משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
טוב פתחתי סקר לראות את הצבעת הרוב ואולי אחרי זה אני יפתח עוד משהוא טוב בקיצר אני אוהב משחקי תפקידים אם חסר משהוא אנה הגידו לי אני יוסיף סבבה?
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מחפש המלצה למשחק fps כמו wolfteam, משחק חינמי ולא כבד מידי יש המלצות?
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
עכשיו יש לי PS2...אני רוצה לדעת איפה אני יכול לשים צ'יפ...(איזור תל אביב או ירושלים..)... ועכשיו...שמעתי שיש צ'יפים שאפשר לשים סרטים של DIVX וXVID... יש צ'יפים שלא צריך להלחים??.. איזה צ'ייפ נחשב לטוב..ואיכותי?? דרך אגב..יש לי PS2...שנקנה באנגליה...ובהתחלה שרציתי לשים צ'יפ...לא היה לדגם שלי בארץ..(אני יביא את הדגם...יותר מאוחר..כי הPS2 לא פה...) אם זה לא מתאים לנושא פה...תעבירו בבקשה.... בתודה ירון...
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן חברה אני שוקל לקנות את המשחק ולחזור לשדות הקרב חלקכם אולי זוכרים אותי עוד משדות הקרב המושלגים של BC2 ^^ רציתי לדעת האם המצב של המשחק בימינו עושה קנייה שלו כדאית כלומר, האם יש שרתים ישראליים בשפע? אם לא, אז איך הפינגים לחו"ל (חיבור 10 מגה של בזק+בזב"ל) והאם כדאי להשקיע עוד 10 פאונדים בBACK TO KARKAND הזה תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני משחק במשחק POSTAL 2 ואני לא ממ הבנתי איך משחקים לאיפה אני צריך ללכת? הלכתי לקנות חלב והוא לא רוצה להביא לי חלב אז הלכתי לדלת אחת ושם היו אישות משוגעות שצורחות ''לולולו'' אתה יודעים כמו המרוקאים חחח אבל לא יכלתי להרוג את כולם כי אין לי רובה.. בקיצור מה לעשות?
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
[נא לא לצרף לדיון הראשי - זה שאלה קטנה שמשגעת אותי ולא קשורה למשחק ממש] הוצאתי הרבה כסף (ולא ממש מזמן) קניתי כפול ליבה של AMD 3800 כרטיס Leadtek מומהר 7800GT לקחתי לוח אם מקצועי של DFI lan party (גם יוקרתי) גם 2 ג'יגה זיכרון 2 דיסקים קשיחים (לא חסר לי מקום) זה היה לא ממש מזמן (בסביבות שנה ) והוצאתי על זה כמעט 11,000 שקל (לקחתי גם מארז יפה......) השאלה היא מהההההההההההההההה, עברה רק שנה והמחשב הזה לא מסוגל להריץ משחקים בצורה חלקה????? ה COD רץ ממש גרוע!!!! אני מרגיש כאילו Nvidia רימו אותי עם ה 2600 שקל שהוצאתי על הכרטיס שלהם, או שאולי יש לי איזה בעיה אחרת, כי זה לא נראה לי הגיוני
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי את המשחק מקורי הכל פועל יפה לא יכול לשחק עם חברים DIRECT CONNECT בגלל הרשת הביתית מסוג D-LINK DI-614+ המושיע יבורך!
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
טוב. אחרי ציפיה ארוכה ומותחת ביותר.... אני חייב לציין - המשחק פשוט מדהים ! אין מה להשוות לדמו ! מסכים חדשים, תמונה חדה וברורה, איזה כיף !
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם. אז נכון אני לא הכי מעודכן והמשחק הזה ישן. אבל לא ממזמן התחלתי לשחק בו כי שעמם לי. בכל מקרה, אני עכשיו בPART 3 וצ'אפטר 8. אני בקטע שאני מסתובב עלל גג של בניין מרובע כזה, בזמן שולדמיר הזה זורק עלי פצצות ואני לא מבין מה לעשות. אני לא מוצא במה אפשר לירות או משו כזה כדי להרוג אותו או להפיל אותו. כבר הפלתי את הבמה שהוא היה עליה, יריתי בחיבורים של המוטות ברזל לגג(כזה ברור שזה יפול) והוא נפל והתחיל לזרוק עלי פצצות בקצב מסחרר, ואני רק בורח ואני לא יכול אפילו להספיק להסתכל במה אני יכול לירות. מישהו יכול לעזור לי בבקשה? במה אני צריך לירות? מה לעשות? תודה, רן.
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
התקנתי את המשחק כמו שצריך, הפעלתי אותו וניסיתי את הרזולוציות 640x480 ו-1024x768. במסכי התפריטים הכל נראה בסדר גמור, אבל כשאני מתחיל לשחק (הסרטון הראשון גם נראה בסדר כמור) אני לא רואה כלום על המסך - הכל פשוט אפור, חוץ ממצב הבריאות למעלה, מצב ה-"Crazy" וסימני המכות כשאני מכסח מישהו. אשמח אם תעזרו לי לפתור בעיה זו, תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מניח שכולם כאן שמעו על התעשיה הזאת, שלא ברור אם היא משגשגת או מדשדשת, אבל מה שבטוח שכמה אנשים בעולם הצליחו למתג את עצמם מספיק כמו יוצרי זומה או שאר משחקי ה CASUAL. בעידן של היום יש מספיק בוני משחקים ומיני תוכנות עריכה למשחקים חינמיים שמאפשרים לכל אחד ליצור משחק, אם יש לו מספיק סבלנות וזמן. זה די דומה לתופעת כמות הלהקות שקיימת בMYSPACE בארץ הקטנה שלנו, אני לא יודע מספרים אבל זה הרבה. מה רציתי? סתם, לדעת אם יש כאן מישהו מספיק עם אידיאל ותחת באמת לשבת ולעשות דבר כזה בארץ ואם הוא הגיע לשלבים מתקדמים בפיתוח. יכול להיות שאני מדבר לעצמי, אבל בחו"ל התופעה היא ממש ענקית. הנה סתם כתבה של מפתחי משחקי הRPG האינדי בחו"ל ומה שהם חושבים על כל הרעיון: http://rampantgames.com/blog/20…
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן חברים. הורדתי אתמול את המשחק החדש דרך המבצע קריסמס שב-STEAM היום התחלתי לשחק ויש לי מחשב חזק מאד. intel i5 3.4 ו- כרטיס nvidia 660ti ו- 8 ג'יגה זיכרון במחשב. בשלב הראשון שאחרי הפתיחה של המשחק אחרי כל הפרולוג המשחק מרצד לי ומשהו לא תקין במנוע הגרפי. מישהו עוד חווה את זה?
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.warrock.net שיחקתי במשחק במחשב הישן, לא עבד משהו עקב FPS ממש נמוך. עכשיו אני מוריד אותו שוב, על המחשב החדש, מקווה לראות שיפור רציני ובעיקר הנאה.
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הם בכלל לא משתמשים במחשב וזו לא סביבה טבעית עבורם, כך אני צריכה משחקים עם משחקיות קלה ופשוטה - בלי שימוש ביותר מידי מקשים, או שילוב של מקלדת ועכבר. יש רעיונות כלשהם? המשחקים היחידים שהצלחתי לחשוב עליהם ההענתירות (פקמן, דיגר, טטריס וכו'). תודה! ליז
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אם אתם מתעניים בקונסולות ומתים לדעת שמועות/עובדות חדשות על ה-PlayStation 3 אשר נמצא כבר בתהליכי עבודה ע"י Sony - הת'רד הזה במיוחד בשבילכם. בחיפושי אחרי חדשות מעניינות היום וחומר לקריאה מאצתי את הידיעה הבאה אשר כוללת בתוכה את כל השמועות הקיימות על ה-PS3: המעבד הראשי יקרא Cell וייוצר ע"י IBM ב-0.10micron וירוץ במהירות 3GHz, ה-Floating-Point Performance (מישהו מוכן להסביר לי מה זה בבקשה?) יעמוד על 196GFLOPS, מספר הפעולות לשניה שהמעבד יוכל לבצא יהיה כ-2 טריליון, יאפשר 2 מיליארד פוליגונים (Polygons) לשניה. כמות הזיכרון תיהיה 512MB עם רוחב פס של 24GB/s. המעבד המשני (לתמיכה במשחקי PS2) ייצור ב-0.13micron וירוץ במהירות של 300MHz או 375MHz (לבחירתכם). המעבד הגראפי (GS3 (Graphics …
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום חברה בשונה מBATTELFIELD3 שניתן לבחור SERVER ישירות מהWEB שזה מצוין נראה כאילו יש לי איזה בעיה בMW2 אולי בהגדרות כשאני נכנס למצב המולטיפליר ומבקש למצוא משחק לא אמור להיות אופציה לבחור SERVER שעליו משחקים עוד אנשים ? המחשב פשוט מחפש לבד וזה יכול לקחת לפעמים 20 דקות!!! יכול להיות שאין שחקנים פשוט?? צירפתי תמונה צילום מסך תודה על העזרה [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
של המשחק Quake 3 Arena מישהו מכיר אתר וארז עם לינק טוב של המשחק??? רועי
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכלל שחקניי B02 . HwZOne Night Cup בלילה בין שישי לשבת 03/05-02/05 יתקיים קאפ 3 נגד 3 , הקאפ יתחיל בלילה של יום שישי בשעה 22:30 וימשך עד שימשך !! חוקים : *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 15 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 15 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *כל שחקן אשר מארח את המשחק חייב לבצע פעולה קטנה - Record ON, שחקן שלא מבצע פעולה זו הורס לקבוצתו בכך שהקבוצה השנייה מקבלת ניצחון טכני ! *על השחקן המארח לשים את החוקים הנכונים, שחקן אשר יארח ולא ישים חוקים נכונים הורס לקבוצתו בכך שקבוצתו יכולה לקבל הפסד טכני. *לכל קבוצה מותר לקחת הפסקה אחת של חמש דקות בכל שלב במהלך …
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/רוצים-את-metal-gear-solid-v-חינם-קנו-nvidia/
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום! האם מישהו במקרה יודע כיצד אפשר להגדיר את המשחק למסך מלא, לבעלי מסך רחב? כי בהגדרות זה לא משנה את התמונה.
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי חברה, קודם כל קצת רקע על עצמי אני שחקן COD כבר 9 שנים, מ COD1 עד עכשיו קניתי את כל המשחקים ושיחקתי בכולם תחרותי למען האמת בשנים האחרונות התחלתי להרגיש שמשהו חסר לי אז התחלתי לפזול לשדות של BF, וקניתי את ה BF3 במבצע שהיה ב Humble Bundle. אחרי שנהנהתי מהמשחק ואני גם נהנה כרגע ( למרות שהמשחק מסובך ויש לי מספר שאלות ) אני מתלבט - מה לקנות? האם לנסות ולקנות את BF4? או להמשיך ולקנות את סדרת ה COD המוצלחת אני מבקש ממכם להיות אובייקטיבים,באתי לפורום הזה מכיוון שבפורום COD השחקנים אינם אובייקטיבים. יש לציין שאני שחקן תחרותי וקרוב לוודאי שאכנס לכיוון התחרות גם ב BF4 אבל בלי קלאן. עד כמה כל העניין של התחרות דומה ל COD והאם זה מתנהל באותה הצורה של 5 על 5? יהיה לי קשה לקלו…
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום אנשים, אני ועוד כמה שותפים פותחים בעוד שבועיים-שלושה חנות למשחקי רשת במרכז ראשון, כמובן בכיכובו של המשחק: COUNTER STRIKE , חשבתי אם תהיה דרישה להוסיף גם משחק אסטרטגיה כמו RED ALERT או STARCRAFT . יהיו כמובן מסיבות רשת בימי (לילות) שישי לתוך שבת בבוקר, יכול להיות שנעשה כמה ימים חינם כדי לבדוק את תפקוד הרשת...אני אפרסם פה אם נצטרך "טסטרים" . בינתיים לילה טוב לכולם, גיל.
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
המשחק הולך לצאת ברבעון השלישי או האחרון השנה (תלוי באיזה אתר בודקים) הג'אנר- Historic Tactical Shooter פיתוח- Replay Studios הפצה- Gamecock Media Group אתר הבית- www.replaystudios.de/velvetassassin השחקן יגלם סוכנת בריטית חשאית שתבצע משימות בעורף האויב הנאצי. טריילרים: Behind the Scenes Trailer http://www.gametrailers.com/player/31416.html Morphine Walkthrough http://www.gametrailers.com/player/31795.html Lights Walkthrough http://www.gametrailers.com/player/31861.html Sascha Jungnickel http://www.gametrailers.com/player/31869.html
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
המפרט - Amd 64Bit 3000+ S939 Msi Nforce 4 Neo4-f 1024 Mb ram pqi 2336 CAS2 WD 160GB S-ATA PowerColor X800XL 256MB VIVO אני משחק על 1280X1024 שהכל על הכי גבוהה (כולל פילטרים) וזה נתקע לי כל הזמן. לפעמים כשאני מגדיר את ההגדרות ולפעמים בתוך המשחק. רוב הזמן שזה נתקע אני חייב לעשות Reset ולפעמים זה פשוט יוצא ך- Desktop. (זה מעודכן לגרסה 3.1) תודה לעוזרים! (ד"א - המשחק היחיד שיש לו עוד כרגע חוץ מ- Far Cry על המחשב הוא Hitman Contracts והוא עובד לי מצוין)
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לאחר הצלחתנו בסרטון באסים בבאגז', ישבנו וחשבנו בצוות הערוץ מה אפשר לעשות ? איזה דמות אפשר לקחת שהרבה מכירים ולהעתיק אותה לBF ? אז מצאנו את הדמות, והיא יניר האחמ"ש (לראות את המקורי למי שלא מכיר לפני שרואים את שלנו) דעה אישית שלי בתור מנהל הערוץ, הסרטון לפי דעתי יצא נחמד ולא יותר, אך זה לא יקרה יותר ומעטה והלאה נפציץ בסרטונים אך אני מפרסם בכל מקרה על מנת לקבל תגובות בונות מכם, הצופים צפייה מהנה -
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-


