משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
הגנת הקבצים Denuvo ממשיכה להפסיד בקרבותיה נגד קבוצות הפריצה, ואנחנו עשויים להיות עדים לניצני מגמה חדשה של וויתור על שירותיה לכתבה
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
- 2 followers
-
-
המשחק עולה, אבל משום מה אני לא מצליח לשנות גרפיקה. ניסיתי את הטריק של המסמך טקסט בשם - "Commandline" ושמתי בתיקיה של המשחק, אבל משום מה זה לא עובד ואני משתגע איך לכולם זה כן עובד. המשחק הכי מנחוס בעולם! יש פתרון לבעיה?
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
חברה תראו...יש לי בעיה בהפעלת כמה משחקים(חשוב לציין שפעם הם עבדו לי...),כשאני נכנס למשחק הוא נתקע ממש בהתחלה(עוד לפני שהלוגואים של המפתחים והאלה אמורים להופיע..)ובטסק מנג'ר כתוב שהוא לא מגיב...ניסיתי לעדכן גרסאות...לבדוק ספייורים וכלום לא עוזר...זה ממש מוזר כי משחקים אחרים כן עובדים לי..(graw למשל...) בבקשה תעזרו!!!
-
- 23 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
בשביל ששני שחקנים ישחקו בפרו אבולושן, אפשר לחבר עוד מקלדת דרך USB במקום הג'ויסטיק?
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום וברכה, כמו שכתוב בכותרת - קיבלתי BF2142 מתנה. הבעיה היא שאותו בנאדם שהביא לי את זה לא זוכר את שם החשבון והסיסמא, הדבר היחידי שיש לי זה סידיקי. איך לעזאזל אני פותר את הבעיה הזאת?
-
- 13 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
חג שמח חברים יקרים, יש מישהו בפורום שיש לו כרטיסים לאירוע Game in 2016 בסוכות שלא מעוניין ללכת? אני מוכן לקנות ממנו את הכרטיסים! הכרטיסים אזלו... תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
השבוע צפויים לצאת Destiny, הפרוייקט החדש של יוצרי Halo ו-Call of Duty, ופרק נוסף של סדרת משחקי המכות המבוססת על מותג האנימה נארוטו לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-%d7%94%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2-destiny-%d7%95%d7%a0%d7%90%d7%a8%d7%95%d7%98%d7%95-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9/
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
אוקיי, זה כבר נמאס עליי, Steam! אכן, Steam עושה בעיות שאין כמוהם. זאת הבעיה - אני נכנס לתומי לסטים - הנה - http://img70.imageshack.us/img70/9235/firstpicdy3.jpg בעבר, הסטים היה פשוט נכנס עם - Connecting to ואז שם משתמש והכל עבד. אבל עכשיו הוא עושה לי רק Steam - Updating! הנה תמונה - http://img297.imageshack.us/img297/6799/secondpicet5.jpg לאחר כמה זמן שאני מחכה עם אותה תמונה בדיוק של Steam-Updating (בד"כ זה 10-15 דקות) יש ERROR http://www.zix.co.il/images/z-1300897136.JPG הארור אומר - Steam.exe (main exception): Unable to load library Steam.dll http://img185.imageshack.us/img185/2782/fourthpicgu2.jpg עכשיו אמרתי לעצמי, הא! מה הבעיה? ומיד קפצתי ל - http://www.dll-files.com…
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
היי אחותי מנסה לשחק במשחק ישן של טרזן על windows 7 כרטיס מסך geforce 6200 (דרייברים מעודכנים) במסך מלא המשחק עובד לאט במיוחד במצב חלון המשחק עובד טוב ניסיתי את כל מצבי התאימות של הוינדוס + שינוי הגדרות בפאנל של הכרטיס מסך תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
אהלן... אני מעוניין לדעת אם יצא משחק -gta חדש? אני לא מדבר על ויס סיטי אלא על משהו חדש יותר? אם לא אז יכול להיות שהולך לצאת או משהו כזה? אההה עוד שאלה..? האם יש אתר טוב לקודים למשחקים...אני לא מדבר על קראקים. אני מתכוון קודים שעוזרים לך במשחק.. אני יודע שיש אתר בן זונה לקודים אבל לא יודע איך אני מגיע אליו. כל טוב.... ???
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מזה החרא הזה ? http://www.techpowerup.com/185884/all-frostbite-3-titles-will-be-optimized-for-amd-only-updated.html שילכו לעזאזל.
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מה קורה עם המשחקים שיוצאים? חוץ מ OBLIVION ו SIMS OPEN FOR BUISNESSE ו THE GODFATHER לא ראיתי שום משחק יפה שעומד לצאת בקרוב אה והאכזבה הכי גדולה TRUE CRIME 2 שהיה אמור להיות 10 קיבל 5/6 אז למה מישהו יכול להסביר לי????? :pissed:
-
- 29 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
עכשיו סיימתי... אחלה משחק. האמת כל הגימיק של הגרוויטציה קצת נמאס וחוזר על עצמו ב 2/3 של המשחק, אבל הוא סבבה לגמרי. אפשר להגיד שיש לו רמת קושי (מבחינת אויבים) 0/0, ולא מתוך 10, כי אי אפשר למות הרבה פעמים מתתי בכוונה כדי למלא לי את החיים אהבתי בסוף, שהוא מדבר עם ה Keeper... שבני אדם בכלל נועדו למאכל חייזרים ואז We Own YOU (תרתי משמע) הדיבובים של האנשים היה די גרוע, של tommy היה סבבה אבל נגיד חברה שלו... בעע היא גם היתה מכוערת כמו איזה קוף ברזילאי שמתם לב שיש סתירה בסיפור? Eons of years ago, כדוה"א סתם היה איזה סלע אפור ומת, ואז הם הזינו אותו כדי שיווצר בו חיים ואז אחרי הרבה זמן הם יאכלו אותנו. הכל טוב. וכשמגיעים ל Sphere, מסתבר שהיא היתה אנושית פעם, וגם קצרו …
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אי אפשר לתאר את גודל האכזבה שלי מהמשחק שציפיתי לו הרבה. אני לא יתחיל עכשיו בפירוט מלא להגיד מה לא אהבתי ,כי לא אהבתי כלום!
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
[ATTACH=CONFIG]5763[/ATTACH] שלום לכלל שחקניי B02 . HwZOne Night Cup בלילה בין שישי לשבת 03/05-02/05 יתקיים קאפ 3 נגד 3 , הקאפ יתחיל בלילה של יום שישי בשעה 22:30 וימשך עד שימשך !! חוקים : *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 15 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 15 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *כל שחקן אשר מארח את המשחק חייב לבצע פעולה קטנה - Record ON, שחקן שלא מבצע פעולה זו הורס לקבוצתו בכך שהקבוצה השנייה מקבלת ניצחון טכני ! *על השחקן המארח לשים את החוקים הנכונים, שחקן אשר יארח ולא ישים חוקים נכונים הורס לקבוצתו בכך שקבוצתו יכולה לקבל הפסד טכני. *לכל קבוצה מותר לקחת הפסקה אחת של חמש דקות ב…
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני רוצה משחק פוסר טקסס שמשחקים באינטרנט. הורדתי כמה שמצאתי בגוגל אבל הם לא היו משהו... הצעות?
-
- 14 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
נושא זה הועבר לפורום [link=http://www.hwzone.co.il/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=os&action=display&num=1008329469&start=0]מערכות הפעלה[/link] על ידי KoM
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מישהו מכיר משחקי מכות בסגנון מורטל קומבט לPC ? נראה שלא יוצאים יותר משחקים כאלה יותר...
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
כל אחד בפורום שירשום כאן מזל טוב לאלדור!! בואו ננסה להגיע לעד 120! מזל טוב אלדור עד 120! תמשיך להיות כזה מנהל נחמד וחרא בן-אדם! סתם אוהב אותך נשמה.
-
- 13 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
נינטנדו הפתיעה אותנו עם גרסה ניידת וזולה יותר של הקונסולה המצליחה שלה אשר תוכל להפעיל את רוב הלהיטים הגדולים של אחותה לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://fpswin.com/call-of-duty/modern-warfare-3-shooter-2011/ הלם מוחלט
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
שלום לכולם בעבר ניסיתי לרכוש את המשחק דרך origin ופתחתי פניה ב paypal כי קיבלתי את הגירסא ללא המשחק המקורי. אני מעדיף לא להתעסק עם רכישות של משחקים ללא עותק פיזי. יש מקום בחו"ל/בארץ שמוכר את המשחק זול יותר מאנגויסטיק ( אייבורי /קיאספי אין להם במלאי) מדובר על גרסת ה pc הכוללת את 5 ההרחבות + המשחק המקורי. תודה לכולם ושבת שלום אביחי
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-


