משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אף אחד לא משחק ב RPG הזה? המשחק מקבל ממוצע ביקורות של 86, לא רע בכלל: http://www.metacritic.com/game/pc/kingdoms-of-amalur-reckoning
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://store.steampowered.com/app/268910/Cuphead/ ולאיזה גילאים מינימום ברמה הקלה?
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-
-
כל פעם כשאני בא לצאת מהמשחק אני לוחץ q ואז כשהוא שואל כן או לא אני לוחץ yes והמשחק פשוט נתקע עדיין שומעים את המוזיקה אבל החלון עצמו ניתקע ואין מה לעשות חייב לעשות ריסט יש איזשהו פיתרון לזה?
-
- 23 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%96%d7%95%d7%9e%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%93%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%90%d7%95%d7%a4%d7%a0%d7%94-dying-light-%d7%a9%d7%95%d7%91%d7%a8-%d7%a9%d7%99%d7%90%d7%99-%d7%94%d7%a6%d7%9c%d7%97%d7%94/
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
במשחק DUNGEON SIEGE- הרזולוציה הכי גבוהה שיש ב-OPTIONS היא: 1280X1024 הרזולוציה הטבעית של המסך שלי היא 1680X1050 מהא אתם ממליצים לי לעשות? יש איזה פאטץ' שמוסיף רזולוציות מסך לאופציות של המשחק?
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
-
אני רוצה להוריד את ההמשך של קמפיין הבונוס לWC3 אבל אין לי מושג איפה הקישור אליו נמצא help תודה
-
- 29 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי ושלום לכולם יצא גירסה חשדה של ghost recon הגירסה יצא עם אפשרות למשחק רב משתתפים באינטרנט חינמי(מפה אחת 2 משימות) דרישת המערכת של המשחק היא למחשבים חזקים בלבד וגם חיבור לאינטרנט מהיר אנו מקימים קבוצה של ישראלים שתלחם ברשת למעוניינים להצטרף יש לפנות לאייל zabida1@netvision.net.il (מסנגיר) http://ghostrecon.us.ubi.com/graw2/
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
למה אופטימית? כי לפי מה שהבנתי "הם מ-פ-ח-ד-י-ם" כי EA נותנת חסות לריספון, אינפיניטי וורד לשעבר, שמפתחת ברגעים אלה ממש משחק חדש שיחסל את אקטיוויז'ן וקול אוף דיוטי ויהיה "הדבר הבא". ואם לשפוט לפי קוד 4 וMW2 החברה האלה גאונים.
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שיחקתי בשלבים הראשונים ודי התאכזבתי, עוד משחק שמהווה חיקוי עלוב למכת משחקי ה WW II שפוקדים אותנו בשלוש שנים האחרונות. לא רק שהוא עוד חיקוי, הוא גם די נחות מבחינת A.I, גרפיקה, סאונד... :-\
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום וברכה, אשמח לשמוע את דעתכם, האם אתם מרוצים מקנייה בסטים? האם ישנן תקלות? שנית, צריך ויזה בינלאומי או אפשר ויזה רגיל?
-
- 8 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אז ככה, כמו שאתם רואים את המפרט שלי בצד אתם מבינים שאין לי בעיה להריץ את המשחק על מקסימום בכיף, הקטע הוא שהמשחק כיאילו כל הזמן על משהו כמו 15FPS ולא משנה אם אני על ההגדרות הכי נמוכות או הכי גבוהות! בדקתי אם ההארדיסקים חושבים בלי הפסקה, אבל הם ממש לא... גם עשיתי איחוי "וטיפול" למחשב בתקווה שזה ישנה משהו וכלום... :-X חיפשתי בהגדרות אופציות כמו V-SYNC ושוב לא נמצא כלום... בקיצור זה חייב להיות עניין של הגדרות במשחק, אז אם למישהו יש מושג או ניסיון עם זה אני יודה לו מאוד! תודה רבה! (צירפתי תמונה של ההגדרות עכשיו) [attachment deleted by admin]
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
התקשרתי לפריק אמרו מחר בלילה 12-1 יש מכירה מוקדמת מחיר הם לא נתנו סוף סוף!! :jump1: :bigok: ולכל אלה שהורידו\השיגו בדרכים לא חוקית את UT אני לא מבין איך בן אדם יכול להוריד את המשחק הזה בדרך לא חוקית ולהסתכל על עצמו בראי בבוקר בכבוד !
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.remedygames.com/games/death_rally.html המשחק המצויין הזה שוחרר ב-1996 ומאז העלה אבק. עכשיו הוא משוחרר חינם עם תמיכה ב-XP וויסטה ואפילו 64 ביט (במקור היה מיועד לדוס.) תורידו ולא תתחרטו!
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
כדאי לקנות ג'וייסטיק בשביל המטוסים? והאם זה משפר את הנוחות והביצועים? אם כן ישמח לקבל המלצה מה לקנות איזה דגם.
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מחפש משחק בסגנון C&C..... עדיפות למודרני (לא עתידי ) וגם היסטורי אין לי בעיה... תודה מראש איתן
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
חברה לא יודע מה קרה אבל בשנתיים האחרונות משחקי מחשב כמה שהם נראים טוב מבחינה גרפית, משעממים אותי דווקא המשחקים האלה שהם לא מתקדמים כמו כמו super meat boy או The Binding of Isaac יותר מושכים אותי פעם הייתי משחק במשחקים רק אם הם היו נראים טוב אפילו skyrim שיעמם אותי :'(
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מופתע איך לייזי לא פתח שרשור לפני שעתיים על העניין אבל.. תתענגו: http://us.blizzard.com/diablo3/media/screenshots.xml
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם!!! היי אני bigshock (נריה) ואני ועוד כמה חברים החלטנו להחזיר את גוסט לקהילה אני הולך להגיד לכם למה קוד גוסט הקוד שצריך ליהיות הקוד שהכי משוחק בקהילה מהסיבות הבאות: 1.לקוד הזה יש הכי הרבה קאפים בESL 2.סידרו את הdrop fps בתפריט ובSMOKE 3.הכניסו את הFOV CHANGER להגדרות המשחק אז יאללה תנו עוד צ'אנס למשחק!!!!!!
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
בשעה טובה הגיע לי ה G25.. אי אפשר לתאר את זה פשוט.. זה פשוט מדהים! בכל מקרה.. הייתי רוצה אם אפשר המלצות למשחקים תומכים או סתם משחקים יפים.. עד עכשיו יש לי את: Live For Speed NFS: Pro Street, Carbon Colin McRae DiRT GTR2 Test Drive Unlimited אני רוצה אם יש אולי יזה משחק שמדמה סימולטור נהיגה אבל לא מירוצם כמו LFS אלא נהיגה בכביש עירוני כמו שיעורי נהיגה.. בטוח יש דבר כזה.. תודה רבה !
-
- 13 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
כן כן המשחק המדובר סוף סוף יצא, המשחק ממשיך את המשחק הקודם (AREA 51) בערך מאותו מקום שהוא נגמר. VGAMES: אחרי Gears of War, Crysis ו- Unreal Tournament 3 שהזדהבו בשבוע האחרון, הגיע גם תורו של Blacksite: Area 51. משחק הפעולה צפוי להגיע לחנויות ב-12 לנובמבר בגירסאות המחשב האישי וה-Xbox 360. גירסת ה-PS3 אמורה לצאת מתישהו לקראת עונת החגים, בדצמבר. משחק הפעולה הטקטי-בדיוני מספר על קבוצת לוחמי צבא ארצות הברית שנשלחים להילחם נגד חייזרים שפרצו מתוך בסיס חיל-האויר הסודי - Area 51. על פי מיטב תיאוריות הקונספירציה, זהו המקום שאליו נלקחה הצלחת המעופפת שנחתה ברוזוול, ניו-מקסיקו, ב- 1947, ובו מנהל הממשל האמריקאי מחקר סודי ביותר בטכנולוגיה חוצנית. המשחק מבטיח, בנוסף לקו עלילתי מעניין, ש…
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הבעיה היא כזאת אני משחק ברזולוצייה 1024X768 בלי AA+AF והמשחק מקרטע בטירוף יש לי כ.מסך TI4800SE P 4 2.53 MEM 512 DDR 400 MHZ למה לעזעזל זה עובד לאט??????????????????
-
- 22 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
נכנסתי לת'רד המלצות משחקים וההמלצות שם לא מכוונות למה שאני מחפש והסיבה היא, שאני מחפש משחקים עם עלילה שחקתי במשחקים הבאים: Starcraft 2 Heart Of The Swarm Tomb Raider The Elder Scrolls V: Skyrim Hitman 3 Mass Effect 3 (עלילה גדולה) Far Cry 3 Crysis 3 (עלילה מצוינת) Dead Space 3 Max Payne 3 ועוד... אני מחפש משחקים עם גרפיקה טובה, אפשרי גם שנתיים עד 4 שנים אחורה הכי חשוב עם הלילה מעניינת כמו Crysis 3 או Mass Effect 3 גם SC2 ענק תודה!
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
חבר'ה למי שסיים את טיטאן קווסט, איך אני הורג את טייפון שבאולימפוס?? תודה
-
- 14 תגובות
- 1.7k צפיות
-


