עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-black-friday-%d7%91%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-green-man-gaming/

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. Started by Moooshe,

    לא עוד עיכובים... העבודה על המשחק הסתיימה והוא נשלח להטבעה וייצור. באמצע פברואר הוא אמור להגיע לחנויות ברחבי העולם (אצלנו זה בטח ייקח קצת יותר זמן). תושבי ארה"ב/ קנדה/ מקסיקו יכולים להזמין את המשחק כבר עכשיו ולקבל קיט (שנשמע ממש מפגר) יחד עם המשחק. העלות - 50$. http://eastore.ea.com/shopping/product/detailmain.jsp?itemID=764&itemType=PRODUCT&ProductID=764

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. Started by Bagheera,

    זקוק להמלצה למשחקים שיתאימו למסיבה קטנה של 10-12 מחשבים. מנסיון קודם CS:S תמיד מוצלח, UT2004, Quake3 Instagib ונעשה גם ניסיון לשחק CrashDay בלי הרבה הצלחה. אני אשמח לקבל המלצות.

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. הכינו ממחטותיכם ל-34 שניות של אושר עילאי. הטריילר

    • 25 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. Started by IME3,

    אני לא רואה שום שרשור בנושא המשחק הזה והתחלתי לשחק ויש מה לומר בשום שלב לא ציפיתי ליותר מידי מהמשחק הזה החשיפה שקיבלתי אליו הייתה מאתר gametrailers והדבר היחיד שהרשים אותי היה הגראפיקה התחלתי לשחק בו אתמול כבר והמשחק לא מרשים ממש מהתחלה הוא נראה קצת מוזר ולא מלוטש יש קצת בלאגן ויזואלי בעיניים מערכת הנשקים והיכולות קצת רופפת וככה גם התנועה עצמה של הדמות שאתה משחק והמקומות שאתה יכול ללכת אליהם לקפוץ ולרוץ אבל מה עכשיו אני בערך שעתיים בתוך המשחק והגעתי לקטע שאתה צריך לטפס לפסגה של שרשרת הרים גבוהה כמו בסרט על מנת למצוא את הדרקון שלך ובשלב הזה נהיה אפשרי לעוף ברחבי המפה עם הדרקון ומה אני יגיד לכם זה די מרשים המפה עצמה גדולה ומפורטת ורואים הרבה פרטים אפילו במרחק רחוק ממך…

    • 13 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. Started by talelisapov,

    מוכר Karambit Fade Factory New. FULL PINKY -********. SS:**** או בפרופיל של הסטים מוכר בחצי מחיר מהמחיר המקורי. על דרכי התשלום והמחיר אפשר לדבר בפרטי. *************** *************************

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  7. Started by Condor,

    כשהמשחק מתחיל ניפתח לי חלון חיבור לרשת. ושאני חוזר למשחק העכבר לא מגיב. מה הפתרון ? ???

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. עם גל חדש של משחקים הצפויים לצאת בחודשים הקרובים, מידע חדש בנוגע למשחק Mortal Kombat X חושף את דרישות המערכת הבסיסיות והמומלצות של אחד מהמשחקים מעניינים של השנה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%a9%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-mortal-kombat-x-%d7%9c%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%a0/

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. אני רוצה לקנות משחק ב G2A , ואני לא יודע אם זה כולל את האפשרות לשחק ברשת. מצאתי קוד ב 18 דולר והשני ב 22 ואני לא מבין מהההבדלים תודה

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  10. Started by Legendary_Undertaker,

    הי חברה, אני יודע ששאלה זאת נשאלה הרבה בקרב בני האנוש שפורום זה, אבל אם בכל זאת ניתן לענות על השאלה. אני מתכנן לרכוש כרטיס אשראי והשאלה שלי זה איזה מקבוצת ישרכארט יכול להתאים לקניה בSTEAM וגם בארץ? קראתי שהVISA מאושרת לקנית דברים בחו"ל, זה אקטואלי לגבי STEAM? תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. לאחד שנקסון לא אפשרו לאירופה לשחק ב COMBAT ARMS US ואחרי לחץ רב החברה הודעה על גרסה לאירופה ובקרוב יגיע ה CB. כניראה שהגירסה הזו תיהיה פתוחה גם לישראל. לאתר המשחק: http://combatarms.nexoneu.com/ בקרוב יודיעו על תאריך ל CB. משחק שני הוא BLACKSHOT שעד היום לא היה ניתן לשחק בו באופן רישמי. ב 30 לחודש OUTSPARK יפתחו את ה CB למשחק (ניתן להוריד את המשחק מהאתר). הגירסה של OUTSPARK אמורה להיות פתוחה לכל העולם כמו כל שאר המשחקים של החברה. אתר המשחק: http://blackshot.outspark.com/ המשחק יפתח ב 30 לחודש. משחקים נוספים: Operation7 שלא ניראה משהו: http://op7.netgame.com/under18/ CROSSFIRE שניראה חמוד אבל לא נתנו תאריך רישמי ל CB (אמור להיות בקרוב מאוד): http://cf.g4box.com/ sudden att…

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by BlackTalon,

    היום התחלתי לשחק בזה ובאימונים הכל הולך חלק וטוב אבל אחר כך במשחק כשאני הולך על קיר למשל אני לוחץ שמאלה 3 שניות ועוזב הוא ממשיך ללכת ומפסיק רק אחרי איזה 5 שניות לפעמים יותר!!! אחר כך באמצע ההליכה אני לוחץ קפיצה אחרי 4 שניות ככה הוא נזכר לקפוץ... קיצר הוא מגיב נורא באיטיות לכל דבר... למה זה ככה?? זה קרה לעוד מישהו?? אולי זה בגלל שהמשחק כבד למחשב??

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  13. Started by redti,

    יש לי GENERALS ואני לא מצליח לשחק DIRECT CONNECT נגד חבר זה רושם לי TIMED OUT שאני מנסה להתחבר אליו. אם זה חשוב לפתירת הבעיה יש לי רשת אלחוטית=FIREWALL אם זה יכול לעזור אז בבקשה פעם הצלחתי לשחק נגד חבר שלא היה לי FIREWALL. לשנינו יש אותו גרסה 1.0

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. כן אני יודע שזה יישמע הזוי לכל הגיימרים שכאן שמסיימים משחק בתוך מספר שעות אבל תאמינו או לא אני כותב לכם את השורות האלה שניות לאחר שסיימתי את המשחק HALF LIFE 2 אין מה להגיד !!!! שיחקתי בעשרות משחקים בחיי (אני בן 31 דרך אגב ) אני עוד הספקתי לשחק במשחק האחים מאריו עוד לפני שזה הפך לסופר מאריו - שיחקתי אותו על התואם אפל שהורי קנו לי כשהייתי בן 10 עם מסך ירוק מזעזע ודיסקטים בגודל של בית וכמובן שלאחר מכן התקדמתי לתואם IBM 286 חחחחחחחח טוב די לעיניינו לא היה משחק שבו הרגשתי כל כך חלק מהאירועים וכאילו אני ממש נמצא שם כמו HL-2 שלא לדבר שכל מסך שונה מקודמו זה אולי נשמע מוזר שאנחנו כבר בשלהי 2008 ורק הרגע סיימתי משחק שיצא כבר לפני 4 שנים שזה זמן נצח בעולמנו הטכנולוגי אבל עדיי…

    • 20 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=9002 :funn: :funn: :funn: :funn:

    • 28 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. Started by Street-Fighter,

    ערב טוב, היה לי פעם משחק שבו אני הייתי שולט על תולעת (בד"כ אדומה או ירוקה- אבל יכולתי לשנות תצבע של התולעת), משחק שמזכיר את וורמס אבל בלי תורות. הייתי יכול לשחק נגד המחשב או נגד חבר למשל שיושב לידך ומשחקים ביחד. (המסך היה מתפצל ל-2) בתחילת כל משחק כל אחד היה בוחר את הנשקים שלו (בערך כל אחד בוחר 5 נשקים) היה גם חוט כזה כמו HOOK בקאונטר סטרייק שהיית יכול להיתלות איתו. משחק דו מימדי.. אני מאוד אשמח אם מישהו ידע איך קוראים לו. גדי.

    • 10 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. Started by THE-BIG,

    לקניית משחקים דרך אוריגין

    • 8 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. Started by elad76,

    המשחק איטי בFPS ברמות ואני בטוח ב100 אחוז שזאת בעיה בממשחק. בהתחלה שמתי תהגדרות על MAX ללא AA כי אי אפשר..המשחק ירד ל25 20 כל הזמן. הורדתי לHIGH נשאר אותו דבר..גם בBALANCED שמתי על ההגדרות הנמוכות ביותר..נששאר אותו הדבר... טוב אז מה לעשות??זה קורה לכם?ויש לי את כל הדרייברים.

    • 20 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. יש לי דמות mage, רמה 35, עם ציוד מ-deadmines :-\ בקושי 5 זהב בכיס. שמעתי שאפשר לקנות זהב במחיר זול, וחשבתי שזה יקל על העניינים. אז אם מישהו מכיר אתר למכירת זהב ל-WOW, בבקשה תביאו לי לינק

    • 23 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. קרדיט ענקי לTAI מgamer הכתב דיון זה החלטתי לפתוח דיון חדש כדי להגדיל את קהילת השחקנים הישראלית. וגם למעריצי האנימה (סדרה שולטת) Ragnarok Online הוא משחק תפקידים ברשת מגוף ראשון, אתה משחק דמות, מעלה אותה רמות, מצטרף לקרבות על טירות, יוצא לצייד אחרי מפלצות נדירות, מצטרף לחבורות וגילדות וכו'. Ragnarok Online שם יותר דגש על משחק בחברה לעומת משחקים אחרים וזה מה שעושה אותו למשחק ממכר ומהנה עם מגוון רב של דמויות שונות. מדריך ידידותי לשחקן המתחיל: המשחק פועל על שני מערכות: מערכת העבודה (שזה הJob Level) וככל שאתה עולה בו רמות אתה מקבל Skill Points שאיתם אתה יכול לקחת יכולות בשביל הדמות שלך, עד שאתה עולה לרמה מסוימת בעבודה שלך ואתה יכול לשנות אותה דוגמא: מלוחם לאביר. המערכ…

    • 13 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by liav25,

    אהלן לכולם יש לי מחשב חזק עם ווינדוס XP חזר לי זמן פנוי לאחרונה והתחלתי לשחק שוב, הופתעתי לגלות שמשחקים חדשים שיוצאים מותאמים רק לווינדוס ויסטה ומעלה הבנתי שזה בגלל הDX 10 שלא זמין לווינדוס XP הכרטיס מסך שלי תומך DX 10, ויש הרבה משחקים חדשים שאני רוצה לנסות (NFS THE RUN למשל) יש דרך לעקוף את ההגבלה הזו ? להפעיל את המשחק גם בלי להתקין ווינדוס 7 ? חוקית יותר או חוקית פחות, ממש לא משנה לי (אם יש הגבלות על זה בפורום אשמח לפרטית) תודה רבה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  22. Started by HaVoC_850,

    אני לא חושב שיש מישהו שלא שמע על המשחק עדיין... http://www.guildwars2.com/en/ כרגע אני רק בודק התעניינות... אם אתם מעוניינים לרכוש את המשחק ברכישה מוקדמת תשאירו פה הודעה. במידה ונראה שיש היענות גבוהה שתיתן לנו הנחה מכובדת נוכל להתקדם. חנויות שמעוניינות להשתתף במכירה, פנו במסר אם יש לכם הצעה תחרותית (כמות / מחיר / גרסה / תנאי תשלום). אין צורך לפרסם מחירים על דפי הפורום. אנחנו נקנה דרך החנות עם המחיר הכי תחרותי. https://buy.guildwars2.com/ נכון להיום, אפשר לקנות את המשחק דרך האתר שלהם ב-60$ (בערך 240 ש"ח) את חבילת האספנים הם מוכרים ב-150$ (בערך 600 ש"ח) המשחק אמור לצאת ב-28 לאוגוסט השנה (2012). אם לא תהיה היענות ננסה שוב בעתיד. לינק מעודכן לרכישה הקבוצתית: http://hwzone.co.…

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. גמרתי את המשחק מלא פעמים כדי שיהיו לי את כל השחקנים אבל עכשיו נשאר "?" אחרון וגם אם אני מסיים את story mod עם עוד שחקן אני לא מקבל אותו

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  24. Started by RAZIEL98,

    שלום רציתי לדעת מתי יפרסמו את הדרישות מערכת של המשחק או שכבר פרסמו אותם? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. Started by hellfire03,

    יש איזה מקום מרוכז שאני יכול לחפש בו אם אני רוצה לחפש משחקים יד שניה? (עותק פיזי) נ.ב מה החוק (בארץ/בחול) ביד שניה - עותק דיגיטאלי? תודה אריה

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים