משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אחרי עשר שנים (או משהו כזה) הם חוזרים http://www.igames.co.il/news/view_news.php?Design=&News_ID=4345 והפעם לא מחברה חסרת שם אלא מlucas arts ! תאריך יציאה 2004
-
- 13 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מישהו יכול בבקשה לתת לי לינקים לאתר וורז. בעיקר למשחקים אבל גם סרטים ותוכנות זה טוב תודה אחים שלי
-
מישהו יודע איפה אפשר לרכוש מאס אפקט 1 בפחות מ20 דולר?
-
- 9 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
http://www.actiontrip.com/rei/comments_news.phtml?id=052109_4
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום! ה-PS3 עומד לצאת (עוד חצי שנה) ובינתיים יש כמה וכמה דברים לראות... הנה הטופ שבטופ (לבינתיים): KILLZONE 2. המשחק שהימם את כולם בתערוכת E3... בהתחלה לא האמינו שזה הגרפיקה של המשחק עצמו, אבל זה כן. http://www.ps3land.com/previews/Killzone2.php כאן יש preview של המשחק, עם כמה תמונות מהסרטון שהוצג בתערוכה (שמציג את הכוח של המנוע הגרפי של המשחק עצמו). http://www.ps3portal.com/?view=video_gallery&game=33 כאן יש את הסרטון שהוצג בתערוכה (לא באיכות הכי טובה, אבל סבבה+). ויש עוד משחקים שהוצגו בתערוכה כן. בתערוכה. אז שימו לב מה מצפה לנו - שינוי טוטאלי בחווית המשחק... אני רק מקווה שלא יגזימו במחיר של הפלייסטיישן בארץ... (יש למישהו 3000 ש"ח?) תראו ותהנו.
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
כנסו http://computers.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=4&id=184590
-
בזמן האחרון המחשב שלי לא מצליח להסתדר עם הורדות של 100 מגה , הוא פשוט דופק אותה בכל מיני מקומות חשבתי שהבעיה הסתגרה אחרי שהורדתי castle wolf ו operation flashpoint אבל הורדתי את MCO וגיליתי מלא CRC ERROR :'( , בכל מקרה הצלחתי לפתוח את המשחק אבל יש לי מס קבצים פגומים , אז אם יש מישהו בעל ADSL או סתם רצון טוב צרפתי רשימה של הקבצים הפגומים ICQ : 116595990 lirango@zahav.net.il
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
1-איך עוברים את המפלצת הענקית בשלב 3 2-כמה שלבים יש במשחק (המשימות במספרים) דרך אגב אני חייב להגיד שהתחברתי למשחק לפני ששחקתי בו חשבתי שזה יהיה עוד סתם משחק פעולה גנרי אם עטיפת גרפיקה יפה אבל הרובוטים והחבל והנשקים השונים מאוד חברו אותי למשחק גם האויבים מגניבים מאוד בסגנון של מטרואיד פרים רק הרבה יותר מפורטים וגדולים
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
על איזה רמה אתם בדרך כלל משחקים? אני על Hard בחלק או Easy. עכשיו התחלתי את CoD 2 ברמה Hardend(רמה אחת מעל ה Regular)
-
- 28 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לאחר העידכון האוטומטי, כיבוי והפעלה של כרום מחדש הוא לא נותן להיכנס לבאטל- לוג בטענה הבאה: ניסית להגיע ל-battlelog.battlefield.com, אך השרת הציג אישור לא חוקי. לא ניתן להמשיך, משום שמפעיל האתר ביקש אבטחה מוגברת עבור דומיין זה. כאשר אתה מתחבר לאתר אינטרנט בטוח, השרת שמארח אתר זה מציג את הדפדפן שלך יחד עם "אישור", לאימות זהותו. אישור זה מכיל פרטים מזהים כגון כתובת האתר, אשר מאומתים על ידי צד שלישי שהמחשב שלך בוטח בו. הבדיקה כי הכתובת באישור תואמת לכתובת של האתר, מאפשרת לוודא שאתה מתקשר באופן בטוח עם האתר שבו אתה מעוניין, ולא עם צד שלישי (כגון גורם פוגע ברשת שלך). במקרה זה, אישור השרת או אישור CA ברמת ביניים שהוצג לדפדפן שלך אינם חוקיים. המשמעות יכולה להיות כי האישור אינו תק…
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב נייד של DELL I5 ואייסי טואר גרסה 1.5 מקרטע אני לא מבין למה אני חולה על המשחק הזה ניסיתי משחקים אחרים כמו סטארקרפט 2 ודיוק ניוקאם פוראבר והם עבדו טוב למה איסי טואר מקרטע וגרסאה 1.4 לא עובדת בכלל.
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לא הרבה אנשים יודעים שID יוצרים מנוע ובונים משחק שנבנה ספציפית ע"מ להדגים את היכולות שלו מתוך מטרה שאחרים יקנו את המנוע ויפתחו משחקים שמבוססים על הטכנולוגיה שלהם. DOOM3 לדוגמא היה בעצם דמו ענקי למנוע החדש שלהם. בכנס Worldwide Developers Conference של חברת אפל, הchief technical officer של ID חשף לראשונה את המנוע שלהם לדור הבא והוא נראה מעולה! בלי להכביר מילים, הנה הסרטון: http://www.gamespot.com/video/939980/6172366/untitled-id-software-project-(working-title)-video-feature-1?tag=multimodule;picks;img;1 בחודש הבא הם יחשפו את המשחק שהם עושים ע"מ להדגים את המנוע. עוד חדשה מעניינת מהכנס היא שEA הודיעה שהיא תוציא ביולי 4 משחקים לMAC: ובנוסף הם הודיעו שמהיום הם (כמו בליזארד…
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לא יודע למה נזכרתי בפראג מובי הזה וחשבתי על זה ש99% פה כמעט בטוח לא ראו את זה אז חשבתי לפרסם. מי שרואה FRAG MOVIES הרבה כמוני אז זה אולי יהיה פחות MINDBLOWING מאשר שזה היה ב2010 אבל זה פשוט מטורף.
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מחפש אנשים למשחק PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS (הסטים שלי הוא : or315
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
מין מלחמת העולם השניה אומשהו בסגנון תודה מראש, גיל
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מחפש שם של דיסק של משחקים ישנים שהיה נמכר בחנויות או בספריות מיוחדות של קלטות ודיסקים. זה היה אוסף של משחקים שבכל דיסק היו בין 10 ל 15 משחקים והשם שלו היה ברוסית. אם מישהו זוכר או משהו... תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
כרגע סיימתי את דום 3 ואני לא יודע האם כדאי לי לשחק קודם בהרחבה של דום 3 או בהאלף לייף 2 קודם. (שמעתי שיש בהרחבה של דום חיקוי לרובה הגראביטציה). מה אתם אומרים?
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום , מישהו יודע אם אני קונה את המשחק call of duty modern warfare 2 דרך store.activision ישירות ולא דרך STEAM אם אני יוכל לשחק עם השרתים של STEAM וחברות אחרות בmultiplayer סליחה על הבורות פשוט לא הבנתי אם אני מעלה את מצב הmultiplayer דרך המשחק עצמו ולא דרך פלטפורמה של STEAM לצורך הענין האם אני עדין חשוף לאפשרות לשחק עם המון שחקנים כמו דרך STEAM ? השיקול הוא שדרך האתר של היצרן זה הרבה יותר זול כרגע תודה! לינק לאתר http://store.activision.com/store/atvi/en_US/home?resid=T3vc7goHAtUAAGOWfAgAAAAe&rests=1333517549877
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מחפש משחקי רשת טובים. ורציתיי לדעת אם יש לכם משחקי רשת טובים להציע לי..?? אבל שלא יהיו משחקים משעממים.
-
- 9 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מה שלומכם חברים! אולי יצא לכם להכיר את הערוץ שלי ביוטיוב - אולדסקול, שם אני בעיקר מספר את תולדות תעשיית הגיימינג, מסקר משחקים ישנים ועוד. לאחרונה הקמתי עם חברים תנועה חדשה לשימור משחקים - הסבר על התנועה, כולל ראיון איתי, אפשר למצוא באייטם הזה בגיק טיים. אשמח לשמוע את דעתכם, אם יש לכם מה לתרום, וכמובן, תהנו מסרטון השימור הראשון שלנו - נקמתו של לה-צ'אק! שבוע טוב
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, אני תקוע בשלב השני ב F.E.A.R קוראים לשלב Heavy Resistance הגעתי למקום שצריך לסובב את הגלגל שבצינורות הרגתי את כל האויבים, וזהו אני תקוע הלכתי אחורה עד לביוב שנפלתי אליו וחזרתי עברתי על כלה מקומות כמה פעמים ופשוט אני תקוע אני לא יודע מה לעשות. מישהו זוכר? תודה.
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני ואחי מעוניינים לשחק אחד נגד השני בפרו אבולושן. יש לנו שתי מקלדות אחת מהחיבור הרגיל ואחת USB. כשאני נכנס למשחק יש רק controller1 ואין אפשרות ל controller 2. משמע איננו יכולים לשחק. מישו יכול לשפוך קצת אור על העניין? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
איך שאני מפעיל את המשחק.. המשחק עובד כאילו על 16 צבעים.. רואים צבעים ורודים .. ולא את המשחק כמו שהוא אמור להיות שאני עושה יציאה מהמשחק הוא מראה לשנייה את הצבעים המקוריים ואז יוצא. מישהו יודע מה הבעייה ? ועוד משהו מאוד מוזר.. ניסיתי עכשיו לעשות Prt Scr בשביל להראות לכם את הבעייה וכשאני עושה Paste בצייר זה מראה לי את המשחק כמו שצריך....
-
- 25 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
צוות האתר מכריז על תחרות כתיבה של פורום משחקים. בתחרות תצטרכו לכתוב ביקורות\בקרובים על משחקים. התחרות תתבסס על רמת הכתיבה, מקוריות, ואופן העברת הרשמים על המשחק(האם הביקורת גרמה לי לקנות\לא לקנות את המשחק, והאם הבקרוב שינה את ציפיותיי על המשחק) חוקים בהרחבה: 1) ההשתתפות מותרת רק למשתמשים שנרשמו לפני תאריך ה1.7. הצעות ממשתמשים שנרשמו לאחר מכן לא יתקבלו. עמכם הסליחה 2) על ההצעות להיות כתובות ברמת עברית גבוהה ומנוסחות היטב. איכות הכתיבה תשפיע על הציון, אז נסו לכתוב בצורה תקינה ומובנת. הביקורות צריכות להיות מפוסקות בצורה נכונה(פסיקים, נקודות, סימני קריאה ועוד). 3) בביקורות יש להתייחס לקטוגוריות הבאות(בסדר אקראי): גרפיקה- כיצד נראה המשחק? סאונד ומוזיקה- מה דעתכם על פסקול המשחק,…
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-


