עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by David :o,

    החוקים של ה-ODC: על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות), ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק, על הקבוצה המנצחת שפותחת את האשכול להעלות בנוסף את ה Match ID של האנטי צ'יט. על השחקן המארח לשים את החוקים הנכונים, שחקן אשר יארח ולא יש…

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. Started by DOGMA,

    הסרטון הוצג בביתן של ATi הורץ כנראה על x1900xt CrossFire(אפשר לשמוע מילמולים ברקע והמילה CrossFire דיי בולטת), אבל יש סיכוי(לפחות אני מקווה ככה ) שזה על XTX יחיד. http://zdmedia.vo.llnwd.net/o1/New_Folder/Crysis_Trailer_wmv_640x360.zip

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. Started by e-d-a,

    התקנתי את המשחק אני מנסה להכינס למשחק הוא נכנס מראנ לי את המסכים הלבנים עם כל השטויות של הספונסרים, ואז קונאמי באדום נהייה מסך שחור ואז כלום נתקע. הצעות\רעיונות?

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. היורש לאחד משחקי הפעולה הטובים ביותר בחצי העשור האחרון ידרוש חומרה מתקדמת יותר אם אתם משתמשים במוצריה של AMD לכתבה

  5. יש אולי למישהוא פיתרון? לא יצא לי לשחק במשחק... תודה.!

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. שלום, רציתי לדעת האם כבר יצאו דרישות מערכת לשני המשחקים שציינתי בכותרת... חיפשתי בגוגל אבל לא מצאתי בידיוק מה שחיפשתי כי אני לא בטוח אם הם סופיות או סתם שמועות... אם יצאו אשמח אם מישהו ירשום אותם כאן... גם מינימום וגם מומלץ... תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. האם יש הרבה חפצים נשקים? יש עולמות או שלבים? יש הרבה אנשים שמשחקים אותו? אם אתם יכולים לתת לי קצת אינפורמציה עליו אני ממש אשמח...

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. הפרק השלישי בסדרת האקשן בעולם פתוח נראה מטורף במיוחד, ויגיע אלינו בסוף השנה לכתבה: http://hwzone.co.il/just-cause-3-%d7%99%d7%97%d7%9c-%d7%9c%d7%96%d7%a8%d7%95%d7%a2-%d7%94%d7%a8%d7%a1-%d7%91%d7%9e%d7%96%d7%a8%d7%97-%d7%94%d7%aa%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%9f-%d7%91-1-%d7%91%d7%93%d7%a6%d7%9e%d7%91%d7%a8/

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by 2k-Twok,

    5vs5 ODC #3 החוקים של ה - ODC: *על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. במידה והשחקן ישחק ללא האנטי צ'יט השחקן וקבוצתו יורחקו מהטורניר הבא ! *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות ), קבוצה אשר שכחה לצלם את התמונות יכולה לצלם את התמונות אחרי המשחק דרך ה Theater במשחק על ידי כניסה לסרטון של המש…

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. Started by Googleness,

    ב12 ליוני, לפי המתכונת של SWTOR עם Cash Store. מי שקונה את המשחק ואת ההרחבה מקבל כמה בונוסים אבל יותר מזה אין משהו מיוחד והכל פתוח. עמוד הF2P: http://www.riftgame.com/en/promo/freetoplay.php עמוד FAQ: http://www.riftgame.com/en/promo/freetoplay.php?utm_campaign=f2p_announce_may13&utm_medium=email&utm_source=email&utm_content=f2p_faq_text#faq חנות שאפשר לקנות סי די קיס של המשחק וההרחבה בזול http://www.offgamers.com/rift-planes-of-telara/rift-planes-of-telara-global/rift-planes-of-telara-global-cd-key-c-7402-7428-7429.ogm אני אישית אנסה את גרסת הF2P ואם אני אוהב את המשחק אקנה את הסי די קיס בשביל הסונוס אם הוא יהיה חשוב ברמה שהמשחק שבור בלעדיו.

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by blbb,

    החוקים של ה-ODC: על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות), ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק. על השחקן המארח לשים את החוקים הנכונים, שחקן אשר יארח ולא ישים חוקים נכונים הורס לקבוצתו בכך שקבוצתו יכולה לקבל ניצחון טכני. לכל קבוצ…

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  12. יש לי את ג'נרלס ZH, עכשיו ביותר משתי קבוצות בהארד הוא רץ נורא לאט (איזה 100 טנקים באזור הבסיס שלי משומדים אחד אחד, וזה פשוט לא זז). מפרט בצד. מישהו אולי יכול להגיד לי למה זה ואיך מתקנים את זה? תודה DXM.

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by shimon23,

    בשלב 4 שיש את הלטאות האלה אני קופץ על עמוד כזה שיש עליו לטאה, ואחרי זה לעמוד הבא עם עוד שתי לטאות ואיך ממשיכים משם?

  14. Worms Forts Under Siege אני משחק במשחק הזה ב CANPIGNE ונתקעתי בשלב אחד שרשום OH IT'S MAKE ME WONDER צריך איכשהו לבנות איזה מקדש בסוף המפה אבל יש תולעים במפריעים לי ויש גם זמן. מה לעשות?

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. Started by DXT,

    אני אישית שונא צ'יטים גם במשחקי Single Player וגם ברשת. ומה אתכם?

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. Started by R9547655G,

    צהריים טובים לכולם, יש לי בעיה ואני ממש ממהר לפתור אותה. אמש בלילה משהו קרה ומאז אני לא מצלייח לשחק קונטר בככל. אני מפעיל אותו וזה מה שאני מקבל: אם זה עוזר לכם אני משתמש ב HLGuard Pro. בבקשה תעזרו לי אני חייב לשחק קונטר, (התמכרות קשה אני יודע :-\).

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. הייתה לי שמירה ש SAN ANDREAS, עברתי דיי הרבה. היום מצאתי ברשת שמירה של 100% מהמשחק. שיחקתי בשמירה, ובטעות שמרתי אותה על השמירה שלי (מתוך ההרגל) :'( :'( :'( :'( :'( האם אפשר לשחזר איכשהו?

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. Started by BlackTalon,

    אני במשימה שביעית במשחק (נראה לי שזה לא תלוי איך משחקים ובכל דרך מגיעים למשימה הזאת...), אני מוגבל ל-30 איש ויש שני צבאות שכל הזמן מתקיפים משתי דרכים ורק בשביל להגן אני צריך מלא אנשים ואני לא יכול לתקוף בכלל! ואם כן, אז עם איזה 6 אנשים מקסימום וזה לא מספיק...(דההה...) מישהו יכול לתת טיפים או להגיד משהו? MINIMIZER, שיחקת בזה לא? אתה יכול לעזור?

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by esaly,

    הדמו אמור להיות משוחרר היום... מישהו כבר הוריד?

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. Started by GameGems,

    רציתם פעם לדעת מהיכן הגיעו הרעיונות לסדרות המשחקים הגדולות בעולם? בסדרת "הסיפור מאחורי" תוכלו לגלות את כל הפרטים, והפעם על הפרק - Rayman מבית יוביסופט.

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Started by ZorD,

    שלום לכולם. כוונתי היא למשחקי רשת ביתית, כלומר אני מתכוון לשחק בהם עם אחי וחברים, יש לי שלושה מחשבים בבית לכן חשבתי לנצל קצת את המצב בזמני הפנוי CS - Quake 3 - Star Wars - Battle Field - Black Hawk down ועוד כמה דומים מחוץ לתחום, פשוט נמאס כבר... לא ממש משנה איזה סוג משחק רשת זה יהיה - 3d shooter, strategy, RPG, Else... העיקר שיהיו מעניינים וכיפיים! ישנה עדיפות למשחקים חינמיים, אך גם משחקים לא חינמיים אשר הדמו שלהם גם כן מספק יתקבלו בברכה. אשמח לקבל את המלצותיכם למשחקי הרשת האהובים עליכם. תודה מראש

    • 19 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by R.E.L,

    מי לדעתכם הגיבור הכי חזק בוורקראפט 3?

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by max_cool,

    מישהו מכיר שרת בישראל לקוייק 3 ארינה V.1 טוב כי אין לי כח להוריד עידכון 25 מגה ואם אתם רוצים בואו נארגן משחק.

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  24. התערוכה עצמה ננעלה כבר, אבל אנחנו לא יכולנו לחתום אותה מבלי להציג לכם עוד כמה טריילרים שהרשימו אותנו מאוד לכתבה: http://hwzone.co.il/שבעה-סרטונים-מתערוכת-gamescom-2015-שאתם-חייבים-לר/

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. Started by vincecarter,

    מה הניק שלכם והמפה המועדפת? אני XTZ]-Tim_Duncan] הונר 58 מפה בריג' קרוסינג. אתם?

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים