משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
בגלל הזמן החופשי שיש לי ועודף חשיבה, החלטתי לשאול אותכם המומחים- מהי מערכת המחשב האידאלית כיום מבחינת מחיר שכוללת אורך חיים לטווח הארוך ביותר למשחקים. אם אני לוקח מחשב ממוצע פלוס, נניח AMD 3000 עם 6600GT הוא יחזיק עוד שנה שנתיים עד שמשחקים יפסיקו לסחוב ברמה סבירה למה שעכשיו? אם ככה, האם זה אורך החיים של מחשב ממוצע שכזה ואויל עדיף ישר לקנות מחשב יקר אבל שמחזיק להרבה יותר זמן? לדוגמא מחשב כמו AMD 3800 X2 עם 7800GTX יחזיק נניח 3 שנים? זרקו הערכות, מערכות וטווח זמן סביר לדעתכם.
-
- 22 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
טוב אני קם ורואה שיש תמונות חדשות לדום3 אז כמובן אני מקליק בעכבר ורואה תמונות באיכות מדהיהמ שרק מדגימות את היכולות של המנוע.... בכל מקרה רק שתי תמונות אבל איזה שתי תמונות.... כל הזכויות שמורות ל BLUES NEWS בלה בלה בלה... דף התמונות.....
-
במשחק אחד אתה משחק איזה צעיר כזה אם אני לא טועה בלונדיני ואז יש לך אפשרות כזה כמו להיפתח לאותו אדם רק שרירי כזה ועם חרב והאמת אני בקושי זוכר עוד פרטים כי זה היה ממש מזמן! אבל אם מישהו נזכר באיזה שם זה יוכל לעזור והמשחק השני אני רק זוכר את הסרטון פתיחה שלו שהוא היה יחסית לזמנו די יפה(בתלת מימד מלא) והוא התחיל בכזה בית שהראו כזה את האח בחדר מנגן על גיטרה בקול ממש חזק ואז איזה תינוק נכנס עם פצצה וזורק לו לחדר אם אני לא טועה ומראים את שאר המשפחה כזה גם... חחח אני יודע שזה נשמע ממש מעורפל אבל זה מה שאני זוכר זה היה לפני ניראה לי איזה 15-13 שנים(זה היה בתקופה עוד של הקווסטים של סיאררה הפאנטסמגוריה ואלה ) תודה למי שיוכל לעזור
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני וחבר שלי פותחים יחידת קומנדו ל-Battlefield 3. היחידה בנויה משתי חוליות של ארבעה חיילים, כלומר היחידה בנויה משמונה חיילים. אלו החוליות עם התפקידים של כל חוליה: חוליה ראשונה: Alpha 1. מפקד - חייב להיות Recon הוא יכול כל רובה (רובה צלפים, תתי מקלע,Shotguns), כל אקדח ומזל"ט MAV חובה. 2. צלף - רובה צלפים חובה (חצי אוטומטי או Bolt action), אקדח עם משתיק חובה ומסמן טנקים SOFLAM חובה. 3. Engineer - כל רובה, כל אקדח, טיל נ"ט Javelin חובה ומוקש נגד טנקים. 4. Assault - כל רובה, כל אקדח, כל תוספת שהוא רוצה. חוליה שנייה: Bravo 1. Assault - כל רובה, כל אקדח, Medic Kit חובה. 2. Engineer - כל רובה, כל אקדח, טיל נ"ט Javelin חובה ורובוט EOD Bot. 3. Support - מכונת ירייה על …
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי! אני רוצה לקנות מחשק חדש ואני לא בטוח איזה יש לי. אני מעדיף מחשק FPS (למרות שגם שלישי זה סבבה). אני אנסה להגדיר את הטעם שלי בזה שאני אגי דאיזה מחשקים אהבתי בעבר בז'אנר הזה: אהבתי את FAR CRY, HL2 וRAVEN SHIELD 3. עדיף מחשקים מהסוג הזה ועדיף שיהיו כמה שפחות מפלצות, זה קצת מוריד מההנאה בשבילי (למשל קצת עצבן שבפאר קרי פתאום היו מפלצות...). לפי מה שנתתי נראה לי הספלינטר סל החדש יתאים אבל לא ממש נהנתי מהדמו... י שהמלצות? כדאי ללכת בכל זאת על הספלינטר סל?
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
Fifa 2012 VS Pro 2012 מה עדיף? אני פשוט לא יודע במה לשחק......מה דעתכם ?
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היום השביעי למרתון המבצעים של חנות ה-Green Man Gaming מתמקד במשחקים המומלצים על ידי צוות האתר, אז אספנו לכם עשר הצעות נהדרות אשר מומלצות מאוד גם על ידינו לכתבה: http://hwzone.co.il/מבצעי-הגיימינג-של-הקיץ-ממשיכים-portal-ו-portal-2-יח/
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום היום אני רוצה להכיר לכם או\ להזכיר לכם על "נארוטו מלחמת השינובים" משחק דפדפן הנוסטלגי, והתחרותי ביותר , חוזר בפעם האחרונה ולתמיד לקהילה הישראלית . המשחק עצמו מבוסס על הסדרה : Naruto Naruto-Shippuden הסדרה בין המצליחות כרגע בעולם האנימה. אז בואו אספר לכם קצת על המשחק הדפדפן הזה: בתחילת המשחק כולם בדרגת "תלמיד אקדמיה". כמו שאתה מתחיל אתה גם עולה בדרגות כגון : גנין [הדרגה הראשונה אחרי "תלמיד אקדמיה"] צ'ונין [לאחר עבודה קשה ומשימות רבות שהייתה "גנין"] ג'ונין [לאחר מאבק מטורף בעלית רמות ועשרות על גבי עשרות משימות שהייתה צ'ונין] אנבו [לאחר מאבק שלם מ"תלמיד אקדמיה" ועד סיומת "ג'ונין"] הלו הם 4 הדרגות שיש לנו במשחק , כמובן ש"תלמיד אקדמיה…
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=536397.0
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום אשמח לקבל המלצות למשחקי fps טובים שאוכל להריץ על המחשב שלי מידע מערכת: inter core i3-4005cpu 1.70 ghz ram 4.00gb x64
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מי שעדיין לא מכיר את אתר Unit101, מדובר באתר חדשות בהנהלת ניר סמואה, הידוע בכינויו Ender. האתר עוסק בספורט אלקטרוני בארץ ובעולם, ומעדכן על כל מה שמתרחש ומתחדש בקהילה. לאחר תקופה ממושכת בה לא הופיעו באתר חדשות שקשורות לסטאקראפט, נראה כי יש כתב חדש באתר. הכתב החדש הוא לא מאחר נעם מגדלי, hectic, מנהל פורום הסטארקראפט ב HWZone, ואחד הקריינים והאנשים הפעילים ביותר בקהילת הסטארקראפט הישראלית. נעם גם משתתף בניהול נבחרת ישראל בסטאקראפט, ועורך ב Liquipedia. אני מאחל בשמי ובשם הקהילה בהצלחה לנעם בתפקידו החדש, יישר כח! לידיעה באתר Unit101.
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
-
אני מחפש קראק למשחק דיאבלו 2 כי אני לא מוצא תדיסק של המשחק.... ואני לא מוצא
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני נמצא בשרת2 ובשרת המהיר תחת אותו יוזר ולמי שלא מכיר http://www.travian.co.il/
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.bf4blog.com/battlefield-4-gadget-attachment-guides/gadget-guide-m2-slam/ לא יודע אם כולם מכירים את המוקש הזה -(מוקש חדש במשחק) אני די חורש עליו הוא מעולה. ואיך לא - מפתיע את האויבים. במיוחד במפה של PARACEL STORM
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
טכנולוגיית ה-Asynchronous Spacewarp הופכת לחלק מובנה בתוך תוכנת משקפי המציאות המדומה, ותאפשר להפעיל אותם גם עם מחשבים הרבה יותר צנועים לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
היי לפני שאני מתחיל אני יודע שיש פה הרבה שכבר מכירים את האתר אבל לא ראיתי שמישהו עשה עליו מדריך הכרתי לא מזמן אתר ממש טוב שאפשר להתחמם בו לפני משחקים או סתם לשחק בו לשפר את ה-AIM מה שממש אהבתי זה שהפינגים מאוד נמוכים בהשוואה לשרתי Arena אחרים (30-60) הנה מדריך קצר על האתר הכנסו הרשמו לאתר כאן לאחר מכן זה ישאל אותכם ל-Aerna של איזה Arena תרmו להכנס מן הסתם תבחרו Counter-Strike: Global Offensive עכשיו זה יראה לכם את ההודעה הזאת: כאן בחרו ב-Europe אחרי זה זה האתר יבקש ממכם להתחבר עם ה-Steam שלכם פשוט לחצו על והתחברו עכשיו כל מה שנשאר לעשות בשביל להתחיל לשחק זה ללחוץ על Play now תוך כמה שניות זה אמור למצוא לכם יריב לשחק נגדו כשזה מצא זה יראה את היריב שנ…
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום האם יש אפשרות של שמירה במהלך המשחק כדי לחזור לאותה הנקודה? כי תמיד כשאני מתקדם וצריך לצאת, אז בפעם הבאה אני נאלץ להתחיל מחדש..... תודה
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מדובר בחצי משחק חצי תוכנה... חבל להסביר במילים: פשוט ענק. הורדה: http://www.acc.umu.se/~emilk/
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
קניתי את המשחק מ http://www.offgamers.com, סידיקיי רוסי. אין שם את ההרחבה. ראיתי בhttp://intkeys.com/ שההרחבה עולה 18.90$ - יש יותר זול? ועוד שאלה, איך זה עובד עם ההרחבה, אני מכניס סידיקיי נוסף לORIGIN? כמו ששמתי כשקניתי את הסידיקיי למשחק עצמו? תודה רבה.
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
התבקשתי לשאול ולברר מדוע ב GTA3 אי אפשר לעשות RELOAD. המשחק נתקע פשוט. המחשב חדש לפי מה שהבנתי. ואין בעיות. יש רעיונות?
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
חיפשתי בgamer וגם בgamespot אבל לא בדיוק הצלחתי למצוא משחק בסיגנון של "יחידות מובחרות כמו SWAT" היה משחק כזה לפני שנה-שנתיים לא זוכר את השם אבל הוא היה ממש מדליק של איזה 6-5 חברי יחידה שהיו עושים משימות בכול מיני מקומות לונדון,בנקים וכו'... אוף אם רק הייתי נזכר בשם של המשחק בקיצור אני מחפש משחק חדש עם הסיגנון הזה אבל לא שחקן בודד אלא 4-5 או יותר חברים בכל משימה ושאפשר לעבור ולשחק כל אחד.
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הורדה - http://www.gamershell.com/download_33242.shtml תמונות - http://www.gamershell.com/pc/sacred_2_fallen_angel/screenshots.html?page=2 סרטונים - http://www.gametrailers.com/search.php?page=0&str_type=allmedia&s=Sacred+2++Fallen+Angel
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מרגיש שהחדשים לא טובים בביצועים.
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-


