עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by zach,

    הבעיה שלי שאני מתקין והכל בסדר אבל אחרי שאני מתקין אז אני מפעיל את המשחק והמשחק לא עולה אני רואה רק את מסך הפתיחה וזהו זה לא עולה לי כתוב לי שתריך להוציא ולהכניס את הדיסק מחדש אני עושה את זה וזה גם לא עוזר

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by pazer005,

    איזה כרטיס מסך יצליח להריץ את UT2007 כמו שצריך בהגדרות הכי גבוהות? עכשיו ברור שכרטיס של 7000 שקל יעשה את זה אבל השאלה היא איזה יעשה את זה בהכי פחות כסף?

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by yuraxp,

    מאז הNFS 1 כול הזמן חכיתי לשנה הבאה למשחק הבא,NFS 3 סימל תחילת השימוש במאיצים הגרפים,NFS4 המשיך את זה למרות שלא אהבתי אותו,NFS5 נתן לנו את כול המכוניות הפורשה, ואיזה תענוג זה היה לנסוע בכביש רחב עם פורשה ישנה עם הגה רוטט-תענוג, NFS6 הציג גרפיקה מתקדמת, אולם לא הצליח להדעתי במשחקיות שלו,לא היה מנוע נזקים, לא ראו את באוטו מבפנים שכול כך תורם למציאות, אולם NFS UNDERGROUND ואוו איזו גרפיקה, שיפורים, מגניב ביותר,כול נהנתי למרות שלא היה מודל נזקים ועוד פעם לא ראו את האוטו מבפנים היה לאחד הכותרים שהכי נהנתי ממנו.מעניין מה יהיה הכותר הבא שאלתי. עוד פעם שיפורים? אז נתנו גימיקים כמו עיר חופשית חיפוש מירוצים, עדיף שהיו עושים אם כבר חבילת הרחבה.ואז עכשיו עוד פעם שיפורים? נו אז יש גם …

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by liav12,

    אהלן הרבה זמן שלא כתבתי כאן נתקלתי בבעיה מוזרה, המשחק עצמו ממה שאני יודע לא נתמך עדיין דרך NVIDIA ב SLI, ועל כרטיס בודד הוא רץ חלש על 15 FPS, אני מנסה להפעיל SLI דרך NVIDIA INSPECTOR אבל לא מצליח. מה שעשיתי זה להכנס ל INSPECTOR - לבחור את הפרופיל של RYSE, שמרתי אותו בתיקייה של GURU3D ע"י add application to current file, שיניתי ב sli compatibility bits בשורה השניה לאחד המשחקים ברשימה, ואז עשיתי APPLY נכנסתי למשחק - שום דבר לא קורה. ה SLI כמובן שמופעל דרך הדרייברים, אני משתמש ב 337.xx ולא ב 344.11 שיצא כי הוא פשוט הרס לי את התצוגה כשה SLI פעל. אשמח לעזרה. תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%9e%d7%a4%d7%9c%d7%a6%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%97%d7%9b%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%9b%d7%9d-evolve-%d7%9e%d7%95%d7%9b%d7%9f-%d7%9c%d7%94%d7%a9%d7%a7%d7%94/

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. גם החנות של פלטפורמת ה-Origin מבית EA Games פוצחת במבצעים מעניינים משלה שכדאי לכם לבדוק לכתבה

  7. בעולם הגיימינג העכשווי חינם היא ממש לא מילה רעה, והכותרים שבכתבה הזו יוכיחו לכם כי לעיתים הם יכולים להיות טובים אף יותר מאלו שתידרשו לשלם עבורם ממיטב כספכם אם רק לפני עשור מבחר המשחקים החינמיים שהיו שווים בערכם למשחקים בתשלום היה יחסית מוגבל, אז כיום, בעיקר תודות למודל ה-Free2Play, זה די פשוט למצוא משחקים חינמיים איכותיים שחלקם יכולים אפילו לגרום לכם לשרוף עליהם פי כמה יותר שעות מאשר על משחקים רגילים. אז ללא הקדמות מיותרות, היום נסקור עשרה משחקים שלא דורשים תשלום שבהחלט כדאי לכם לבדוק. Team Fortress 2 נתחיל מאחד המשחקים החינמיים המפורסמים ביותר, ששומר על הפופולאריות שלו כבר כתשע שנים, אבל אני הולכת להזכיר אותו בכל זאת רק כדי להוריד את העניין מהשולחן. …

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by Gal&Gal,

    מישהו משתמש בהגדרה הזו? זה מקובל? אף פעם לא נתקלתי בזה , כמה זה תורם לנראות של המשחק?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by STRENGTH,

    אני בקטע הזה ואני לא מבין לאיפה הולכים ומה עושים תעזרו לי

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by עידןאופיר,

    אתמול קניתי מחשב חדש הכרטיס מסך שלי nvidia geforce 220gt 1g-3 HDMI P.O.VIEW אמרו לי שבקלות יהיה לי 100 fps בקאנטר סטרייק זה מגיע לי ל-100 אבל זה יורד כל פעם שאני ליד אנשים ל-30 fps איך אני יכול לסדר את זה שה-fps יהיה קבוע על 100?תודה

  11. Started by Sifo Jen,

    http://www.gamershell.com/news/33227.html EA הכריזו על דמו למשחק זמין ברביעי לאוקטובר. אני אישית מאמין ששום משחק בסדר גודל כזה שסויים תוך שנה לא יכול להיות איכותי יותר מידי, זה פשוט נראה כמו עוד מוצר מדבקה של EA. לא ממש מצפה לרביעי..

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. אני מניח שכבר שמעתם על הבעיה, אבל עוד לא מצאתי פתרון ואני כבר עובד עצות. כשאני מפעיל את המשחק במולטי יש מסך שחור ושומעים רק את הסאונד ברקע. קניתי היום כרטיס מסך חדש - GTX560 TI וחשבתי שזאת הבעיה, אבל הבנתי שזה קורה להרבה אנשים. אם זה משנה, קניתי CD-KEY רוסי ועשיתי המרת שפה לאנגלית. תודה לעוזרים!

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by Snake_Eater,

    ריידן, סקורפיון וכל החבורה יחזרו לביקור ב-14 לאפריל במשחק חדש עם הדמויות הישנות והאהובות לכתבה: http://hwzone.co.il/mortal-kombat-x-%d7%99%d7%a6%d7%90-%d7%91%d7%90%d7%a4%d7%a8%d7%99%d7%9c-%d7%94%d7%a7%d7%a8%d7%95%d7%91/

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by דיאנה אפרת,

    היי לכולם יש לי סימס 3 והרחבה על דיסקים מקוריים והם עבדו מצויין עד שהורדתי 4 חבילות הרחבה בorigin, עכשיו העכבר לא זז חלק והמשחק כל שניה נתקע. זו לא בעיית מקום בHD כי יש עוד 43 GB פנוי בכונן C ו300 GB פנוי בכונן D וכרטיס RAM של 8 GB. אחרי שהתאמתי את רזולוציית המסך במשחק העכבר לפחות התחיל לזוז אבל עדיין בצורה לא חלקה. יש לי גם סימס 4 מותקן מדיסק והוא לא נתקע.. אין לי מושג מה יכולה להיות הבעיה.. למישהו אולי יש הצעה לפיתרון?

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by destinyy,

    סופסוף סיימתי את הסרט, אחרי חודש וחצי של עבודה.. אני לא לגמרי מרוצה מהתוצאה אבל נסתפק בזה. :-)

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. בליזארד מצאה דרך מקורית ומרשימה לחגוג יום הולדת 20 להולדתה של סדרת משחקי האקשן-תפקידים האהודה שלה לכתבה

  17. Started by e.s,

    אני צריך המלצה על משחק לא משנה איזה סוג !!

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by papkin,

    מקווה שזה המקום לשאול שאלה מסוג זה אבל בשלב הראשון יש אתצ הקטע הזה שאתה נתלה על אחד הקרונות אחרי שמפםוצצים פצצה ואיך אני מטפס משם כל קומבנצית כפתורים לא עזרה לי מקש הקפיצה עושה כאילו קופץ ואז שוב נופל ככה 3 פעמים עד שנופל מהרכבת איך עברתם את השלב?

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. אהלן חברים ההודעה פורסמה גם באשכול טכני יש לי בעיה בשעות האחרונות בשרתים מסויימים, אני מנסה לבדוק למה זה קורה. במהלך משחק במולטיפלייר אני מרגיש תקיעות של העכבר לסירוגין, לפעמים יותר לפעמים פחות וזה ממש מרגיז המקלדת באותו זמן עובדת כרגיל, בדקתי את כל ההגדרות של העכבר הכל תקין ואפילו עשיתי שחזור להגדרות המקוריות ועדיין לא עובד. יש מצב שזה פינג ?? (120 בשרת כשהיה לי, די גבוה אבל לא ברמה קטסטרופלית) ובכלל, התקיעה הייתה במפה ספציפית לעומת מפה אחרת שלא היו לי בה תקיעות יש לציין שה FPS בסדר גמור ולא יורד מ 70, המחשב חזק מאוד. לא מאמין שזה בעיות גרפיות. מבחינת סוללות החלפתי ועדיין יש את הבעיה. מדובר על עכבר Logitech MX ANYWHERE מחשב Y510P SLI תודה רבה לכולם

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by Jexsu,

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. יש לי כרטיס מסך חזק ( GTX 1080Ti) ומסך 4k

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by rob_roy,

    לכל אחד מהם יש כמה גרסאות: 3 ל X-COM, יותר מ 4 ל DUNE, אולי 2-3 ל Diablo, ו-5(?) ל CIV. מישהו זוכר לאילו מערכות הפעלה הם מתאימים? איך להרכיב מחשב שיתמוך בכולם? הבנתי ש DosBox נותן פתרון למשחקים הדוסיים. מה עם המשחקים של 98, XP?איך מריצים אותם ב XP או חלונות 7? או שאצטרך מולטי בוטינג?

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by fim,

    יש אזרח שרודף אחרי ואסור לפגוע בו . יצאתי מבניין קומות ואני לא יודע לאן להמשיך ? מישהו יכול לסייע ?

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. יום אחרון של דילים עבור משחקי מסתורין ואימה - וגם אחרים - בפלטפורמה הגדולה ביותר בתחום לכתבה

  25. תראו מה קיבלתי היום:

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים