משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
רציתי לדעת עם אני יכול להשיג משחקים שבחנויות יש רק לסוני להשיג אותו למחשב נגיד -teken 3
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני די חדש בCOD ורציתי לדעת עם איזה נשקים אתם מעדיפים לשחק בקלאסים של אסולט וסאב מאשין בינתיים יש לי רק עדcm901 באסולט ועד pp90m1 בסאב, אז צריך להתחשב בזה.. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם. אתחיל דבר ראשון עם המפרט שקניתי לפני 3 חודשים: I5 8 GB RAM GTX 970 4 GB בהתחלה שיחקתי GTA V פרוץ והכל היה בסדר, התאמתי את ההגדרות שיעבדו בצורה טובה ומינימלית כי לא ממש איכפת לי מהגראפיקה. באיזשהו שלב היה לי בעיות עם האקטיבציה והמסך טעינה של הSTORY MODE המשיך לנצח. בעיה ידועה. מחקתי את המשחק והחלטתי לקנות כי גם ככה אני נורא נהנה. התקנתי את המשחק דרך הSTEAM וכשאני משחק אני שם לב לכך שדבר ראשון לוקח לו המון המון זמן לעבד את כל הסביבה. עד שהוא מפקסל את הבניינים והמכוניות והכבישים זה יכל לקחת כדקה. בנוסף לזה, אחרי שהכל טעון ורץ כמו שצריך פתאום עצמים יכולים להעלם, כביש נמחק או רכבים שנעלמים (רק מבחינה גראפית, בפועל הם שם). מישהו מכיר את הבעיות האלו? הדרייברים של הכ.…
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בעייה מ'ס 1:אין לי קול במשחק - ב options הוא אומר לי no hardware found בעייה מ'ס 2:כול פעם שאני מתנגש במשהו הוא נתקע לי ואני צריך לעשות restart c-media PCI audio legacy device - זהו כרטיס הקול שלי ונאמר בפורום שיש איזהשהו FIX,מאיפה אני יכול להוריד אותו?
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כן כן ... לא סתם אמרנו שגם השבוע תהיה הפתעה אני שמח להכריז שאדם "plato" ציפור, מצטרף לקבוצת הStarCraft2 של קבוצת NOM-Gaming , הישראלי הראשון שגר ומייצג את ישראל בקוריאה, ועשה בחירה מדהימה ומאוד לא טריויאלית של לנסות להיות מקצוען איפה שזה באמת נחשב מקצוע. אנחנו מאחלים לאדם בהצלחה, אנחנו יודעים שהאתגרים שהוא מצפה להם הם גדולים ולא פשוט לעשות מה שהוא עושה, ומקווים שכל הקהילה איתו ותומכת בו ! אנחנו בNOM-Gaming נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לדחוף ולהביא את אדם ושחקנים נוספים למקסימום. GO GO NOM.plato !!! בהצלחה ! SECTORIX.
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
הי לכולם ראיתי review לטאבלט, וב-review הבן אדם שיחק שם לכמה רגעים במשחק. הנה צילום מסך מהסרטון: מישהו מזהה את המשחק הזה? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין ללמוד עיצוב משחקים, ומתלבט איפה ללמוד. אין לי רקע טכני, ובכלל אני יותר רוצה להתמקד בתסריטאות של משחקים ובבניית סיפור. איפה כדאי לי ללמוד?
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
רכשתי לפני כמה ימים את המשחק. כרגע אני משחק נגד בוטים. רציתי להבין מדוע אני מוגבל בכמות החיילות שאני יכול לבנות(100)? והאם יש דרך לעקוף את זה בצורה פשוטה'?
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, טרם עשו על כך כתבה, משער שהיא תגיע אחרי הפוסט בקיצור יש באנדל יפה של באנדל-סטארס , וניתן לבחור 3 ב10, מה שנקרא... יש משחקים, יש הרחבות, מבחר נאה ושווה בהשוואה למחירי השוק [של המשחקים עצמם בכל אופן!] LEGO Jurassic World LEGO Marvel Super Heroes LEGO Harry Potter: Years 1-4 LEGO Harry Potter: Years 5-7 The LEGO Movie - Videogame LEGO Batman …
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
מחפש סימולטור טיסה על מטוסי קרב וגם מטוסים מסחריים כגון בויינג ואיירבאס. תודה
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כל מי שרוצה מוזמן להצטרף ולשחק איתנו USER NAME : blur-israel password : 123456789 כמה שיותר יותר כייף, תרגישו חפשי למה אף אחד לא בא ?
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
add on מדהים !!!! הדגם המפורט ביותר שראיתי עד כה .... לפרטים נוספים
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
-
היי, התחלתי לשחק במשחק הזה (15 דולר ב STEAMׂ) - ואני חייב לציין שזה משחק הרפתקאה \ פנטזיה יפיפיה וממש כיף, מסופר על זוג אחים (מגוף שלישי) שמחפשים תרופה עבור אביהם ואתם שולטים בשניהם (באותו הזמן) במטרה לעבור את כל הקשיים שבדרך. מומלץ לשחק עם קונטרולר של קונסולה - בהחלט מוסיף לחוויה. למישהו יצא לשחק ?
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.joystiq.com/2010/03/30/darksiders-pc-release-announced-arrives-in-june/ למי שלא מכיר זה משחק הרפתקאות לא רע בכלל שיצא לקונסולות לאחרונה ביקורות- http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/darksiderswrathofwar הרבה טוענים שהוא העתק שקוף של GOD OF WAR ואפילו רעיונות השאובים מזלדה לשחקני הקונסולות זה לא כל כך הפריע ורובם טוענים שהשילוב איכותי וטוב והמשחקיות כיפית. לשחקני המחשב סוף סוף יהיה משחק שנראה כמו GOW , מקווה שהפורט יהיה איכותי. Publisher: THQ Developer: Vigil Games Genres: Action, Role-Playing, Third-Person אתר הבית: http://community.darksidersvideogame.com/ סירטונים: http://www.gametrailers.com/game/darksiders/5153 וויקי: http://wikic…
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
במפה GULF OF OMAN ובמפות עם 64 שחקנים יש לי איטיות מעצבנת. המפרט שלי זה לוח אם סיני זבל ב100 שקל מעבד core i5 3470 3.20Ghz זיכרון 6GB ddr3 ssd 256 כרטיס מסך msi 280X 3GB אני משחק הכל על אולטרה ורזולוציה 1920:1200
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום התקנתי במחשב נייד age of emire 3 והמשחק פועל סבבה חוץ מזה שהוא נמצא רק במרכז המסך ומשני הצדדים יש שחור. הרזולוציה של המסך היא 1366x768 ושל המשחק היא 1024x768. במשחק אני לא מצליח לשנות את הרזולוציה. למישהו יש פתרון?
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם. מחשב בן 7 שנים, המפרט בצד. אני יודע שהסיכויים נמוכים, אבל בהתחשב בעובדה שהוא מריץ GTA 2 מצויין, האם הוא יריץ גם את משחק ההמשך, ה- GTA 3? תודה מראש, גיא.
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שמתם לב, שלמרות שהרמה הגרפית של ה-PS2 וה-XBOX ירדה קשות, או ליתר דיוק- ההתפתחות העצומה במחשבים יחסית ל-PS2 ול-XBOX, מחירי המשחקים לאותן קונסולות נשארו מאוד מאוד יקרים יחסית לביצועים הגרפיים העלובים שיש להם. משחקים למחשב עם ביצועיים בהרבה אבל בהרבה יותר טובים עולים בערך אותו הדבר. זה ממש מוזר, ובטח עוד אחרי שיצא ה-XBOX360 המחירים עדיין לא יורדים. לפי דעתי חייבת להיות ירידה דרסטית במחירים של המשחקים ל-PS2 ול-XBOX עקב הרמה העלובה שלהם. כי גם אחרי הכול, משחקי מחשב באותה רמה עולים בהרבה יותר פחות. אני חושב שהמחיר הזה הוא יוצר את המחיר הגבוהה של המשחקים ל-XBOX360 כי זה יהיה דפוק שהמחיר של המשחקים יהיה דומה.
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אחרי שעברתי על הרשימה הארוכה של הPATCH החדש הגעתי לשורה הזאת " -AA Missiles are more difficult to dodge in Jets, this was unintended behavior that created an imbalance against skilled pilots. " ואני לא מבין מה עובר להם בראש ,במקום לתת לטייסים שיודעים להטיס את האפשרות לשרוד הם נותנים להם בראש ?? עד שלמדתי את הטריק הזה של להוריד מהירות לשחרר ECM ולתת פנייה חדה הם מבטלים אותו?? ומה הם נותנים במקום זה? משפרים את הכיוון של הAA בקצב הזה אני יאלץ לעזוב את המשחק הזה כי זה פשוט לא כיף ככה.
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום אנשים, אני מחפשת משחק פאזל, שהיה מורכב מרשת של אותיות, A,B,C,D בצבעים שונים היה צריך לבחור צבע מסוים ואז לנסות לבטל את האותיות האחרות, ואחרי שמצליחים להעיף כמה שיותר אותיות מאלו שלא בחרתי לוחצים עם השרשרת של האות שבחרתי ומקבלים ניקוד. כמובן ככל שהלוח יהיה מורכב יותר מהאות שבחרתי ככה הניקוד גבוה יותר. הלוח היה מורכב מרשת של אורך ורוחב. אני יודעת שהתיאור הוא מאוד מינימאלי, פשוט קשה להסביר אולי זה יזכיר לאנשים את המשחק! זהו משחק מאוד קטן בגודלו אבל הוא כיפי להעברת זמן תודה למי שיעזור! מורן
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני חיפשתי באינטרנט באלפי אתרי קודים בישביל מקס פיין 2 וכל פעם שאני מוצא הוא כותב לי להפעיל את המשחק במצב developer mode ! בקומנד פרמטר. מישהוא מוכן להגיד לי איך אני מוצא את הקומנד פרמטר או את הדבלופיר מודי??? באף אתר לא כתבו! ואני ישמח אם מישהוא מכיר דרך לעשות קודים בלי דווילפר מוד
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש חיה כזאת?
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
AMD חברה לכמה שותפות בולטות על מנת להזכיר לנו שהגיימינג במחשבים האישיים רלוונטי היום, יותר מאי פעם בעבר לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99-%d7%97%d7%99-%d7%95%d7%91%d7%95%d7%a2%d7%98-%d7%94%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%95-%d7%9c%d7%9e%d7%95%d7%a4%d7%a2-%d7%94-pc-%d7%91%d7%aa/
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
דמו ה-Infiltrator המתקדם שהוצג לראשונה עד לפני שנתיים זמין עתה להורדה והרצה גם על המערכת האישית שלכם לכתבה: http://hwzone.co.il/המערכת-שלכם-נגד-unreal-engine-4-עוד-הדגמה-מרשימה-זמ/
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-


