עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by edenbd,

    שלום, בשבוע שעבר התקנתי את פיפא 2011, ולפעמים שאני מסיים את המשחק זה יוצא מהמשחק ללא סיבה ונותן את השגיאה הבאה- http://i52.tinypic.com/2q87x40.jpg ועוד בעיה בפיפא, המשחק עצמו עובד במין תקיעות, כרטיס מסך 8600GT 512MB, לא אמור להיות כל בעיות ולשם השוואה את ה PES2011 אני מריץ על ההגדרות הכי גבוהות ברזלוציה הכי גבוהה בלי שום בעיה. דרייברים מעודכנים. תודה. נ.ב אם פתחתי במקום הלא נכון, סליחה ואם אפשר להעביר למקום הנכון.

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. חנות המשחקים הכי גדולה ברשת פוצחת במיזם מבצעים גדול שיהפוך את חודשי הקיץ נטולי ההשקות להרבה יותר מעניינים לכתבה

  3. Started by Bug2000,

    אני תקוע במשימה בעיר הראשונה :'( :-\ ;D כאשר ה S אומר לפוצף אוניה ואני צריך לנסוע למקום שכתוב במפה 8 שם לקבל פצצה ומה אני עושה אחרי זה? (כמה עוד משימות יש לסיום העיר?)

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. כותרת =] חשוב לי שהוא ירגיש די ריאלסטי [הכוונה שזה לא ירגיש כאילו שהמכוניות מרחפות וכד'] אך לא חובה שיהיה מדוייק למציאות. עריכה: שיניתי את הקריטריונים לפרארי בלבד, לא משנה איזה דגם.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by masterb,

    הצוות : [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. איך משחקים בAge Of Empires III Multiplayer אנחנו נכנס למולטיפלייר ואז לLAN פותח חדר אני אומר לבן דוד שלי להתחבר לאיפי שלי וזה לא עובד הוא רושם timeout : 15 ואחרי זה הוא רושם שהוא לא מצא שום שרת.. מה עושים? פתחתי את הפורטים שכתוב באתר של AOE3 וזה לא עזר

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. **צונזר**

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  8. Started by Symbore,

    היי אנשים שיחקתי רק בשוגון וברומא הראשונים. וחשבתי לחזור לאחרונה לשחק. עכשיו ממה שזכור לי אין שלבים מוגדרים במשחק ופשוט צריך להשתלט על כל המפה (או 60% ממנה) האם ישנה סיבה לשחק במשחקים לפי הסדר או שפשוט לשחק במשחק הכי אחרון בגלל שכל החידושים שקיימים בקודמים, קיימים גם באחרון?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. ומה לגבי flight simulator x? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by LazyBoy,

    יצא עוד "אוסף" בסדרת "שלם כמה שתרצה" כמו הקודם, גם הפעם מדובר רק במשחק אחד, ובמקרה הזה הוא בכלל בגרסת אלפא. אני לא יודע מה עובר עליהם.. http://www.humblebundle.com/

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. אורח athlon
    Started by אורח athlon,

    בימים האחרונים התחלתי לשחק את המשחק הזה שוב(אחרי שנתיים וחצי שלא נגעתי בו) ברמה הכי קשה, ושמתי לעצמי משימה לסיים אותו ברמה הזאתי. המשחק הזה פשוט מדהים, למרות שסיימתי פעם אחת את המשחק במדיום אני עדיין "ניתקע" בו במספר נקודות ולדעתי הוא הרבה יותר מתוחכם מהמשחקים הקיימים היום כגון RTCW, Max Payne. הוא הרבה יותר טוב מהשניים האחרונים וזה נראה שבשנים האחרונות רמת המשחקים ירדה. למרות זאת, RTCW הוא משחק טוב באופן כללי למעט הנקודות הבלתי ראליסטיות שבו. HL לפחות לא מתיימר להיות משחק ריאליסטי במלא מובן המילה, אבל הוא לפחות משחק שבנוי מ-ע-ו-ל-ה.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by ilay22,

    מישהו יודע אולי למה קיימות רק אופציות של LOW ו MEDIUM בטקסורה ובסאונד? לאן נעלם ה HIGH?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. אהלן, אחרי שטחנתי את GTA V, אני מחפש לו מחליף ראוי. משחק שמאפשר כניסה יחסית פשוטה למשימות ONLINE משותפות ופחות דגש על שחקנים נגד שחקנים אחרים. שלא יהיה מורכב מדי מבחינת ממשק- לכן GTA V זו דוגמא טובה למשהו שמשלב את כל הנ"ל. אשמח להמלצות על כותרים מעניינים!

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by udicol,

  15. Started by A-L-o-n,

    אז ככה... אני מחפש משחק מירוצים חינמי כמובן של מולטיפלייר. (כמה שיותר איכות ומישחקיות ככה יותר טוב) מישהו במקרה מכיר משחק אחד?

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. חשבתי על קניית אוזניות גיימינג שיתנו אפקט 360 למשחקי FPS אונליין קראתי ביקורות ושיבוחים על האוזניות אבל עדיין רציתי לשמוע דעה אובייקטית של מישהו שניסה... האם הם באמת נותנים את האפקט 7.1 כמו שאומרים? עד כמה השיפור מול VIRTUAL DOLBY 7.1? האם זה עוזר להבין מאיפה בא מקור הצליל? תודה לעוזרים *אני מאמין שנושא זה קשור יותר לפורום משחקים מאשר אודיו כי מדובר באוזניות שיתנו יתרון במשחקים בלי קשר לאודיו עצמו...

  17. Started by OR2OOO,

    איך אני מעדכן את ה-punkbuster ב-BF3. הוא התחיל לזרוק אותי מכל שרת אחרי כמה דקה-שתיים.

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. אני מדבר אבל שחקנים ברמה. אני משחק ב GAMERANGER עם כל מיני אנשים מאירופה שהם די טובים אבל נחמד יהיה לשחק עם קצת ישראלים שיודעים איך לשחק. כן \ לא ?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by DivineS,

    טוב תודה לאל סוף סוף קיבלתי את הציוד שלי (חלקו מתן אתה בן זונה אני אוהב אותך לא כזה אכפת לי THOUGH) Razer Deathadder 2013 Razer Blackwidow 2013 *not ultimate* המקלדת קיבלתי מ IVORY המקלדת הישנה שלי BLACKWIDOW 2012 ULTIMATE EDITION נהרסה ונשארו לי שבועיים לאחריות ובידיוק היום קיבלתי בחזרה בגלל שהם לא מוכרים יותר הביאו לי חדשה Razer Goliathus MED Razer Carcharias אל תקנו את האוזניות האלה ממש לא ממליץ לא אטומות כמעט בכלל לא כל כך נוחות למען האמת אבל בכל זאת יש לי אותם רק עשרים דקות ויש להם רעשים מוזרים כמו זבוב כזה זה נגרם בגלל החיבור USB שלא חייבים להשתמש בו אבל בשביל שהצדדים יזהרו חייבים . זה לא קורה לכולם אבל להרבה זה יקרה.

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. צמד המשחקים המדובר שהושק באותו יום עושה חיל ב-PC עם גרסאות מלוטשות ואיכותיות, ביקורות גולשים נלהבות והצלחה במכירות לכתבה: http://hwzone.co.il/מקס-הזועם-ו-metal-gear-solid-חגיגה-לשחקני-המחשבים-הא/

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by redead,

    armed assault או RAINBOW SIX VEGAS ?

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. תהיתי איך המבקרים נותנים ציון למשחק תוך כמה שעות לדוגמא יצא המשחק la noire בתאריך לפי הרשום 17 במאי וכבר יש ציונים בכמה אתרים הם נותנים ציון עוד לפני שהם מסיימים אותו? או שהם מקבלים אותו יותר מוקדם מה שאני מניח הסיבה

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. משחק הפשע בעולם פתוח שינסה לגנוב מעט מאור הזרקורים של GTA V מגיע בסתיו, וזמין לרכישה מוקדמת בהנחה בלתי מבוטלת כבר עכשיו אם כבר מיציתם את GTA V ואתם זקוקים למשחק בסגנון דומה שידע למלא את החלל – כדאי לכם לסמן ביומן את ה-7 באוקטובר 2016, היום בו ינחת בחנויות המשחק Mafia 3עבור המחשבים האישיים וקונסולות ה-Xbox One וה-PlayStation 4. הכותר השלישי בסדרת הפעולה, שזכתה לשבחים רבים בעבר בשל היותה אלטרנטיבה "רצינית" ואותנטית יותר למשחקי Grand Theft Auto, יקח את השחקנים אל גירסה בדיונית של איזור ניו אורלינס אשר קיבל את השם ניו בורדו – ויגלמו את לינקולן קליי, יתום ממוצא מעורב שחוזר הביתה לאחר שחווה את מלחמת וייטנאם, ומוצא את עצמו נסחף אל עולם הפשע בנסיון למצוא מהות ותח…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. בליזארד מכריזה על תאריך השקה רשמי למשחק האסטרטגיה הקלאסי שלה שקיבל גירסה מחודשת, ביחד עם סרטון פרסומת מושקע לכתבה

  25. Started by waizman,

    היה לי פעם מחשב XT עתיק וכמובן מלא דיסקטים גדולים של 5.25 אינץ'... את המחשב הזה נתתי אחרי שקניתי פנטיום 100 (הייתי טיפש וקטן) וגם את הדיסקטים עם המשחקים... זמן עבר, התגעגעתי למחשב ולמשחקים, והשגתי לי XT אחר, אבל את המשחקים לא. אני צריך עזרה במציאת 3 משחקים בעיקר: 1. SpyHunter 2. Transformers 3. לא יודע ת'שם ממש, זה מן איש כזה שצריך להתחמק מקופים והוא קופץ על תנינים ובורח מכדורים שהקופים זורקים וכו'... המשחקים האלה ממש ממש ממש ישנים ככה שאין עליהם חוקים של זכויות יוצרים יותר ולכן זה לא נחשב לווארז. כמו כן הייתי רוצה את המשחקים בגרסה הרגילה ולא כאימולטור על מנת שאני יוכל להריץ אותם על ה XT השני... תודה רבה מראש למוצאים ולעוזרים!

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים