משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם. לפני חודש ככה התחלתי לשחק בסקיירים פרוץ כדי לבדוק עם הוא ירוץ לי נורמלי על הלפטופ כי רציתי לקנות במבצעים של סוף השנה. אני עכשיו רוצה לקנות אבל רציתי לדעת אם אני קונה אותו בסטים תהיה לי אפשרות להכניס לו ידנית את השמירה שלי כדי להמשיך? אם אני אצטרך להתחיל הכל מחדש זה יהיה ממש סיוט.... אני מקווה שלא תתפסו על הקטע של הפרוץ... אני לא רוצה לדעת שום דבר על איך פורצים, למה פורצים, מי פורצים...... זה שאלה טכנית על השמירות בסטים.
-
- 19 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
במקביל להכרזה על אבן דרך מרשימה של פופולריות, Bethesda משחררת את חבילת הטקסטורות המשופרות הענקית עבור כותר התפקידים הפוסט-אפוקליפטי שלה לכתבה
-
- 6 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
יכול להיות שעם המערכת הפעלה הבאה GEARS 2 ו 3 וסדרת HALO יגיעו למחשב. אחרי אין סוף נסיונות כושלים להפוך את המחשב ואח הקטן של ה XBOX עם GFWL כניראה ש MS מצאו את הפיתרון הסופי. GFWL שולב ל XBOX LIVE (אתם מוזמנים להכנס ל XBOX.COM ולראות את הפינה הקטנה שמוזכר בה PC) לאחרונה ועכשיו יש דיבורים על איפשור משחקי XBOX במחשב מה שיהפוך אותם בערך לאותו מכשיר. כרגיל כל דבר יעלה כסף, המחיר של שינוי הכינוי ישאר 8$ והכל יהיה חרא ולא יעבוד כמו שצריך והתמיכה בעכבר ומקלדת תיהיה צועלת. http://news.cnet.com/8301-17938_105-20078855-1/rumor-windows-8-will-play-xbox-360-games/ http://www.1up.com/news/windows-8-code-points-xbox-36-game-support יביא עוד משחקים אבל אני לא אוהב את הרעיון של להריץ משחק…
-
- 20 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
החלטתי להתקין את HITMAN כי לא גמרתי אותו פעם ועכשיו אני כבר טוב יותר אז החלטתי לשחק בו שוב.. אבל אני תקוע במשימה LEE HONG ASSITION משהו כזה. ואני לא מבין מה עושים ולאיפה הולכים. בבקשה תעזרו לי מהר
-
- 19 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מתחשק לי להתחיל שרשור של סרטונים חזקים ומעניינים של BF4 אז אם אתם מכירים משהו באמת שווה תעלו אותו לפה... ואני אתחיל, למי שלא מכיר זה אחד החזקים (במיוחד מקום 1)
-
- 4 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אנשים אתם חייבים לעזור למצוא משחק להעביר את הזמן. לא יודע אם רק אני מרגיש ככה, אבל לא יוצא כלום כבר תקופה. אני אוהב משחקי FPS כמו BF, COD וכ"ו וגם משחקי גוף שלישי כמו DEAD SPACE, גוסט ריקון וכ"ו. שחקתי בכל משחק כזה נדמה לי בשנה וחצי האחרונות! בכל זאת תנו המלצות למשחקים מהסגנון שאולי פספסתי ולא זכו לפרסום. גם משחקי פלטפורמה כמו LIMBO וכאלה אני ממש אוהב...המלצות
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
שלום חברים משום מה שאני מפעיל את Max Payne 3 הוא מתחיל לטעון את המשחק ואז הוא נתקע במסך שחור עם Initializing מישהו מכיר את התופעה ?! איזה באסה זה סוף סוף שאני קונה משחק יש לי שגיאה, אם הייתי מוריד פרוץ היה יותר קל... תודה מראש לעוזרים, לא מצאתי פתרון על זה על כה בגוגל.
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
באיחור "קל" אחרי שהגיעו לתפוח נראה כאילו גם הפינגווינים יזכו להנות מ STEAM ומהמשחקים של VALVE http://kotaku.com/5904924/report-steam-still-coming-to-linux http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=valve_linux_dampfnudeln&num=1 GABE ניצל את ההזדמנות בשביל לתת ביקורת שלילית נוספת על MS, הפעם על WIN8. לא כתבו בדיוק מה הוא אמר אבל כן ציינו שהוא מאוד לא אהב את מה שהוא ראה ממערכת ההפעלה החדשה. יש שאומרים שגירסת ה LINUX (בשילוב עם שיפור היחסים עם SONY ו APPLE) היא רמיזה לכך ש VALVE אבדו אמון ב MS וחושבים שהחברה בדרך לנפילה ו VALVE פשוט ממהרת להביא את STEAM למערכות ההפעלה האחרות בשוק בשביל הליות מוכנים.
-
- 13 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://store.steampowered.com/app/323320/ לא שמעתי עד שנתקלתי בסטים משחק ממש תענוג לשחק ושינוי מרענן אחרי קטילת זומבים ב DYING LIGHT לקח לי שעתיים לסיים את המשחק מתברר יש רק עולם אחד מקווה שיפתחו את המשחק יותר כי הוא ממש מעולה http://youtu.be/pJplS_mz_-E http://youtu.be/0o18zHfQDHc http://youtu.be/Q056HX3m2T0 http://youtu.be/VT0vYPEXzP8 http://youtu.be/TyXcrOlZ4s8 http://youtu.be/C-ryX2hjpz8 http://youtu.be/NzJCrvwAATI http://youtu.be/gFQGI86TK84 אתה משחק רובוט חמוד שמוצנח על איזה כוכב ואתה צריך להצמיח איזה צמח עד מעבר לסטרטוספרה אפשר לטייל ולמצוא כל מיני דברים חמודים למשל הצלתי איזה כבשה מתחת לגל אבנים מצאתי איזה ציפור דודו מה שעוד לא ניסיתי זה אחרי שטיפסתי עד למעלה…
-
- 4 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אז ככה, בעוד אחד משיטוטיי חסרי המטרה ב-Gamespot נתקלתי במשחק בשם Big Rigs: Over the Road Racing אבל מה שתפס את עיני הוא לא השם הארוך והלא מעניין, אלא הציון שהוא קיבל. 1.0. לא לא...לא 10, 1.0 - אחד נקודה אפס. לי זה נשמע ממש רע אז קראתי את ה-Review וגיליתי שבמשחק הזה ניתןלנסוע במהירות של 80 מייל לשעה על כל משטח, אם מישור או הר, לעבור דרך עמודי חשמל ובתים ואלוהים אדירים - להאיץ ברוורס מ-0 ל-60 מייל לשעה ב-5 שניות. http://www.gamespot.com/pc/driving/bigrigsotrr/review.html וכל מילה מיותרת. וכמובן לא נשכח את כתבת הוידאו המצורפת שפשוט קרעה אותי מצחוק! כתבת וידאו ספרו גם אתם על המשחק הגרוע ביותר שנתקלתם בו.
-
- 25 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
-
איפה אפשר להוריד מפות למשחק, כדי שיהיו יותר אפשרויות בSINGLEPLAYER ?? ועוד משהו - כמעט לכל השרתים במשחק אני לא מצליח להיכנס (זה כותב שיש בעיה באינטרנט, אבל יש שרתים שאני כן מצליח להיכנס), יש משהו לעשות?? תודה!
-
- 1 תגובה
- 2.2k צפיות
-
-
לאחר פתיחת האשכול וההכרזה על הטורניר ראינו כי יש אנשים שאין להם זוג אך הם רוצים להשתתף בטורניר... לכן הפלאטון הבא נפתח: http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241737715262/ כל מי שמחפש בן זוג לטורניר מוזמן לשלוח בקשה להכנס לפלאטון, אני ייאשר אותו ותוכלו להגיב או לחפש באנשים שבפלאטון מי יירצה לשחק עמכם כזוג... בהצלחה לכל המשתתפים ובהצלחה במציאת הזוג לאלו שעדיין אין להם שותף !
-
- 7 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
הרשימה אמנם מעודכנת לסוף שנה דאשתקד ואני יודע שיש עוד כמה משחקי יריות חינמיים אבל אין טעם להזכירם אם הם מצריכים קוד או שהם בביטא מה שכן, זה המקום אולי לדון עליהם ולהביא קישורים למשחקי יריות עם פוטנציאל גבוה את בטלפילד הירוס לא הוספתי לרשימה כי רובכם שיחקתם בו וסביר להניח שהוא ייבחר, אותי מענינים המשחקים האחרים כאן הרשימה לקוחה מהסירטון הזה : http://www.gamespot.com/pc/action/americasarmy3/video/6201308/cheaper-by-the-dozen-free-action-games?hd=1
-
- 12 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
קבלו: http://www.wowguru.com/forums/showthread.php?t=9257 תמיד פחדתי שבליזז ישתמשו במנוע של WOW לדיאבלו 3 כוס אמק! למה להרוס משחק מעולה?
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
בואו לגלות מה הביא ליצירתו של משחק האינדי השווה 2.5 מיליארד דולר והפעם נדבר על הסיפור מאחורי משחק שהפך לתופעה ושבה את ליבם של מליוני גיימרים ברחבי העולם. זהו משחק אינדי צנוע שהתחיל בתור שאיפה של בחור אחד ליצור משחק משל עצמו, והפך, נכון להיום, להיות המשחק השני הנמכר בכל הזמנים, כשהוא מדלג בקלות מעל אלפי משחקים שהגיעו מהסטודיואים הגדולים ביותר: Minecraft. אז הסיפור שלנו מתחיל ביוצר משחקים שוודי צעיר בשם Markus Persson המוכר יותר בתור כינויו ברשת – "Notch". כבר כשהיה בן 8, מרקוס לימד את עצמו תכנות על מחשב הקומודור 128 של אבא שלו, ואפילו בנה משחק הרפתקאות טקסטואלי. למרות יכולותיו, מרקוס מעולם לא סיים בית ספר תיכון. אבל בעידודם של הוריו פיתח את כישורי התכנות של…
-
- 0 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
הורדתי את ה-..Vertical SYNC מהדרייבר.. הוא על מושבת ! התקנתי את התוכנה FRAPS והיא מראה לי בזמן משחק עד 60 FPS ! איך אני עושה שזה לא יהיה מוגבל ? תודה לעוזרים.
-
- 20 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
יאללה תשלחו לכל מי שאתם מכירים אם אתם רוצים אני ועוד כמה נרים את זה נפתח כל מה שצריך. קדימה חברים שלחו את זה לכל מי שאתם מכירים תראו נוכחות!
-
- 14 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
משהו בסגנון של Gohst Recon הותיק (שמעתי שיוצא עוד מעט ההמשך). הכוונה למשחק שדורש קצת יותר חשיבה ותכנון ואי אפשר לספוג 70 כדורים ו-3 רימונים ולצאת מזה כמו כלום אם רק מסתתרים מספיק זמן (5 שניות) מאחורי ארגז עץ.
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
MekTek, סטודיו שעובד על מודים וטלאים ל- Mechawarrior 4, מדבר מזה זמן רב על תוכניות לשכנע את מיקרוסופט ואת FASA, מפתחת המשחק, לשחרר אותו ואת חבילות ההרחבה שלו בחינם כהכנה שיווקית לקראת יציאת המשחק הבא בסדרת המלחמה ברובוטי-ענק. משחק המקים הענקיים Mechwarrior 4 שיצא במקור ב- 2002 שוחרר בחינם כצעד שיווקי לקראת המשחק החדש בסדרה אחרי שמיקרוסופט הסירה את התנגדותה לעניין. המשחק, על 1.7 הגיגה שלו, יצא להורדה בחינם שלשום- אבל בתוך זמן קצר ביותר נפלו שרתיה של MekTek, קבוצת המודינג שממשיכה לתמוך במשחק גם היום, 10 שנים לאחר יציאתו, והשחרור בחינם היתה יוזמה שלה. לפיכך, לא ניתן כעת להוריד את המשחק או את הטלאים הדרושים כדי שהוא ירוץ ללא בדיקת CD. http://www.vgames.co.il/article/1…
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני חולה על המשחקים האלו.... אני לא רוצה לקנות סתם אחד (כן כן אני קונה אם יש לכם ספקות) בבקשה תרשמו לי כמה בסגנון.... תודה רבה!
-
- 13 תגובות
- 2.2k צפיות
-


