תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
כשאני נכנס לאתר www.radis.org אני נתקל בשתי בעיות שיתכן שקשורת אחת לשנייה אני רואה את מה שכתוב בשפה לא בסימנים לא ברורים ואמור להיות נגן שמפעיל את השידור של התחנה ( בשעות 5 -6וחצי כל יום) מה הבעיה????
-
- 2 תגובות
- 723 צפיות
-
-
איזה תוכנה הכי טובה בשביל לעביר מי סרט של דיסק DVD למחשב?
-
- 9 תגובות
- 723 צפיות
-
-
שלום לכם אנשים ,אני חדש פה ולא כל כך מבין בנושאי הפורום אז רציתי לשאול אותכם שאלה: אם יש לי תוכנת עריכה על המחשב וברצוני לערוך עליה סרטים שיועברו לקלטת VHS אז איך אני מחבר את הוידיאו למחשב שלי כדי לערוך סרטים?? ד"א למה כשאני מנסה לערוך סרט במחשב שלי(לא דרך הוידיאו..) הוא או מראה לי מסך שחור או שהוא מראה לי את הקטע הארוך בקפיצות תמידיות??. אני משתמש בעותק חוקי של ADOBE PREMIER 1.5. תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 723 צפיות
-
-
גם עברית יהיה מצויין הכוונה לכמו מה שיש בטקסט טו ספיצ בבילון רק למסמכים שלמים.. מספיק שם תודה
-
- 1 תגובה
- 723 צפיות
-
-
רציתי לדעת איזה תוכנה (או matlab) יכולה לקחת צילום וידאו בתאורה מינימלית (גיוון צבעים בטווח אפסי קרוב לשחור) ולהגדיל את הניגודיות עד כדי שהתמונה תתפרש על כל טווח הצבעים. כל המטרה שלי הוא לראות עצם ספציפי שקצת יותר בהיר (וכן, הגדלתי את הניגודיות במסך למקסימום בהירות וכו'. זה אפשרי אבל מאוד קשה לראות).
-
- 0 תגובות
- 723 צפיות
-
-
שלום לכולם, בזמן האחרון אני סובל מאיזשהו סוג של Mass Emailer Virus שמתחבר להמון שרתי SMTP, איך אני יודע? אני רואה את כל אותם החיבורים דרך Process Explorer, יש לציין שהחיבורים מתבצעים בקובץ winlogon.exe, וזה כמובן לוקח המון משאבים. הקובץ winlogon עצמו הוא מקורי, של וינדוס, מקושר לכתובת הנכונה, ואינה "מתחזה". ניסיתי אפילו להחליף אותו באחד חדש מדיסק ההתקנה של וינדוס (הדיסק נקי), ולעשות אפילו Repair לוינדוס, אך זה לא עזר. כשהבעיה התחילה הייתי עם NOD32 מעודכן יום-יום, והוא לא איתר את הבעיה. עכשיו אני עם קספירסקי, שוב, שמעודכן יום-יום, והוא אינו מאתר את הוירוס. כמובן שניתן לפתור את זה באופן חלקי ע"י פירוול שיחסום פשוט את winlogon, אבל זה לא פתרון. מה קורה פה? מישהו יכול לעזור? …
-
- 1 תגובה
- 723 צפיות
-
-
בדפדפן FIREFOX איני מצליח לפתוח תגובות קוראים למשל, ומבזקי חדשות לא זזים חלק, נראה שחסר משהו. אם אפשר עזרה.
-
- 2 תגובות
- 723 צפיות
-
-
קידדתי סרט לVCD השלבים היו כאלה.. 1. פתיחת הסרט בוירטואל דאב ואז עשיתי לו Conversion ושמרתי 2. פתחתי את הקובץ ושמתי לו פילטרים 3. קידוד בtmpgenc ... יש לציין שפתחתי את הסרט הוא הראה לי הודעת VBR.. אולי זה קשור? מה אני עושה כדי שבסוף הקידוד הקול יצא טוב.. הרי זה בסדר בקובץ המקורי
-
- 5 תגובות
- 723 צפיות
-
-
אז ככה אני משתמש בAD AWARE....והוא לא מעיף את כל התוכנות...ואי אפשר למחוק אותם ידנית...(גם שהמשימה לא פועלת...)... אחד מהתוכנות האלה זה חיפוש שהוא ממוקם ליד ההתחל...(בלי קשר להתחל)... ועוד מלא של XXX...וכל מיני דברים שעושים את המחשב שלי ב100% מאמץ...(LOAD)... ועוד משהו... בפירפוקס...שאני כותב משהו בשורת הכתובת...נגיד בעברית...אז הוא מפנה אותי לISearch...ובמנועי חיפוש שם...יש אותו...ואני רוצה להעיף אותו...
-
- 7 תגובות
- 723 צפיות
-
-
-
1. כל הכבוד לגולש rafid1, המלצתו לתוכנה Gmail Backup הינה מצויינת, התוכנה גיבתה כמעט 3 ג'יגה של מיילים מחשבון Gmail מסויים, לשחזרה את הנ"ל לחשבון Gmail אחר, כאשר החלק החשוב ביותר הוא שמירה על ה Lables כחלק מהשחזור. הבעיה היחידה הינה ששחזור ה Lables לא שמר על ההררכיה המקורית המלאה, אלא הפך את רק ההררכיות לבעלות שתי רמות בלבד בתצורה, תוך שרשור הרמות הנמוכות יותר, אז זהו בהחלט חסרון לא קריטי ששווה את התועלת שבתוכנה שעבדה ללא דופי. 2. שאלה נוסף בתחום Gmail, כיצד אני מריץ חיפוש בתוך התיבה, כך שהתוצאות יציגו לי את כל המיילים שאין להם Label? גיגלתי וראיתי שאין פתרון מובנה לנושא, אלא רק נסיונות התחכמות ותוספים כלשהם, שלא באמת עובדים. הבעיה היא שיש מאות Lables מקונ…
-
- 0 תגובות
- 723 צפיות
-
-
ברצוני לעשות גיבוי למועדפים שלי ואיני מוצא את התיקייה שלה...?
-
- 3 תגובות
- 723 צפיות
-
-
יש לי קבוצה של אתרים שכשאני מגיע אליהם, אני מעוניין שאני אופנה לאותו מיקום (כלומר ספריות וקבצים) אבל בשרת אחר. מדובר בשרתים שמחזיקים מאמרים אקדמאיים - לחלק מהאתרים יש לאוניברסיטה פרוקסי שמחזיק העתק ולכן אם במקום לגשת לאתר המקורי (לדוגמה portal.acm.org) אני אגש לאתר של האוניברסיטה (portal.acm.org.ezproxy.openu.ac.il) אז אני אוכל לקרוא את המאמר בלי לשלם. אני יודע שאני יכול לעשות את זה על ידי שינוי של קובץ ה-hosts שלי אבל אולי מישהו מכיר תוסף של פיירפוקס שיודע לעשות את זה בצורה יעילה יותר?
-
- 0 תגובות
- 723 צפיות
-
-
שלום אני מנסה להתקין אנטי ווירוס אך לא יכול הודעות שגיעה (נסיתי מס אנטי וירוסים) יש לציין שכוננן C לא מלא ויש מקום. חומת מגן לא פעילה משהו יכול לעזןר לי?
-
- 3 תגובות
- 723 צפיות
-
-
שלום לכולם, אז ככה, יש לי בעיה עם הפעלת סרטונים ביוטיוב וגם כתבות וידאו באתרים השונים, אני בטוח שהבעיה היא בפלאש פלייר, אותה בעיה הייתה לי לפני 4 חודשים, אז הורדתי והתקנתי מחדש סילבר לייט, אדוב פלאש פלאייר והכל חזר לעבוד כרגיל. אותה בעיה בדיוק שבה הוידאו ברשת מקרטע ולא טוען חזרה לפני שבוע, חייב להגיד שזה ממש מדכא לגלוש ככה, ניסיתי את כל הפתרונות האפשרים: התקנה מחדש של הפלאש, סילבר לייט, איפוס הדפדפנים :כרום ואקספלורר, שינוי בהגדרות נגון המדיה (windows media player) אבל אין, שום דבר לא עוזר. אני ממש מיואש מזה, אשמח מאוד לעזרה דחופה בנושא תודה רבה מראש על כל עזרה שהיא.....
-
- 1 תגובה
- 723 צפיות
-
-
שלום מה הדרך הכי טובה ליצור משבצת עם מסגרת שתתן אשליה כאילו היא בועה/בולטת בדיוק כמו בתמונה שצירפתי (בכתום)? תודה. למקרה שהתמונה לא יצאה ברורה/לא נפתחת צירפתי את האתר ממנו היא נלקחה כן, המשבצת של הRSS http://michaelsync.net/2007/09/09/firebug-tutorial-logging-profiling-and-commandline-part-i [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 722 צפיות
-
-
אני מחפש אתרים מוכנים ומעוצבים לפרונט פייג' מאיפה אני יכול להוריד?
-
- 2 תגובות
- 722 צפיות
-
-
אמנם יש לו אחלה פיצ'רים אך הוא זולל זיכרון איטי יותר מ IE6 והכי נורא: מביא את שימוש במעבד ל 100% חבל :-\
-
- 5 תגובות
- 722 צפיות
-
-
אני בא להתקין את האופיס 2007 אבל זה כותב לי שאין לי Service Pack 2 ובגלל זה אני לא יכול להתקין.. אז רציתי לשאול אם אין איזשהי דרך להתקין את האופיס בלי להתקין SP2 ?
-
- 3 תגובות
- 722 צפיות
-
-
אחרי ההתקנה של התוכנה הנ"ל, שאני מנסה להפעיל אותה, נפתח לי חלון ERROR שבו כתוב "a previous install did not completed correctly, finishing install" והבעיה היא שכן סיימתי את ההתקנה... ראו קובץ מצורף. למישהו יש עצות? נתקל בבעיה? הסרתי כבר את הישן והתקנתי כמה פעמים, אני כרגע לא ממש יודע מה לעשות. [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 722 צפיות
-
-
יש לי בעיה התקנתי אופיס 2003 על VISTA וכל פעם שאני מפעיל WORD או PPT או משהו ההתקנה עולה וזה לוקח שעה עד שעולה.. זה קרה לי גם עם אופי 2007 בגלל זה התקנתי 2003 אבל עדין אותה בעיה :\ מישהו נתקל בבעיה הזו בעבר? מה עושים? תודה
-
- 9 תגובות
- 722 צפיות
-
-
nero וב Office ובעוד כמה תוכנות יש גירסת Enterprise מה ההבדל בנה לבין הגירסה הרגילה והאם היא יותר טובה
-
- 1 תגובה
- 722 צפיות
-
-
שלום, אני גולש בכמה דפדפנים ביחד, ואני משתמש בפייסבוק. יש אפשרות לשתף את החיבור? זאת אומרת להתחבר פעם אחת בכרום ואז זה מחובר כבר באקספלורר ובמוזילה, או לפחות באחד מהם... אשמח לכל תגובה, כל רעיון, כל דבר. פשוט משגע אותי להתחבר כל כך הרבה פעמים. שיתוף קוקיס? תודה ויום טוב
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
-
-
יש לי 7600GT ועוד אין לו סיילנסר והוא משגע אותי
-
מחפש תוכנה לתרגום קצבים שלמים משהו כמו התוספת של FIREFOX שמתרגמת דפים שלמים של הדפדפן. תרגום מאנגלית לשפות אחרות
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
-


