עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. קונסולת ה-NX המסתורית סוף סוף נחשפת באופן רשמי, ומסתמנת כמו המוצר הכי שאפתני של החברה בשני העשורים האחרונים לכתבה

  2. Started by nbjo460,

    יש שגיאה background 1 texture או משהו כזה והמשחק רק משנה לי את הרזולוציה ולא נכנס והורדתי והתקנתי כמה פעמים כמה גרסאות שונות ועשיתי אפדייט ולא עובד

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. Started by Tomerico,

    אני רוצה לקנות לחבר שלי לבר-מיצווה זה דיי דחוף הבר מיצווה מחר... בבקשה תגידו לי אם אפשר להשיג את זה בארץ? : ואם כן האם המחיר של זה הוא בין 180 ל 220? תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by ~BaRaK~,

    https://youtu.be/LR4EBYeh8BQ כמה סקרינשוטים מהמשחק:

  5. Started by TicTacToe,

    ראיתם את זה?

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. וכמה נחשב מחיר סביר ?

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. היי, פשוט לא מזמן סיימתי את השני עוד פעם מהתחלה, ונהנתי מכל רגע. אז חשבתי אם יש באופק אולי קומנדוס 5 ... מישהו יודע משהו ? אגב סדרה מאוד מוזרה קומנדוס הראשון היה מעולה ההרחבה הייתי מיותרת לגמרי קומנדוס 2 היה הכי טוב, ולפי דעתי 1 מהמשחקים הכי טובים שיצאו אי פעם. קומנדוס 3 היה אכזבה כזאת גדולה אחרי ה-2, במקום לשפר או לפחות להשאיר מה שהיה פשוט הרסו שם הכל. קומנדוס 4... מה יש להגיד? ערמה של חרא צרובה על דיסק. CrapShooter אז בתקווה שיעשו אחד אחרון כמו שצריך

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. Started by liav12,

    הכל עובד טוב ורגיל אבל כשאני מנסה להכנס לאפשרות של advanced כדי לבחור רזולוציה ואיכות משחק הוא פשוט אומר לי שהתוכנה ביצעה פעולה לא חוקית ויוצא לי מהמשחק... למישהו יש בעיה כזאת גם? או פתרון? אני כרגע משתמש ב GF2 לאחר שהקודם נשרף...שווה בכלל לקנות כרטיס מסך חדש או שתהיה לי את אותה בעיה?

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. כבר תקופה ארוכה טענתי שblizzard עומדים לספר לנו על SC2 ברבעון הראשון של 2007 (הם פיזרו המון רמזים על זה) והנה זה קורה. וכמובן שDIABLO לא נשכח (הוא נמצא בפיתוח כבר זמן רב, אבל הם לא מודים בזה) http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=71828 עוד כיסוי לידיעה, שמציין את השם של הבכיר - שימו לב - נראה לי שזה הישראלי שעובד שם http://www.pro-g.co.uk/news/15-01-2007-4502-1.html *Happy Dance* :jump: עריכה: כן, זה הישראלי שעובד שם. http://www.haaretz.co.il/captain/pages/ShArtCaptain.jhtml?contrassID=11&subContrassID=0&itemNo=631235

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. המפרט שלי: מעבד: Intel® Core™ i5-3470 3.2GHz לוח אם: Gigabyte GA-B75M-D3H זכרון: Kingston 1X4GB 1600Mhz 1.5V x2 כרטיס מסך: MSI GeForce GTX 660 Ti Power Edition 2GB כונן קשיח: Seagate 1TB הFPS שלי נע בין 200-300 על הגדרות גבוהות

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. המפיצה EA Games בוחרת לחגוג את חשיפת תאריך השקתו הרשמי של הכותר החדש בסדרת Mass Effect עם הצעה חינמית חביבה וקורצת לכתבה

  12. מפתחת המשחק חושפת פרטים אודות מצב ה-New Game Plus, שיאפשר לכם להתחיל סיבוב חדש בעולם משחק מאתגר הרבה יותר, ועם כל היכולות והכוחות שכבר צברתם בפעם הראשונה לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/השלמתם-את-the-witcher-3-בקרוב-תהיה-לכם-סיבה-להתחי/

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    אני לא מצליח ליכתוב אותו לא משנה איך.

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by plissje,

    בוקר טוב לכולם, אתמול התקיים והסתיים הODC הראשון של NOM וHWzone. הזוכה בטורניר היא קבוצת NOM.ESET ואני מאחל לה מזל טוב על הזכיה במקום הראשון והפרס הכספי . למי שהפסיד את הסטרים (הדי נוראי בגלל בעיות טכניות, אתכם סליחה בנושא), מוזמן לראות את הLOLReplay בקישור הבא. היו משחקים מצויינים אתמול שהראו שלקהילה כאן יש המון פוטנציאל. הצד התחרותי לקהילה מצדי הוא רק מתחיל ואני יפרסם בהמשך את התוכניות שלי לגבי עתיד הקהילה התחרותית של LOL כאן בארץ. אבל לפני כל זה ובסיום הטורניר הראשון, הייתי רוצה לשמוע מכם מה אתם חושבים. על ניהול וצורת הטורניר, על איזה טורנירים הייתם רוצים לראות וכו. למרות שהקהילה הגדולה שלק המשחק היום מפולגת בין שני אתרים, אני מגיע מכיוון חדש. המטרה שלי היא ק…

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. Started by michael1232,

    ערב טוב מה עושים במיקום הזה על מנת לפתוח את השער? תודה לעוזרים

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. אורח סבטה ס. GameGems
    Started by אורח סבטה ס. GameGems,

    לקנות משחקי וידאו חדשים מבלי לקרוע את הארנק? זה אפשרי בהחלט, ואנחנו כאן כדי להסביר לכם על כל הדרכים לשם לכתבה: http://hwzone.co.il/המדריך-השלם-לקניית-משחקים-באינטרנט/

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by haKo$,

    יש לי את המשחק קניתי אותו מחו"ל מהאתר GAME.UK הגיע לי אתמול, התקנתי אותו הערב הכל טוב ויפה התחברתי לEA, אני בוחר לשחק בקריירה אך כשאני לוחץ עליו המשחק מתרסק לחלון העבודה ורושם שהתוכנה מפסיקה לעבוד.. יש לי את הדרייבר של ATI 10.10 לא חושב שזאת הבעיה, מישהו יודע או חושב ויכול לעזור לי להתגבר על הבעיה?

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. Started by isach,

    היי , מישהו מכיר את האימולטור הזה ? mame32 ? יש בו כל מיני משחקי מכות נוסטלגים כאלה , אקס מן נגד סטריט פייטר וסטריט פייטר זרו וכל מיני , בכל מקרה היה לי את זה לפני כמה שנים ואני זוכר שהמשחקים היו צריכים להיות מכווצים בזיפ בתקית roms כדי להפעיל אותם , הורדתי כמה משחקים מכווצים והכנסתי לתקיה , אבל זה לא מראה לי שום משחק שאני יכול להפעיל.. יש למישהו אולי לינק לגרסה טובה של התוכנה שמתאימה לחלונות וקישור לאתר של משחקים ?

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. שלום לכם! הבעיה שלי/שאלתי היא(...) כשאני נכנס במשחקים (כול משחק עד היום, לדוגמא FarCry,NFSU, Freedom Fighters, וזה רק מדגם מייצג כך שזו לא בעייה ספיציפית במשחק ספיציפי) להגדרות המקשים, אז במקום אותיות באנגלית (נגיד W ללכת קדימה) מופיע לי אותיות ג'יבריש (אותיות מסוג õ,î וכדומה). השאלה שלי היא האם מישהו נתקל/מכיר את התופעה הזו? וחשוב מזה,כמובן,מה הפיתרון לכך? מיותר לציין שזה מאוד לא נוח, במיוחד שמתחילים לשחק במשחק חדש ולא רגילים למקשים שלו... בתודה מראש חבר'ה... (ניסיתי לעשות חיפוש לנושא אבל זה קצת קשה... מה אני אמור לכתוב? ג'יבריש?... :-\ )

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    האם ידוע אם יצא מישחק המשך ל MAFIA? אם כן אפשר כתבה?

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. מה קורה חברים.. כך קניתי.. התקנתי.. אני בא להפעיל ובוםם זאת ההודעה מה לעזאזל קורה פה? ניסתי כמה דריברים ועדיין אותה בעיה.. הינה תמונה.. תודה [attachment deleted by admin]

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by tomz,

    *צונזרה כל ההודעה - מספיק עם הווארז*

    • 19 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. http://stage6.divx.com/user/sjiske/video/1121228/Crysis-Gameplay-Gamespot-HD-2 לדעתי זה מוכיח תטענה שלי שCrysis לא יציג גרפיקה חזקה כמו בתמונות שפורסמו אלה יהיה לו גרפיקה מאוד טובה אבל לא באמת מהפכנית כמו שהרבה חשבו

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. http://www.ngemu.com/index.php?action=post&id=2028

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. Started by R-E-L,

    כשאני מפעיל את המשחק והוא מתחיל לבדוק עידכונים אחרי שאני מקיש את השם משתמש וסיסמא, הוא אומר לי : CONNECTION LOST וסוגר את החלון... למישהו יש מושג למה זה?! תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים