עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by liav12,

    על מה מדובר בכלל במשחק? אף פם לא שיחקתי אפילו לא בראשון..אני מפסיד משהו?

    • 27 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. מחשבות טורדניות ואובססיביות, מחסור בשעות שינה, שעות ארוכות מהיום שנעלמות בלי לשים לב. איך שוב נפלתי לכך, והכל בגלל משחק לכתבה

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. Started by amir85,

    מפתחת:Obsidian Entertainment האתר הרשמי של המשחק למי שלא מכיר אותם הם החברה שאחראים על ההצלחה של Planescape Torment, KOTR 2,NWN 2 ומשחקי הFallout המקוריים וFO LAS VEGAS בקנה כך שבכל הקשור למשחקי תפקידים יש להם RECORD מוכח. על המשחק: זה יהיה משחק RPG בן זמננו שמבטיח לכם לכם לממש קלישאות הוליודיות מוכרות לגבי סוכנים חשאיים ומעלליהם, מין שילוב של המיומנות של גיסון בורן, ההומור של גינס בונד והגישה של גק באור ואחרים... (נראה) כמו רוב המפתחים בימינו גם הם מבטיחים לנו עלילה לא ליניארית פיתוח דמות ותוכן. טרילרים של המשחק: דרישות מערכת: תמונות מסך:

    • 10 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. Started by CashMAn,

    אני צריך לדעת איך אני עושה דריפט טוב וטיפים לדריפט ואיזה מכונית יותר טובה לדריפט ותודה מראש

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. Started by Jack_g,

    או במלא שיצא או בדמו אחד מהשניים איך הוא שוה משחק?

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. Started by nucleo,

    מישהו פה נרשם לבטא וקיבל מייל בנושא בימים האחרונים? מעניין אותי לדעת אם כולם קיבלו קיבלתי מייל וכשפתחתי את סטים התבקשתי למלא שאלון דרך סטים ואח"כ עוד אחד באתר

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. Started by SuB,

    Delta Force: Black Hawk Down דרישות המערכת (עפ"י האתר הרשמי של המשחק): מעבד: פנטיום 3 733 מגה הרץ (מומלץ- 4 1.4 ג'יגה-הרץ ומעלה) זיכרון פנימי: 256 מגה-בייט ומעלה. מקום בדיסק: 750 מגה-בייט פנויים. כרטיס-מסך: כרטיס תלת-מימדי בעל 32 מגה-בייט זיכרון (מומלץ-בעל 64 מגה-בייט ומעלה) סידירום: במהירות 4X ומעלה. כרטיס קול: כל כרטיס תומך Windows. הסקירה: בביקורת זאת נסקור את המשחק מסידרת Delta Force שמבוסס על סרט הפעולה המצויין (לפחות בעיני) Black Hawk Down בכיכובו של Josh Hartnett (פרל-הארבור). המשחק כאמור מסידרת Delta Force הותיקה והמצליחה ולכן עוד לפני שהתחלנו לשחק בו, אנו יודעים שהוא מגיע מבית טוב במשחק אתם תצטרפו ליחידת Delta שממקומת במגדישו, סומליה, במטרה להילחם בר…

    • 18 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. Started by shlomo59,

    ניסיתי לפתוח פורטים לא עוזר ליסגור את האנטי וירוס לא עוזר DMZ HOST לא עוזר כול דבר שאני עושה לא עוזר זה לא רק UT3 זה כול משחק שיש בו MP בכולם רשום חיבור נכשל כולל כשמשתמשים ב Hamachi המשחקים שניסיתי תקינים ופעלו מעולה במחשבים אחרים

    • 20 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. בזמן שקיווינו לחשיפתו של יורש מתישהו בעתיד הלא רחוק, משחק הפעולה והאימה הפסיכולוגי מיוצרי Max Payne ייעלם בתוך יומיים מהחנויות ברשת בשל בעיות רישוי מוזיקה - וזמין עתה לרכישה במכירת חיסול אחרונה תמורת 3 דולר בלבד לכתבה

  10. Started by Interl-Conore,

    יש הרבה שחקנים איך המשחק? אתה TEKKEN 4 לא אהבתי היה מאוד עלוב

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. העלתי ל x4 ועדיין יש מדרגות ובלי קשר המשחק מאד מהבהב האם זה בעיה אצלי? נכון שהתלוננתי גם על הגרפיקה של Assassin's Creed Revelations שהאמת לא ממש גרועה אלא ציפתי ליותר,אבל אם הייתי רואה את הגרפיקה של cod לא הייתי מדבר. הגרפיקה של cod פשוט נראת ישנה ואני לא רואה שום שיפור מהמשחק הקודם{אם לא יותר גרוע},נכון שגם ב bf3 יש קצת הבהובים אבל גרפיקה פשוט מעולם אחר מכל הבחינות,תאורה יפה והכל נראה חד ואמיתי,בקיצור לשחק ב bf3 ואחרי זה לעבור לשחק בcodmw3 זה כאילו לחזור 5 שנים אחורה. אני רוצה חוות דעת על הגרפיקה,וה aa .

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by Dan1919,

    http://www.pixelrage.ro/downloads/Crysis-Official-Tech-Demo-(HiRes)/download739.html נשמע מבטיח.

    • 27 תגובות
    • 1.9k צפיות
  13. Started by Sunny Jim,

    הrpg החדש שאמור להיות פשוט אדיר סוף סוף יצא... מקווה שיגיע לארץ בקרוב! המשחק בנוי על שיטת הspecial של fallout (רק מבחינת הcharacter ששם יש גם skill, perks and traits). הוא היה אמור להיקרא בכלל fallout fantasy, אבל שינו את השם.

    • 17 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by OlymPic,

    אני משחק ב CONDITION ZERO אבל אני לא מצליח לעבור את ה 60FPS ויש לי כרטיס מסך 6600GT ואני משחק בהגדרות הכי גבוהות ולא יודע למהה, גם אם אני מוריד להגדרות יותר נמוכות ה FPS עדיין לא זז מ 60 הוא נשאר יציב לא יורד ולא עולה.. אפילו עשיתי FPS_MAX 100 כלום לא עוזר זה לא עובר את ה 60 FPS...המשחק עצמו חלק בלי שום תקיעות אבל אני רוצה 100 FPS לפחות זה בטוח משו שצריך להגדיר אבל אין לי מושג מהה.. מישהו יכול לעזור לי ?

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. אני מחפש חבר'ה שרוצים לשחק במשחקים כמו gta v, forza horizon 3, gears of war 4, כשיצא battlefield 1 עדיף מעל גיל 19

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. לא מצאתי פה משום מה בפורום, אולי זה דבר בעצם לא כל כך שאנשים היו עושים ....

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. שלא יודעים אנגלית. קארמק [glow=red, 2, 700]לא[/glow] אמר שהרדיאון יריץ את דום יותר טוב. GameSpy: The world of video cards seems to change on a daily basis. What do you think of the current crop of cards on the market, and where do you see things heading? Are there any new cards that interest you? Where would you like to see things go? Carmack: There are interesting things to be said about the upcoming cards, but NDAs will force me to just discuss the available cards. In order from best to worst for Doom: I still think that overall, the GeForce 4 Ti is the best card you can buy. It has high speed and excellent driver quality. Based on the feature set, the Radeon 850…

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. Started by rroonnii,

    הורדה - - > http://www.bigdownload.com/games/watchmen-the-end-is-nigh/pc/watchmen-the-end-is-nigh-demo/ http://www.gamershell.com/download_40666.shtml סרטון - - > http://www.gametrailers.com/player/46246.html תמונות - - > O0 ערכיה: משחק מאוד חמוד [attachment deleted by admin]

    • 14 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. Started by RayZ,

    מישהו יודע מהיכן ניתן להסיג את Need for speed הראשון?

    • 20 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. הפופולריות של שוק משחקי הוידאו ממשיכה להתפוצץ ובגדול, כשלתחום המחשבים האישיים ולשוק המכשירים הניידים יש הכי הרבה סיבות לחייך לכתבה

  21. סטרימינג מקוון של משחקים עושה קאמבק גדול עם שירות ה-Stadia החדש של חברת הענק. האם הפעם זה יעבוד כראוי, ויהיה זמין גם בארצנו הקטנה? לכתבה

  22. Started by wrecker,

    לאלו שמשחקים במשחק בטח מכירים את עיניין ה"גמגומים" או הקפיצות שהרבה אנשים חווים, גם עם כרטיסים של 780 חזקים. אחרי הרבה חפירות ובעזרת הרב גוגל, מצאתי הרבה מדריכים ועצות של אנשים לשיפורי חווית המשחק והורדת הקפיצות. רציתי לשתף אתכם במספר דברים מעניינים שמצאתי. אז הדבר הראשון והמשמעותי ביותר הוא המוד של TheWorse המוד הזה כבר עבר מספר גרסאות מאז יציאתו ולדעתי הגיע לרמה די גבוה. הוא משותף עם טקסטורות משופרות של MalDo שבעצם אמורות לשפר את חווית המשחק עם טקסטורות גבוהות (לא אולטרה). בקצרה זה בעצם משלב טקסטורות אולטרה עם רמת ביצועים גבוה. בטריילרים הראשונים של המשחק בE3 הגרפיקה הייתה מרשימה בהרבה ממה שיצא למחשב ומה שבעצם הם עשו הם פתחו חלק מהאפשרויות ונתנו חווית משחק מא…

  23. תודה לגולש yoel14 שהביא ראשון את הידיעה לפורום. במפיצה האמריקאית ממשיכים לפנק את בעלי החשבונות בשירות ה-Origin, הפעם עם משחק המירוצים המוצלח בגירסת 2012 שלו כולם אוהבים משחקים שאפשר לקבל בחינם, ובחברת EA בהחלט מבינים את זה וגם מנסים למנף את הרעיון לתוספת של פופולריות עבור פלטפורמת ה-Origin שלהם, שמתחרה ב-Steam. אחרי שחילקו את Red Alert 2 האלמותי ואת משחק התפקידים הייחודי Jade Empire חינם לכל מי שיש לו חשבון Origin בחודשים הקודמים, במפיצה מתפנים לקרוץ גם לאלו שמעוניינים בכותרים עדכניים יותר – ומציעים את משחק המירוצים Need for Speed Most Wanted (בגירסת 2012 המשודרגת, ולא בגירסת 2005 המקורית) בצורה חינמית לחלוטין. Most Wanted פותח בידי סטודיו…

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  24. Started by RUONXHEV,

    שלום לכולם, שמי רום ואני רוצה להרים יוזמה חדשה,של פיתוח משחקי מחשב כאן בפורום. עריכה:

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. Started by Etyopi,

    משחק ממוחזר לדעתי. אין משהו חדש.

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים