עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. לאחר חודשים של שמועות וטיזרים בלבד - אנחנו מקבלים הזדמנות להתרשם בעצמנו מאחד המשחקים השאפתניים ביותר שנוצרו עד היום לכתבה

  2. Started by lmlm,

    http://www.bungie.net/Games/Halo2Vista/gallery.aspx?gallery=Screenshots&page=1 אל תשכחו שצריך ווינדוס ויסטה וDX10 כדי להפעיל אותו, והגראפיקה לא נראת לי DX10..

    • 21 תגובות
    • 2k צפיות
  3. Started by nore0,

    http://img446.imageshack.us/img446/4782/farcry00095zh.jpg מה זה הברק הזה שעל החייל ? לא זכור לי שבמשחק זה ככה איזה אפקט זה ?

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  4. Started by omery000,

    עוד חודשיים אני יהפוך לחוקי סוף סוף (!) ואני יוכל להוציא כרטיס ולקנות באינטרנט, רציתי לדעת איזה אתר אמין של משחקי מחשב שמוכר עותקים פיזיים במחירים זולים ועושה משלוחים לארץ אתם מכירים?

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  5. Started by mistaarvim,

    מחפש משהו לא בסגנון של red alert אלא משהו יותר טקטי שמצריך טיפה יותר מאמץ שכלי. משהו שיגרום לי לחשב צעדים, לחשבות על טקטיקות. בין אם זה משחק תורות או זמן אמת. מה שחשוב זה לאמץ קצת ת'שכל.. אופציה לרשת זה טוב. הטרויאן מאמץ את השכל יותר מred alert כמה שזה משחק דפדפן הוא הרבה יותר קולע למה שאני מחפש מאשר משחק בסגנון של red alert.

    • 13 תגובות
    • 2k צפיות
  6. Started by eagleye,

    כשאני בא להתקין את המשחק פיפוש הראשון(מקורי) מופיעה לי ההודעה הבאה: setup requires_setup.dll and_isres.dll(located in_setup.lib) in order to operate properly. please ensure these files are located with setup.exe ואז זה יוצא לי מההתקנה של המשחק,משיהוא יודע מה זה ומה לעשות כדי להתקין תמשחק ולתקן לשגיאה?

    • 9 תגובות
    • 2k צפיות
  7. Started by uzi_sch,

    אני יודע שזה קצת דבילי להמליץ על משחקים מלפני (כמעט) עשור אבל רק עכשיו נזכרתי בהם, יצא לי לגלות אותם מאוחר: Rayman 2: The Great Escape Rayman 3: Hoodlum Havoc שניהם למחשב ושניהם מעולים לא פחות מ"מאריו 64"... מניסיון! RAYMAN אומנם ידוע ומכר מעולה בשביל UBISOFT אבל לא זכה להיות פולחן כמו "מאריו 64" באותה התקופה. בקיצור ולעיניין, פלאטפורמינג תלת מימדי מגוון ומעולה, אקשן מדליק לכל גיל, עלילה קלילה וכייפית, הפתעות שמחדשות כל שניה את ההרפתקאה. שווה לנסות אפילו שהגראפיקה ישנה! במיוחד מומלץ לאלה מבינכם שרוצים "לשרוף זמן" על משחק נוסטלגי ומדליק. שימו לב, המשחקים מתחילים בצורה מאוד בסיסית ואחרי 10 דקות אתה נכנס לשוונג ולהפתעות.

    • 13 תגובות
    • 2k צפיות
  8. Started by AVL,

    אני מחפש בנרות משחק מכות טוב למחשב או מרוץ מכוניות או בעצם כל מה שאפשר לשחק בו ב2 במחשב כל מה שאני מוצא זה משחקי מכות ישנים ורקובים :-\ מישהו מכיר ויכול להמליץ?

    • 14 תגובות
    • 2k צפיות
  9. אני צריך MULTIPLAYER חדש אני משועמם מMOHHA SPEARHEAR אני צריך MULTIPLAYER חדש!!!!!!!!

    • 25 תגובות
    • 2k צפיות
  10. אני לא וכר שהגרפיקה נראתה ככה במשחקים הקודמים - יכול להיות שזה רק נראה ככה בשביל הפרסום אבל במציאות זה לא יראה ככה באמת? עוד תמונות פה - http://www.gamespot.com/pc/action/splintercell3/screenindex.html

    • 25 תגובות
    • 2k צפיות
  11. מבצעי סוף הקיץ בחנות הגיימינג המקוונת ממשיכים, ואנחנו אספנו לכם עוד רשימה של כותרים מומלצים ביותר אשר זמינים במחירים קורצים לכתבה: http://hwzone.co.il/עוד-9-מבצעי-משחקים-שלא-כדאי-לכם-לפספס-ב-humble-sto/

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  12. Started by sectorix,

    היי כולם בקישור הבא ניתן למצוא רשימת סטרימים ישראליים. http://israelstreams.x10.mx תהנו. SECTORIX.

    • 5 תגובות
    • 2k צפיות
  13. Started by GameGems,

    מטורף במסכת גז חוטף אתכם ועוד שמונה אנשים למקום בלתי ידוע. עכשיו הוא מכריח אתכם לשחק במשחק מטורף שאם לא תשחקו בו - התוצאה תהיה המוות הבלתי נמנע שלכם. מיהו זירו - האיש במסכה? מה המטרה שלו? האם חבריכם לצרה הם באמת חברים? את כל זה תגלו אם תשחקו ב-Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors משחק מז'אנר הויז'ואל נובל שיצא לנינטנדו DS ועכשיו גם בגרסה מחודשת לאייפון ואייפד.

    • 2 תגובות
    • 2k צפיות
  14. אני מעדיף כאלה שהם לא shooters, מהסיבה שהם מתחילים לשעמם אחריי כמה זמן. אני יותר בקטע של קוואסטים והרפתקאות, בסגנון dreamfall, משחקים שיש בהם הרבה דיאלוגים כאלה שמקדמים את העלילה נו אתם יודעים למה אני מתכוון, תודה.

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות
  15. שלום כולם משגע אותי vuvla איך שלא קוראים להם קיצר פעם כול חודש היתה יוצאת גרסה חדשה 1.4 1.5 1.2 וככה עכשיו הם כול חודש מוצאים משחק ושנה שצריך לקנות את ה1.6 קיבל חינם כול מי שהיה לו סידיקי להלף לייף את הקונדישון זירו צריך לקנות ועכשיו יוצא הלף לייף 2 שאיתו יקבלו קונטאר סטרייק סורס וגם כן עכשיו התחילו לדבר על קונטאר סטרייק 2 ??????? מה לאזאל? הם רוצים לשגע את כולנו שיחליטו כבר! מה אתם אומרים מה ישאר ?? לאיזה משחק בסוף יעברו כולם??? סורס ? זירו? בסוף כולם יחזרו ל 1.3 הטוב? מה אתם חושבים! אני חושב שהקונדישון זירו לא יעברו אליו כי לא נראה לי ש 3 וחצי מליון שחקנים מהעולם יקנו תמשחק , סורס אולי כול ה 3 וחצי מליון כמעט כולם הולכים לקנות אותו ויקבלו תסורס וגם ישחקו אותו ה1.6 אול…

    • 4 תגובות
    • 2k צפיות
  16. Started by Alex89,

    יש בעיה בגרפיקה, אני לא יודע בדיוק איך להסביר את זה, היא קופצת. הקפיצות הם סוג של כתמים שחורים. מישהו יודע מה זה ואיך פותרים את זה?

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות
  17. Started by ben_amitai,

    סדרת משחקי המקות המצליחה הזאת חוזרת למחשב!!! כן, כבר מזמן לא ראינו את הז'אנר הזה בעולם המחשבים, ובדיוק שחשבנו שכבר אין סיכוי, מגיעה הכתבה הזאת:http://www.gamespot.com/news/6191599.html?action=convert&om_clk=latestnews&tag=latestnews;title;2 רק נקווה שהפיראטים לא יתנו למפתחים בעיטה בפרצוף ויזכירו להם למה לא כדאי לפתח למחשב. בכל מקרה אני ממש מחכה לראות מה יצא ממנו.

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  18. אשמח לעזרה, נסעתי למקום שמראים בסרטון ואני לא מוצא שם את הבחורה. מישהו יודע מה עושים?

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  19. שלום חבר'ה שבאתי להפעיל את המשחק מוציא לי את השגיאה הזאת ויש קובץ בתוך הקראק שכתוב ככה זה פתרון לתמונה הנ"ל ולא הבנתי מה לעשות? תודה לעוזרים

  20. Started by Zeev86,

    אהלן. אני נהנה לשחק במשחקי מרוצים, אבל עד עכשיו לא היה לי אף פעם הגה. ולאחר שקניתי Project Cars, החלטתי שאני חייב אחד. הזמנתי מKSP את ההגה של Logitech מודל Force GT, אבל הבנתי שהדוושות זולות, רק 2 דוושות במקום 3, ומוט ההילוכים גם מאוד זול. אז השאלה, האם שווה להשקיע עוד 600 שקל ולקנות את G27 ב1500-1600 שקל? תודה לעונים!

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  21. קנו לאחיין שלי הגה ודוושות כמו של מכונית למחשב. הבעיה שמשחקי מכוניות פשוטים לא תומכים בדוושות היה רק משחק אחד שהתקנתי שעבד כראוי עם מה שקנו לו, יש משחקי מכוניות כלשהם שמתאימים לכרטיס מסך הזה וגם יש בהם אפשרות לשחק עם הגה ודוושות? אשמח לקבל גם משחקים שלא בהכרח תומכים אבל עובדים כי כל שאר משחקי המכוניות שהתקנתי לא מצליחות לעבוד. יש מצב שNEED FOR SPEED MOST WANTED יעבוד?

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות
  22. Started by raiman1,

    אם מישהו מכיר אתר טוב להורדת משחקים בבקשה שיגיד לי tomerpn@gmail.com או באייסי 457860797 תודה :-* :-* :-*

  23. Started by vince carter,

    התחלתי היום לשחק במשחק הזה ...ואני חייב לציין שזה נראה כאילו EA קפצה 3 שלבים אחורה... הגרפיקה על הפנים...יש לי 22 אינץ והרזלוציה המקסימלית היא 1280X1200 או משהו דומה...המשחק לא תומך ב1050X1680 וכנראה לא תמוך בWIDE כמו איך שהוא נראה... למישהו יש פאץ' או משהו כדי לסדר את זה??????

    • 26 תגובות
    • 2k צפיות
  24. Started by elilosky,

    אני לוחץ על האייקון של המשחק אבל לא קורה כלום כבר שיחקתי בו הייתי באיזה 60 אחוז ניסיתי להחליף קראק ודרייבר לכרטיס מסך אבל לא עוזר יש לי תדיסק אני יכול להתקין מחדש אבל כל השמירות ימחקו מה אני עושה?

    • 2 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים