משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
-
http://money.cnn.com/2004/02/02/commentary/game_over/column_gaming/ אביב 2005 למישהו כבר איכפת?
-
- 18 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מתי battlefield 4 beta אמור לצאת? יש תאריך או זמן משוער?
-
- 4 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מה עושה punkbuster? שמתי לב שAC3 דורש אותו על מה הוא משפיע? אני מקבל שגיאה כלומר המשחק לא מצליח להתקין אותו בלי זה המשחק יכול לעבוד?
-
- 2 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
שלום שאני שומר משחק באמצע משימה הוא נותן לי לעשות שמירה ללא שום בעייה אבם אחר כך שאני מסה לטעון את המשימה ששמרתי הוא לא מראה לי את הקבצים ששמרתי
-
- 7 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
התקנתי את המשחק, בעודי שמח וקופצני נכנסתי לTUT הראשון שבו אמורים להמריא ולנחות. משום מה, היו פעם שאיך שהגברתי את הTHROTTLE הדאון התחיל לפנות שמאלה בלי שום סיבה. או אם הוא ממשיך ישר, איך שאני מכוון אותו בלחיצה קצרה לכיוון כלשהו הוא מסתבך לגמרי ובעיכוב של שנתיים. לכולם זה ככה?? מפרט: 8800 GTS 640MB E6600, 2GB
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
NOM.ESET nek - STEAM_0:1:7257507 rishoN - STEAM_0:0:17989380 badE - STEAM_0:0:25256639 infront - STEAM_0:0:15648380 h1noy - STEAM_0:1:21737946 gl
-
- 9 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני רוצה להוריד את המוד שדובר עליו פה באתר ומשום מה אני לא מצליח יותר את הכתבה עליו דובר פה על מוד 4K שנבנה ע"י המעריצים ומציג את המשחק כפי שנראה בתערוכה בE3
-
- 9 תגובות
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-
-
חנוכה מתחיל בימים הקרובים וכאמור אמור להיות LAN שמדובר עליו כבר כמה חודשים שהוא בכלל נדחה מסוכות לחנוכה כדי שהוא יהיה ב GHOSTS אבל זה נראה כאילו אין כלום באופק.. מנהלים, מישהו? יש פרטים כבר?
-
- 10 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
NOM-Gaming גאה להכריז על פתיחת ליגת Counter-Strike חודשית נושאת פרסים! איך יתבצע הטורניר: מדי סוף שבוע (יום חמישי) יתקיים טורניר Knock-Out, אשר בסופו שני הקבוצות המובילות (המקום הראשון והמקום השני) עולות לטורניר החודשי המסכם. כך כל שבוע בחודש, שבסופו של דבר, ישנם 8 קבוצות. הגמר החודשי (מוצ"ש של אותו השבוע) יתבצע בשיטת האלימינציה הכפולה (Double Elimination), כך שקבוצה שמפסידה יורדת לסולם התחתון. הטורניר מסתיים בכך שישנם פרסים כספיים ל 3 המקומות הראשונים. אם נראה היענות רבה מצדכם, הפרסים מדי חודש יגדלו. בנוסף לכך יכולה להיות הפתעה נוספת לזוכים החודשיים (תגלו בהמשך)! הפרסים בגמר החודשי: מקום ראשון - 600 ₪. מקום שני - 400 ₪. מקום שלישי - 200 ₪. לוח זמנים לחודש פב…
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
ענקית התוכנה והמשחקים Epic Games מכריזה על השלב הבא שלה בעולם הגרפיקה הממוחשבת - הכירו את מנוע ה-Unreal Engine 5.0 לכתבה
-
- 12 תגובות
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-
-
בשלב הזה צריך לקחת אנשים ןלהביא אותם לרכבת, עשיתי את זה פעמיים ובפעם השלישית אני שוב צריכה להביא אותם ואני לא יודעת מאיפה כי באותו מקום שהייתי מביאה אותם אין שם, למישהו יש מושג איפה הם או אולי יש למישהו ציט שיעביר אותי לשלב הבא? [attachment deleted by admin]
-
- 26 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
המשחק הגדול הראשון שהחליט לעבור לשיטה של פרקים ועונות עושה זאת בצורה ראויה להערכה, אך בהחלט לא מושלמת לכתבה
-
- 7 תגובות
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-
-
אתה יושב מול המחשב ומחייך... זהו, סיימת את המשחק. ומה עכשיו תעשה? לפי מה תבחר את המשחק הבא שלך? גרפיקה או עלילה? עם חברים ברשת או יחיד? לכם התשובה.
-
- 25 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני רואה ביוטיוב ואתרי ביקורת, שאנשים מציינים FPS ממוצע with fraps, and without fraps. הם לא מציינים איך הם בודקים את זה ללא התוכנה. כיצד עושים את זה?
-
- 10 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
[ATTACH=CONFIG]5680[/ATTACH] החוקים של ה - ODC: *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות ), קבוצה אשר שכחה לצלם את התמונות יכולה לצלם את התמונות אחרי המשחק דרך ה Theater במשחק על ידי כניסה לסרטון של המשחק ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק, *כל שחקן אשר מארח את המשחק חייב לבצע פעולה קטנה - Record ON, שחקן שלא מבצע פעולה זו הורס לקבוצת…
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אהלן, אשמח לדעת אם מישהו פה קנה את המשחק או מתכוון לקנות את המשחק לקראת יציאתו שבוע הבא. אם כן, איזו גירסה קניתם או מתכוונים לקנות (רגילה, דלוקס או אולטימייט)? אם לא, למה לא? אני אישית עוד לא קניתי את המשחק ועוד לא החלטתי אם לקנות אותו. מרגיש שיש עליו הרבה פחות "באזז" ממשחקים קודמים של באטלפילד.
-
היי חברים, אני מחפש מקום לקנות גירסא דיגיטלית של המשחק. ניסיתי גם באתר הרשמי וגם דרך Origin ולא ניתן מישראל. מישהו מכיר אתר אחר (ובטוח)? או חנות בארץ דרכה אפשר לקנות את המשחק במחיר שפוי?
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
הייצרניות עושים את זה בכוונה ? כמה מידע צריך משחק מחשב כבר לקחת... נראה לי הם סתם עושים את זה כדי ליצור עליה במכירות של DVDRW DL....
-
- 24 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום רב קניתי לבן שלי פיפא 2016 למחשב PC. אחרי שפתחנו התברר לנו שלא מספיק שדרוג של כרטיס קול אלא צריך להחליף עוד רכיבים בעלות גבוהה. ניסיתי למכור ואחרי הרבה זמן מישהו רצה לקנות אבל אז התברר שאי אפשר להעביר את המשחק למשתמש אחר. חייבים לשחק עם שם המשתמש שלנו. מה עושים? יש דרך להתגבר על הבעיה הזאת? תודה ארי
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
זהו, היום לו כולנו חיכנו בקוצר רוח, בהחלט אבן דרך בעולם המחשבים והמשחקים בפרט, דום 3 ישוחרר בעוד כשבועיים ב14 ביוני! מקור: http://www.warp2search.net/modules.php?name=News&file=article&sid=18191 עכשיוו רק נותר האלף לייף 2.... ד"א המשחק יהיה יקר מהרגיל, 60$ , אני מעריך שיעלה כ300-350 שקל בישראל.
-
- 24 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
חברים, קרה לכם שמדי פעם תוך כדי שאתם משחקים במשחק, יש פעילות כבדה שנמשכת כ 5 שניות בהארדיסק, המשחק קופא, קורס לחלונות ומקפיץ את הודעה שאומרת שהקובץ WolfSP.EXE ביצע פעולה לא חוקית וכמובן, שהמשחק נסגר וצריך להפעילו מחדש. עד עכשיו, זה קרה לי פעמיים. אבל הצלחתי לסיים את המשחק והכל דוב, רק רציתי לדעת...
-
מאחר ועם העגלה הנוכחית שלי, מלבד שיטוט ברחבי האינטרנט וקצת תחנות אינטרנטיות שרצות להן ברקע, לא ניתן לעשות הרבה עם העגלה הזו... אך מלפני מס' דקות יצא לי להתקל בת'ראד די מבטיח בנוגע לרינדור HDR בכרטיסים החדשים (לפי איך שזה נראה לבינתיים, רק באמצעות הכרטיסים של Nvidia, עקב פוציות יתרה מצד CryTek) ויישומו במשחקים כדוגמת FarCry, נראה בהחלט לא רע. http://www.rage3d.com/board/showthread.php?s=&threadid=33763973
-
- 22 תגובות
- 1.9k צפיות
-


