עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by aviramgo,

    שלום שאני נכנס להתקנה של מייפל סטורי גרסה v80 מופיעה לי כזה: http://www.siz.co.il/my.php?i=znjyz1mzkwdy.jpg אם תרצו את התמונה: תלחצו על הקישור ותראו את התמונה.. מה עושים? אפשר הסבר מלא בבקשה? תודה רבה!

    • 9 תגובות
    • 2.3k צפיות
  2. Started by SpiritKnight,

    20 מגה של דבר פשוט שולט, דורש DIVX 5.0.5 הלינק: http://download.gamer.co.il/files/16/21853_vice_city_reloaded_high__divx_.zip

    • 18 תגובות
    • 2.3k צפיות
  3. יכול להיות נחמד לא ? ;D

    • 17 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. הדגם המעודכן של סוני טרם נחת בארץ באופן רשמי, אך כבר זמין לרכישה דרך אמאזון במספר חבילות משתלמות לכתבה

  5. מישהו יכול לעשות לי טובה קטנה ולעבור לי את המשימה המצעבנת של הטיסה!!!! אני יעלה את הSAVE ניסיתי מליון פעם אין לי עצבים לזה שמרתי בשדה תעופה שיהיה קרוב פשוט לעבור את המשימות של הטיסה ולשמור זה הכל תודה מראש למי שיעזור לי [attachment deleted by admin]

    • 21 תגובות
    • 2.3k צפיות
  6. Started by YoniDahan,

    חשיפה של המשחק תהיה בעוד חמישה ימים -+. http://www.battlefield.com/event מה אתם אומרים, זה יתרחש בעבר (WW1) ?...לפחות זה הדיבור ברחבי הרשת.

    • 3 תגובות
    • 2.3k צפיות
  7. Started by yigi,

    שלום, אני מחפש שם של משחק ישן (תחילת שנות ה-90) שבו הדמות הראשית היא קוף. אני לא זוכר הרבה פרטים מלבד שהיה צריך לאסוף יהלומים וללכת\לקפץ על גגות של בתים. זהו משחק פלטפורמה SIDE-SCROLLING, והיה רץ במערכת הפעלה DOS. ניסיתי למצוא בפורומים ייעודיים אך ללא הצלחה, אם למישהו זה מצלצל אני אודה מאוד... תודה

    • 3 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. Started by Interl-Conore,

    http://gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=100500 בנראה ש PS3 עדין שולט "אם כל הרבה אנשים הזמינו את הקונסולה ביום אחד, מה יקרה בשבוע הראשון? שבועיים ראשונים"?

    • 36 תגובות
    • 2.2k צפיות
  9. כיום אפשר לבדוק FPS אפילו עם תוכנה פשוטה כמו fraps במבחני ביצועים של כרטיסי מסך רשום כמה FPS הם נותנים בכל משחק אבל זה ידוע וברור שבמשחק יש מקומות שמאמצים את הכרטיס=פחות FPS ומקומות שקלים לכרטיס=יותר FPS (לדוגמהנ: במשחק NFS C הכרטיס נותן מן הסתם פחות FPS בעיר ויותר על ההר) אז איך במבחני ביצועים רשום מספר אחיד של הFPS שהכרטיס מסוגל לתת בכל משחק?

    • 1 תגובה
    • 2.2k צפיות
  10. Started by bobby323,

    http://www.gamespot.com/forums/show_msgs.php?topic_id=24525221

    • 33 תגובות
    • 2.2k צפיות
  11. אני מאוד אהבתי את המשחק הזה, ובמיוחד את אפקט ה-slow motion, אז מה אתם ממליצים?

    • 18 תגובות
    • 2.2k צפיות
  12. Started by KoM,

    אני ל יודע אם שיחקתם הרבה כמוני אתמול, אבל מה דעתכם על המשחק? מה אהבתם? איזו מכונית יש לכם? איזה רמה אתם? ספרו... שתפו...

    • 6 תגובות
    • 2.2k צפיות
  13. לא בא לי לשחק במפות החדשות, בגלל החבילת הרחבה הזאת הוא לא נותן לי להיכנס לרוב השרתים... מה זה הדבר הזה...

    • 17 תגובות
    • 2.2k צפיות
  14. Started by yakirmizrahi,

    שלום לכולם! קניתי את המשחק דיאבלו 3 וכשאני מנסה לשחק הוא שולח לי שגיאה בעת ההתחברות לבאטל נט error 33 יש למישהו מושג איך אני מתחיל את המשחק הזה וכולי מתח ועצבים!

    • 10 תגובות
    • 2.2k צפיות
  15. Started by xyo,

    למי שלא יודע הנה רשמתי..מוזמנים להגיד הבדלים בין DX9 -10 הורדה http://www.nzone.com/object/nzone_coh_downloads.html http://www.gamershell.com/news/38922.html CoH 1.7 brings support for "per pixel" lighting for all objects inside the game, four simultaneous lights with shadows thanks to Render-to-Cubemap and Geometry Shaders. Additional effects include soft particles and particle effects blending, grass is now short volumetric (DX10-instanced terrain shells), normal map compression is now on, foliage and ambient objects are now DX10-instanced. Game also introduces new AntiAliasing mode, which you can expect to be heavily promoted by Graphzilla minions. Coverage Sampling An…

    • 28 תגובות
    • 2.2k צפיות
  16. שלום לכולם, אני עדיין לא מצליח להבין למה באמת השוק של ה-PS3 ו-XBOX יותר ריווחי לחברות המשחקים.. שזה גורם להם להוציא משחק חודש לפני הזמן מאשר למחשב במקרה הטוב והחלומי, או במקרה הפחות טוב לא להוציא בכלל. נחשוב לרגע על הכלים והמנוע שהמחשב יכול לתת.. שאין אותם בקונסוליות. תמיד אומרים שבמחשב ה-PIRATE חוגג.. השאלה האם ב-PS3 ו-XBOX אין א"ז? דווקא לדעתי משחק של PS3 ו-XBOX אחרי שפרצו אותו, כבר אין בעיה לשחרר את כל המשחקים בשניה.. מה שאין כן עם ה-DRM שדוחפים ל-PC.. אז מה אני מפספס?? מקווה שהדיון לא נוגד את החוקים.

    • 25 תגובות
    • 2.2k צפיות
  17. Started by Ryality,

    סקין ראשון שאני מכין, עבדתי עליו הרבה. אם אהבתם תעשו Vote . http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=351402642

    • 0 תגובות
    • 2.2k צפיות
  18. Started by darkdude,

    איך אני יכול לפתוח סרבר ללא תשלום שבוא אני אוכל לשחק רק עם חבר שלי תודה מראש

    • 20 תגובות
    • 2.2k צפיות
  19. Started by wooper,

    היי ראיתי שהמשחק קיבל בקורות טובות לכן החלטתי לנסות שיחקתי שעתיים והשתעממתי ברמות פשוט עוברים מחדר לחדר בלי אינטרקציה עם כלום חוץ מקריאת מסמכים משהו שיחק במשחק ומבין על מה הציון הגבוה

    • 11 תגובות
    • 2.2k צפיות
  20. אני רוצה לקנות פליי סטיישן 2 בארה"ב והשאלה שלי אם הוא יעבוד טוב עם המשחקים בארץ? אם יש הבדל השיטת שידור לטלויזיה או לקריאת דיסקים כמו dvd? ואם יש הבדל האם הוא לא יעבוד פה? תודה

    • 17 תגובות
    • 2.2k צפיות
  21. Started by RLM,

    זה רק אני, או שבזמן האחרון כבר לא מייצרים משחקי 3th person טובים כמו פעם? אני לא גיימר מטורף, אבל נהנה מידי פעם לשחק באיזה משחק טוב, בעיקר 3th person, משחקים כמו Hitman, מקס פיין, אפילו Freedom Fighter הטובים והישנים. בזמן האחרון כמה שלא חיפשתי לא מצאתי משחק חדש בסגנון הזה.. אני מפספס משהו? או שפשוט אין כאלה יותר? ולמה..? :\ ואם יש.. אז יש המלצות? ;D תודה

    • 27 תגובות
    • 2.2k צפיות
  22. Started by taurus007,

    שלום לכולם, לאחרונה יש לי חשק לשחק קצת בסימולטור בחלל , משהו כמו wing commander/star lancer/freelancer מכירים משחקים כאלה שיעבדו על ווינדוז 7 ?

    • 14 תגובות
    • 2.2k צפיות
  23. Started by DivineS,

    13-5 GG 1st half: 2nd half:

    • 12 תגובות
    • 2.2k צפיות
  24. Started by Born2Kill,

    אשמח אם גם תגיבו ולא רק תצביעו. נעשה מאמצים רבים כדי למצוא את שורש הבעיה. בתגובה פירטו על איזו ספקית אתם התחברתם ובאיזה אופן קורה הבעיה (כלומר אחרי כמה דקות מאז שהתחלתם לשחק...).

    • 18 תגובות
    • 2.2k צפיות
  25. Started by x-boy_24,

    נתקלתי בדבר הבא . http://www.onlive.com/service.html זה אמיתי ? אם כן אפשר לשכוח משידרוגים למחשב .

    • 19 תגובות
    • 2.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים