משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
https://help.ea.com/article/what-is-the-difference-between-battlefield-3-premium-and-battlefield-3-premium-edition לפי האתר הזה ולפי הוונתי (אני לא כל כך טוב באנגלית) במהדורת היוקרה יש רק קבלת יותר נקודות\כסף-דמה על ניצחונות במשחק לקניית נשק וחפצים מאשר במשחק הרגיל או שהנשק והחפצים יותר זולים מאשר במשחק הרגיל ויחס מועדף בטור למשחק ואולי עוד מפות. אם זה רק זה ההבדל האם כדי לקנות את תוספת היוקרה מאשר להסתפק במשחק הרגיל?
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לחצתי רגיל רק על המקש ~ ואז עלה לי החלון הקלדתי צ'יטים שמצאתי כמו god_mode_count=1 , give_all_weapons=1,give_all_ammo=1, ואף אחד מהם לא עבד מישהו יודע למה ואם כן שיסביר לי בצורה מלאה איך להפעיל צ'טים במשחק
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מה זה הגירסה הזאת ? או שזה Skin ?
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
גם מ-Battlefield 1 ומ-Titanfall 2 תוכלו ליהנות בקרוב בשיטת "שחק כפי יכולתך" בעלות כוללת של 4 יורו לחודש, או פחות לכתבה
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מוריד משחקים מהאתר: www.abandonia.com ויש מלא שלא עובדים לי. האם יש איזה אמולטור שעליו ניתן להריץ את המשחקים הללו?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
חבר'ה אני לא ממש מבין במחשבים רציתי לדעת אם יעבוד לי GTA IV מעבד INTEL DUAL CORE E-6500 לוח אם GIGABYTE G41 DDR2 PCI-X זיכרון DDR2 2048MB 800MHZ צורב DVDRW DUALAYER 22 SATA מארז מקצועי SAMA כולל ספק מקצועי TRUEPOWER 550W כונן קשיח 500GB SATA2 7200 GEFORCE 220GT 1GB ?
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
The TCL its a 1v1 tank league where the best tankers showcase their skills under very hardcore rules , for more info leave me a msg and i will provide anything relevant , want to join as well leave me a msg and i will get back to you with all the info needed , now here are my personal highlights from season 1
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קודם כל שלום, רציתי לשאול לגבי קניית קוד דיגיטלי, מאתר כמו g2a לדוגמא.. שקניתי קוד למשחק רד דד רדימפשן 2, ואני מפחד שהקוד שיתנו לי, פרוץ או משהו כזה,(שמעתי שיש כאלה שמוכרים קוד פרוץ) קניתי את הקוד לרוקסטאר, הם יש מצב שזה פרוץ? ומה זה אומר אם הוא כן, תפרטו בבקשה.. כי בתכלס אני מקבל את המשחק ברוקסטאר לא? תודה לעונים.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם שאלה קצת מטומטמת אבל ממש בא לי שיהיה לי במחשב את הפיפא. יש לי בפליי סטיישן ואני מכור אני רוצה להתקין אותו בלפטופ שילך איתי לכל מקום במיוחד בהפסקות בלימודים ובעבודה חיפשתי את הדיסק באופיס דיפו ולא מצאתי הכרטיס מסך שלי הוא NVIDIA GEFORCE 8400 GS 256MB נראה לי שזה יריץ לי את הפיפא בנייד בלי לקרטע (אני מתאר לעצמי....יכול להיות שאין מצב?) רק איפה קונים את הדיסק ומה המחיר בערך? תודה
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כאשר אני משחק כמה זמן בקומנדוס 2 פתעום המשק נסגר כאילו יוצא לוינדוס סתם ככה מישהו נתקל בזה או שיש לו פיתרון אגב גם אצל חבר שלי זה ככה לו יש וינדוס me ולי אקס פיכס
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
דרגו את המשחקים הבאים מ 1 עד 5 MEDAL OF HONOR:SPEARHEAD UNREAL TOURNAMENT 2003 HITMAN 2 FIFA 2003 NEED FOR SPEED:HOT PURSUIT 2
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום אני חייב עזרה ... אני הורדתי פיפ"א 2009 והתקנתי .. עכשיו אני משחק הכל טוב ויפה אני התחלתי עונה במנג'ר mode ... עכשיו אחרי שנגמר עונה אחת אני מתחיל עונה שניה ... אני בא ללחוץ על הnext match והוא כותב לי את ההודעה הבאה : משהוא יודע למה זה ? ואיך פותרים את זה ? בבקשה מי שיודע שיעזור לי.. ** זה לא עושה את זה רק שם .. שאני רוצה גם לעשות משחק ידידות זה עושה לי את זה.. בבקשה עזרה ממי שיודע ... תודה שבת שלום !
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
או במילים אחרות תחליף לסוליטר (לא משחקי רשת) ;D
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מישהו בבקשה יכול להעלות את הקראק לשחק בלי דיסק? הקראק שהגיע לי עם ההורדה של הreloaded לא עובד
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם ! אני ממש שמח לבשר בשורה מדהימה שאני בטוח שכולכם ממש ממש תאהבו לשמוע ! כמו שאתם יודעים לאחרונה צירפנו 2 נותני חסות משמעותיים שהם חברת Coolermaster וחברת gigabyte בנוסף קבוצתנו סגרה נותני חסות משמעותיים נוספים אשר יחשפו במהלך השבועות הקרובים! קבוצת Pw-Gaming החליטה לפתוח בעזרת הספונסרים שלנו בית גיימינג בישראל אשר ימוקם בעיר אשדוד הבית יכיל את כל הציוד המתקדם בעולם לגיימרים הכולל : -אינטרנט 100MB של חברת בזק בעל מהירות העלאה מיוחדת של 6MB שתתמוך בשחקנים -הבית יכיל 8 שחקנים -כל העלויות ימומנו על ידי הקבוצה כולל שהייה+מזון+לינה -מנוי לחדר הכושר SweatStar (חדר הכושר הגדול בישראל הממוקם באשדוד) על מנת לשמור על כושר גופני 6 שחקנים מקבוצת הסטארקראפט שלנו יעברו לבית הח…
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
רוב הזמן אני משחק על הרמה הבינונית. יש משחקים פה ושם שאני משחק ברמה הקשה אבל בדרך כלל אני די סובל. (מרגיש לי כאילו רק מזוכיסטים נהנים מזה ) בגלל גם שברמה הקשה אני מתעקב בהרבה קטעים המשחק לא מרגיש זורם וזה די הורס אותו לדעתי. רמה קלה מבחינתי זה לא אופציה בכלל.
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לאיזה משחק לדעתכם יש את הגרפיקה הכי טובה שהכי מתקרב למציאות???
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מתי שאני משחק במשחק אז יש תקיעות קטנות וזה מעצבן לשחק ככה איך פותרים תבעיה הזאת? המחשב שלי: פנטיום 4 2600 זיכרון 256 כרטיס מסך : 6600gt לידטק כול הדריברים מעודכנים + ניסיתי לשנות דריבר של כרטיס מסך על מנת אולי זה יפתור תבעיה אבל לא עזר
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מארגן לאן-פרטי לכבוד שחרור של חבר ומחפש משחקים מקוריים. זה לא הלאן הראשון שלי (אנחנו נפגשים כבר קרוב 3 שניםכל כמה חודשים ללאן) בלאן יהיו בסביבות ה10 אנשים. בלאנים בד"כ משחקים DOTA וUT, לפעמים CS וקצת רד-אלרט 2 או WC3. יש קצת בעיה עם יכולות של מחשבים (חלק מהמחשבים בני 5~) אז משחקים חדשים לא באים בחשבון. אני מחפש משחק מעניין עדיפות למשהו שונה מFPS או RTS קלאסי. אחד המשחקים שאני מנסה לשחק כבר הרבה זמן הוא FALLOUT TACTICS שבזמנו ממש נהנתי לשחק בו ברשת, אבל לא הצלחתי לגרום למניאק לפעול על VISTA או 7 (ניסיתי גם VMWARE וגם זה כשל ) אז אם יש לכם המלצות למשחקים שיוכלו לרוץ על מחשבים חלשים ומהנים במולטיפלייר אני אשמח לשמוע. תודה מראש, בני.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בעקבות קניית 2 שלטים למחשב רציתי לדעת על באיזה משחקים אתם ממליצים לשחק. דיון מהנה
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
התקנתי OBLIVION בהגדרות אני מנסה לשים HDR+AA ולא נותן לי למשהוא יש מושג? [attachment deleted by admin]
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
phantasy סוף סוף הוציא את הסרטון הזה. [h=1]mYinsanity District Prague LAN[/h]
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
LEGO Indiana Jones לכל אוהבתי הג'אנר משחק חובה. וכמובן למי שאהב את לגו סטר וורס ! לעוד פרטים: http://www.gamespot.com/pc/adventure/legoindianajones/index.html?tag=result;title;0 יש שם גם טריילר. הה ו.... בטח תנעלו גם את האשכול הזה.
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המבקרים המקצועיים מהללים את הפרק החדש - אבל במקביל המעריצים עצמם זועמים, בעיקר בשוק ה-PC, עם בעיות שרתים בהשקה אשר לא מאפשרות גישה למשחק כלל לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-


