עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by @guitarsuite@,

    בוקר טוב חברים! התקנתי היום את הצשחק Oni הוותיק והמעולה וכשאני מנסה להפעיל אותו הוא רושם לי הערה כזאת מוזרה ומעצבנת ושמונעת ממני לשחק Blam!, oni crashed אז אם מישהו יודע למה זה לא עובד אני אשמח ד"א : הבנתי שהוא לא עובד בxp אז צריך לשנות בתאימות לwin98 כדי שזה יפעל ובצעתי את זה. תודה מראש ..ליאור

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by eyaler,

    יש לי GUITAR HERO WORLD TOUR על PC אני רוצה לקנות סט של גיטרה תופים ומיקרופון שיתאימו על PC כל הסטים שמצאתי זה לקונסולות. מה אני צריך לקנות שיתאים ל-PC?

  3. Started by vitali02,

    הבעיה היא שכשאני משחק בערב(בצהריים אין לי את זה) יש לי לאגים במשחק הכל נתקע כאלו תקיעות קצרות כאלו השאלה מה לעשות? מה צריך לשפר? כדי שהלאגים יפסקו

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  4. Started by WRX,

    שלום...! אז ככה... אני נכנס לשחק CS וזה לא משנה אם זה באינטרנט או אם זה ברשת אני משחק כמה זמן ופתאום בא לי לראות שרתים אחרים או סתם לצאת לתפריט של השרתים וכשאני רוצה לחזור למשחק המשחק ניתקע והברירה היחידה היא לעשות ctrl + alt + delete ולצאת ל windows אם אתם מכירים פיתרון כל שהוא לבעיה שלי אז אני ישמח לשמוע. נ.ב למי שמשחק CS הניק שלי ב CS זה Ossama Bin Laden :AR15:

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. Started by YARONGT,

    שלום לכולם התקנתי את המשחק באטלפילד 3 הכל טוב ויפה. אני שם אותו על ההגדרות הכי גבוהות רק משהו שם על 2X במקום 4 משהו כזה אני מקבל בין 35-65/62 והממוצע הוא 53 עם HD5870 עכשיו המשחק יוצא לי כל 5 דקות אני לא מבין מה הבעיה דרג אגב המעבד של הוא E5400 2.7@3.5 שבת שלום לכולם!

    • 8 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. Started by needacomp,

    ראיתי שיצא השבוע, מישהו קנה ? זה שווה ?

  7. Started by idanmal,

    שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים. אני רוצה לשחק BF3 ברשת ואני ממש לא יודע איך ! אני זוכר שב-BF2 היה אפשרי דרך המשחק וב-BF3 אני לא מוצא לאן להכנס. מישהו יכול לתת לי הסבר איך אני עושה את זה, ועוד כמה טיפים אם אפשר?

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. היי אני צריך להכין סוג של פעילות על איכות הסביבה ואני מחפש משחקים כיפיים צבעוניים ומהנים בתחום, בינתיים נתקלתי בכשלון כשה חיפשתי בגוגל מבקש את עזרתכם

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. Started by annex12,

    יש לי שני שחקנים צעירים אחד RW והשני LW וזה המיקום היחידי שמופיעה להם. לאיזה עמדות הם מתאימים? מערך של 4-1-2-1-2 (diamond wide) במצב קרירה.

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. בס"ד שלום, האם למשהוא הייתה את אותה בעיה והצליח לתקן? זה מה שניסיתי לעשות: repair game התקנה מחדש של המשחק מחיקת הplugin והתקנתו מחדש סימון ה- battlelog game launcher דרך ה-about:plugins (ב-url) מחיקת והתקנת origin עדכון pb עדכון directx ריסטרט... תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. המשחק נראה טוב מקודמיו, גריפקה מצוינת (לא כמו oblivion ), אבל מאוד טובה הקטע שכל כמה שניות הוא עוצר את המשחק, המשחק זז חלק על 7800gt אבל כל כמה שניות יש עצירה כנראה כפול ליבה, מישהו שמע משהו על זה

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. Started by R0ck,

    תמונות חדשות מהבטא של Cs : Source, קאונטר סטרייק העושה שימוש במנוע הגרפי החדש של Valve, בקרוב יהיה זמין להורדה ב STEAM, לכל אלה שרכשו את Condition Zero ובעלי הקופונים השונים.

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים.. אני מחפש משחק מכוניות/מרוצים ריאליסטי כמה שיותר, כדי לשחק על שלושת המסכים שברשותי. הבעיה הנוספת שיש לי אך לא כל כך קשורה לפה, זה איך אני הולך לשחק את זה? לשחק משחק מרוצים עם מקלדת זה מצחיק ומפגר.. אני גם לא רוצה להשקיע בהגה ודוושות. חשבתי אולי על שלט כמו של XBOX, מה אתם אומרים? עלה בי גם הרעיון, אולי יש אופציה להתחבר למחשב עם האייפון ולהשתמש איתו בתור הגה, הרי עם החיישן תנועה זה מעולה לא?

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. איך זה יכל להיות קיבלתי את המשחק באריזה של הכרטיס מסך אז יענו זה הכרטיס של המשחק

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. המשחק קצת יקר אבל שווה http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/stores/detail/-/videogames/B000065SQJ/qid=1027877340/br=2-4/ref=br_ts_th_4/103-8194081-2944653

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. Started by Yarimiz,

    ​חברים יקרים, בערוץ Yarimiz התחילה הגרלה חדשה: חמישה עותקים של Watch Dogs במתנה! כל ההוראות להשתתפות בהגרלה נמצאים בסרטון הבא: שווה מאוד לעקוב אחרי הערוץ בימים הקרובים, הזוכים יוכרזו ביום ראשון ובתקופה הקרובה יהיו עוד הרבה הגרלות על משחקים וחלקי חומרה! עקבו אחריי גם ב: ## פייסבוק: https://www.facebook.com/YarimizGaming ## אינסטגרם: http://instagram.com/yarimiz ## טוויטר: https://twitter.com/YarimizGaming צפיה מהנה, ובהצלחה!

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%99%d7%95%d7%9e%d7%95-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%98%d7%a0%d7%98%d7%a7%d7%9c-%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2-%d7%a7%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%a7-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%aa-%d7%92%d7%91%d7%95%d7%94%d7%94/

  18. Started by IL.ProSsKillMove RkLO,

    לייב קומנטרי ואחלה גיימפלי זה השותף לערוץ שלי !!! לייק וסאב יתקבלו בברכה ותהנו..... צפו בעוד סירטונים ותכירו אותי..... http://www.youtube.com/watch?v=ZIFzNTn9sU8

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. Started by yossi21,

    אני יודע שיש אפשרות להרחיב את גודל הפארק, הבעיה היא שאין לי מושג איך עושים את זה. מישהו יודע?

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. Started by coorva,

    אם במסך שלי הרזולוציה הטבעית היא 1440x900 האם מומלץ שאבחר ברזולוציה של המשחק כנ"ל או שזאת סתם היסחפות וניתן לראות טוב מספיק ב- 1024x768 ? יש לי אומנם כרטיס gtx570 אך איני מעוניין להעמיס עליו ללא צורך . תודה

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. קטע מוזר לגמרי, אם אני משחק בSP, אני יכול לשחק כמה שאני רוצה. ברגע שאני מתחיל לשחק בMP, אחרי כמה דקות המשחק נתקע, לפעמים יש בזזזזזזזזז מהרמקולים, לפעמים הוא נתקע רק אחרי שהמתחלפת מפה. עכשיו נתקע, שאי אפשר לעשות כלום, לא לצאת בעזרת טאב, ESC, לא קונטרול אלט דליט...כלום, רק הכפתור של הריסט... עכשיו ניסיתי כבר כל מה שאני מאמין שאפשר, ניקיתי מארז[שוב...] בדקתי טמפרטורות של כל הרכיבים והכל תקין. ניסיתי להוריד את הרמה של הסאונד למינימום, גם לא עוזר. הדבר היחידי שאני עוד חושב, שהבעיה זה בכרטיס סאונד המובנה שיש על הלוח אם..ואין לי מושג איך לנתק אותו, ואין לי מושג אם זה בכלל יעזור המפרט: מעבד - intel e7500 לוח אם - gigabyte ep45 ud-3lr 4 גיגה זיכרון כרטיס מסך nVidia gtx2…

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. Started by yonatan.mendelson,

    משחק הפעולה הטרי Titanfall 2 מצטרף אל Battlefield 1 וזוכה להצלחה מרשימה מאוד אצל המבקרים, אך האם זה יספיק בכדי למנוע ממנו מלהפוך לכשלון מסחרי? לכתבה

  23. האם יש הבדל בין קניית משחק Retail לבין קניית CD Key חוץ מהקופסא ? למשל Starcraft II החדש, האם רכישת המשחק בגירסת Retail ב- 240ש"ח, תתן לי משהו על רכישת CD Key ב- 200-220ש"ח ?

    • 8 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. גיל 18+ ורמה 30 ומעלה חובה אני גיל 25 רמה 62

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. היי, יש לי גוטיק 3, ולא יודע למה הוא עושה לי תקיעות קטנות, מן קרטועים כאלה. אני מוריד את ההגדרות ל-LOW, וזה לא עוזר ( ולא האמנתי שזה יעזור ). הגרפיקה ב-LOW ממש ממש עלובה וזה עדין מקרטע, וגם על הגדרות גבוהות לא הכי התרשמתי. יש לי 7800GT, כך שאני בטוח שזה לא קשור בכרטיס מסך ( שוב, הגרפיקה לא מרשימה בכלל, ומשחקים הרבה יותר טאובים כמו FEAR ו-OBLIVION עבדו לי חלק על הגדרות גבוהות ), יש לי 1GB זכרון פנימי, ואם אני לא טועה מומלץ 1.5GB, אולם זה מוזר שזה יהיה הבעיה, כי שוב, גם על LOW זה לא עובד חלק, ומשמע איזה משחק זה ( לא יותר מ-FEAR ). אתם יודעים מה הבעיה? זה קשור במשחק אולי? שמעתם על פאץ' שיתקן את זה או משהו? תודה רבה, יובל

    • 24 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים