תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי ICQ 2003a build3800(הכי חדש).. כשאני עושה switch user למשתמש אחר,ואז חוזר חזרה למשתמש שלי-אני רואה פרח אפור..הבנתי שזה ה NetDetect.. שהיה לי את icq 2001b ,בעיה זו לא היתה! עברתי לחוצץ אחר,חזרתי לשלי והאיסיקיו נשאר כפי שהו! ?any ideas
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
אני משתמש ב-Norton Internet Security 2004. ב- MSCONFIG ראיתי שנורטון טוען הרבה קבצים כשאני מעלה את המחשב, ואני לא כל כך בטוח שכולם נחוצים (הוספתי תמונה). האם אני באמת צריך את כולם או שחלק ניתן לבטל?
-
- 5 תגובות
- 719 צפיות
-
-
שאלה פשוטה? אפשר לצרוב עם צורב די וי די על דיסים של די וי די 2 סרטי וי סי די?!
-
- 7 תגובות
- 719 צפיות
-
-
מה ההבדל בין התוכנות המרה Any Video Converter ל any-dvd-converter ? תודה מראש !
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
פעם קראתי איפשו שאפשר לחסום אותם בדרך כלשהי אני מדבר על הפרסומות הקופצות (למשל בwww.one.co.il ) ולא על החלונות החדשים שנפתחים... תודה יונתן
-
- 3 תגובות
- 719 צפיות
-
-
מותקן לי XP עם SP2 + סרגל ה-Google ב IE ,כאשר אני מנסה לפתןח לינק כלשהו להורדת קובץ פשוט לא קורה כלום . נסיתי להוריד את ה popup של ה IE וכמו כן אשרתי קבלת POPUP ב Google וכלום לא עוזר לי. אנא עזרתכם . נ.ב. לא קשור לשאלתי הראשונה אך אודה לתוכנה שיודעת להסיר קבצים לא בשימוש מהדיסק הקשיח, לא רק קבצי Temp ו log's אלא ממש קבצים שכבר לא בשימוש כמו שאריות של תוכנות לאחר הסרה ,שאריות של דרייברים וכו'. אודה לתוכנה טובה שלא פוגעת במע' ההפעלה, גם תוכנה בתשלום .
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
האם אתם מכירים תוכנה כזאת? אשמח לשם או לינק במידה והיא חינמית
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך המלצה על FIREWALL טוב כזה שיתן הגנה טובה וביחד עם זאת יהיה קל לשימוש ולא יעמיס כלכך על המחשב, תודה.
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
על איזה תוכנת שיתוף אתם ממליצים ולמה?
-
- 10 תגובות
- 719 צפיות
-
-
FF - 2.0.0.4 ICQ 6 WINXP SP2 כמובן השועל מוגדר ברירית מחדל, תוכנות אחרות הוא זה שפותח אתרים כגון מירק או מהרצת פקודה (WIN KEY + R) בהגדרות של וינדוס של תוכנות ברירת מחדל לא מסומנת גישה לאקספלורר בנוסף הורדתי את IE דרך מהסרה של רכיבי וינדוס עושה רושם שיש לבצע זאת דרך הרג'יסטרי בלבד? או שיש אפשרות דרך GPEDIT.MSC?
-
- 5 תגובות
- 719 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 719 צפיות
-
-
טוב אומנם הבעיה היא במשחק מסוים אבל חשבתי שאולי זה בגלל שחסר איזה דרייבר או שיש איזו בעיה עם הכרטיס קול. קניתי מחשב חדש, זה המחשב : http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=5671 וכאשר אני משחק CS אני שומע את כל הצלילים באותה עוצמה (הכוונה, אם יש מישהו שנמצא ממש לידי ומישהו שנמצא רחוק אני שומע את הצעדים שלהם באותה עצמה דבר שגורם לבלבול) למישהו יש מושג מה אני יכול לעשות כדי לסדר את זה? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
אני אעשה את זה מהיר. ה ICQ לא מפסיק להתנתק בזמן האחרון, ואחר כך, אני צריך לקוון אותו להתחבר מחדש. זה קורה רק לי אני חושב. אני פשוט לא יכול לנהל ככה שיחות עם אנשים. מה אני עושה עם זה?
-
- 8 תגובות
- 719 צפיות
-
-
התקנתי כרגע את האנטי-ווירוס Kaspersky בגירסה 5.0.149.4. הוא מעולה! מיד אחרי שהתקנתי אותו הוא מצא 5 ווירוסים בניגוד לאנטי-ווירוסים שהשתמשתי לפני : בביטדיפנדר וב-F-Prot בגירסתם החדשה שלא הועילו בכלל. ממליץ בחום! CYA.
-
- 5 תגובות
- 719 צפיות
-
-
היי! אני רוצה להגדיר את התוכנת ביטורנט שלי שתוריד הורדה ספציפית עד המהירות שבא היא מעלה אותה, כלומר אם אני מעלה את ההורדה ב30K שההורדה לא תעבור את ה30K, יש לי מיקרו טורנט וביטלורד, אפשרי? תודה!!
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
היי אני גולש עם פיירפוקס ו No squint ובזמן האחרון חלק מהאתרים נראים מאוד מוזר...הטקסט בהם פשוט ענקי אם אני מנסה להקטין את הזום ב No squint אז חלק מהטקסט (בד"כ על לחצנים וכד') נהיה מאוד קטן כמה דוגמאות :
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
טוב אז הבעיה היא ככה, כשאני מכניס לWMM שיר ומספר תמונות הכל עובד מצויין עד שאני שם את התמונה ה-22, בדקתי את זה עם מספר שירים ותמונות כולם בגודל שונה והתוצאה היתה נפילת התוכנה אחריי התמונה ה-21, עשיתי לו reinstall וזה לא עזר.. מישהו נתקל בבעיה? יש פתרון? אגב יש לי ווינדוס מקורי XP וSP2... ועשיתי את כל העידכונים הזמינים...
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
שלום אני צריך לתרגם מסמכי וורד מאנגלית לעברית ולכן אני צריך תוכנה חינמית תודה
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
שלום! רציתי לדעת אייך אני פותח פורטים שאני רוצה בתוכנת האנטי וירוס נוד 32 ? בתודה מראש !
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
אם יש לי ויסטה 32 ביט אז יש לי גם DirectX 10 או שאני צריך להוריד את זה? סורי על השאלה הנובית ;D
-
- 6 תגובות
- 719 צפיות
-
-
3 משתמשים חלקו מחשב אחד ולכל אחד היה מנוי. אחד מת. איך אני מוריד אותו שלא יופיע באופציות של שם משתמש?
-
- 3 תגובות
- 719 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להצפין את הכונן שעליו מותקנת מערכת ההפעלה עם AES ויש לי כמה שאלות: 1. אני עושה גיבוי קבוע לכונן ולחלק מהקבצים בעזרת תוכנת גיבוי (genie backup manager) האם הקבצים המגובים יהיו מוצפנים? אם כן אם אני ארצה לשחזר או להעתיק בכונן קשיח אחר איך אני עושה decrypt? 2. יש לי מעבד E6550 איך הדבר ישפיעה על משחקי מחשב? (המחשקים מותקנים בכונן נפרד) 3. האם יהיה אפשר להריץ סריקת אנטיוירוס על הקבצים המוצפנים? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 719 צפיות
-
-
-
כך שאם אני רוצה להקליט מצגת לקובץ וידאו לא תהיה בעיה. האיכות לא חשובה. חשוב שזה יהיה פשוט להפעלה כי אין צורך בהגדרות מתקדמות.
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
ריל זו התוכנה הכי דפוקה בעולם..יש לה תחליף?
-
- 3 תגובות
- 719 צפיות
-


