תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הורדתי את חבילת הקידודים 3DMark05 ועדיין יש לא מעט קבצי וידאו שפועלים רק עם הסאונד מאיפה אפשר להוריד קידודים טובים בלי ג'אנק? תודה
-
- 2 תגובות
- 722 צפיות
-
-
אז ככה יש לי חבר, שפרמטתי לו את המחשב אז לפני שפרמטתי לו את המחשב אז צרבתי לו את מסמכים חשובים של אבא שלו ברוסית. אז פרמטתי והכל טוב ויפה אבל המסמכים לא מופיעים בשפה הרוסית אלה כתוים חסרי משמעות. מה אני יכול לעשות? או שזה כבר אבוד , התקנתי כבר את השפה הרוסית במחשב. יש משהו לעשות בעניין? הנה דוגמה מהמסמכים http://forums.ort.org.il/files/30/1816254/5419080.zip תודה רבה לכם ולהתראות
-
- 3 תגובות
- 722 צפיות
-
-
אז ככה, אני הייתי רוצה לראות טלויזיה ולשמוע מוזיקה ביחד אבל אני לא יכול בגלל כשאני מנמיך את הווליום של הכרטיס טלוויזיה אז זה מנמיך בכללי את הווליום של כל דבר, למה זה ככה? מה אני צריך לעשות כדי שהווליום ישלוט רק בווליום של התוכנה של הכרטיס? תודה.
-
- 8 תגובות
- 722 צפיות
-
-
המחשב הוא שלי ויכול להיות שהתקינו לי תוכנה שרושמת את כל המקשים במקלדת והיא חבויה ורק צירוף מקשים מסויים מעלה אותה, תוכנות כאלה גם מוסתרות מהPROCCES LIST. האם יש תוכנה שמגלה כאלה תוכנות? תודה רבה! בדחיפות!
-
- 1 תגובה
- 722 צפיות
-
-
שלום, יש לי ACRONIS TRUE IMAGE HOME 2009 ואני מעוניין לגבות ולדחוס תיקייה מסויימת על המחשב שמכילה מסמכים,סרטים ותוכנות. 1. נאמר והתיקייה שוקלת 20 ג'יגה בייט, ואני בוחר באקרוניס בHIGH COMPRESSION, כמה יצא בערך הIMAGE ? 2. אם אני עושה BACKUP PARTITION להארד דיסק 500 ג'יגה עם 250 ג'יגה תפוסים, כמה מקום הIMAGE יקח ? 3.רק בודק- בשביל לשחזר מערכת שלא עולה, אני צריך לאפשר SECURE ZONE, לאפשר STARTUP MANAGER, ואז לכתוב על הסקיור זון אימג' גיבוי מלא ? 4. האם הגיבוי אימג' של VISTA עדיף להגנה על מערכת מקריסת BOOT ? 5. האם ניתן לקחת אימג' של ACRONIS ולחלק אותו ל5 קבצי RAR עם WINRAR ? יש מניעה ? תודה מראש !
-
- 6 תגובות
- 722 צפיות
-
-
קיצור עברתי להרדיסק חדש יש לי 3 חשבונות מייל שאין לי כוח להגדיר ובנוסף יש לי משהו כמו 50 message rules ב-outlook express יש איזה דרך להעביר את הדברים? זה שמור באיזה קובץ או ספריה ספציפית?
-
- 4 תגובות
- 722 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לפרמט את המחשב. אבל רוב האתרים שדורשים סיסמאות, נשמרו לי בדפדפן אוטומטי, הכוונה שאני נכנס נגיד לפורופ שדורש שם משתמש וסיסמא, כבר מסומן לי ואני רק צריך ללחות OK. יש דרך לגבות את הסיסמאות האלה מאיזה תקייה של הFIREFOX ולהעתיק אותה חזרה לאחר הפרמוטו? \\ תודה
-
- 8 תגובות
- 722 צפיות
-
-
קניתי עיצב מוכן (TEMPLATE) בשביל איזה אתר. והתפריט בפלאש ואני לא יודע איך לערוך את התפריט (לשנות את הטקסט). יש מישהו שמוכן לעשות בשבילי את זה תמורת תשלום ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 722 צפיות
-
-
שלום, יש לי את העכבר LOGITECH MEDIAPLAY ויש לי בעיה הכפתורים שיש דף קודם\דף הבא לא פועלים בפיירפוקס. באקספלורר הם עובדים משום מה, רק חבל שהאקספלורר הזה נכחד ואין לי אתר אחד שנכנסתי דרכו. קיצר מה אפשר לעשות בשביל שהכפתורים יעבדו ?
-
- 4 תגובות
- 722 צפיות
-
-
שלום איך אני משנה את השם של השיר במדיה פלייאר 11? במדיה פלייאר הקודם ההיתי לוחץ f2
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
-
-
שלום לכולם, ה-NERO לא הותקן טוב כנראה ולא עובד, וכאשר אני בא לעשות לו Uninstall דרך לוח הבקרה - תוכנות, אני מקבל את השגיאה הבאה: כאשר אני מנסה להתקין NERO חדש.., הוא פשוט לא נותן לי להפעיל אותו וטוען שהוא לא מוצא את ה-Nero.exe מה לעשות? :[
-
- 3 תגובות
- 722 צפיות
-
-
מה יכולה להיות הסיבה? האם זה אומר שיש לי רכיב פגום במחשב? ???
-
- 4 תגובות
- 722 צפיות
-
-
שלום, התקנתי לאחרונה חלונות 7. עם מערכת ההפעלה מגיעה גם גרסת 12 של מדיה פלייר. בגרסאות הקודמות, כאשר הייתי לוחץ קליק ימני על שיר כלשהו, הייתה קיימת אפשרות לערוך את פרטי השיר (שם אמן, יוצר, שנה, אפשרות להוספת עטיפת האלבום וכו'). בגרסת 12 של מדייה פלייר, אני פשוט לא מוצא את האפשרות. האם האפשרות קיימת בגרסה זו? אם כן, אשמח לקבל הכוונה כיצד להגיע אליה. הייתי משתמש רבות באפשרות זו. תודה.
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
-
-
כאשר אני מנסה להתקין את SR-1a לאופיס 2000 אני מקבל את ההודעה שהעדכון כבר מותקן אצלי למרות שהוא לא. יש פתרון לנושא? תודה מראש שלומי
-
- 1 תגובה
- 722 צפיות
-
-
אני כרגע משתמש ב mediainfo שנותנת לי רק קצב העברה ממוצע של הסרט. אני מחפש משהו שגם יתן לי מידע על הpeek שהסרט מגיע אליו, מישהו מכיר תכונה כזו?
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
-
-
שלום, יש לי אוזניות שקניתי לא מזמן ב60 שקל, אוזניות סבבה שעובדות וגם בחר שלי קנה והכול טוב ויפה. שאני משחק או שומע שירים הכול סבבה עובד חלק ורגיל, אבל שאני נכנס לונט אחרי מספר שניות פתאו אני שומע מין קטיעה כזאת ומאותו הרגע לא שומע יותר כלום, המשחקים גם לא עובדים, ושירים רק נטענים ולא רצים.. שמתי לב שהבעיה קוראת רק שנאי מפעיל את הונטרילו אבל הונטרילו הורד מהאתר המקורי שלהם www.ventrilo.com מה גם שאני מריץ את זה על ויסטה 64BIT, יכול להיות שהבעיה היא בויסטה עם הונט? ורק לאחר שאני מתחיל את המחשב מחדש הכול עובד יפה עד שאני פותח את הונט ואז הכול שוב נדפק.. אני כבר משתגע, תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 722 צפיות
-
-
אני שואל בשביל חבר שלא רשום פה. הוא יצר מחיצה קטנה במחיצה קיימת של ההארד דיסק בעזרת דיסק ההתקנה של Windows XP ומחק אותה מיד אח"כ. עכשיו הווינדוס לא נותן לו לגשת לדיסק בגלל שהוא לא מפורמט. מה אפשר לעשות? תודה.
-
- 3 תגובות
- 722 צפיות
-
-
אני צריך לקדד באיכות המירבית ושלא יהיו מריחות או ריבועים סרטון שייצרתי בפרמייר פרו,הוא מורכב בתמונות סטילס ישנות ברזולוציה נמוכה. אני צריך שהוא יהיה על כל המסך כשאני מציג אותו דרך ה DVD,באיזה מקודד כדאי להשתמש ועל איזה הגדרות אני צריך לשים אותו? ההגדרות של הפרוייקט הם: 720h 576v 16:9 תודה מראש לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
-
-
הורדתי 4 קבצי RAR, שלושה מתוכם מכילים 200,000,000 בייטים, ואחד מכיל 135,280,472 בייטים. מתוכן חילצתי קובץ בעל 699,017,216 בייטים. היתכן שיהיה הפרש של כ-30 מגה בין הRAR-ים והקובץ שהם מכילים?
-
- 6 תגובות
- 722 צפיות
-
-
התקנתי את מנהל ההורדות IDM הכל בסדר הוא תותח ומהיר אבל אני לא יודע איך להגביל אותו שלא יוריד לי את כל מה שאני רוצה דרכו.... זאת אומרת שתהיה לי אופציה להוריד דרך הדפדפן גם. ועוד משהו התוכנה משחזרת את הווינדוס כל פעם שאני שם אותה הרבה זמן רשום לי בתקלה שזה BLUE SCREEN תודה בכל אופן.
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
-
-
למישהו יש תוכנה שאפשר להפעיל שתי מצלמות אינטרנט זהות בו זמנית? סתומרת לצפות במה שהן קולטות באותו מסך עם אותה תוכנה
-
- 1 תגובה
- 722 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש בשביל אדם העובד בעריכה דיגיטלית, שתי תוכנות, שתיהן לPC, ושתיהם צריכות להיות זולות משהו (לא 10000 דולר). התכנה הראשונה זה תכנה לעריכת וידאו אונליין, עם אפשרויות עריכה OFFLINE טובות, יש כזה דבר? והשני זה תכנה לכתיבת DVD, כמו הIDVD של אפל. (זה מסביר הכל.) שוב, לא כדאי שזה יהיה יותר מדי יקר... תודה רבה מראש, בשמי ובשם שלומי.
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
-
-
-
רובם הם או במצב רגיל או במצב נמוך וכמה בגבוה. יש אפשרות לגרום לשרתים להיות בגבוה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 722 צפיות
-
-


