משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
http://www.blizzard.com/jobopp/bn-lead-game-designer.shtml כפי הנראה, הם מתכוננים לבנות משחק חדש שמבוסס על סגנון DIABLO הקודמים, אולי DIABLO 3 ? כזכור לפני כשנה, המפתחים הראשים של DIABLO עזבו את חברת BLIZZARD לפתחית חברה עצמאית...
-
- 31 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
לא מצליח להתקין אני לוחץ על SETUP וזה לא עושה לי כלום פשוט לא מאלה לי את התקנה אני לוחץ ולא עושה כלום את המשחק הוא מקורי!!!!! מקורי!! פניתי לחנותת עם לא יודעים מה לעשות אני לא רוצה להחזיר אותו בחיים אצל חבר שלי זה עובד! אז ניסיתי לעביר את התיקיייה של המחשק למחשב שלי אני לוחץ על האייקון של המחשק וזה כותב לי This program requires at least 3MB of free virtual memory to run
-
- 4 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני בדילמה רצינית... לקנות כשיצא הCOD החדש או לחכות לBF ואז לקנות את הטוב מביניהם? בוא נאמר שההתלבטות העיקרית שלי היא בגלל שBF כמובן עדיפים במשחק רשת וזה יתרון עצום מבחינתי כי אחרי שאני אסיים את הSINGAL PLAYER של COD אני אצטרך אולי להסתפק במשחק רשת לא ברמה גבוה.... מה אתם אומרים? (ולא זה לא אפשרות לקנות את שניהם)
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
בבקשה להתיחס לשאלה הזאת באופן רציני ולכבד את המגיבים. לאחרונה התעוררה בעיה בקרב הקלאן שלי , בה אנשים לא יכולים קבוע לשחק בימי חמישי בCUPS בין 6:30-10. השאלה כאן , באיזה יום אתם לא יכולים לשחק וגם איזה יום אתם כן מעדיפים לשחק בבקשה שרק Clan Captains יכתבו פה || אם יש להם אנשים בקלאן / הם עצמם לא יכולים ביום חמישי / זה מפריע להם ביום חמישי ומעדיפים יום אחר . יום ראשון , שני , שלישי , רביעי , מוצ"ש , שישי 16:00-19:30 דיון זה הוא רשמי וכל החוקים חלים עליו גם כן .
-
- 12 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני אישי חושב שקאונטר שולט ודלטה חרא משחק !!!
-
- 7 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
ניסיתי להביא שוטסקרין, זה פשוט לא עובד לי בפאר קריי. זה מין מקום צדדי בטבע שיש בו סירה צבאית עם שני חיילים, אחד עם בזוקה אחד בלי. זה ממוקם קצת אחרי הטנק השרוף. אחרי שאני הורג אותם ואני יורד למים כדי לעבור לצד השני, ישר כשאני יוצא מהמים מסוק יורה עליי בזוקה ואין לי סיכוי, ניסיתי כמה פעמים. הבזוקות שהיו לי נגמרו ככה שאני לא יכול לירות מהסירה. מה לעשות? תודה
-
- 15 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://uk.gamespot.com/news/6251457.html?tag=gallery_summary;title
-
- 9 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
VALVE ו Hidden Path Entertainment העבירו ל GAMERSBOOK עשרים (20!) הזמנות ל BETA של CS:GO: http://www.gamersbook.com/scene/news/first-counter-strike-global-offensive-beta-key-giveaway/?comments_page=9#msg_112106 מומלץ מאוד להרשם לכל אלה שחושבים שאי אפשר לזכור, לא מזמן הם התחילו גם חלוקה של CD KEYS ל DOTA 2 ו Dima67 (משתמש פה בפורום) זכה בהצלחה לכל הנרשמים.
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
simcity 5 הוכרז!ויש גם תאריך יציאה(מתישהוא ב-2013) http://tech.walla.co.il/?w=/4000/2514696 Simcity 5 - Trailer http://www.vg247.com/2012/03/07/new-sim-city-announced-at-ea-gamechangers-events/comment-page-1/
-
- 6 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
לשם שינוי הדרישות למשחק הזה מאוד נמוכות. מעניין אם הוא עבר down grade או ש MASSIVE פשוט מנוסים יותר בפיתוח משחקי מחשב משאר המפתחים של UBISOFT. http://www.overclock3d.net/articles/gpu_displays/the_division_system_requirements_released/1 מינימום: OS: Windows XP / Vista CPU: AMD Athlon 64 X2 6000+ / Intel Core 2 Duo E6700 2.66GHz Ram: 3GB Hard Drive: 20GB DirectX: DX11 Video Card: AMD R7 250 / Nvidia Geforce GTS 450 מומלצות: OS: Windows 7 CPU: AMD Phenom II X6 1100T / Intel Core i5-4430 3.0GHz Ram: 6GB Hard Drive: 20GB DirectX: DX11 Video Card: AMD R7 280 / Nvidia Geforce GTX 760
-
- 4 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אוקי לי יש עניין אחר עם doom 3. ותנסו להתייחס ברצינות למרות שאני חושף אותי עצמי לאש לא ממוקדת.. :2gunsfiring_v1: קרה לכם פעם ששיחקתם במשחק ופחדתם כל כך שלא המשכתם לשחק בו? שיחקתי בדמו alfa ואני חייב לציין שממש שיקשקתי.. אני גר לבדי.. בבית גדול וריק.. וכמובן שהייתי חייב לעשות חושך מצריים.. ואיך שהתחיל המשחק זזתי הכי לאט שאפשר ממש כמו שאפשר לדמיין מצב כזה בסרט ובכל פעם שהייתה איזו מפלצת כמעט חטפתי התקף לב... בשלב מסויים עצביי המרוטים פשוט לא עמדו במעמסה ויצאתי מהמשחק. חזרתי אליו רק כשחבר שלי הגיע אלי וישבנו ביחד - פשוט כי הייתי חייב לראות מה הם עשו (עבודה מדהימה זה מה שהם עשו). מעניין שכשגרתי אצל ההורים שלי לא הייתה לי הבעייה הזו.. אפילו אם הייתי לבד בחדר (הקטן) (המאוד קט…
-
- 26 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני מחפש את הHL2 איפה הכי זול שאני יכול למצוא? (חנות, אשמח גם אולי אם יש איזה אתר יד שניה..חיפשתי בהומלס לא מצאתי משהו עדכני) והאם יש פה מישהו שמוכר יד שניה? (אשמח אם תפנו לפרטי) (אני רוצה את כל החבילת, הקופסה, חוברות ההוראות והכל) מקורי בלבד!
-
- 20 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
קיים משחק ג'יפים ישן שהשם שלו הוא 4X4 EVO 2. יש אתר שיש בו המון ג'יפים להורדה ומסלולים. מישהו מכיר?(גיגלתי, אבל לא מצאתי) אריאל
-
- 6 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
עכשיו סיימתי אותו, ופשוט אני חייב לציין, שזה אחד המשחקים הגאונים שיצא לי לשחק לאחרונה.. פשוט גאוני ! מה אתם גם אומרים?
-
- 15 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
משחק הפעולה החדש זוכה לציונים שאותם לא ראה המותג הוותיק מאז תחילת העשור לכתבה
-
- 12 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אין לי הרבה מה לומר עליו מלבד "DirectX11". לא ראיתי אותו עדיין. הורדה: http://uk.nzone.com/object/nzone_lostplanet2_downloads_uk.html
-
- 10 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/battlefield-hardline-%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a1%d7%a8%d7%98-%d7%a4%d7%a9%d7%a2/
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מי יכול לעזור לי במשחק America's Army: Proving Grounds Beta בסטים, ויכול לדבר איתי ?
-
- 1 תגובה
- 2.2k צפיות
-
-
לא מזמן חזרתי עם שלושת המשחק המקורי (אני לא יודע אם אני הראשון פה) של המשחק. למי שלא יודע, באג מוכרים אותו ב-240 שקל (!!!) אבל קניתי עותק שמישהו כנראה החזיר בגלל שלא עבד לו עם ה VOODOO שלו והם מכרו לי אותו ב170 במקום... (למי שחושב שזאת הייתי טעות כל הדברים בפנים והדיסקים לא שרוטים, בדקתי לפני שקניתי) בזמן שאני כותב את ההודעה אני מתקין את המשחק אז אין לי התרשמות ראשונית אבל מה שמגיע עם הקופסא כבר לא כל כך רגיל למשחק מחשב ;D קודם כל היא לא קופסת DVD כמו שאר המשחקים החדשים, אלא קופסא קצת יותר גדולה מקרטון (לא בגודל של המשחקים הישנים יותר) יש בה מפה של עולם (מבד) שלושה דיסקים, ספר הוראות עם הרבה מאוד מידע על המשחק (218 עמודים) וספרון קטן עם כל CURSORS של העכבר ש…
-
- 18 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני מחפש בנרות דרך כלשהי לפתוח שני עותקים של המשחק "Guild Wars" באותו הזמן... יש לי שני חשבונות ואני רוצה לעזור לחשבון אחד שלי עם החשבון השני... ואני רוצה לפתוח שני עותקים של המשחק ביחד ואי אפשר... מישהו מכיר דרך כלשהי? (ניסיתי כל מיני דברים לא ממש עבדו)... תודה לעוזרים.
-
- 17 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
המשחק הוא מעין מרוץ מכוניות שבסוף צריך לתת מכות במכונית כלשהי ולירות עליה עד שהיא נהרסת כאמור המשחק הזה היה בין המשחקים הכי פופולארים של שנות 90 והוא הופיע בכל מיני קונסולות כולל במכונות ארקייד .
-
- 5 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
דרישות המערכת המשוערות: מינימליות: CPU: AMD Athlon 64 3000+/Intel Pentium 4 2.8GHz; * GPU: NVIDIA GeForce 6600 / ATI Radeon X800GTO (SM 2.0); * RAM: 768MB/1GB on Windows Vista; * HDD: 6GB; * Internet: 256k+; * Optical Drive: DVD; * Software: DirectX 9.0c with Windows XP. מומלצות: CPU: Dual-core processor (Athlon X2/Pentium D/Core 2 Duo); * GPU: NVIDIA GeForce 7800 GTX / ATI Radeon X1800XT (SM3.0) or DirectX10 equivalent; * RAM: 1.5GB; * HDD: 6GB; * Internet: 512k+ (128k+ upstream); * Optical Drive: DVD; * Software: DirectX 10 with Windows Vista דרישות המערכת הרישמיות כפי ששוחררו עד עתה: מינימליות: 2.0GHz CP…
-
- 0 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום חברים.. אתמול התקנתי את המשחק Watch Dogs לPC. לפי דרישות המערכת שראיתי שהוא דורש הוא אמור לרוץ לי ממש חלק.. אבל מסיבות לא ברורות הוא נתקע כאילו המחשב לא מצליח להריץ אותו. דרישות המשחק : [TABLE=class: infobox, width: 22] [TR] [TH=colspan: 2, align: center]דרישות מערכת[/TH] [/TR] [TR] [TH=align: right]מעבד[/TH] [TD]Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz או AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz או יותר טוב[/TD] [/TR] [TR] [TH=align: right]זיכרון[/TH] [TD]4GB ומעלה[1][/TD] [/TR] [TR] [TH=align: right]כרטיס מסך[/TH] [TD]GeForce GTX 460 או יותר טוב[/TD] [/TR] [TR] [TH=align: right]מקום פנוי[/TH] [TD]25GB[/TD] [/TR] [TR] [TH=align: right]בקרים[/TH] [TD]מקל…
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-


