עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש משהו?

    • 1 תגובה
    • 722 צפיות
  2. מישהו מכיר איזשהי תוכנה חינמית שאוכל ליצור בעזרתה IMAGE של ה-HD ?

    • 2 תגובות
    • 722 צפיות
  3. רכשתי לאחרונה מסך 22, וכאשר אני גולש כעת באינטרנט אקספלורר הוא בד"כ מציג את האתרים בצורה מוגדלת ומרוחה על כל המסך (ככה"נ כדי להתמודד עם בעיית הצג הרחב). הבעיה היא שזה גורם לתצוגה להיראות גרוע, ואני מעדיף בהרבה את המצב הרגיל. האם יש דרך לשנות את האפשרות הזאת? ד"א בדקתי ואני על Zoom של 100% וגודל כתב medium. הערה: אותם אתרים נפתחים בצורה רגילה מדי פעם, וכן בדפדפנים אחרים.

    • 3 תגובות
    • 722 צפיות
  4. Started by LIOR42,

    יש לי בעיה שמידי פעם אחרי שהמחשב עובד זמן מה הוא מוציא לי הודעה שהמחשב יכבה והוא נותן לי שעון עם דקה איך אני פותר את הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 722 צפיות
  5. Started by נריה,

    הורדתי את התוכנה וכשאני טוען תרגוםSUB התוכנה מראה לי שגיאה ואומרת 25,000 is not a valid floating point value מה עושים? אני רק רוצה להמיר את התרגום שלי מ SUB ל STR תודה

    • 6 תגובות
    • 722 צפיות
  6. היי, אני חדש בכל הקטע של העיצוב גראפי, אני רוצה ללמוד להשתמש בתוכנה coreldraw 12, אז יש לי כמה דברים: 1)מישהו יכול להסביר לי על התוכנה הזאת, מה עושים איתה וכל זה? 2)מישהו יכול לתת מדריכים לתוכנה? 3)היא מסובכת להבנה? תודה למי שייעזור

  7. Started by gggilad13,

    כשאני מנסה להתחבר בווינדוס ויסטה למסנג'ר אני מקבל את ההודעה הבאה: ניסיתי להפעיל גם מסנג'ר LIVE וגם MSN ובשניהם אותו הדבר. כיביתי גם את הפיירוול של הווינדוס אבל גם זה לא עוזר. למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה?

    • 8 תגובות
    • 722 צפיות
  8. Started by IlanF,

    אני צריך IE 6 standalone שירוץ בוסף לIE8 שיש לי על ויסטה. כל הגרסאות שמצאתי בגוגל מביאות שגיאה בהפעלה... תודה

    • 5 תגובות
    • 722 צפיות
  9. לאחרונה שמתי לב לתדירות גבוהה יחסית של שגיעות ווינדוס,התנתקויות אינטרנט ומסכים כחולים,נכנסתי ל-msconfig וראיתי את זה : :o מישהו יודע מה זה? הרצתי בדיקה עם Malwarebytes וזה מצא לי trojan .tracur system32\cryptnet32.dll malware.trace system32\crt.dat rootkit.agent system32\drivers\str.sys איך מוחקים?

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  10. Started by rjjb7,

    מחפש תוכנה לגיבוי המחשב המקיימת את הדרישות: - חינמית - בעלת אפשרות לגבות בהתאמה אישית שלי, כלומר, ישנן תיקיות על הכונן שאין ברצוני לגבות, עליה לאפשר לי אופצייה כזאת. תודה מראש.

  11. תודה רבה http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/Driver_Model.aspx?ProductID=2775&ost=windows+7+32bit#anchor_os זה הלוח אם ! הכרטיס מסך מובנה

    • 5 תגובות
    • 721 צפיות
  12. שמתי עליו XP במקום הויסטה שהיה עליו וניכנסתי לאתר של HP לפי הדגם PAVILION 6413EJ וכמעט אין שם כלום http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=en&dlc=en&cc=us〈=en&product=3545135 למשל אני מחפש דרייוור לכרטיס קול וכרטיס מסך ואין שם יכול להיות שאני צריך לחפש לפי דגם אחר? תודה רבה לכל מי שיעזור

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות
  13. Started by kotel,

    אני מחפש אתרים מוכנים ומעוצבים לפרונט פייג' מאיפה אני יכול להוריד?

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות
  14. Started by aviad91,

    שלום! פרמטתי אתמול את המחשב. ואבד לי הדיסק עם הדריברים ללוח אם ואני לא מוצא מאיפה להוריד ואם מצאתי זה היה לביוס ואני לא יודע מה עושים עם זה. הלוח אם הוא p5b-v של asus. אני ממש צריך עזרה כי אין לי לא סאונד ולא אינטרנט אם זה בכלל קשור לזה.. תודה לעוזרים!

    • 9 תגובות
    • 721 צפיות
  15. Started by Cyron,

    רציתי לדעת אם אפשר לשהתמש באפשרות ה-Multisession בנרו כדי לצרוב סרטים, כלומר האם גם כשהדיסק עדיין פתוח אני יוכל לראות אותם ב-DVD בייתי ? תודה

    • 1 תגובה
    • 721 צפיות
  16. אני משתמש עכשיו בתוכנה Shareaza... אני חושב שהיא טובה.. היא מהירה יש הרבה תוצאות בחיפוש שלה... היא מקבלת קבצי Emule וגם Bt... [glow=red,2,300]מה אתם חושבים עליה?[/glow]

    • 6 תגובות
    • 721 צפיות
  17. שלום, איזה תוכנה הכי מומלצת לקריאת טמפרטורות ולהצגת מידע בווינדוס 7 תודה

    • 1 תגובה
    • 721 צפיות
  18. Started by guyk,

    יש לי בעייה, אני עושה מצגת, ואני רוצה שהמעבר בין השקופיות יראה כמו ספר נפתח - שכשאני אעביר שקופית, השקופית הנוכחית תיעלם כמו שמעבירים עמוד בספר, ואז יראו את השקופית הבאה. האם זה אפשרי?

    • 4 תגובות
    • 721 צפיות
  19. שלופ תעזרו לי אין לי קול במחשב אין מוסיקה לא שומע כלום תמונה:V תעזרו לי בבקשה :-[

    • 4 תגובות
    • 721 צפיות
  20. פרטים כמו : נפח, rpm ,מצב(תקינות) , חברה תודה מראש למגיבים

  21. Started by refaels2006,

    האם הגרסה הרשמית היא הכי טובה ?.. מהן ההגדרות המתאימות ל 2.5 מגה במחשב XP PRO SP2 //128RAM ? האם אפשר לבטל רשימות תור ?.. האם אפשר להעביר את הקרדיטים שלי מבלי לאבד שום דבר מהאימיול הישן ?...

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  22. Started by shibby15,

    אני מחפש תכנה להמרת ווידאו, מAVI ל WMV (או כל פורמט אחר שנתמך ע"י הzune). מה שאני מחפש זה משהו כמה שיותר נוח וקל לשימוש, לדוגמא כמו שעובד הכלי של מיקרוסופט להקטנת תמונות: בקליק ימני על הקובץ. או לכל הפחות בגרירה לאיזה חלון של התכנה כי כרגע אני עם winavi ושם צריך כל פעם למצוא את הקבצים עם סייר. אשמח לעזרה והמלצות תודה רום

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות
  23. Started by LifeOverIP,

    ברשותי דיסקים של קומפי, שנרכשו טבין ותקילין, אני מעוניין לגבות אותם למקרה (לא תלוש מהמציאות) שהם ישרטו/ינזקו בצורה כזו או אחרת, אך הדיסקים מוגנים מבני העתקה. 1. האם יש מניעה חוקית לבצע גיבוי עצמי, לשימוש עצמי, של המוצר שנרכש כדין? 2. אשמח לקבל המלצה לתוכנה היודעת לבצע את ההעתקה, גיגול פשוט הביא לתוצאות שלא עובדות. תודה.

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  24. מאז שהתקנתי את ה-NSW, אני לא מצליח להתחבר לשרתים באימיול (אבל כן מצליח להתחבר לשרתי קדמליה)

    • 4 תגובות
    • 721 צפיות
  25. יש Ad-Aware חדש חדש -1.06- ויש ישן 06 מה יותר טוב אני לא יודע מה להוריד ....

    • 3 תגובות
    • 721 צפיות

דיונים חדשים בפורומים