משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום, קניתי את המשחק באנגלית דרך CJS ואני בחלון שמציג לי את הקוד קבלתי קוד כזה: xxx-xxx-xxx-xxx אני ניסיתי להפעיל אותו דרך origin אבל הוא לא מקבל אותו. לפי הדוגמה ב-origin זה צריך להראות כך: xxxx-xxxx-xxxx-xxxx איך אני מפעיל את הקוד? עדכון: הצלחתי, יש להפעיל את הקוד דרך האתר amd4u תודה
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי בעיה קלה עם השניים הנ"ל: המשחק עובד ללא בעיה, אולם אינני מצליח להתחבר לאף שרת (בשום צורה שהיא, כלומר המשחק מתעלם מקיומם של כל שרתים שהם, כולל השרת המרכזי של המשחק. המשחק פשוט מנסה לחפש את השרת שוב ושוב ושוב, אך שום מידע אינו נשלח או מתקבל). אותה הבעיה מתרחשת גם בתוכנת Gamespy Arcade, היא עובדת ללא בעיה, אולם לא מזהה שום שרת בשום משחק. הבעיה נעוצה היכן שהוא ב-Win2K, שכן אני מצליח להתחבר עם מחשב אחר עליו מותקנת Win ME, ובשימוש אותו חיבור אינטרנט. אינני רוצה לשדרג ל-XP בזמן זה, ואינני רוצה להשתמש במערכת שאינה 2K. אשמח אם תוכלו לעזור לי. נ.ב. כל התקני המערכת מעודכנים, ועד כה הבעיה הופיעה רק בשתי התוכנות הנ"ל (Half-Life/CS, Gamespy Arcde). משחקים אחרים פועלים…
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
איך מתקינים את הבלק אדישן??? יש בו מכוניות ומסלולים חדשים שמעתי ואני לא יודע איך מתקינים את זה??
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
גירסת המחשב המבוטלת של Alan Wake תצא לאור באיחור גדול ואם כמה שינויים לא צפויים. גיסאת המחשב הסופית של המשחק פותחה על ידי Remedy בשיתוף פעולה עם Nitro Games ותהיה זמינה להורדה בחודש הבא ללא פרסומים ורעשים. הפתעה נוספת וגדולה הרבה יותר היא שהמשחק לא ישתמש ב GFWL, המפיצה המקורית של המשחק (מיקרוסופט) לא קשורה כלל לגירסת המחשב שתופץ על ידי Remedy עצמה דרך STEAM, כמו כן המשחק ישתמש ב STEAMWORKS המשחק יכלול גם את ה The Signal ו The Writer, חבילות ה DLC שיצאו עד היום. דרישות מערכת הוגנות ביותר שרומזות על פורט דיי איכותי: OS: Windows XP, Windows Vista or Windows 7 PROCESSOR: A dual core processor is required: AMD: Athlon X2 2.8GHz Intel: Core 2 Duo 2GHz MEMORY: 2 GB HA…
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני לא ממש הבנתי מה צריך לעשות שם ... לפי מה שאני הבנתי אני צריך להרוס את המכוניות שעומדות בחניה ... להרוג את האנשים ששם במסעדה ולחזור מאיפה שהתחלתי נכון ? כי אני עושה כך ולא מצליח לסייים את השלב אני מגיע למקום שבו מסומן ה-X האדום אחרי שאני הורס את המכוניות (לא מפוצץ אותם אבל הוא אומר לי שעשיתי מספיק נזק ...) ולא קורא שום דבר למה ?! ועוד משהו זה שהמשחק לא עובד אצלי ממש טוב אני משחק על MEDIUM DETAILS 1024*768 והTRUCOLOR על OFF וזה לא עובד ממש טוב ... תודה מראש .
-
- 14 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
עכשיו Rockstar פרסמה שתאריך ליצאה למחשב יתפרסם בקרוב מאוד.. משהוא כבר שיחק בזה ב-PS3? איך המשחק? מאתגר? כייפי? אגב, על הדרך.. הם גם הודיעו שטריילר ראשוני למקס פיין 3 יתפרסם עוד יומיים.. מה אומרים?
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מתחרפן, לא מצליח לשחק באטלפילד אחרי 19:00. הפינג תמיד על 80 ומשהו, לא יורד מזה. הסרגל ירוק מה שאמור להגיד שהקשר בסדר, אבל ברגע שאחרי 19:00-20:00 בום, לא מצליח לשחק בכלל, למרות שהפינג נשאר אותו הדבר. לפני 19:00 אפשר לשחק בכיף גם על שרתים מארה"ב אפילו. אני ב012 בבקשה תמליצו לי על ספק אחר שלא מנתב אותך מחדש בשעות העומס כדי שאני אוכל לשחק! במילים אחרות, מי כאן משחק באטלפילד 1 בשעות הערב בלי בעיה, מה הפינג שלו ומי הספק שלו?
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
האם מותר לדבר כאן על צי'טים למשחק? אם מותר,האם אתם יכולים בבקשה להגיד לי במשחק TUROK איך פותחים את חלו הקונסולה כדי להכניס אליו את הצי'ט שברצוני להכניס? כי אני ניסיתי המון דברכים ולא הצלחתי בכלל לפתוח את חלון הקונסולה תודה לעונים ולילה טוב
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אתמול נכנסתי כהרגלי ל-IGN והופתעתי לראות ביקורת ל-Football Manager 2009 מהצד האמריקאי של האתר (למי שלא יודע לאתר יש שלוחות בבריטניה ואוסטרליה). בביקורת המשחק נקטל לחלוטין כאשר לטענת המבקר המשחק אינו משתווה ל-PES או FIFA, שלא ניתן לשחק בפועל אלא רק לראות את הקבוצות משחקות ובנוסף לכך המשחק נקטל על הגרפיקה הגרועה לכאורה והחוסר במוזיקה במשחק. ניתן היה לראות שהמבקר (ששמו הוא Avi Burk, נשמע קצת ישראלי) אינו מבין מה הוא מבקר אך בסיומה של הביקורת נדהמתי לגלות שהציון הוא 2.0, ציון נמוך בהרבה מכל ביקורת שקיימת ברשת לגבי המשחק הזה. תוך זמן קצר הביקורת קיבלה כמה מאות תגובות זועמות באתר עצמו ובאתרי משחקים אחרים: http://www.rewiredmind.com/gaming/open-letter-ign-football-manager-2009 h…
-
- 14 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
התקנתי FIFA שמתי קראק ואני בא להכנס למשחק והוא לא נפתח.. מישהו יכול לעזור?
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
https://forums.geforce.com/search/more/sitecommentsearch/Dzoni90%20Dailymotion/ http://www.dailymotion.com/visited/user/dzonihacker90/1 הבחור הזה בעצם אומר שהוא בדק את חמישים הדרייברים האחרונים וכולם היו גרועים יותר ויותר והוא כביכול הקליט את הGTS 450 עם דרייבר ישן יותר והוא הציג ביצועים מרשימים מאוד הוא מזדהה ביוטיוב בשם Optimisation King90 לא מעט פעמים משמיץ את הדרייברים של NVIDIA אשמח לשמוע את דעתכם
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-
-
האם בעלי ה-PC יוכלו בקרוב להשלים פערים גדולים מהעבר בסיפורו של המאסטר צ׳יף? לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-
-
היי ברשותי מחשב בן שנה וקצת אבל כרטיס מסך חדש 970 gtx ראיתי שיש שתי אופציות או להעלות את הגרפיקה על אולטרה או מצב נוידיה מה באמת עדיף למקרה שהכרטיס לא מגביל! רזולוצית המעבודה שחי היא 1080
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
התקנתי את המשחק ושמתי לב שאת רוב הדמויות במשחק אני רואה כפיקסלים ולא ניתן לראות בכלל את הפרצופים שלהם. נסיתי לשחק עם ההגדרות של התצוגה ,פעם לעלות את הרמת ההגדרות ופעם להורידם למינימום וכל פעם אני נתקל באותה הבעיה. הקטע הוא שהגרפיקה הכללית של המשחק ,נוף בנינים אני רואה בסדר רק את הדמויות ולפעמים גם את הרכבים (כל מה שנע במשחק ) אני רואה על הפנים ,ממש גרוע. אומנם המחשב שברשותי דיי ישן P III 1000 עם 512MB אך כרטיס המסך שלי דיי טוב radeon 9800 pro ולא הייתה לי בעיה להריץ על המחשב משחקים כגון: doom 3 , farcry, half life 2 ועוד... הכרטיס תקין לחלוטין הדרייבר מעודכן לגירסה האחרונה גם ה DirectX . אודה לעזרתכם.
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה שאני אשמח אם תוכלו לעזור לי בה. יש לי את הערכה החדשה של ניוידיה בתלת ממד והיא עובדת מצוין עם משחקים כמו justcaus2, NDF undercover, far cry 2 ועוד.. אבל משום מה בוורקרפט זה לא נותן לי. כל פעם שאני נכנס למשחק התוכנה ישר ממירה את זה לתלת ממד, ואם לא אז אני לוחץ על הכפתור של המשדר וזה עובד. אבל פה שום דבר לא קורה. נכנסתי ללוח הבקרה של נוידיה לראות אם יש להם דרישות ספציפיות למשחק והם רק כתבו שצריך לשנות איזו הגדרה קטנה וגם את זה ניסיתי ולא קרה כלום. ניסיתי לפנות לבליזארד וניוידיה אבל שום דבר לא מסתדר לי. בעקרון גם בסטאר קראפט 2 זה לא עובד כמו שצריך אבל מסיבות שונות. באמת שכבר לא ידעתי למי לפנות,אם מישהו מבין בערכה הזו ואיך לתפעל אותה בבקשה צרו איתי קשר.תודה מר…
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם לאור תלונות של חברים בפורם על בעיות חיבור server has timed out game got disconnected ועוד... החלטתי לקחת יוזמה ולעשות מדריך שיסדר לכולם את הבעיות נתחיל ראשית ראוטר. פתיחת פורטים 14000-14016 UDp ] UDp 22990-23006 ] UDp 25200 - 25300] 20000 - 20100 tcp ] 80-80 tcp ] אחרי שפתחנו את הפורטים ניכנס למערכת הראוטר ונבטל את האפשרות UPnP אחרי זה לכבות והלהדליק את הראוטר עכשיו נלך להתחל בכתובת למטה נרשום run =בעיברית = הפעלה וניכנס להפעלה/run ונרשום שם services.msc הדף שנפתח תרדו למטה וחפשו את UPnP Divice Host קליק ימני ותעשו הפסק/STOP …
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
לידיעה - http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=35729
-
- 27 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
השאלה בכותרת.. למישהו יש אחד כזה? :s05: אבל שיהיה לאנריל הישן והטוב לא לכל ה 2004 וכל החדשים האלה...
-
- 8 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש דרך לגבות את ה SAVES לפני שאני מעדכן כי הבנתי לפעמיים שהם נעלמים.. תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
המיזם הייחודי והחד פעמי החדש של Humble Bundle מקדיש את מלוא ההכנסות שלו לטובת הכלל, ומאפשר לכם גם להגדיל בצורה משמעותית את ספריית המשחקים שלכם לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-
-
משחק מכוניות צעצוע כאלה שעושים מרוציב באינטרנט מול אנשים אחרים מה השם שלו? תודה
-
- 27 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
חשבתי להוריד את המשחק (הוא חינמי למי שלא יודע) ולהתחיל לשחק, הרבה זמן לא שיחקתי משחק רשת נורמלי. האם המשחק הזה טוב? אם לא, האם ישנם משחקים מאותו הסגנון ברשת והם חינמיים?
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש פה עוד מישהו שיש לו הערב בעיות בלהתחבר למשחק ואם בכלל מצליח זה רק עם פינגים נמוכים.. ? מה שקורה זה שאני מנסה להכנס ואז הוא מחפש הוסטים ואז הוא כאילו מגדיר אותי כהוסט והזמן מתחיל לרוץ ואף אחד לא מתחבר... אם מתחבר זה אחד או שניים ואז יוצאים כי אין אף אחד נוסף. כאשר אני מגדיר העדפת חיפוש שהפינגים על Normal אז הוא מתחבר אבל הפינגים גרועים. עוד מישהו כאן חווה את זה? חשוב לציין שבבדיקות מהירות ובבדיקות פינגים שונות הפינגים שלי תקינים לחלוטין: 5-6ms לספק, 62-65 לפראנקפורט 54ms ל 8.8.8.8 (DNS של גוגל)
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
ביום רביעי 13.11.13 מתקיים טורניר ראשון של ESL במשחק החדש. בינתיים רשומות רק ארבע קבוצות ישראליות ויש עוד מלא שלא נרשמו :] יאללה להראות נוכחות!! אם אין לכם קלאן אז זה הזמן לחפש\להקים הרשמה בלינק: http://www.esl.eu/eu/codghosts/cup/5on5/release_cup/
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
האם מישהו יודע אם במשחק עובד על מחשב אם אימיולטורים?
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-


