תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי בערך 50GB של שירים כולם מסודרים בספריות לפי:אומן-אלבום-שיר אבל שאני מכניס את הכל לאיטונז (IPOD מה אפשר לעשות) לא הכל יוצא מסודר וזה כי לא לכל השירים רשום בתוכם את האומן והדיסק אז שני שאלות: 1.איך אני מסדר באיטונז את השירים שלי כמו הספריות שלי ולא סתם הכל ברשימה אחת ארוכה 2.יש אולי תוכנה שיכולה לסדר את כל המוסיקה במחשב ולסדר את השמות של השירים ואת המידע שיש בתוך הקובץ? מה שבקיצור אני מנסה לשאול זה איך אני מסדר 6000 שירים כי ידנית אחד אחד זה לא אפשרי מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי.. תודה
-
- 1 תגובה
- 958 צפיות
-
-
לפני כמה שנים מצאתי אתר שממנו הורדתי קבצי מאקרו שבאמצעותם הוספתי מסגרות מדהימות שאנשים הכינו לתמונות שלי אני לא מצליח לאתר את האתר. האם אתם מכירים ?
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
-
ניסיתי להכנס לאתר שלהם ולא הסתדרתי עם זה. האם תוכלו בבקשה לתת לי קישור ישיר להורדת עידכון לדרייבים ATI למסך ?
-
- 2 תגובות
- 547 צפיות
-
-
-
ללמה זה לא מתחבר לי מה יכולה להיות הבעיה ? .. אני רושם אני האייסי שלי ואת הססמא .. והוא לא מתחבר לי זאת הודעת השגיאה ----- הקשר נכשל השרת דחה אותך מסיבה לא ידועה זה קורהב כאשר המספר שלך נמצא כבר בשימוש זה לא יכול להיות
-
- 4 תגובות
- 690 צפיות
-
-
אולי חלקכם כבר יודעים אבל הגירסא החדשה ל Forceware של Nvidia ממש זוועה לי אישית זה גרם ל Restart חוזר בזמן משחק. הגירסא ממש לא יציבה וגורמת הרבה בעיות תתרחקו ממנה עד ש Nvidia תשחרר משהו יותר נורמלי
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כדי שלא יהיו אי הבנות: מעובד - עבר איזשהו פילטר לא מעובד - הגיע ישר מהמצלמה ומקסימום נעשה crop כדי להתאים את הגודל. [attachment deleted by admin]
-
- 16 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
איך אני מעביר את ההגדרות של האנטי וירוס של נוד למחשב אחר?
-
- 2 תגובות
- 792 צפיות
-
-
omg אני כול כך מעוצבן..... אין לי מושג איך הופכים כול סוג של צליל (תופים באס סינת'.. וכדומה) ללופ!!! בבקשה רק תגידו לי איך שמים את הביט בלופ או שתתנו לי מדריכים. זה דחוף... (לפני שאני ישכח את המנגינה) תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום קודם כל חיפשתי יותר מ15 עמודים חגבי הבעיה הזאת ולא מצאתי טוב היה לי את הגרסת BETA2 של IE7 שעבדה מעולה אתמול ניסיתי להתקין את הBETA3 אבל משום מה זה לא מתקין לי(ניסיתי מספר פעמים) אז ניסיתי להתקין חזרה את הבטא2 אבל עכשיו גם זה לא מוכן להתקין לי.. זה עושה לי שיש לי בעיה עם ה-msfeeds.dll חיפשתי ומצאתי 2 3 מדריכים לפתור את זה אבל זה עדין עושה לי את הבעיה הזאת איך אני פותר את הבעיה הזאת?? או את ההתקנה של 3 או את 2 תודה
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
מישהו יודע באיזה תיקיה במחשב אני יכול למצוא את המועדפים, בתור קבצים כמו שבאקקספלוררר זה נמצא איפשהוא במסמכים שלי??, בבקשה זה חשוב כי אני רוצה לפרמט ואני לא זוכר איפה הם נמצאים!!!
-
- 3 תגובות
- 590 צפיות
-
-
בעדיפות לאחת שמאפשרת להגדיר את הטמפ' פרטנית לכל רכיב בנפרד תודה
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
טוב אז יש לי משהו מציק שמעצבן אותי כבר תקופה . יש אתרים שמבקשים ממני להתקין תוסף של קויק טיים בפייר פוקס, אני מנסה להוריד והוא אומר לי שהוא לא מצליח, ושולח אותי להורדה ידנית, אז אני מגלה שזה בעצם לא תוסף אלה בכלל כל התוכנה,לא מתאים לי להוריד את כל התוכנה ולהתקין. ידוע לכם על איזה תוסף שיעזור לי לאתרים שדורשים quick time???
-
- 7 תגובות
- 697 צפיות
-
-
אשמח לעזרה הבבילון איטית מדיי למרות שהיא מעולה נותנת תרגומים מהמון סוגים של מילונים
-
- 5 תגובות
- 975 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני צריך את הפקודה שרושמים בהפעלה והיא מוחקת את המסנג'ר של הווינדוס מהמחשב. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 478 צפיות
-
-
יש לי בעיה לראות סרטוני פלאש רצים הדמויות קופואות ולא זזות התקנתי פלאש פלאג אין!
-
- 0 תגובות
- 500 צפיות
-
-
תראו, עשיתי פירמוט למחשב, ויש לי כרטיס קול מובנה בתוך לוח האם של אינטל (סוג הלוח הוא: intel D845GRG). לא יודע אם זה יעזור אבל רשום על הריבוע שמחובר ללוח אם שממנו יוצאות היציאות של הסאונד, רשום fox conn. מצאתי איזשהו סוג של דרייבר באתר של אינטל אך זה לא מתאים. בבקשה, מי שיכול להביא לי דרייבר מתאים אני מאוד מאוד מאוד אודה לו....
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם בזמן האחרון שמתי לב לבעיה מאוד מציקה, הסרטונים באתר youtube לא עובדים לי רוב הזמן, כלומר רואים את כל העמוד, אבל איפה שהסרטון יש מסך שחור וכתוב loading. גם בFF וגם בIE. מה יכולה להיות הבעיה ואיך מסדרים את זה? תודה מראש, אבי.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עבודה חדשה. שם העבודה הוא "בוני", בוני היא דמות שנוצרה בPhotoshop http://www.overclock.co.il/boni/latest
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אוקיי ככה לראשונה שמעתי על התוכנה מחבר ששל לי את הלינק הבא http://www.secureol.com/downloadVElite.htm ורציתי לדעת אם מישהו כבר ניסה אותה... יודע איך היא וכול' ביקורות באתרים שאני יודע שהם אמינים ומנוסים לא כ"כ מצאתי אז אם מישהו מכאן סבמאת ניסה אותה אשמח לביקורת אהה ואם מיהו הבין מה ההבדל בין הגירסאות בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
שלום. יש לי בעיה עם האתר של בנק הפועלים במוזילה פירפוקס האם יש דרך לעשות שהוא ייראה את האתר כמו שצריך?
-
- 5 תגובות
- 670 צפיות
-
-
היה לי אנטיוירוס Norton AntiVirus 2005 ולפני יומיים הוא רושם לי שנגמרה התקופה של האנטיוירוס , ניסיתי לעשות Activation אבל אז נתקע לי החלון של ה- Activation מחקתי את האנטיוירוס והפעלתי את המחשב מחדש , ניסיתי להתקין אותו מחדש ואז שוב קרה אותה בעיה , אחרי ההתקנה הוא פותח לי את החלון של ה- Activation ושוב נתקע מחקתי את האנטיוירוס הזה , הפעלתי את המחשב מחדש ואז ניסיתי להתקין Norton AntiVirus 2006 , ושוב אותה בעיה עלתה , מה אני יכול לעשות ?
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
חברה אני בקורס מחשבים והמורה שלי אמר לי שאפשר בעזרת מדריך להוריד על 150-200 ב bitcomet האם זה אפשרי ? אם כן תביאו לי את המדריך!
-
- 7 תגובות
- 648 צפיות
-
-


