משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
-
-
חבר'ס יש עוד כמה משחקים שיצאו בימים האחרונים 03/25/2002 Heroes of Might and Magic IV <---- הא!!!!! 03/24/2002 Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast 03/19/2002 Worms Blast <-- מאכזב לפי השמועות 03/18/2002 F.D.N.Y. FireFighter American Hero <---- בעקבות התאומים 03/12/2002 Virtua Tennis אבל אין שום דבר שמשתווה לזה 03/30/2002 Tony Hawk Pro Skater 3 PC ואולי כמה ימים לפני אפילו מי יודע?
-
ניסינו לפתוח אתר מעריצים ישראלי למשחק. אתר שירכז חומרים בכול הנושאים השונים שיש במשחק, ושיהיה אפשר להגיע אליהם בצורה נוחה ופשוטה, ובנוסף שיהיה אפשר להגיב ולדבר אליהם. אין לנו שום כוונה להיות אתר יותר טוב מכל האתרים אשר ברמה עולמית. וגם לא פורום טוב יותר מפורום זה או כל פורום אחר של הקהילה. יש לנו גם המון חומרים שמתורגמים (עם אישור מן האתרים האלה ורבים אחרים). לא אין באתר פרסומות, הוא לא מכניס כסף, זה גם לא סוד שהוא לא נבנה על ידי איזה חברה ענקית אלא פשוט על ידי אנשים המשחקים את המשחק (ועוד לא משחקים משהו). מאוד נשמח אם תוכלו להקדיש כמה דקות מזמנכם, רק להביט באתר, לראות קצת מן התכנים ולתת ביקורות, בין אם היא ביקורת טובה, רעה או בונה. כל הערה תתקבל בהערכה גם הערות כמו "התו…
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אם היה לכם את האימצעים, היכולות, הידע והמימון איזה משחק מחשב הייתם בונים?
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני צריך משחקי rpg בסגנון muonline ו diablo וכו'.
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מחפש משחק מכות למחשב כמו טקן לסוני 2 משחק לא ישן (לא מורטאקומבאט) מישהו מכיר משהוא בסגנון?
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היום התחדשתי בגיימפד של xbox360 אלחוטי (+הסט של לוג'יטק s520 ) אני לא כזה רגיל לגיימפאד תמיד שחקתי עם מקלדת ועכבר תמליצו לי למשחקים שכיף לשחק אותם עם גיימפאד שאני יתרגל גם ...
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לא יאמן שיחקתי בו היום וכל כך התאכזבתי לא שהמשחק לא טוב אבל הוא פשוט הפך למשחק קונסוליה מס**ח מה שקרה לגוטיק קרה ל אלדר סקרולס הקונסוליות הרסו את ה פי.סי גועל נפש בא לי להקיא
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מישהו מכיר אתרים של משחקים ותוכנות (בעיקר משחקים) לפוקט פיסי? (לא מדבר בהכרח על דברים לא חוקיים, אז אל תסקלו אותי ) הפוקט פיסי הוא Mio 168 תודה רבה לעונים
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לכל מי שפספס או מי שקיבל התקף נוסטלגיה.... מדובר בגרסה של "סיפורי מיתולוגיה" לAge of Empires ככה שיש את כל הנושא של עדינים, טכנולוגיה, בנייה של כפר וכולי אבל יש גם מערכת שלמה של "אלים", מפלצות מיתולוגיות וגיבורים. המשחק מלבד סקירמיש, מולטי, לאן, Direct Connect ועוד מכיל קמפיין ענק ומדהים מבחינת עלילה ששווה בהחלט לשחק... הגרסה החדשה עברה שדרוג גרפי, טכנולוגי והוכלאה ביחד עם Steam ו Twitch... כולל את המשחק המקורי, חבילת ההרחבה The Titans והקמפיין The Golden Gift... אחד המשחקים האהובים עליי מעולם רק בגרסה משודרגת... שווה למי שפספס... http://store.steampowered.com/app/266840/
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
סטים מקדישה את סוף השבוע הקרוב לחברה היפנית הוותיקה - וזה אומר שיש לכם הזדמנות פז לקבל את כל כותרי סדרות Total War ו-Dawn of War במחירים מצחיקים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%97%d7%99%d7%99%d7%96%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%92%d7%a0%d7%a8%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%a1%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%a7-%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%a2%d7%a0/
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי 2 משתמשי סטים עם אותו אימייל אני רוצה לשנות במשתמש אחד אימייל הבעיה ששתי המשתמשים מאומתים ואני לא מצליח להחליף אימייל מה אני צריך לעשות?תודה
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-ea-%d7%a4%d7%99%d7%a4%d7%90-dragon-age-%d7%95%d7%91%d7%90%d7%98%d7%9c%d7%a4%d7%99%d7%9c%d7%93-%d7%91%d7%94%d7%a0/
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
בהתחלה המשחק היה מקרטע לי שהכרטיס היה מתחמם החלפתי דרייבר ועכשיו המשחקלא רץ חלק למה??
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
סיימתי שלשום את DIABLO 2,ומאז אני לא יכול להפסיק לחשוב על מספר בעיות שגיליתי בעלילה. חיפשתי בגוגל מידע בנושא,אבל לא מצאתי כלום,אשמח אם תאירו את עיני. אני מדבר על חוסר תאימות בציר הזמן של האירועים וחוסר הגיון. כל הסיפור מפרק 1 עד האחרון,מסופר לBAAL בידי ומנקודת מבטו של האיש הזקן על עברו. לפי הסרטונים,ניתן להבין שחלפו כ20-30 שנה מאז המאורעות שעליהם מדובר. בפרק האחרון,מריוס אומר שהוא שמע שדיאבלו הומת ולאחר מכן הוא נותן את האבן לשד...אבל הרי במשחק עצמו,מיד אחרי שהרגתי את דיאבלו,טיריאל אומר לי שיש בעיה ועלי לפרטל את עצמי להורוגת'. ??? מישהו בבליזרד פישל כאן? עוד דבר שלא מובן לי זה כיצד בפרק ה4(לפני אחרון) מריוס מצליח להיכנס לתוך המקדש,הרי את אבירי וכוהני הזאקרום,מפיסטו כבר מזמ…
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
איזה אתרי צ'יטים אתם מכירים
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי קונסולת PS1 יש לי אימיג' של משחקים במחשב אך שאני צורב אותם הם אינם עולים בקונסולה והמכשיר קורא צרובים! משהו יכול להדריך? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
תתארו את GTA3 בשנות השמונים בעיר חוף כפולה בגודלה ועם מאות אנשים מוזרים ברחובות תתארו כמות כפולה של פוליגונים וטקסטורות ותתארו כמות כפולה של כלי רכב שכוללות מכוניות אספנות משנות החמישים ועוד כמה סוגים של אופנועים, כטנועים, מסוקים וכמה מכוניות גולף נחמדות שאתם יכולים לסוע בהם מתי שרק תרצו. עכשיו תתארו שכל זה במרחק של פחות מחודש כן GTA VICE CITY ישוחרר ב 29 לחודש ואני הזמנתי אותו כבר עכשיו, ואל תשכחו שזה יהיה בלעדי ל PS2 כך שלמי שאין שיוכל את הלב!!!! ;D
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
שמתם לב שאין DAMAGE ב underground או שיש??
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי גרסא מקורית של המשחק אם זה משנה והתקנתי עליו את ההרחבה (אם זה גם משנה). בכל אופן יצא לי לגלות בטעות שיש מודים למשחק הזה, וזה אחד מהם שאני מת לנסות אותו: יש בתיאור בצד ימין קישור להורדה של ההרחבה, למי שלא הצליח למצוא או סתם מתעצל הינה הקישור: http://www.moddb.com/mods/tiberium-essence/downloads/tiberium-essence-v13 בכל אופן ההוראות להתקנה של המוד הם לויסטה ודיי הסתכבתי עם זה כי אני חדש בויסטה ואין לי שמץ של מושג איפה לעזאזל אני אמור למקם את התיקיה MOD ועל איזה עידכון גרסא של המשחק מדובר שם? כי אין דבר כזה 1.09 אלא רק 1.9. אז למי שכבר יצא להשתמש במוד מסוים למשחק הזה ויכול לעזור אני מאוד אשמח!
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
מה עושים נגד שחקן שחוסם את הרמפה לבסיס שלו ובונה מאחורי זה 3 RAX? לא הצלחתי לעשות סקאוט בזמן לבסיס שלו ולא הצלחתי לראות את הציז הזה... יש הצעות חוץ מלשלוח סקאוט מוקדם יותר?
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לא יודע אם אתם מכירים,אבל המשחק נקרא Transformice וזה משחק ממש ממכר אבל חמוד ואני מאוד ממליץ עליו... מי שיש לו משתמש שירשום פה ואוסיף לחברים שלי בדיון הזה אני שואל אם מישהו מכיר דרך להשיג תותים(כמו כסף אמיתי שלנו במשחק) או גבינות(הכסף של המשחק)בחינם? אשמח לתגובות
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-


