עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. נסעתי לבסיס ליומיים והשארתי את המחשב פתוח חזרתי וראיתי את הארור שמופיע למטה... לחצתי אוקי ואז האינטרנט פסק לעבוד למרות שמופיע הסימן למטה שאני עדיין מחובר.. וכשאני לוחץ על הסימן אמור לי להיפתח חלון איפה שמופיע ההקלדה של שם משתמש וסיסמא אבל החלון הזה מיד ניסגר עם פתיחתו וגם כאשר אני לוחץ על אוקי בארור הזה זה עושה לי מין רפרש מהיר כזה לזים שלי יש למישהו הסבר בבקשה?

    • 3 תגובות
    • 655 צפיות
  2. Started by idanmal,

    מישהו יכול להסביר לי איך אני מעלה תמונה לא בתור לינק ב-imageshack, יעני תמונה שמוצגת ישר ויותר גדולה מ-500 KB כי זה מה שמותר פה,יש חיה כזאת? אולי אפשר גם דרך imageshack להעלות תמונה לאתר וזה יציג אותה ישירות ולא בלור לינק.

    • 5 תגובות
    • 818 צפיות
  3. Started by SpLiNtEr,

    שלום! סקר זה נערך עקב שאלות רבות של משתמשים בנושא מטרתו של הסקר להקל על המשתמשים ששאלו את השאלות האלו ועל משתמשים שירצו בעתיד לרשום.

    • 63 תגובות
    • 7.7k צפיות
  4. Started by tsuriel,

    כדי לשלוח למצב הדפסה בלי לפגוע באיכות הצבע

    • 2 תגובות
    • 679 צפיות
  5. אני רוצה לראות במכשיר ה-DVD בבית סרטים שיש לי על המחשב עם סיומת avi ולהכניס בנוסף קובץ כתוביות (srt) שיהיהחלק מהסרט עצמו (לא צריך אופציות הוספה וכל זה) תוכלו בבקשה להמליץ לי על תוכנה טובה?

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  6. Started by dd7,

    התקנתי משחק ושניסתי להפעיל אותו הייתה לי הודעת שגיאה שאין לי open gl 1.3 זה דרייברים או משו? מאיפה להוריד?

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  7. Started by uzibu,

    מחפש תוכנה ידידותית ככול שניתן להגבלת משתמשים. הצורך: הגבלת משתמש A ומשתמש B לגישה למחיצת מערכת (כולל התקנה תוכנת באותו מחיצה) הגבלת משתמש A מגישה למחיצה X הגבלת משמש B למחיצה Y או שיותר פשוט: לאפשר למשתמש A להכנס רק למחיצה X (אם אפשרות התקנה וכו'...) וללא גישה והרשאה לשום מחיצה אחרת. לאפשר למשתמש B להכנס רק למחיצה Y (אם אפשרות התקנה וכו'...) וללא גישה והרשאה לשום מחיצה אחרת. תודה.

    • 4 תגובות
    • 995 צפיות
  8. Started by M7a,

    יש לי סרטון MOV אני רוצה להפוך אותו ל wma או avi? אפשר תוכנה בבקשה, זה דחוף! תודה

  9. Started by ccc,

    המסנג'ר הזה מסנג'ר אותי ! הוא כבר שבועיים לא נכנס לחשבון שלי דרך התוכנה הוא אומר שלא ניתן כעת. למרות זאת אפשר להכנס דרך הWEB MESSENGER אז הבעייה היא לא בחשבון מה יש לזה ? אפילו התקנתי מחדש את הXP וזה עדיין ככה.

    • 9 תגובות
    • 626 צפיות
  10. Started by LIOR42,

    מנסה לפתוח קובץ והמחשב מוציא הודעה "שאין אפשרות למערכת הקבצים שהיא לא NTFS לפתוח מיכוון שהקובץ מעל 4 GB" הבעיה היא שיש לי NTFS וזה לא מחלץ מה אפשר לעשות כדי לפתור את זה ???

    • 8 תגובות
    • 649 צפיות
  11. שמתי לב לזה כבר הרבה זמן.... אני מדפדף בתיקיות בייחוד של המוזיקה ויש חלק של קבצים שהם בכחול... לא כולם! מה זה הדבר הזה.. אני זוכר את זה גם במחשב הקודם שלי... אפשר הסבר.. תודה מראש ! [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 615 צפיות
  12. Started by Shadowman,

    והופכים אותו ל DIVX כזה של 700 מגה?

    • 0 תגובות
    • 884 צפיות
  13. Started by ofeky1,

    התקנתי Kaspersky Internet Security 6.0 ומאז יש לי בעיה באימיול שהוא מאוחרי פיירוואל משהו יודע איך מסדרים את זה אני לא מבין בתוכנה הזאת?? תודה

    • 6 תגובות
    • 637 צפיות
  14. מישהו יכול לעזור לי בהעתקת משחק מקורי של PS2+1 לדיסק צרוב DVD\CD?.... בבקשה זה חשוב יש לי PS2 ואני לא יודע איך עושים את זה! תודה רבה לכל התותחים!

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  15. איך אני מסנן אימיילים מחברות שאיני מעונין בהן? שולחים לי הודעות אימייל מחברות של אנטי וירוס מפורסמות וכו' איך אני מבקש מהם לא לשלוח לי או מסנן אותם?

    • 1 תגובה
    • 634 צפיות
  16. Started by xtract1,

    יש לי את התוכנה ואני לוחץ על האפשרות "copy disk" ושמתי לב שכשאני עושה את זה הוא מעתיק למחשב ורק אז צורב.. מה הטעם פה? למה הוא לא צורב לי מכונן אחד לשני (יש לי 2) איך אני מבטל את העניין? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 797 צפיות
  17. Started by ophir555,

    הורדתי בשעה טובה את תוכנת הביטקומט. התחלתי להוריד משחק כבד כל שהוא ( יותר משני גיגה) והמהירות תוך מספר דקות הגיע ל 160 -170 קילו לשניה, ירד כ 20 אחוז מהמשחק.. באיזה שהוא שלב לאחר כשעה וקצת התנתקתי, כיוון שההורדה לקחה את כל רוחב הפס. לאחר כמה שעות שוב הפעלתי ומאז ההורדה נעה סביב 8 קילו לשניה. יש לציין כי ניסיתי בשעות שונות והורדות נוספות אולם המהירות לא עוברת את ה 10 עד 12 קילו בכל מצב. לא שיניתי כל פרמטר בתוכנה למה זה קורה, האם התוכנה נעלבה שהתנתקתי ממנה ועברתי סתם לגלוש תודה ???

    • 5 תגובות
    • 598 צפיות
  18. אני מחפש תוכנה, שפשוט תקליט VIDEO IN וLINE IN (של הסאונד...) בשקט, ז"א אני אקבע שם שעה והגדיר אותה בהתחלה והיא כבר בשעה הזאת תדלק ותקליט בלי צורך שאני אראה את הוודיאו הנכנס ואשמע את הקול, יש תוכנה כזאת ? אם היא בדרך גם תקודד את זה, אז זה יהיה בכלל מעולה. תודה מראש לעוזרים. ד"א אני משתמש בVIVO בX1900XT שלי אם אתם צריכים עוד מידע בקשר לכניסה.

    • 1 תגובה
    • 537 צפיות
  19. Started by intel suck,

    במחשב השני שלי יש בלי סוף בעיות בהתחלה נפתחו לי בלי סוף חלונות של אקספלורר או פיירפוקס הם היו ריקים בגלל שהיה לי אנטי וירוס של נורטון עכשיו התקנתי INTERNET SECURITY של קספרסקי מצא לי 200 רוגלות וירוסים וסוסים טרוייאנים מחקתי עכשיו האינטרנט לא עובד כאילו רק דף הבית עובד וזהו אם אני כותב כתובת או מנסה לעבור אתר זה טוען שעה ואז כותב שהדף לא נמצא חוץ מזה שלווינדוס לוקח המון זמן להידלק והמון זמן להיכבות כמה לפעמים כמה שעות במחשב בן חצי שנה חייב עזרה דחוף תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 878 צפיות
  20. קניתי מחשב עם קונרו E6400 ולוח שיאפשר לי לעשות OC לא קטן. זכרונות 2GB 800 ומארז מקורר. אני רוצה להשתוות בביצועים למקינטושים המובילים ואני חושב שזה שדי הצלחתי. העניין הוא שהכרטיס מסך שלי הוא הכי זול שיש כי אני לא משתמש במחשב למשחקים. האם הוא נחוץ לתוכנות גרפיות - הן תלת מימד והן דו מימד?

    • 5 תגובות
    • 704 צפיות
  21. Started by fp581,

    יש לי בעיה במיקלדת, אם אני לוחץ שיפט זה עושה כל מה שבראש שלו ואני רציני, זה בין לכתוב מילים מוזרות ללעשות מיוט במחשב ולהפעיל א תWIN MEDIA PLAYER לדוגמה .ס צנז ז

    • 3 תגובות
    • 732 צפיות
  22. בסטיקי לא שמתם את התוכנה של DFI לבדיקת טמפרטורה. יש לי לוח אם dfi lanparty nf4 ut-d ולא מצאתי את התוכנה באתר שלהם, אודה לכם אם תמצאו אותה.

    • 0 תגובות
    • 601 צפיות
  23. Started by Xanadu,

    שלום לכולם , אני אמור לחדש את המנוי לתוכנת SPYSWEEPER שלי ורציתי לשאול לפני שאני מחדש אם למישהו יש המלצה על תוכנה אחרת יותר טובה או ש-SPYSWEEPER הכי טובה בשוק כרגע? הבנתי שישנה תוכנה שנקראת SPYDOCTOR שאמורה להיות מתחרה רצינית ? תודה על העזרה

    • 2 תגובות
    • 633 צפיות
  24. Started by sgsg,

    יש לי בעיה קטנה עם התוכנה DISKEEPER. אני משתמש ב XP בעברית וכל הטקסטים בתוכנה דורסים אחד את השני. כאילו כל הטקסט מיושר לימין במקום לשמור על המיקום המקורי. מישהו נתקל בבעיה או יודע לפתור אותה?

    • 0 תגובות
    • 534 צפיות
  25. האם יש תוכנות מיוחדות לכך ? (ולא WORD) מה שמם ? האם לכל סורק יש תוכנה שמתאימה לו ? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים