משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
EmpireMU™ Easy Season 1 Epdisode 3 אתר: http://empiremu.zapto.org/ או http://empiremu.sytes.net/ קליינט:http://www.upf.co.il/file/156105664.html פרטי השרת : ? אקספי: 9999X ? עונה: 1 פרק 3 ? פעילות: 24/7 ? אחוז נפילה: 100% ? אחוז שילוב יהלומים: 100% ? אחוז שילוב במכונת כאוס: 100% ? רמה לריסט: 400 ? מקסימום נקודות: 32767 ? חנויות: קלות, כל היהלומים בחנות ? ספוטים: בכל מקום ? נקודות לרמה: 20/25 , דיאל ואמגי 25 ? מצלמת תלת מימד: ? בלס באג: ? אופציה 28%: עדכונים : ? שונה האתר לאתר חדשני ונוח יותר + נוסף אתר בעברית מלאה גם ! ? נוסף שיגור לקאנדן (M) במפה : Kundun1 / Kundun2 / Kundun3 ? נוסף 3 קאנדנים בכל שרת רגיל - שרת מס' 1 ומס' 3 ? הקאנדן חוזק פי 5 מהרגיל ? נוסף נפילת כנפי…
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
התקנתי את המשחק והוא איטי רצח הכבר בקושי זז ואני לא יודע מה לעשות יש לי מחשב חדש
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מניח כבר שחלק ממכם כבר שמע על ה MOD הזה... קוראים לו GARRY'S HALF-LIFE 2 MOD והוא מאפשר לכם להרכיב סצינות משלכם תוך שימוש במנוע המשחק, וגם סתם לשחק איתו ולעשות כל מני דברים מטורפים. ניתן להוריד (ולראות SCREENSHOT DEMO מפה): http://www.garry.tv/garrysmod/ יש דברים מטורפים שאנשים עשו עם זה ופרסמו באינטרנט (אתם מוזמנים גם ולפרסם פה ). ויש פורומים שלמים עכשיו באינטרנט שעושים כל מני דברים עם זה (שחזורים של ארועים הסטורים, קומיקס עם עלילה, ועוד...): http://www.garry.tv/garrysmodforum/ (למטה) http://www.garry.tv/garrysmodforum/viewtopic.php?t=567 דוגמאות: http://www.garry.tv/garrysmodforum/viewtopic.php?t=1867 ויש עוד (עשו שם FRIENDS ועוד..)
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
משחק הפעולה המבטיח של יוביסופט יעניק לכם ארבעה ימים של התנסות פתוחה וחופשית בכמה ממצבי המשחק המקוונים שלו, בסמוך מאוד להשקה הרשמית לכתבה: http://hwzone.co.il/להתנסות-חינם-לפני-ההשקה-בטא-פתוחה-ל-rainbow-six-siege/
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בוקר טוב, יש לי כמה מחשבים, ושימושו העקרי של אחד מהם הוא משחקים. (אני זו שמשחקת אצלינו בבית ואשמח לחוות דעת מחברים מנוסים). אני חסידה של מע"הפ X32 ועליהם אני מעדיפה להתקין משחקים. במהלך הזמן האחרון שמתי לב שמשחקים חדשים ממליצים על יותר מ2GB של RAM וחשבתי לעצמי שאולי הגיע הזמן לעבור למע"הפ X64. - זכור לי מהעבר הלא רחוק (4-3-5 שנים) שתמיד היו משחקים שהראו בעיות עם מע"הפ מבוססות X64. זו אחת הסיבות בגללן מעולם לא התקנתי על המחשב הנ"ל מע"הפ X64. לפני כחודש רכשתי מחשב חדש מבוסס I5K. הכותר האחרון ששיחקתי בו היה BF3, שבמהלכו חוויתי המון בעיות (קריסות, גימגומים, תקיעות). אני יודעת שמשתמשים בכל רחבי הגלובוס חוו את אותו הדבר אם בגלל הדרייברים או אם בגלל חומרה ממומהרת או כל סיבה אחר…
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מערכת ה-\"RoomAlive\", שאת גרסתה הקודמת הכרנו בתערוכת CES אשתקד בתור \"IllumiRoom\", תאפשר לכל שחקן להיטמע אל תוך העולם שנוצר בחדר הפרטי שלו לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%98%d7%9b%d7%a0%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%99%d7%aa-roomalive-%d7%aa%d7%94%d7%a4%d7%95%d7%9a-%d7%90%d7%aa-%d7%9b%d7%9c-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a8-%d7%a9%d7%9c%d7%9b%d7%9d/
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
אתמול התחלתי לשחק במאפיה ונתקעתי במשימה שאני לא מצליח לעבור ... זה אחר הראשונות, אחרי שגונבית את האוטו הגדול הצהוב ... משימה שצריך קודם להרביץ לפרחחים עם אלת בייסבול ואז עם אקדח... אבל השותף שלי תמיד נכנס לתווך אש ומת ... איך עוברים את זה ?? אהה וגם אני חייב צ'יטים למשחק ... בעיקר של נשקים ... מי יכול להסביר לי מה ואיך ? עריכה : עברתי את המשימה הזאת אבל עכשיו אני בבית מלון , אחרי שהרגתי את כולם , איך אני גונב את המסמכים ??
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מכיוון שאני שוקל לקנות את המשחק, רציתי לבקש מהמשתמשים פה אשר יש להם כבר את המשחק ומשחקים בו חוות דעת עליו: אילו פעילויות יש בו חוץ מ-H&S? איך הפינגים לארה"ב והאם זה מורגש במשחק בצורה יוצאת דופן? עד כמה הוא מעניין? תודה
-
- 24 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בסצינות של פיצוצים, כמעט בכל תחילת שלב.. במצבים של ירי בשטח פתוח יש לי נפילה של בערך 30 fps... שאלתי בפורום בסטים, ענו שהמשחק שבור. אבל שבור עד כדי כך? כל ההגדרות על מקסימום עם טיפה פילטרים.. מפרט בצד. תודה
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום אני מחפש משחקי מחשב שיצאו לאחרונה שהמחשב שלי מסוגל להריץ אותם זה המפרט שלו יש לי מחשב של לנובו מדגם y50-70 touch תודה לעונים
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שיחקתי ב: toy soldiers Defense Grid: The Awakening Orcs Must Die cursed treasure prison planet Anomaly: Warzone Earth Unstoppable Gorg לא אוהב לשחק ברשת ומעדיף משחקי סולו יש עוד המלצות? תודה!
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
משחק שרידה 2D המשלב סגנון משחקי פלטפורמה עם קונספט בניית בסיס וגיחות לאיסוף משאבים(בדומה לSTATE OF DECAY). המשחק מתרחש באיזור מלחמה בין הצבא למורדים במדינה אירופאית כלשהוא. האוכלוסיה האזרחית מופצצת, משאבים אוזלים, וכולם מנסים לשרוד את התופת. במציאות זו תחת הכאוס יש מטבע הדברים מעשי זוועה של שני הצדדים, כמו גם גנבים שודדים רוצחים וסכנות רבות אחרות. בכל גיחה לילית תצאו אל הלא נודע ותיפגשו עם מגוון סיטואציות ואירועים, או תחזרו למקומות בהם כבר ביקרתם כדי לאסוף משאבים שנשארו, ולפעמים כדי לנסות לגנוב/לשדוד/לסחור עם דיירי המקום/עוברי האורח/הפולשים. אם תרצו תוכלו בעצמכם להיות גנבים רוצחים ושודדים, ולפעמים אולי תחליטו(או המציאות תחליט בשבילם) שאין לכם ברירה אם אתם רוצים לשרוד…
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
משחק ההמשך לאיתחול המוצלח משנת 2013 נראה נהדר, ומבטיח לספק חווייה שונה בכל נסיון לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a6%d7%a4%d7%95-15-%d7%93%d7%a7%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%97%d7%a8%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%a7%d7%93%d7%97%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%a9%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%aa%d7%95%d7%9a-shadow-warrior/
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי גמרתי את המשחק ועכשיו אני רוצה להתחיל לשחק ברשת אז נכנסתי ללינק של המשחק ברשת ואז הוא מבקש ממני ליצור יוזר של EA אז עשיתי את כל מה שמבקשים ממני אבל אז הוא מבקש ממני סיראל קוד אמיתי למשחק וכמובן!! שאין לי מה עושים??
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי! רציתי לשאול האם אתם מכירים משחקי אסטרטגיה כדוגמת המשחקים שציינתי בכותרת. המיוחד במחשחקים האלה היא הבניה מאפס של הקלוניה כולל כל ההמרות שצריך על מנת לייצר אוכל ,נשקים וכו'. המון תודה לכולם!
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כי ל xbox ראיתי שכבר יצא Call of Duty 4 אז מה עם Call of Duty 3 ?
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי. יש לי פס3 ובדיוק התכוונתי לרכוש את MGS HD Collection (כ- 70₪ בחנות פלייסטישן הישראלית). אבל אז הבנתי שהחבילה כוללת רק את MGS 2-4 ושבכלל יש גם משחקי MG. ואני הרי רוצה להתקדם לפי קו העלילה. אם כן תעזרו לי בבקשה, מהו הסדר בו אני צריך לשחק. אבל יותר מכך, איחו משחקים הם חלק מקו העלילה המרכזי ואילו הם ספין אופים שאפשר לוותר עליהם. תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אחרי שסטים לא מסכים להעביר לי את הקוד הסודי לאימייל אחר נמאס לי, עכשיו אני חושב מה לעשות מה הכי כדאי לעשות ? לקנות את הMW2 עוד פעם ולעבור מחדש בכל זאת משחק מעולה ? או לקנות את הBO ? שחקתי בBO בסינגל אבל המשחק ממש אבל ממש גרוע, מה אתם אומרים שווה לקנות את הBO ? יותר שווה מי MW2 ? קונה מי כאן עם זה חשוב http://www.enjoystick.co.il/Product.aspx?productid=2467 ואת הMW2 אני יכול לקנות ב150 שקל, מה לדעתכם עדיף ? כמו כן יש לי כבר את המשחקים הבאים: MEDAL OF HONOR החדש BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 כמו ששמת לב אני קונה בשביל לשחק נטו בMULTIPLAYER.
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי בעיה בשלב שקוראים לו Airfield Ambush, אני עם הבחורה והיא אומרת לי שהיא צריכה השכה בשביל שהיא תוכל לעבוד, הרגתי את כול השומרים שיכולתי ונשארו שלושה, 2 למעלה מצד ימין (עם מסתכלים איך שמתחילים את המשחק) ואחד מתחתיהם, וגם כשאני הורג את שלושתם מהר אז יש אזעקה ואני מתחיל מחדש. בנוסף משמאלי (עם מסתכלים איך שמתחילים את המשחק) יש בניין עם דלת, כשאני מגיע למכשיר הזה שצריך כאילו להזין קוד סודי מופיע לי סימן של יד, אבל כשאני לוחץ על SELECT אז הוא עושה כול של שגיעה (לא WINDOWS אלה המשחק כאילו הדלת נעולה) ואני יכול לראות עם המשקיים שיש מישהוא מאחוריה ושזה מבנה שאפשר להיות בו ולא סתם ליופי. מה אני עושה בשלב הזה?
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אם אני רוכש את HL המקורי או את גירסת "משחק השנה", הסריאל שמגיע איתו מספיק גם כדי שאשחק בו וגם ב CS MOD ver. 1.3 כי לפי האתר www.counter-strike.net, אם אני רוכש את המשחק (לא משנה הגירסה...) כל מה שעלי לעשות הוא להוריד את ה FULL CS MOD ver. 1.3 ששוקל 100 מגה וזהו... מי יודע?
-
אמנם הרשימה לא מפוצצת בכותרים חזקים אבל יש כמה מעניינים. הרשימה מתעדכנת מדי יום שני (תחילת שבוע העסקים באמריקה) בשער הדולר הנוכחי מדובר בעלות של 19 ש"ח למשחק. https://www.direct2drive.com/d2dturns5
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם. בזמן האחרון שאני משחק Battlefield יש לי בעיה של פינג גבוה. זאת אומרת שלפני הבעיה אני הייתי מתחבר לדוגמא לשרתים באירופה בפינג של 40-90 ועכשיו שאני מתחבר לשרתים באירופה יש לי פינג בממוצע של 200-800 וזה גורם לי להרבה לאגים ולבעיות חיבור לשרת. אני לא יודע מה לעשות ואיך לפתור את זה. יש לי אינטרנט של בזק 12 מגה. תודה רבה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
עדיף און ליין... אם יש לכם המלצות אז בבקשה..
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
עדכון 1: כל מי שמצפים למשחק יאלצו להיאזר בעוד קצת סבלנות – תאריך ההשקה של Catalyst נדחה בשבועיים, ל-7 ביוני בצפון אמריקה ול-9 ביוני ברחבי אירופה. עדכון 2: במקביל להכרזה על הדחייה הקלה, החלה להם מבדקי הבטא הסגורה של הכותר שיימשכו בכל סוף השבוע הנוכחי. באופן בלתי נמנע, סרטוני משחקיות ראשונים שתועדו על ידי המתנסים של הבטא המדוברת החלו להגיע לרשת, ואתם מוזמנים להתרשם מהביצועים, מאיכות התצוגה ומהמשחקיות של Catalyst עבור המחשבים האישיים, בהגדרות מירביות ובגירסה שככל הנראה די קרובה לזו הסופית, בסרטון הבא. הכתבה המקורית: משחק הפארקור והפעולה החדש מבית EA מתקרב להשקה, וחושף לאיזו חומרה תזדקקו בכדי להפיק ממנו את המיטב בעוד קצת יותר מחוד…
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-


