMW2 כימעט בכלום, אחרי שהסיקור יסתיים אני יבין לאיזה כיוון אני צריך ללכת וגם הרבה מימכם תוכלו לדעת מה עדיף לעשות בהמשך: ליקנות תBLACK OPS ולעזוב תMW2 או לישכוח שהBLACK OPS ביכלל קיים ולשחק עד שהשרתים יסגרו טוטלית.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by shimronfio,

    היי חברים. קניתי משחק בשבוע האחרון דרך humble bundle, ושאני מנסה להתקין את המשחק הוא נתקע על 1% וטוען שיש בעיה 2 (error 2), שאני נכנס לאתר התמיכה של סטים רשום שזה קשור למערכת קבצים fat32 שגורמת לבעיה למרות שהדיסק הקשיח שלי הוא NTFS. מה שיותר מעצבן מזה הוא דף הכניסה של סטים לתמיכה שם אני לא מצליח להיכנס למרות שאני מקליד נכון את הסיסמא שלי (וידאתי לאחר שעשיתי יציאה בתוכנה במחשב) וב-100% אני מקליד נכון את התמונה. משהו פה ממש מסריח ומעצבן.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by roeiw,

    שלום, יש לי את המשחק CS (מקורי) רציתי לדעת מה אני צריך להתקין חוץ מהמחשק כדי שאני יהיה יכול לשחק ברשת. תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by oorlevi,

    אתר הבית: http://www.muline.co.il/heb/ הקהילה חדשה השרת נישאר באנגלית ולא מתורגם לעיברית ככה שזה יותר יפה! אין עכשיו הרבה שחקנים כי הקהילה חדשה אז זה הזמן שלכם להתחיל ולהיות בין הטובים שרת טוב 150EXP 65% נפילת חפצים! בחנויות יש דברים בסיסיים בלבד ככה שאת החפצים החזקים צריך להשיג לבד וזה הופך את המשחק למהנה יותר! השרת לא יפול (אולי רק לתחזוקה) כי שולם כסף ל-3 שנים מראש! בקיצור שווה! תורידו תביאו לאנשים שאוהבים שהקהילה תיגדל!

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by hardgore1,

    רוצים לארגן? עצמאית או לקבוע באיזה מקום (אם קיים) כמו אינטרנט קפה..? אישית המחשב שלי זקן למשחקים חדשים, אבל זה רק ידרבן אותי להביא מחשב חזק יותר מהר

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by Daerdevil,

    תבחרו ... ;D :AR15:

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. תודה =]

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. האם יש כזה ויכול להיות שפיספסתי? ראיתי שיש act of agression ועוד משחק Reconquest שיצא בהמשך אבל הוא לא נראה מבטיח תודה

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by Xilver,

    קראתי מן "כתבה" באינטרנט, אבל אני לא בטוח לגמרי שהיא נכונה. רציתי לדעת מה דעתכם עליה: תחילת כתבה: בקשר לWii : המכשיר מבחינת ביצועי גרפיקה מאוד חלש כל אחד משאר מכשירי הדור הבא חזק ממנו לפחות פי12 רק לצורך ההשואה יש למכשיר מעבד במהירות 700 הרץ שזה בדיוק מה שיש באקס בוקס 1. הגימיק האדיר שזה בעצם החידוש הגדול זה השליטה החדשנית שזה פשוט רעיון אדיר חבל על הזמן. המחיר כמובן בהתאם הקונסולה מאוד זולה המשחקים לא חזקים גרפית אבל מרטקים מבחינת משחקיות וכמובן שיש במכשיר את כל המוסקטים של נינטנדו בניהם זלדה = בקיצור שווה למי שלא יכול להרשות לעצמו מכשיר יוקרתי או למי שרוצה קנסולה נוספת בנוסף לPS3 או XB360 אני שוקל לקנות את הקונסולה. עכשיו לחברה הגדולים בקשר לXBOX360 : המכשיר הראשון …

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by IlanF,

    זאת תופעה מוזרה ביותר ששמתי לב שקוראת ברוב המשחקים שיש לי בסטים... משחקים רשת נתקעים במסך הMOTD, וסינגל נתקעים... מתי שבא להם, בזמנים שנראים לי רנדומליים לגמרי... חשבתי זה בעיה עם הווינדוס, פרמטתי וזה עדיין קורה. (וכאן כבר אפשר לשלול בעיות דרייברים לא מעודכנים, הורדתי והתקנתי את הדרייברים הכי חדשים שמצאתי) חשבתי שאני יוכל להפתר מהתקיעות אם אני יעשה DEFRAG לדיסק. ישבתי 5-6 שעות, חיכיתי שיסיים את הDEFRAG, והמשחקים עדיין נתקעים. יש הצעות מה עוד אני יכול לנסות?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. מעוניין לקנות את המישחק פנטזמגוריה 2

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  18. Started by Sting,

    למה יש עם זה כל כך הרבה בעיות? מישהו הצליח ויכול ללמד אותי איך? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by FreePwR,

    שלום לכולם ! אני יודע שאמנם עכשיו ה-1 באפריל אבל לא מדובר במתיחה אני שמח לבשר שחברת OverWolf תאמץ מהיום והלאה את Pw-Gaming ותהיה שותפה מלאה מהיום והלאה בכל פעילויות הקבוצה. OverWolf מצטרפת למעשה ל- CoolerMaster ולחברת GIGABYTE המהווים את תומכי הקבוצה נכון להיום! חברת OverWolf היא חברה ישראלית חדשה המתמחה בשילוב משחקי מחשב עם תוכנות תקשורת ורשתות חברתיות כמו סקייפ,פייסבוק וכדומה, אתם מוזמנים לעיין יותר באתר שלהם http://www.Overwolf.com מקווים להמשיך עם הבשורות הטובות ! יובל.

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by shlomibandit,

    אני ממש לא מעודכן.. אז סליחה.. חח אבל יצא סוני פליסטישן 3? אם יצא איך הוא שווה? כמה הוא עולה? שווה להשקיע? שמעתם על ג'וק או משהו כזה?? אם לא מתי הוא יצא?

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by AB,

    המשחק יוצא מחר נכון???

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. שלום לכולם , מאז שהתחלתי ללמוד לא מצאתי זמן לשחק משחקים בשנה האחרונה (בעצם מספטמבר 2013) ואני אשמח לשמוע המלצות למשחקי FPS\פעולה\הרפתקאות (דוגמאת AC) טובים שיצאו בשנה האחרונה ואני פספסתי תודה לכולם. (המפרט בצד עם 3770K מעודכן כך שאין מה לדאוג לגביי יכולותיו של המחשב להריץ)

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by Roeebaeloha,

    .

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by SpLiNtEr,

    ???

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by Dror Arasheven,

    משהו הצליח להסיג את המשחק ? ביצעתי רכישה מוקדמת שהסתיימה אתמול ונאדה ......

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים