משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
סוף סוף GTA 5 קיבל תאריך ועוד כמה עדכונים, לכתבה המלאה: http://www.pcgamer.com/2014/09/12/gta-5-pc-release-date-announced-new-features-revealed/
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
*זה כל הזמן נתקע לי, החלפתי כמה קראקים לא עזר, התקנתי פעמים, שמתי על ההגדרות הכי נמוכות ועדיין יש לי תקיעות קטנות כאלה, וגם בתוך מבנים אני רואה כזה פתאום הכל בהיר כזה ומוזר כזה לא יודע להסביר... מוזר מעורפל בהיר והכל מתערבב כזה זה קורה לי בתוך מבנים, יש דרך לתקן את זה? זה בעיה במחשב? * עכשיו ספציפית יש לי קראק של RAZOR *ניסיתי להתקין את כל הפאטצ'ים שבלינקיה היתקנתי אותם ואז המחשק לא עבד לי והייתי צריך להתקין מחדש... *בהוראות גם באותיות שאומרים מה לעשות איתם אני רואה אותן בשפה אחרת יש דרך לתקן את זה שיביאו לי את האותיות באנגלית? ולפי CAN U RUN IT אני אמור להריץ על HIGH. הנה קישור לתמונה. יש לי WINDOWS 7 PROFESIONAL 64 BIT. המפרט שלי הוא: מעבדי Athlon II x4 Quad Core 640 S…
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אז ESL כבר פתחו דף הרשמה לקבוצות שמתכוונות להתפקד למשחק החדש, אז כל מי שיש לו כבר קבוצה שירשום אותה בקישור הבא. http://www.esl.eu/eu/codghosts/clanlist/ בנוסף הם גם פתחו הרשמה ל Release cup אבל כרגע זה עוד לא רלוונתי כל כך אפשר להירשם אבל קודם עדיף לחכות שהמשחק יצא ואז, בינתיים אני רואה שאף אחד עוד לא נירשם. http://www.esl.eu/eu/codghosts/cup/5on5/release_cup/ אלללה עוד 10 ימים!!!! לא יכול לחכות כבר
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי יש לי את המשחק המקורי בגירסת דיסקים ואני רוצה ליצור אימג' לדיסק הראשון כדי שאני לא יצטרך כול פעם להכניס ולהוציא את הדיסק כדי לשחק איך אני עושה את זה?
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום. התקנתי את המשחק ושאני לוחץ על הסמל ונכנס למשחק זה עושה לי מסך שחור כאילו זה מריץ את המשחק ואז זה יוצא לי מה אני עושה כדיי לפתור את הבעיה הזאת (זה לא המחשב וזה לא הדיסק כי זה קרה לי ב2 מחשבים ובדיסקים שונים)
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
חוץ מסרטון עם קצת משחקיות אין יותר מדי מידע על המשחק הזה אבל אפשר לראות שיש לו כמה אפשרויות מעניינות האתר MMOBOMB מחלק מפתחות לבטא הסגורה בחינם 1. הולכים לhttp://www.mmobomb.com/giveaway/warframe-beta-keys ונרשמים לאתר 2.אחרי שמתחברים לאתר לוחצים על Get your Key (אפשר רק אחד) 3.הולכים ל http://wireframe.com/activate ולוחצים על יצירת חשבון (לא על התחברות) 4.אם נרשמתם פעם למשחק הזה צריך לוודא שאתם מכניסים את אותה כתובת מייל וALIAS שהכנסתם אז 5.אחרי שנרשמתם באתר של המשחק אתם תקבלו מייל עם לינק להפעלת החשבון 6. נכנסים שוב לhttp://wireframe.com/activate ומכניסים את המפתח שקיבלתם בMMOBOMB 7.עכשיו יופיע באתר הראשי http://wireframe.com לינק להורדה בצד ימין
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
מעניין לדעת... אה ועוד מעט יוצא Tactical CrossFire
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אז קניתי את GTA V לsocial club, מישהו יודע אם יש דרך להפעיל את המשחק גם בסטים?
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
נראה לי שאני היחיד מאוכזב קצת מהמשחק החדש של batman שיחקתי בכול הסדרה והם לא שינו אפילו בקצת את מערכת הקרב. אומנם הם הוסיפו קומבויים אבל כמעט אין חדש כאילו זה אותו משחק עם גרפיקה משופרת ומשימות שונות פלוס באטמובייל לדעתי צריך שינוי מרענן
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אהלן חברה לא יודע אם אני מאחר בשנתיים אבל התחלתי לשחק בפיידי 2, ואחרי כמעט 300 שעות הגעתי לשלב שאני מנסה את האצ'יוומנטס היותר אזוטריים. אז אם יש היענות לחבר'ה שגם בציד אצ'יוומנטס או סתם רוצים לחזור למשחק אני אשמח אם נקים קבוצה קטנה לצורך העניין אני מחפש ל: i am the one who knocs unusual suspects breaking dead here comes the pain train private party השם שלי בסטים donkey brain עם ציור של קים ג'ונג קרטמן. מנהלים אם זה לא בתת פורום הזה אשמח אם תעבירו. happy gaming
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
אני ראיתי באתר שיש Need For Speed Underground 2 אבל לא ניראה לי שזה יצא רישמי מתי זה יוצא רישמי שאפשר לקנות?
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אז ככה. זו בעיה שקיימת לי מאז BF3, והיא מאוד לא צפויה. לפעמים, רנדומלית, מקש ה-W "נדבק" וגם אם אני לא נוגע במקלדת השחקן ימשיך לרוץ "ראש בקיר" תחשבו כמה זה מתסכל, שמופיע מולך בהפתעה אויב ואתה פשוט לא יכול להפסיק לרוץ לכיוונו לקבל חיבוק אוהב וכדור בראש. מה שמרתיח הוא שזו בעיה מוכרת!@ שלא תוקנה מאז BF3! מתואר כאן: http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065234183955011/ ומקשרים בדיון הזה, לדיון מ-2012 עם אותה בעיה!!! עברו 3 שנים! http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2832654625111994490/ ועכשיו, אחרי שהפסקתי לשחק BF, זה קורה לי גם בבאטלפרונט החדש! זה מרתיח לי את הדם. זה לא קורה בשום משחק אחר (CS:GO, מיינקראפט, GTA V....) וזה גם לא קורה בשימו…
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
איך יכול להיות ?:ם ה-6600GT של החבר שלי עושה ככה... איך להעלות FPS לרמה גבוהה יותר? בתודה מראש
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
תגידו איך המפרט הזה מתאים לאנריל2 הכוונה האם תהיה אפשרות לשחק ב 1024*768*32 בלי תקיעות. cpu:AXP 1600+ mobo:gigabyte7vtx kt266 ram:256ddr pc2100 vga: MSI GF4 MX 440 64mb ddr מה אתם אומרים ? העניין הוא שזה רק בקושי ב 800*600 ולפי דעתי המפרט הוא סביר למשחק.
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי נראה לי שפרצו לי לחשבון שלי בסטים, נכנסתי עכשיו מהטלפון והוא ניתק אותי ישר ואמר לי להתחבר מחדש (נראה די חשוד), חוץ מזה ראיתי שיש לי ב friends אנשים שלא היו קודם וגם ב community choice נבחר משחק שבכלל לא הצבעתי לאחרון, הסיסמא לא שונתה כי הצלחתי להיכנס. למי אני יכול לפנות כדי לבדוק מה עוד נעשה בחשבון. לא בוצעו רכישות כי לא קיבלתי דיווח באימייל. כרגע אין לי גישה למחשב עד שבוע הבא בערך, איך אני יכול לדעת מה נעשה עד כה? למי ניתן לפנות כדי לברר את זה?
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הפרק החדש בסדרה המצליחה של Ubisoft מבטיח להעניק לנו מגוון גדול מאי פעם של נשקים, שיטות ואמצעים לחיסול האויבים לכתבה
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
היום ראיתי סירטון מישחקיות של Blue Dragon http://stage6.divx.com/members/199018/videos/1024120 (צריך DIVX ליצפות) אם אפשר ליקרוא לזה מישחקיות מה שראיתי זה הרבה סירטונים ודיבורים וקצת מישחקיות זה ניראה כאילו לקחו RPG יפני גנרי דחפו לו גרפיקה חלקה+הרבה סירטונים ודיבוב ומפרסמים אותו כאילו זה הדבר הבא ואני אומר את זה כי מיקרוסופט דיברו הרבה על Blue Dragon אבל איך שזה ניראה כרגע לפחות לפי הסירטון זה RPG בינוני שלא מיתקרב לגרנדיה\פינל פנטזי\מאריו RPG \לונר\ וכו (אני לא מדבר רק על מישחקים של נינטנדו אלה גם מישחקים שיצאו לקונסולות אחרות ) בקיצור זה התשובה של מיקרוסופט ZELDA TP ?
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
ידוע כבר משהו על הניד פור ספיד שיבוא אחרי קרבון? ;D (שם תאריך יציאה תמונות וכו')
-
- 25 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות את המשחק ואני לא יודע איפה לקנות :-\ איפה יש מישהו יודע?
-
- 14 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום קניתי גויסטיק תרסטמאסטר מדגם hotas x מחפש משחק או סימולטור טיסה מתאים לבקר עם רזולוציה טובה יש לי מחשב חזק שיתאים תודה
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
התקנתי את המשחק וגם את הפיץ האחרון בכל זאת בעת ההפעלה אני מקבל שגיאה AppName: ffow.exe AppVer: 0.3.0.0 ModName: kernel32.dll ModVer: 5.1.2600.3119 Offset: 00012a5b מישהו נתקל בזה ?
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אז איך נראית השנה הנוכחית בשוק הגיימינג עד עתה? עם לא מעט הפתעות, לחיוב אבל גם לשלילה לכתבה
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
השאלה מופנית לאלו שכבר התנסו ונכוו (או אולי נהנו)? הכוונה לגירסה הסטנדרטית, לא הדלוקס, לא הברימיום, לא הקרימינל עקטיביטי. תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-


