עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by urib,

    מפתחי המשחק Dying Light יצרו בתוך המשחק קיר גרפיטי לזכרו של David Acott, גיימר בן 17 שנפטר מסרטן, הוא אהב במיוחד את המשחק DL. http://www.bbc.co.uk/programmes/p02sw6kh יהי זכרו ברוך.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. טוב אז ב 4 בינואר,1994 נולדתי בשעה 3 לפנות בוקר, טוב לא משנה בקיצור: נותנים לי מתנה לבחור אז הנה זה: 1. שידרוג כרטיס המסך+זיכרון ועוד שידרוגים 2. PS2+CHIP 3.XBOX 360 עכשיו מה כדאי? PS3 לא עולה לי בכלל לראש למה אני שונא סוני. רציתי את PS2 לשחק קצת ולמכור אותו אחר כך

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by CDK,

    לאחר תקופת החגים יפתח אתר שאליו זקוקים למנהלי תוכן באתר בעלי ידע בגיימינג ובאביזרי גיימינג, מחשבים וכל הנוגע לעיניים. האתר פונה לקהל הגיימרים ובעתיד תיפתח חנות אינטרנטית ובה ימכרו משחקי מחשב, אקס בוקס, סוני פלייסטיישן, אביזרי גיימינג, מחשבים המיועדים לגיימרים ועוד.. אין כל הגבלת גיל או מקום מגורים להנהלת האתר. הידע, הנסיון ואהבת הגיימינג הם החשובים לנו. לכל המעוניינים יש ליצור קשר דרך סקייפ, פייסבוק, אימייל או בפורומים בהם פורסמה ההודעה. אתר דוגמה - CDK

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by The Dom,

    אני משחק בבאטל פיאלד 3 ימים(וקיבלתי מדליית כסף עליתי רמה 1 וקיבלתי את הבייסיק של החייל נגד הטנקים-אבל עזבו את זה ) ומידי פעם כשאני מתחבר לשרת ואני עושה join game זה יוצא לי מהמשחק!!!!!!! משהו יכול לעזור לי?!?!?! תודה מראש

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. שלום לכולם, פרצו לחשבון האוריג'ין שלי. בהתחלה קיבלתי הודעה על שינוי האימייל שמשוייך לחשבון, עם אפשרות ללחוץ על קישור כדי לבטל. אך כשלחצתי על הקישור, הוא הפנה אותי לעמוד של אוריג'ין שכותב שאין אפשרות לסיים את הפעולה. יצויין שפעם ראשונה שלחצתי על הקישור היה רק יומיים לאחר שנשלח אלי המייל. אח"כ גם שינו את הסיסמא לחשבון, וכעת אין לי גישה כלל לחשבון, וגם אני לא מצליח לשלוח איזה מייל או להתקשר עם EA. יש למישהו ניסיון עם זה, או רעיון לפתרון? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  6. טוב אז אני פותח תרד חדש בלי הקפצות... למרות שקודם לא ניסיתי להקפיץ פשוט לא השתמשתי בעריכה... אני הייתי רוצה לדעת מהן שיטות השידור של הפליי סטיישן והאקס בוקס לפי היצרנים אם משהו יודע איפה אני יוכול למצוא את זה אני אודה לו. כמו כן הייתי רוצה לקבל ממכם רשמים מה עדיף ולמה? והאם אתם מכירים מכשיר שממיר שיטות שידור מאמריקאית לאירופאית? הנה אפילו וידאתי שאני יכול לערוך...

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. שלום לכולכם, אתם מוזמנים להיכנס לשרת של הקלאן Real people, פתוח לכולכם. כל שאלה ובקשה אפשר להגיב פה, אני ישתדל לענות ולעזור במה שאוכל. פרטים: Real People clan Public server Israel IP Address: 212.150.254.11 Port: 19567 mohawk: 212.150.254.3:9153

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by liram21,

    שלום לכולם, אני תמיד משחק במשחק הזה והוא תמיד קורס לי, כל משחק אחר כן עובד .. והמחשב שלי כן צריך לסחוב אותו ואפילו על גבוהה .. (הפעלתי את GEFORCE EXPERIENCE ) והוא שם לי את ההגדרות הכי טובות. והמשחק עדיין קורס!</blockquote> </blockquote>קראתי בגוגל שלא רק לי זה קורה, יש פיתרונות ייעול ?</blockquote>

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by gman_il,

    לא ראיתי פה דיון על הנושא. GT נניח נתנו פה אחד ל- MW2 (המשחק הטוב ביותר לכל הקונסולות והמחשב) Gamespot נתנו ל- Demon's Soul. מה דעתכם? מהו משחק השנה? אולי נעשה את זה לפי ז'אנר?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by Gotze,

    חבל שיש הרבה מאוד צבעים אבל לא נורא בכללי נחמד

  11. Started by masterb,

    עקב כל הויכוחים הנעילות והדיונים מה עושים רוב הגולשים בפורום הנכבד

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by Dawn,

    תראו שניה את הסרטון....איך עושים ככה?

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Deus Ex: Mankind Divided הוא פרק מרכזי רביעי בסדרת הסייברפאנק המהוללת, שמפותח למחשב ולקונסולות ה-HD. צפו בטריילר הראשון בפנים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%90%d7%93%d7%9d-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%97%d7%95%d7%96%d7%a8-%d7%94%d7%95%d7%9b%d7%a8%d7%96-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-deus-ex-%d7%97%d7%93%d7%a9/

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  14. אהלן! בצעירותי היו לי מספר משחקים יחד עם הקונסולה ולצערי הייתי צריך למכור אותה על מנת לקנות מחשב חדש. אני מחפש חנות שמוכרת משחקים ישנים באיזור המרכז אם יש לכם המלצות אשמח מאד!

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by Lynch,

    ממתי גם סינים ועוד ב PS3 משחקים בחוקי ESL ?

  16. Started by פריק,

    **לינק צונזר**

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by max_cool,

    מישהו יכול להביא לי כתובת של שרת Q3A טוב בארץ כי בחול אני מקבל פינגים של 800-1000 יש לי 56 קיי.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by r1plet,

    נתקלתי במשחק הזה במקרה והופתעתי לראות שאין שום ת'רד עליו בפורום. משחק שכאמור לא הצליח במיוחד בגלל העלילה הג'נרית וחוסר המקוריות הן בסינגל והן במולטיפלייר, אך אחרי הצצה בכמה סרטונים - אני חייב לנסות את המשחק בגלל הגרפיקה ומנוע הUNREAL שנראה טוב במיוחד דווקא בכותר הזה. מצד שני - שמעתי על מספר לא מבוטל של אנשים שאהבו את המשחק באותה הרמה שאחרים שנאו אותו. איך המשחק עובד על מחשב "חביב" לימים שלנו: עד שאני לא אשחק בו אני לא אזרוק מילים, אבל מהסרטונים הוא נראה מתחרה לא רע לCRYSIS מבחינה גרפית, והוא הרבה פחות כבד ממנו.

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by David :o,

    5V5 ODC 3# החוקים של ה - ODC: *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות ), קבוצה אשר שכחה לצלם את התמונות יכולה לצלם את התמונות אחרי המשחק דרך ה Theater במשחק על ידי כניסה לסרטון של המשחק ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק, *כל שחקן אשר מארח את המשחק חייב לבצע פעולה קטנה - Record ON, שחקן שלא מבצע פעולה זו הורס לקבוצתו בכך שהקבוצה השני…

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by avivlyaviv,

    צריך עזרה למצוא מודים,פאצים שישפרו לי את הגרפיקה בOBLIVION.... שמו פה כל מוד יפה שיש אבל לא להבות ודברים בסגנון... רק שיפור גרפיקה נטו! אני זוכר שהיה משהו שמאפשר להציג את הצמחים גם כשהם נמצאים במרחק גדול (כי זה מראה את הצמחים רק 3 מטר ממך משהו כזה...) למישהו יש קישור להורדה? תביאו עוד דברים כאלה... ובלי תגובות סתומות:"המחשב שלך לא יריץ אתזה" "הגרפיקה של OBLIVION לא מספיקה לך ?"

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  21. מישהוא יודע איפה אפשר למצוא את ה Trainer לGTA Vice City תודה לעוזר......................................

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by RAPIDFIRE,

    מישהו יודע פרטים על S.T.A.L.K.E.R:Call Of Pripyat שווה ?

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. כל סוג של משחק :-\

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by HaimMazor,

    משהו פה משחק במשחק הזה ? בשרת US ?

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. בתגובה לירידת הערך של הרובל הרוסי, חברת Valve לא מאפשרת למשתמשים לקנות משחקים ב-Steam מאיזורים גיאוגרפיים שונים בצעד שמצד אחד מגן על יוצרי המשחקים ומצד שני פוגע במשתמשים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%99%d7%9c%d7%aa-%d7%90%d7%99%d7%96%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%91-steam-%d7%aa%d7%9e%d7%a0%d7%a2-%d7%9e%d7%9b%d7%9d-%d7%9c%d7%94%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%90%d7%95/

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים