עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by anri,

    נתקעתי בקטע שההוא עם המסוק לקח לי את כל הנשק ואת הכל . ואז הוא זורק אותי במפל שם עם כל המפלצות עם רובה מסכן אחד....קיצר אני לא מצליח לעבור את זה כבר הרבה מאוד זמן אז רציתי שמישהו יתן לי עזרה איך לעבור את זה או שיתן לי צ'יטים והסבר איך להפעיל אותם אם אפשר... תודה מראש

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. אני שואל כי היום היה לי משחק הזוי, שיחקתי בNuketown עם קבוצה של נובים ועשיתי 26-0. פעם ראשונה שהרגתי כ"כ הרבה במשחק אחד. אולי אני לא בפורום המתאים אז אנא תקנו אותי אם כן. שיחקתי עם AUG עם Extended Mags Crossbow Scavenger pro Slight of hands Flak Jacket לא שיחקתי במשחק הרבה זמן וחזרתי אליו לפני איזה חודש חודשיים.

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    אם כן תשאירו הודעה ונשחק [אגב אם מישהו כאן חדש לו המשחק שישיג סי די קי,בסט גיים אבר] מי שרוצה לשחק חובה להוריד את הפאץ' האחרון +חבילת הרחבה. '>http://gamer.co.il/gamer2/php/replieslist.php?Highlight=&TopicID=563474 מי יודע אולי יום אחד תהיה ליגת הארד וור זון באנריל 04 255275408

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. http://www.moddb.com/mods/deus-ex-new-vision שוחרר להורדה ואתם מוזמנים להתנסות לפני שהחדש ישוחרר. כמה תמונות להמחשה: תודה ללייזי בוי

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by gman_il,

    מזל טוב. http://attackofthefanboy.com/news/modern-warfare-3-wins-shooter-of-the-year/

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. שלום, רכשתי מחשב נייד חדש של לנובו 2658 G550 מעבד t6600 זיכרון 3 גיגה כרטיס nvidia g210m win 7 ואני מחפש משחקים (גם ישנים) טובים שירוצו על המחשב הנ"ל בצורה בואו נאמר יותר מסבירה.. אגב אסטרטרגיה לא בא בחשבון תודה רבה, איתי שרוני.

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by Sunny Jim,

    זה משחק אסטרטגיה, עם חרקים! מה שאני זוכר ממנו, המשחק הלך בשלבים, כשצריך כל פעם לפתור משימה אחרת. יש שם כל מיני חרקים, כאלה שעפים, חזקים וחלשים

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. המותג החדש הראשון שיצרה בליזארד מזה עשור וחצי אל מול גירסת ה-MOBA למשחקי Borderlands: שני כותרי פעולה מקוונים מעניינים מאוד נכנסים לשלבי בדיקה סגורים, ואתם מוזמנים להיכנס ולצפות לכתבה: http://hwzone.co.il/ראש-בראש-מבחני-בטא-לשני-משחקי-פעולה-מוב/

  9. Started by Zeev86,

    עריכה: מצטער על ההקפצה, אבל יש לי פירוט על איך המכשיר עובד, אולי זה יעניין פה אנשים וישנה את דעתם לטובה (חתימת העצומה) איך עובד המכשיר? במכשיר יש שעון, כשאתם לוחצים על כפתור, הוא מחשב את הזמן מרגע יציאת המשחק עד לרגע הזה, ואת התוצאה משנה לקוד לפי אלגוריתם, ייחודי לכל מכשיר, כך שלא ניתן לצפות מראש איזה קוד יופיע לכם בצג המכשיר. מכיוון שהחישוב מתבצע לפי דקות, הקוד שקיבלתם זמין לכם רק לדקה הקרובה, והוא מופיע על צג המכשיר וגם בשרתי blizzard. כשתתחברו בהצלחה למשתמש שלכם, תופיעה לכם הודעה נוספת, ובה תתבקשו להזין את הקוד שמופיע על צג המכשיר. אין שום חיבור לUSB, שום שליחת נתונים מחוץ למכשיר. אין דרך לפרוץ אותו, אם פותחים את המכשיר הוא "מתעדה" ונהרס. היי. אני לא כל כך פעיל בחלק…

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. לפני שנה בערך הורדתי מישחק חינם MMORPG בסגנון WOW וכשמתחילים את המשחק אז לפני שהוא נכנס למשחק הוא מוריד עידכונים ובזמן העידכונים שהוא מוריד יש שיר רומנטי באנגלית כזה שקט קיצ'י . מי מכיר? תודה

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. המשחק מתחיל לעלות ואז אני מקבל את הERROR הבא - GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem יש לי GF2MX עם דרייברים עדכניים יחסית (אחת מגירסאות ה43). מה הבעיה?

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by David :o,

    החוקים של ה-ODC: על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות), ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק, על הקבוצה המנצחת שפותחת את האשכול להעלות בנוסף את ה Match ID של האנטי צ'יט. על השחקן המארח לשים את החוקים הנכונים, שחקן אשר יארח ולא יש…

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. שלום ולילה טוב! אני נמצא בחופשה בברלין נכנסתי לחנות ענקית וראיתי משחקי מחשב בני שנתיים שלוש במחירים מצחיקים של 10 ש"ח המשחק SRANGLEHOLD קרץ לי וקניתי אותו גם רק שבתוך הקופסא של המשחק אין שום סריאל נמבר בשאר המשחקים שקניתי יש סריאל נמבר האם המשחק STRANGLEHOLD מצריך סריאל נמבר בהתקנה או לא? תודה רבה ליאור

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by matani122,

    מישהו יכול להמליץ לי על משחקים כמו Middle Earth Shadow Of Mordor [ משחק השנה לדעתי! ] משחקים שאתה משיג לאט לאט מתקפות/ סקילים/ יכולות - שיש לך מטרה להמשיך לשחק. ולא משחקים כמו ryse son of rome או Assasin creed - שהם משחקים על רמה אבל לא מה שאני מחפש. גם לא אהבתי את Skyrim. אשמח להמלצות אם יש עוד כאלו.. ואהבתי גם את The Amazing Spiderman 1-2 ++ Prototype 1-2.

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. בילדותי נהנתי מאוד ממשחק ארקייד בדו מימד אך לצערי איני זוכר את שמו. במשחק היית לוקח שליטה על חללית (מבט מלמעלה) ועובר שלבים שונים (מזכיר את raptor). אני זוכר שבכל סוף משימה היה ניתן לשדרג את החללית בכלי נשק שונים ושהבוס של סוף המשחק היה מעיין חללית ירוקה ומסביבה כדורים ירוקים גדולים שהיו נעים במגעל ומספקים לה הגנה. מה שכן, ברגע שעברת את המשחק פעם אחת, היית מתחיל מחדש רק עם חללית בצורת בננה (!?). יותר מזה לא זוכר יותר..רק שמדובר באחד ממשחקי הארקייד הכיפים ביותר שיצא לי לשחק בהם, והפלוס הרציני שניתן היה לצרף לחוויה חבר נוסף שהיה יכול לשלוט בחללית שניה. גם הגרפיקה היתה נהדרת ( יחסית לזמנו). אם מישהו יודע על מה מדובר אשמח לעזרה. אני זוכר שהשם היה משהו כמו sybena 2000 או משהו …

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by RAZIEL98,

    שלום רציתי לדעת אם המחשב שלי יריץ את המשחק אז ככה המפרט שלי הוא:מעבד:intel i7 920 לוח אם: asus p6t כרטיס מסך:invidia 9600 gt זיכרון:3gb ddr 3 תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. המשחק החדש של בליזארד יפגיש בין מיטב הגיבורים מכל עולמות התוכן הנרחבים שלה בזירה אחת - ובחינם לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/warcraft-%d7%a0%d7%92%d7%93-starcraft-%d7%a0%d7%92%d7%93-diablo-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%a9%d7%9c-%d7%91%d7%9c%d7%99%d7%96%d7%90%d7%a8%d7%93-%d7%9e%d7%92%d7%99/

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by elilosky,

    התקנתי ושאני בא להפעיל הוא נותן לי מסך שחור עם החץ וזה משם הוא לא ממשיך לכלום [attachment deleted by admin]

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. אני עומד לרכוש מחשב נייך והיה לי התלבטות ארוכה האם לקנות מחשב או קונסולה מכל מיני סיבות כאלה ואחרות. שמעתי מחבר שניתן לחבר למחשב שלט של קונסולה ואת המחשב למסך של הטלוויזיה וככה לשחק כאילו יש לי קונסולה. זה אפשרי?

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  20. Started by Shadowman,

    ראיתי שזה יצא המשחק שווה משהוא? אחרי COD2 נראה לי זה סבבה לא?

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. האתר Gamersbook מחלק 5000 מפתחות לבטא הסגורה של המשחק A-RPG החדש מבית Perfect World (מפיצת משחקי אונליין מהמוכרות ביותר) ההרשמה היא חינם לאתר (שמחלק עוד המון מפתחות להרבה משחקים אחרים וחדשות באופן כללי) וקבלת מפתח באופן מיידי בלי הגרלה WTF Is... : RaiderZ (alpha footage) http://www.gamersbook.com/scene/beta/raiderz/

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by dennis14,

    אני משחק במשחק הזה כבר חצי שנה ונהנה מאד אבל הבעיה הגדולה ביותר של המשחק היא שהוא קל בטירוף והמחשב לא מהווה יריב ראוי, אני משחק ב - WORLD CLASS עם 10 דקות מחצית כל משחק, ולא הפסדתי מעולם, כל משחק נגמר ב 8-2 לטובתי בדר"כ והשיא שלי הוא 18-0. ראיתי ב - CHALLENGES שאפשר לפתוח רמת קושי חמישית (ב - TOTAL FOOTBALLER'S CHALLENGE) אבל בשביל לעשות זאת צריך להשלים הרבה אתגרים ואין לי כוח לזה, אני אשמח מישהו יוכל להביא לי איזה קובץ שיפתח לי את רמת הקושי הזאת. נ"ב: מי שרוצה לשחק נגדי דרך IP גם מוזמן.

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/humble-bundle-14-%d7%9b%d7%91%d7%a8-%d7%9b%d7%90%d7%9f-%d7%a2%d7%9d-torchlight-ii-pixel-piracy-%d7%95%d7%90%d7%a4%d7%99%d7%9c%d7%95-%d7%a0%d7%a6%d7%99%d7%92%d7%95%d7%aa-%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c/

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. היום שידרגתי מ GF6800 ל GT240 עד כמה שאני מבין אני אוכל להריץ כל משחק שיצא בשנה וחצי הקרובות. מה פיספסתי חוץ מ: Call Of Duty: Modern Warfare 2 GTA IV BorderLands שאותם אני מתכוון להשיג בשבועות הקורבים?

  25. Started by huber,

    http://www.videogamer.com/xbox360/star_wars_the_force_unleashed/preview-921.html הנה עוד הוכחה שגיימר רציני חייב בבית קונסולה. הבחור טוען שכדי להינות מהמשחק על PC ברמה של הקונ סולה נצטרך מחשב בשווי של כ 4000$, עוד הוכחה לכך שקונסולה מספקת פלטפורמה טובה יותר למשחקים פר דולר.

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים